ΠΡΟΒΕΣ ΕΜΠΡΗΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ...
Καίνε υποδομές πυρασφάλειας
http://www.ethnos.gr/article.asp%3Fcatid%3D22768%26subid%3D2%26pubid%3D64193221
Τελικά ήτανε πράγματι πρόβες...
Για το ελικόπτερο:
Amen and a-women!
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Αυταναφλέξεις; Τυχαία γεγονότα; Συνωμοσία πυρομανών; Οικοπεδοφάγοι; Τούρκοι πράκτορες; Πράκτορες του κακού Σοϊμπλε;
Υποτίθεται ότι κάποτε τις έβάζαν αυτοί... που ήθελαν να ρίξουν τον Καραμανλή.
Τώρα ποιοί τις βάζουν και τι επιδιώκουν;
kacey έγραψε:αυτη τη στιγμη (~3πμ) απο τη ταρατσα μου βλεπω εκατονταδες μικρες φωτιτσες (σαν λαμπιονια) στη πλαγια του Υμητου.
Τα γνωστά και ως "καντηλάκια"
axel12p έγραψε:Για το ελικόπτερο:
Μία εξαιρετική ανάλυση του κ @George Marangoudakis, ενός από τους πιο έμπειρους χειριστές ελικοπτέρων του Π.Ν. σε σχόλιό του στην σελίδα μας (παρακάτω):
'' Φαντάζομαι όσοι ασχολείστε με τα αεροπορικά, έστω και μια μικρή ιδέα να έχετε, θα έχετε διαπιστώσει ότι οι πανταχού ανά τον κόσμο δημοσιογράφοι έχουν την πλέον ελάχιστη ιδέα περί αυτών. Ακόμη και όταν περιγράφουν βίντεο που το βλέπουμε με τα μάτια μας, πάλι λένε ανακρίβειες.
Δεν είδα πουθενά στο βίντεο να ακουμπάει κανένα δέντρο το ελικόπτερο και το φαινόμενο ξεκίνησε αρκετά ψηλότερα και εκτός "ευεργετικής επίδρασης εδάφους (OGE)".
Εάν το ελικόπτερο κατάφερνε με το ουραίο στροφείο του να ρίξει το τεράστιο δέντρο που φαίνεται στο τέλος του βίντεο πεσμένο στο έδαφος, τι πιθανότερο ήταν να μην είχε μείνει κολυμπηθρόξυλο από το πρώτο.
Το πιθανότερο είναι να συνέβη απώλεια ώσεως ουραίου στροφείου με τον άνεμο από πίσω. Περιγράφεται στα FAA Advisories και σε όλες τις θεωρίες πτήσεως ελικοπτέρων http://www.dynamicflight.com/aerodynami ... _tail_eff/, Weathercock stability (120° to 240°): ... If the pilot allows a right yaw rate to develop and the tail of the helicopter moves into this region, the yaw rate can accelerate rapidly. It is imperative that the pilot maintain positive control of the yaw rate and devote full attention to flying the aircraft when operating in a downwind condition. ..."
Εφόσον ο χειριστής βρέθηκε σε αυτήν την κατάσταση και από την γωνία κώνου που σχηματίζει το κυρίως στροφείο όπως φαίνεται στην φωτογραφία του κου Μητρόπουλου, το οποίο σημαίνει ότι ο χειριστής είχε εξαντλήσει όλη τη διαθέσιμη ισχύ του ελικοπτέρου, η πλέον ενδεδειγμένη κίνηση για να ανακτήσει το συντομότερο τον έλεγχο και την αποτελεσματικότητα του ουραίου στροφείου, ήταν η απόρριψη του φορτίου που έκανε.
https://www.facebook.com/ParaglidingAnd ... 0071367633
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
μου θυμισε το αλλο κουλο περιστατικο με microburst στην αμερικη
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Tι σχέση έχει το συγκεκριμένο δυστύχημα με microburst;
το ειχαν ηδη πει απο παλια οτι ηταν περιστατικο microburst http://wildfiretoday.com/documents/MAFF ... Jul-12.pdf
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Say what? Σε άλλο δυστύχημα αναφέρεται το report που έβαλες, αυτό του βίντεο ήταν structural failure λόγω κόπωσης.
αι καλα μπερδεψα τις ημερομηνιες