gianik έγραψε:και τα ευτράπελα συνεχίζονται !!!!!!
πριν λίγο χτυπάει το κινητό , ναι κύριε gianik από το τάδε ελεκτρονικό φαρμακείο , έφερα την παραγγελία σας...
βγαίνω στο μπαλκόνι και τι να δω;;;;;;
Όπως το έγραψες, προς στιγμή νόμιζα ότι μπέρδεψαν τη παραγγελία και σου έφεραν ποδήλατο αντί για χάπια.
---
Λίγο πριν το Πάσχα παρήγγειλα μια οθόνη Acer (απευθείας από το site τους). Πληρώνω κανονικά, έρχεται email επιβεβαίωσης και περιμένω. Κανονικά λέει shipping time έως 2 μέρες από τη παραγγελία και λόγω των συνθηκών είναι αναμενόμενο ότι θα πάρει και λίγο παραπάνω. Περνάνε 5 μέρες όμως, και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση, και στο order status γράφει 'payment review'. Ανοίγω ticket ρωτώντας τι παίζει με τη παραγγελία και έρχεται απάντηση ..."πρέπει να μας στείλετε φωτοτυπία διαβατηρίου κλπ για επιβεβαίωση των στοιχείων σας".
Από την μια είναι ΓΤΠ εξυπηρέτηση πελατών το ότι δεν ειδοποίησαν από μόνοι τους ότι εκκρεμούν και άλλα για να προχωρήσει η παραγγελία, αντί να περιμένουν να τους προσεγγίσει ο πελάτης. Από την άλλη ...τέτοιες μπούρδες με ταυτότητες έκανε το eshop πριν 20 χρόνια. Πάλι καλά που δεν ζήτησαν να το στείλω με φαξ.
Διαβάζω στο trustpilot ότι τέτοια χουνέρια κάνουν και σε άλλους πελάτες και ότι γενικώς η εξυπηρέτηση της εταιρίας (Modus Link BV) είναι άθλια. Φτηνά τη γλιτώσαμε σκέφτομαι, και ζητάω ακύρωση της παραγγελίας.
Τελικά πήρα από Amazon Ισπανίας ένα άλλο μοντέλο με το ίδιο panel που βγήκε κατάτι φτηνότερα (€290) και έφτασε εδώ από το Toledo σε 6 μέρες. Είναι λίγο ρίσκο να ψωνίζεις οθόνη ή τηλεόραση απ'έξω (σε περίπτωση καμένων pixel κλπ) και δεν μ'αρέσει και τόσο να αφήνω λεφτά στον Μπέζο, αλλά ώρες ώρες δεν σε αφήνουν να αγιάσεις.