Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By pienaf
#667536 @ Corto Maltese:
Σε παρακαλώ να μην βάζεις στο στόμα μου πράγματα που δε είπα.
pienaf έγραψε:
Βλέπει, άμεσα, ο γονιός ποιος κάνει την δουλειά του και ποιος...

Corto Maltese έγραψε:Είπε ότι είναι καλό για τους εκπαιδευτικούς γιατί έτσι οι γονείς θα βλέπουν ποιος κάνει καλή δουλειά και ποιος όχι.

Το καλή που πρόσθεσες αλλάζει το νόημα της φράσης μου.

Corto Maltese έγραψε::omg: Αν μετά από 30 χρόνια εμπειρίας έχεις την ψευδαίσθηση ότι θα ακούσει στο webex ο Χ γονιός και θα αντιληφθεί την επαγγελματική σου ανωτερότητα σε σχέση με τους συναδέλφους σου, πραγματικά μένω άφωνος. Σε πολλά επίπεδα. Σε ψυχολογικό, σε επαγγελματικό, ακόμα και σε αντίληψης.

Αν απευθύνεσαι σε εμένα στο ξαναλέω: Δεν μίλησα ποτέ για επαγγελματική ή άλλη ανωτερότητα.

Το παρακάτω,
pienaf έγραψε:έχω τριάντα χρόνια στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

είναι απάντηση σε αυτό:
Corto Maltese έγραψε:Δύο άνθρωποι που εκφράζουν δημοσίως, χωρίς ντροπή, ασυναρτησίες, χαίρονται γιατί θα μπορούν να κρίνουν σε μόνιμη βάση τους δασκάλους των παιδιών, χωρίς την παραμικρή κατάρτιση να το κάνουν (πότε αυτό εμπόδισε έναν ελληνάρα όμως; :roll: ). Όλη η κατάντια της κοινωνίας σε μία συνομιλία.


Στα υπόλοιπα που γράφεις
Corto Maltese έγραψε:Με την 25ετη πείρα μου στην έστω τριτοβάθμια εκπαίδευση έχω να πω ότι αυτό είναι στην καλύτερη περίπτωση αφελές. Γιατί:
1. Ο γονέας δεν μπορεί να κρίνει γιατί ούτε τις εγκυκλίους έχει διαβάσει ούτε την ύλη ξέρει ούτε εκπαίδευση έχει σωστή ούτε διδακτική ξέρει. Οι μισοί γονείς θεωρούν καλό τον δάσκαλο που δίνει πολλά, οι άλλοι μισοί αυτόν που δίνει λίγα για το σπίτι. Άλλοι τόσοι κάθονταν και κρυφάκουγαν την τηλεκπαίδευση για να δούνε αν ο δάσκαλος θα μιλήσει για το Χριστό, για τη Μακεδονία μας, για το κρυφό σχολειό, αν θα κάνει καπιταλιστική ή κομμουνιστική προπαγάνδα, αν θα είναι αρκετά πατριώτης ή αρκετά "δημοκράτης".
2. Η κάμερα είναι ένας παραμορφωτικός φακός. Ο καθηγητής ξέροντας ότι ενδέχεται να τον ακούνε γονείς δε θα είναι ο καθηγητής της τάξης αναπόφευκτα. Ούτε θα πει αυτά που θα έλεγε ούτε θα κάνει αυτά που θα έκανε.
3. Βιντεάκια υπάρχουν για κάθε μάθημα κάθε τάξης από τις 12, για κάθε ενδιαφέρον από πολλούς και διάφορους. Αυτό που διαχωρίζει την ικανότητα του δασκάλου είναι να αντιλαμβάνεται την τάξη του, να ανταποκρίνεται στις ιδιαιτερότητες των παιδιών, να επιβάλλει την παρουσία του χωρίς αυταρχισμό κλπ κλπ κλπ. Αυτά στην τηλεκπαίδευση δεν υπάρχουν πρακτικά. Εγώ όταν μιλάω σε τάξη ανά πάσα στιγμή βλέπω πως ανταποκρίνεται το ακροατήριο. Βελτιώνομαι, προσαρμόζομαι, κάνω παύσεις αν το βλέπω κουρασμένο. Αυτά δε γίνονται στο webex. Εκεί είσαι κασέτα και μετά όσοι έμειναν ξύπνιοι θα κάνουν ερωτήσεις. Αυτό όμως δεν είναι διαδραστικότητα. Ακόμα και το χασμουρητό ή η βαρετή ή ενδιαφέρουσα φάτσα του μαθητή κάνει το μάθημα καλύτερο.
4. Τέλος σχολίασα ότι η νοοτροπία πως θα δούνε οι γονείς ότι είμαι καλύτερος από τον συνάδελφο δείχνει πολλά για τον επαγγελματισμό μου και την ψυχική μου ισορροπία.

Δέχομαι το αναγκαίο κακό. Αλλά να είμαστε σε σωστή βάση.

σε άλλα συμφωνώ, σε άλλα διαφωνώ και άλλα θέλουν συζήτηση.
Δυστυχώς όμως δεν έχω χρόνο.
Πρέπει να ετοιμάσω τις τάξεις μου στο e class και στο webex για το ενδεχόμενο κλεισίματος λόγω covid.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#667556 Ένα βασικό πρόβλημα που έχω στη συνενόηση με τους πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς (α/ και β/βάθμιας) του κύκλου μου, οικογενειακού και φιλικού, είναι ότι περνάνε πάρα πολύ μεγάλο μέρος της μέρας τους συνενοούμενοι με παιδιά και νομίζουν έτσι ότι μιλάνε διαρκώς με παιδιά.
Νομίζω λοιπόν ότι δε χρειάζεται τηλεκπαίδευση για να μάθει ένας γονέας αν κάποιος καθηγητής/δάσκαλος απλά προσήλθε στη δουλειά του, άρα η λέξη "καλά" είναι προφανέστατο υπονοούμενο που δεν αλλάζει στο παραμικρό το νόημα της φράσης. Αυτά τα παιχνίδια με τις λέξεις παρακαλώ πολύ να τα κρατήσεις για τους μαθητές σου. Οπότε εφόσον το καλά εμπεριέχεται στο νόημα της φράσης έστω και εμμέσως πάμε και στο δεύτερο, λιγότερο προφανές αλλά εξίσου σαφές, υπονοούμενο της αξιολόγησης του μαθήματος από τους γονείς. Και για να είναι καλό για τους καθηγητές σημαίνει ότι κάποιοι είναι καθαρός ουρανός, ενώ οι ανίκανοι υποθέτω ότι διαμαρτύρονται; Δεν ξέρω, τι ακριβώς σημαίνουν τα αποσιωπητικά; Κάποιοι κάνουν τη δουλειά τους και κάποιοι... Τί; Νομίζω ότι κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Εάν δεν υπήρχαν όλα αυτά τα υπονοούμενα (από τα οποία προφανώς εσύ δεν κινδυνεύεις) η φράση θα ήταν "για να δούνε οι γονείς τι καλή δουλειά γίνεται στα σχολεία" ή κάτι τέτοιο ξέρωγω.

Να πω και κάτι ως γονέας: Κούνια που σε κούναγε. Ο εκπαιδευτικός είναι πάντα ο αποδιοπομπαίος τράγος στον οποίο φορτώνουμε όλα τα στραβά της ανατροφής του παιδιού. Είναι να μη σου τύχει. Ή (από την άλλη) είναι το άλλοθι της οκνηρίας του παιδιού. Μόλις σήμερα μου είπε 6 σημεία ο δικός μου για να μου αποδείξει ότι η δασκάλα είναι βλαμμένη και ήταν να γελάς και να κλαις. Τα ανέλυσα τα σημεία γιατί έχω σχέση με την εκπαίδευση και του έκανα τις σωστές ερωτήσεις. Πόσες οικογένειες μπορούν να το κάνουν αυτό;
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#667560 Σε μια κοινωνία που ο δάσκαλος παει στο γονιο και του λεει πως το παιδί σας μπορεί να έχει δυσλεξία αν μπορείτε να το κοιτάξετε πιο πολύ και η αντίδραση είναι "τι λέει ο παλιό μαλακας που θα μου πει ότι το παιδί έχει πρόβλημα" αδυνατώ να πιστέψω ότι ο γονιός είναι σε θεση να κρίνει την δουλειά του δασκάλου.

Επίσης υποθέτω ότι λύσαμε τα προαπαιτουμενα 'έχω σταθερή καλή σύνδεση, έχω εξοπλισμό, έχω διαθέσιμο χώρο στο σπίτι" για να συζητάτε για τα προσωπικά δεδομένα.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#667573 Αν ο δάσκαλος αυτής της κοινωνίας είχε τα φόντα να είναι εκπαιδευτικος θα ήξερε ότι από αυτή την οικογένεια τέτοια απάντηση θα πάρει και θα φρόντιζε να το θέσει αλλιώς το πρόβλημα.

< >
Άβαταρ μέλους
By fokion
#667575
fokion έγραψε:Παω αναποδα.

Νικο δυστυχώς ( οπως ειπα και καποιες σελιδες πριν με παραδειγμα ) εκει νομιζω οτι ειναι το βασικό ή εστω ενα απο τα βασικά θεματα.... Μη φανει ο ηλεκτρονικός αναλφαβητισμός των δασκαλων...

Απο κει και περα ειναι η δεουσα επιμελεια που προ-ειπα. δε πιστευω οτι ολοκληρη cisco δε μπορει να περιορισει ( γιατι εξαλειψει χλωμο) εσκεμενη καταγραφή μεσω του αυτου υπολογιστή τουλαχιστον...

Μαρκο ποια μπορει να ειναι η αποκαλυψη πληροφοριων σε 3ους??? οτι ενας μαθητής ειναι στουρνος?? Μα αυτο το ξερουμε ηδη απο το σχολικό ραδιο αρβυλα...
Και ειλικρινά δε βρισκω κατι κακό στο να παρακολουθει κι ενας γονιος το μαθημα.... ειναι πιο ευκολο να εχω κι εγω ακουσειι το καθηγητη ωστε να "εξηγησω" μετά παρα να προσπαθω να μαντεψω τι ειπε ο καθηγητης μεσα στη ταξη οπου η δικια μου επειδη "αγρον ηγόραζε" δεν κρατησε μισή σημείωση..... :)

Απο κει και περα οταν ολα μας τα δεδομενα ειναι στο cloud ακομα και.... το τηλεφωνικό κεντρο αυτα τα εκτός χωρας εκτός ΕΕ ειναι.....


Corto μαλλον δεν διαβασες την "ολοκληρη" αναρτηση μου οπου απομονωθηκε μια φραση κι εδωσε λαθος νοημα.
Αν μετά το υπογραμισμενο εξακολουθεις να πιστευεις οτι σκοπός μου ειναι να κρινω αν ειναι καλος ή οχι ο καθηγητής so be it....
Άβαταρ μέλους
By fokion
#667577 και συνεχιζω σε επιπεδο καλόπιστης συζήτησης κι οχι αντιπαράθεσης.

Οπως εσυ κρινεις αν το Airshow που οργανωνω ειναι "καλο" χωρίς να εχεις ιδεα πως οργανωνεται.....
προφανώς και αντιλαμβάνομαι το γνωσιακό "κενό" που εχω στο να κρίνω ενα δάσκαλο για το επιστημονικό του υποβαθρο, γι αυτο και μενω σε δευτερεύοντα αν διαβασες τις αναρτησεις μου, όπου επικεντρώνομαι οχι στην επιστημονική τους επάρκεια αλλα στην τεχνολογική και την ΠΙΘΑΝΗ συνεπακόλουθη φοβία ( πες το όπως θες) μην "εκτεθούν".

Και ναι προφανως και δεν πιστευω οτι η τηλε-εκπαιδευση ειναι το ιδιο με το μαθημα μεσα στην ταξη, θα μπορουσε (και ειναι κατα την γνωμη μου ως γονιός και μονο) όμως να ειναι χρήσιμη εναλλακτική ( ή και υποβοηθητική του μαθήματος πχ. ο καθηγητής να στειλει συνδέσμους βιντεο επεξηγηματικούς του μαθηματος) και οπως λες "αναγκαιο κακό"
α. απο το" χαρτι" που φτανει στο σπίτι ενος παιδιου που ελειπε "με τα μαθήματα"
β. το παιδι να μην χανει την επαφη σε ολιγοήμερη απουσία.
γ. (υποθετω) τα φυλλαδια της "βιβλιοθηκης" του δασκαλου / καθηγητή "φρεσκάρονται" πολύ πιο ευκολα προσαρμοζόμενα στα τρεχοντα δεδομένα ( κι οχι ασκησεις με..... δραχμές :) )....

Μπορεί να εχει κι αλλα - και βεβαιως συμφωνώ οτι με τα δεδομένα μεσα που ξερουμε σημερα, ειναι οντως για κατασταση ολιγοήμερης έκτακτης αναγκης ( ή υποβοηθητικά) .
Ενδεχομένως στο μελλον να μπορει να γινει με καποιο τροπο ( που δεν γνωριζω το πως) και μόνιμη ( ή εναλλακτική έστω) κατάσταση...

Κι εχεις καθηγητή που δηλωσε στα παιδιά οτι δεν εχει διορθώσει τα διαγωνίσματα "επειδή τα αερίζει".....
Άβαταρ μέλους
By markvag
#667711
fokion έγραψε:
Μαρκο ποια μπορει να ειναι η αποκαλυψη πληροφοριων σε 3ους???


Όχι αυτά που λες... :lol:

Πχ, ο πάροχος της υπηρεσίας αποθηκεύει τα δεδομένα από την εφαρμογή σε έναν server με όχι καλή ασφάλεια (είτε λόγω νομικού καθεστώτος της χώρας / περιοχής που βασίζεται, είτε για άλλον λόγο) και κάποιος κακόβουλος μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε στοιχεία όπως IP διευθύνσεις μαθητών, φωτογραφίες από το εσωτερικό των σπιτιών, ονόματα, κτλ... :s_wink

Και σημειώνω, επειδή μάλλον δεν το έκανα καλά κατανοητό: Δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να περιοριστεί ο κίνδυνος στο 0. Αυτό που γίνεται είναι με μία σειρά μέτρων να περιορίζεται το ρίσκο στο επίπεδο που θεωρούμε ανεκτό. Αυτό λοιπόν που ρωτάει η αρχή (και απάντηση δεν παίρνει) είναι αν το υπουργείο έχει λάβει αυτά τα μέτρα που θεωρούνται απαραίτητα για να περιοριστεί το ρίσκο απώλειας προσωπικών δεδομένων στο αποδεκτό, όπως το ορίζει ο νόμος (που θυμίζω είναι ευρωπαϊκός).


pienaf έγραψε:
Όσο για τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών, μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από αυτά που ανεβάζουν τα ίδια τα παιδιά στα «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης»;


Υπάρχει σημαντική διαφορά μεταξύ του τι κάνει κάποιος εθελοντικά και αυτοβούλως και στο τι τον αναγκάζει το υπουργείο να κάνει. Δεν βλέπω κάποια ομοιότητα μεταξύ των δύο περιπτώσεων.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#667841
fokion έγραψε:Χωρίς παρελασεις φετος η 28η Οκτωβριου.
μαθητικές και στρατιωτικές


Έπρεπε να γίνει πανδημία για να γίνει το αυτονόητο :lol: . Έστω και για μία χρονιά...
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#667902 +1.

Πέρυσι έγραφα αυτό:
Ο σεβασμός στους αγώνες είναι ένα πράγμα, οι μαθητικές παρελάσεις εν έτει 2019 ένα άλλο. Κάποια στιγμή θα πρέπει να έρθουμε στη σύγχρονη εποχή και να τις καταργήσουμε.


Θα ήταν μια καλή ευκαιρία να δρομολογηθεί το οριστικό τέλος των παρελάσεων, αλλά χλωμόόό... :(
Άβαταρ μέλους
By fokion
#668002 το να καταργηθουν ειναι ενα θεμα - ενα αλλο ειναι αν η κατάργηση της μας φερει στην σύγχρονη εποχη........

προσωπικά προτιμώ τις "παλιάς εποχής" μαθητικές παρελάσεις απο αυτές τις σύγχρονης εποχης της ελβετίας επι παραδειγματι.... :) :)

https://www.google.com/search?q=swiss+c ... 80&bih=686
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#668010
fokion έγραψε:το να καταργηθουν ειναι ενα θεμα - ενα αλλο ειναι αν η κατάργηση της μας φερει στην σύγχρονη εποχη........

προσωπικά προτιμώ τις "παλιάς εποχής" μαθητικές παρελάσεις απο αυτές τις σύγχρονης εποχης της ελβετίας επι παραδειγματι.... :) :)

https://www.google.com/search?q=swiss+c ... 80&bih=686

Φωκιωνα κι εμεις ετσι καναμε παρελαση ( ιδια κλαση πρεπει να ειμαστε ), απλα μας φαινοταν διαφορετικο :lol: Μεχρι που πηγα στρατο, εκει καταλαβα ποσο προβατα ημασταν στο σχολειο. :lol:

Προσωπικα οι στρατιωτικες παρελασεις μου αρεσουν. Το παραστημα, ο συγχρονισμος των πεζοπορων, τα τεθωρακισμενα, τα περασματα αεροπλανων και ελικοπτερων, ακομα και τα τμηματα των σωματων ασφαλειας, ειναι εντυπωσιακα!

Αλλα το ρεμπετ ασκερι των μαθητικων δεν καταλαβαινω τι τιμαει, ετσι πολυχρωμο, βαριεστημενο και ατσουμπαλο που ειναι. Μαζι τους αθλητικοι συλλογοι, πολιτιστικοι, χορευτικοι, δεν καταλαβαινω τι κανουν.
Ας φτιαξουν μια παρασταση, μια συναυλια, ενα θεατρικο για να τιμησουν την ημερα. Ας διαβασουν ποιηση, λογοτεχνια η μια εκθεση φωτογραφιας, κατι διαφορετικο απο το κλασικο 3 ωρες ορθιοι για μιση ωρα περπατημα.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#668034 Ωπα.
Αλλο το δε μπορουν/θελουν οι γυμναστες να τους μαθουν να μην πηγαινουν σα ρεμπετ ασκερι κι αλλο να καταργηθουν.
Δες πχ προσκόπους.
τωρα οταν βλεπεις τον ενα με το πουκαμισο μεσα τον αλλο με το πουκαμισο εξω (πχ) κι αυτο ειναι επιτρεπτό ε αντιλαμβανεσαι....

Ναι προφανως και δε περιμενω τα πρωτακια δημοτικου να πηγαινουν με στοιχιση αλλα διαολε απο την 6η και μετά....
Αλλα τωρα ποιος θελει να μπλεκει με τους γονεις ελικόπτερα.....
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#668037 To νόημα της στρατιωτικού τύπου παρέλασης για τους μαθητές ποιο είναι όμως; Θα έλεγα πως θα έπρεπε η συμμετοχή τους να μείνει εντός του σχολείου, με εκδηλώσεις, ιστορία, κλπ και ν'αφήσουν το βήμα και τις παρελάσεις για τους στρατιωτικούς.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#668042
fokion έγραψε:Ωπα.
Αλλο το δε μπορουν/θελουν οι γυμναστες να τους μαθουν να μην πηγαινουν σα ρεμπετ ασκερι κι αλλο να καταργηθουν.
Δες πχ προσκόπους.
τωρα οταν βλεπεις τον ενα με το πουκαμισο μεσα τον αλλο με το πουκαμισο εξω (πχ) κι αυτο ειναι επιτρεπτό ε αντιλαμβανεσαι....

Ναι προφανως και δε περιμενω τα πρωτακια δημοτικου να πηγαινουν με στοιχιση αλλα διαολε απο την 6η και μετά....
Αλλα τωρα ποιος θελει να μπλεκει με τους γονεις ελικόπτερα.....

Θυμασαι πως γινεται η επιλογη για παρελαση;

-Ποιος θελει να παρελασει; .........Κανεις;........Ολη η Β και Γ ταξη θα παρει μερος στην παρελαση!

Μετα απο αυτο πιστευεις οτι υπαρχει γυμναστης που θα μαθει βημα σε μαθητη που βαριεται; Που ακομα και αν δηλωσε συμμετοχη το εκανε για να χασει μαθημα, να κανει χαβαλε;

Επισης αν δεν υπαρχει ενεργος Συλλογος Γονεων να φροντισει για το ομοιομορφο της εμφανισης εστω με ενα γιλεκο, μαντηλι, κονκαρδα, οι γονεις τσινανε ασχημα για συγκεκριμενα ρουχα - παπουτσι, με αποτελεσμα αλλος να φοραει μαυρο αλλος τζιν, αλλος λευκα παπουτσια κι αλλος πολυχρωμα μποτακια μπασκετ.


Δεν θα σου πω οτι ειναι αναχρονισμος, που ειναι, θα σου πω οτι ειναι ενα μαυρο χαλι που περισσοτερο προσβαλει την μνημη αυτων που υποτιθεται οτι τιμα.