Σε παρακαλώ να μην βάζεις στο στόμα μου πράγματα που δε είπα.
pienaf έγραψε:
Βλέπει, άμεσα, ο γονιός ποιος κάνει την δουλειά του και ποιος...
Corto Maltese έγραψε:Είπε ότι είναι καλό για τους εκπαιδευτικούς γιατί έτσι οι γονείς θα βλέπουν ποιος κάνει καλή δουλειά και ποιος όχι.
Το καλή που πρόσθεσες αλλάζει το νόημα της φράσης μου.
Corto Maltese έγραψε::omg: Αν μετά από 30 χρόνια εμπειρίας έχεις την ψευδαίσθηση ότι θα ακούσει στο webex ο Χ γονιός και θα αντιληφθεί την επαγγελματική σου ανωτερότητα σε σχέση με τους συναδέλφους σου, πραγματικά μένω άφωνος. Σε πολλά επίπεδα. Σε ψυχολογικό, σε επαγγελματικό, ακόμα και σε αντίληψης.
Αν απευθύνεσαι σε εμένα στο ξαναλέω: Δεν μίλησα ποτέ για επαγγελματική ή άλλη ανωτερότητα.
Το παρακάτω,
pienaf έγραψε:έχω τριάντα χρόνια στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
είναι απάντηση σε αυτό:
Corto Maltese έγραψε:Δύο άνθρωποι που εκφράζουν δημοσίως, χωρίς ντροπή, ασυναρτησίες, χαίρονται γιατί θα μπορούν να κρίνουν σε μόνιμη βάση τους δασκάλους των παιδιών, χωρίς την παραμικρή κατάρτιση να το κάνουν (πότε αυτό εμπόδισε έναν ελληνάρα όμως; ). Όλη η κατάντια της κοινωνίας σε μία συνομιλία.
Στα υπόλοιπα που γράφεις
Corto Maltese έγραψε:Με την 25ετη πείρα μου στην έστω τριτοβάθμια εκπαίδευση έχω να πω ότι αυτό είναι στην καλύτερη περίπτωση αφελές. Γιατί:
1. Ο γονέας δεν μπορεί να κρίνει γιατί ούτε τις εγκυκλίους έχει διαβάσει ούτε την ύλη ξέρει ούτε εκπαίδευση έχει σωστή ούτε διδακτική ξέρει. Οι μισοί γονείς θεωρούν καλό τον δάσκαλο που δίνει πολλά, οι άλλοι μισοί αυτόν που δίνει λίγα για το σπίτι. Άλλοι τόσοι κάθονταν και κρυφάκουγαν την τηλεκπαίδευση για να δούνε αν ο δάσκαλος θα μιλήσει για το Χριστό, για τη Μακεδονία μας, για το κρυφό σχολειό, αν θα κάνει καπιταλιστική ή κομμουνιστική προπαγάνδα, αν θα είναι αρκετά πατριώτης ή αρκετά "δημοκράτης".
2. Η κάμερα είναι ένας παραμορφωτικός φακός. Ο καθηγητής ξέροντας ότι ενδέχεται να τον ακούνε γονείς δε θα είναι ο καθηγητής της τάξης αναπόφευκτα. Ούτε θα πει αυτά που θα έλεγε ούτε θα κάνει αυτά που θα έκανε.
3. Βιντεάκια υπάρχουν για κάθε μάθημα κάθε τάξης από τις 12, για κάθε ενδιαφέρον από πολλούς και διάφορους. Αυτό που διαχωρίζει την ικανότητα του δασκάλου είναι να αντιλαμβάνεται την τάξη του, να ανταποκρίνεται στις ιδιαιτερότητες των παιδιών, να επιβάλλει την παρουσία του χωρίς αυταρχισμό κλπ κλπ κλπ. Αυτά στην τηλεκπαίδευση δεν υπάρχουν πρακτικά. Εγώ όταν μιλάω σε τάξη ανά πάσα στιγμή βλέπω πως ανταποκρίνεται το ακροατήριο. Βελτιώνομαι, προσαρμόζομαι, κάνω παύσεις αν το βλέπω κουρασμένο. Αυτά δε γίνονται στο webex. Εκεί είσαι κασέτα και μετά όσοι έμειναν ξύπνιοι θα κάνουν ερωτήσεις. Αυτό όμως δεν είναι διαδραστικότητα. Ακόμα και το χασμουρητό ή η βαρετή ή ενδιαφέρουσα φάτσα του μαθητή κάνει το μάθημα καλύτερο.
4. Τέλος σχολίασα ότι η νοοτροπία πως θα δούνε οι γονείς ότι είμαι καλύτερος από τον συνάδελφο δείχνει πολλά για τον επαγγελματισμό μου και την ψυχική μου ισορροπία.
Δέχομαι το αναγκαίο κακό. Αλλά να είμαστε σε σωστή βάση.
σε άλλα συμφωνώ, σε άλλα διαφωνώ και άλλα θέλουν συζήτηση.
Δυστυχώς όμως δεν έχω χρόνο.
Πρέπει να ετοιμάσω τις τάξεις μου στο e class και στο webex για το ενδεχόμενο κλεισίματος λόγω covid.