Καμία ελπίδα, κανένα μέλλον σε αυτή τη μπανανία.
popolaros έγραψε:Επανάσταση εναντίον στο κατεστημένο, ενάντια στη μικροαστική κουλτούρα, το ελπιδοφόρο μέλλον της πατρίδας μας, κτλ
< Note >
pienaf έγραψε:fokion έγραψε:pienaf έγραψε:fokion έγραψε:Και ειλικρινά δε βρισκω κατι κακό στο να παρακολουθει κι ενας γονιος το μαθημα....
Είναι καλό και για τους εκπαιδευτικούς.
Βλέπει, άμεσα, ο γονιός ποιος κάνει την δουλειά του και ποιος...
Γιατί αυτά που μεταφέρουν τα παιδιά πολλές φορές είναι ανακριβή.
Δε ξερω μηπως κι αυτο ειναι ενα απο τα "μη ομολογουμενα" πραγματικά αίτια.... που δε θελω να πιστεψω....
γιατι δε μπορω/θελω να πιστεψω οτι οι ταγμενοι να μορφωσουν τα παιδια μας για το μελλον δεν ξερουν τι ειναι το word...
Υπάρχει ΚΑΙ αυτό.
Δύο άνθρωποι που εκφράζουν δημοσίως, χωρίς ντροπή, ασυναρτησίες, χαίρονται γιατί θα μπορούν να κρίνουν σε μόνιμη βάση τους δασκάλους των παιδιών, χωρίς την παραμικρή κατάρτιση να το κάνουν (πότε αυτό εμπόδισε έναν ελληνάρα όμως; ). Όλη η κατάντια της κοινωνίας σε μία συνομιλία.
Corto Maltese έγραψε:pienaf έγραψε:fokion έγραψε:pienaf έγραψε:fokion έγραψε:Και ειλικρινά δε βρισκω κατι κακό στο να παρακολουθει κι ενας γονιος το μαθημα....
Είναι καλό και για τους εκπαιδευτικούς.
Βλέπει, άμεσα, ο γονιός ποιος κάνει την δουλειά του και ποιος...
Γιατί αυτά που μεταφέρουν τα παιδιά πολλές φορές είναι ανακριβή.
Δε ξερω μηπως κι αυτο ειναι ενα απο τα "μη ομολογουμενα" πραγματικά αίτια.... που δε θελω να πιστεψω....
γιατι δε μπορω/θελω να πιστεψω οτι οι ταγμενοι να μορφωσουν τα παιδια μας για το μελλον δεν ξερουν τι ειναι το word...
Υπάρχει ΚΑΙ αυτό.
Δύο άνθρωποι που εκφράζουν δημοσίως, χωρίς ντροπή, ασυναρτησίες, χαίρονται γιατί θα μπορούν να κρίνουν σε μόνιμη βάση τους δασκάλους των παιδιών, χωρίς την παραμικρή κατάρτιση να το κάνουν (πότε αυτό εμπόδισε έναν ελληνάρα όμως; ). Όλη η κατάντια της κοινωνίας σε μία συνομιλία.
Αν έχει σημασία...
έχω τριάντα χρόνια στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
pienaf έγραψε:
Αν έχει σημασία...
έχω τριάντα χρόνια στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Αν και ακομψος ο τροπος του Corto ενα δικιο το εχει
Πως θα κρινω εγω την δουλεια σου; Εχω δει τα εργαλεια σου; Γνωριζω την υλη και τον τροπο που σου λεει το υπουργειο να δουλεψεις;
Παροτι εχω κι εγω 30 χρονια εμπειριας σε μια δουλεια, τι θα καταλαβω βλεποντας σε να κανεις μαθημα;
Ισως μονο ο οτι το "εχεις" με τα παιδια στην επικοινωνια
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:pienaf έγραψε:
Αν έχει σημασία...
έχω τριάντα χρόνια στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Αν και ακομψος ο τροπος του Corto ενα δικιο το εχει
Πως θα κρινω εγω την δουλεια σου; Εχω δει τα εργαλεια σου; Γνωριζω την υλη και τον τροπο που σου λεει το υπουργειο να δουλεψεις;
Παροτι εχω κι εγω 30 χρονια εμπειριας σε μια δουλεια, τι θα καταλαβω βλεποντας σε να κανεις μαθημα;
Ισως μονο ο οτι το "εχεις" με τα παιδια στην επικοινωνια
- ο Α λεει "εχω 30 χρονια στη Δευτεροβαθμια εκπαιδευση"
-ο Β λεει "εχω 30 χρονια σε μια δουλεια"
...την ωρα που συζηταμε για σχολεια, δασκαλους κλπ
Χάνω κατι που θα επρεπε να με εμποδιζει απο το να πω στο Β "πρρρρρρ κιτς κιτς"?
Ποιος κρίνει τελοσπαντων τους εκπαιδευτικούς για την δουλειά τους;
< >
Άλλοι θα το κρίνουν αυτό πιο αρμόδιοι από το το έχει ο καθένας στο κεφάλι του.
Ακόμα και τώρα όταν συναντιούνται συμμαθητές μετά από χρόνια, θαβουν η όχι τους παλιους τους καθηγητές.
< Note >
Anonymous Founder έγραψε:O pienaf άλλο πράγμα είπε : πως κάποιοι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να τους βλέπουν οι γονείς. Δεν βλέπω κάτι παράλογο σ'αυτό, για ποιο λόγο άραγε να έχουν λόγο οι γονείς στο πως διδάσκει ο δάσκαλος;
Άλλοι θα το κρίνουν αυτό πιο αρμόδιοι από το το έχει ο καθένας στο κεφάλι του.
Είπε το ακριβώς αντίθετο. Είπε ότι είναι καλό για τους εκπαιδευτικούς γιατί έτσι οι γονείς θα βλέπουν ποιος κάνει καλή δουλειά και ποιος όχι.
Με την 25ετη πείρα μου στην έστω τριτοβάθμια εκπαίδευση έχω να πω ότι αυτό είναι στην καλύτερη περίπτωση αφελές. Γιατί:
1. Ο γονέας δεν μπορεί να κρίνει γιατί ούτε τις εγκυκλίους έχει διαβάσει ούτε την ύλη ξέρει ούτε εκπαίδευση έχει σωστή ούτε διδακτική ξέρει. Οι μισοί γονείς θεωρούν καλό τον δάσκαλο που δίνει πολλά, οι άλλοι μισοί αυτόν που δίνει λίγα για το σπίτι. Άλλοι τόσοι κάθονταν και κρυφάκουγαν την τηλεκπαίδευση για να δούνε αν ο δάσκαλος θα μιλήσει για το Χριστό, για τη Μακεδονία μας, για το κρυφό σχολειό, αν θα κάνει καπιταλιστική ή κομμουνιστική προπαγάνδα, αν θα είναι αρκετά πατριώτης ή αρκετά "δημοκράτης".
2. Η κάμερα είναι ένας παραμορφωτικός φακός. Ο καθηγητής ξέροντας ότι ενδέχεται να τον ακούνε γονείς δε θα είναι ο καθηγητής της τάξης αναπόφευκτα. Ούτε θα πει αυτά που θα έλεγε ούτε θα κάνει αυτά που θα έκανε.
3. Βιντεάκια υπάρχουν για κάθε μάθημα κάθε τάξης από τις 12, για κάθε ενδιαφέρον από πολλούς και διάφορους. Αυτό που διαχωρίζει την ικανότητα του δασκάλου είναι να αντιλαμβάνεται την τάξη του, να ανταποκρίνεται στις ιδιαιτερότητες των παιδιών, να επιβάλλει την παρουσία του χωρίς αυταρχισμό κλπ κλπ κλπ. Αυτά στην τηλεκπαίδευση δεν υπάρχουν πρακτικά. Εγώ όταν μιλάω σε τάξη ανά πάσα στιγμή βλέπω πως ανταποκρίνεται το ακροατήριο. Βελτιώνομαι, προσαρμόζομαι, κάνω παύσεις αν το βλέπω κουρασμένο. Αυτά δε γίνονται στο webex. Εκεί είσαι κασέτα και μετά όσοι έμειναν ξύπνιοι θα κάνουν ερωτήσεις. Αυτό όμως δεν είναι διαδραστικότητα. Ακόμα και το χασμουρητό ή η βαρετή ή ενδιαφέρουσα φάτσα του μαθητή κάνει το μάθημα καλύτερο.
4. Τέλος σχολίασα ότι η νοοτροπία πως θα δούνε οι γονείς ότι είμαι καλύτερος από τον συνάδελφο δείχνει πολλά για τον επαγγελματισμό μου και την ψυχική μου ισορροπία.
Δέχομαι το αναγκαίο κακό. Αλλά να είμαστε σε σωστή βάση.
Γνώμη μου είναι πως οι γονείς είναι πάντα οι χειρότεροι κριτές μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας.