Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#381019 172€ το ανταλλακτικο . Καπου τοσο εχει κι εδω
76€ και 43€ τι ειναι? Εργασια και αντιψυκτικο ?


Το σφυριγμα μαλλον ειναι απο τις σωληνώσεις . Καπου τρυπησε κατι ή δεν ειναι κουμπωμένο καλα καποιο κολαρο
Ισως και η σκαστρα να τα επαιξε
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#381048
alexandros.K έγραψε:172€ το ανταλλακτικο . Καπου τοσο εχει κι εδω
76€ και 43€ τι ειναι? Εργασια και αντιψυκτικο ?


Αυτά αφορούν μόνο εργασίες:

76.86 αντικατάσταση της αντλίας
43,92 άδειασμα, ξαναγέμισμα & εξαέρωση κυκλώματος ψύξης!

Εν τω μεταξύ η αντλία είναι ψηλά και το ψυκτικό υγρό που χύνεται κατά την αντικατάστασή της είναι ελάχιστο... :lol:
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#381074 Δεν τον χρεωσαν το αντιψυκτικο τουλαχιστον :lol:

Εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι ψηλά αυτη η αντλια
Σχετικα χαμηλα νομιζω ειναι :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#381077 Εγώ όταν την άλλαξα είχα ελάχιστη απώλεια γιατί έκλεισα τα δύο σωληνάκια, αμφιβάλλω αν δεν μπορούσαν να το κάνουν αυτό εκεί. Μπορεί να ήθελε αλλαγή το παραφλού έτσι κι αλλιώς όμως.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#381081 Καλο να αλλαζεται το παραφλου συχνα γιατι αλλοιως γινεται οξινο και τρωει ότι πλαστικο βρει μπροστα του (πχ στην αντλια νερου).
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#381086 Συμφωνώ, σωστό είναι ν' αλλάζεται το ψυκτικό υγρό. Κι εγώ το άλλαξα με την ευκαιρία αλλαγής των αντλιών (τις άλλαξα και τις δύο σχεδόν ταυτόχρονα).

Μόνο που εδώ δεν φαίνεται να χρέωσαν αντιψυκτικό. Αν θυμάμαι καλά, το THP παίρνει περίπου 6L και αν το άλλαζαν, δεν θα έχαναν ευκαιρία να το χρεώσουν. Το μόνο συμπληρωματικό που χρέωσαν είναι το κόστος διαχείρισης απορριμάτων (5,33€) και μικροϋλικά (4,97€).

Είναι πιθανόν στα "μικροϋλικά" να περιλαμβάνεται και η ποσότητα του ψυκτικού υγρού που συμπλήρωσαν, αλλά σίγουρα δεν το άλλαξαν όλο. Έχω την εντύπωση ότι το αντιψυκτικό της PSA κοστίζει γύρω στα 4,5 έως 5€/L.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#381090 Ναι το αντιψυκτικο, της φταιει :x
Γι αυτο χαλανε ολες
pierburg γερμανκη ποιοτητα κατα τα άλλα :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#383060 Εννοείται ότι το Italian tuning κράτησε δύο μέρες
Λαμπάκι σταθερά και anti pollution faulty

Έβαλα obd2 και τώρα απολαμβάνω τα εξής error codes
Εικόνα

Power train και τα δύο, τραγικό screenshot sorry

Να γμσ@%# τι στο καλό θέλει πια....

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#383064 Για χρόνισμα σε κόβω. Δες λίγο τα short και long term fuel trims πόσο είναι.

To δεύτερο είναι περίεργο, δεν σου φτιάξανε τη διαρροή;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#383069 Που τα βλέπω αυτά τα trim? Το torque pro χρησιμοποιώ. Πρώτη φορά βλέπω το vacuum πως δουλεύει, και το boost. Καλή φάση αλλά δεν ξέρω ποια συμπεριφορά θεωρείται νορμάλ

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#383099 7-8 long term; Αρκετό ειναι. Έχεις κροταλισμα το πρωί;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#383101 Όχι ιδιαίτερο, ειχα πολυ πριν κανα χρόνο αλλά αλλάξαμε το πυρο στην καδένα / τεντωτηρα και έστρωσε (και αντλία νερού ).
Άβαταρ μέλους
By drdino
#383154 Πρέπει να δουν αν κουμπωσαν αισθητήρες και σωληνώσεις σωστά μετά τις εργασίες που κάνανε. Μετά, έλεγχο χρονισμου...