Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#667342 Συμφωνώ πως εν μέσω πανδημίας, τα προσωπικά δεδομένα μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Προέχει το ευρύτερο συμφέρον. Στο μέτρο του δυνατού λοιπόν, κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς.
Το καλύτερο για μένα θα ήταν να υπάρχει η δυνατότητα το μάθημα να γίνεται και με τον κλασικό τρόπο και online. Έτσι, θα αραίωνεις την αίθουσα κάνοντας πχ βάρδιες. Νομίζω αυτό σε κάποια χώρα το εφαρμόζουν στην γειτονιά μας.
Γενικώς, με την πανδημία όπως είναι, πολύ θα ήθελα να μην μπορώ να στείλω το παιδί μου, έστω κι αν φοβόμουν για τα προσωπικά δεδομένα. Γιατί ο πρώτος κίνδυνος είναι ο μεγαλύτερος.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#667348 Δεν παρακολούθησα το θέμα ώστε να ξέρω τι εφαρμογή χρησιμοποιούν αλλά έχω την εντύπωση ότι η εγγραφή είναι διαθέσιμη μόνο στις Pro, Enterprise και γενικά πληρωμένες αδρά εκδόσεις τους.

Απο κινητό, κάμερα κλπ αλλάζει το πράγμα αλλά αυτά συμβαίνουν και στις τάξεις πλέον.

< >
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#667351
dimik έγραψε:Δεν παρακολούθησα το θέμα ώστε να ξέρω τι εφαρμογή χρησιμοποιούν αλλά έχω την εντύπωση ότι η εγγραφή είναι διαθέσιμη μόνο στις Pro, Enterprise και γενικά πληρωμένες αδρά εκδόσεις τους.

Απο κινητό, κάμερα κλπ αλλάζει το πράγμα αλλά αυτά συμβαίνουν και στις τάξεις πλέον.

< >



To pio aplo
Windows + G
kai meta
this pc/ videos /captures
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#667353 Δεν χρειάζεται να πληρώσεις τίποτε από την στιγμή που έχεις το Windows 10 Xbox Game Bar, που καταγράφει τα πάντα. Αν δεν το έχεις, βάλε ένα VLC Player. Κάνει την ίδια δουλειά. Και φυσικά, ακόμη και να μην τα ξέρεις αυτά, βγάζεις το κινητό σου και τραβάς βίντεο.

EDIT: Με προλάβανε. Τα shortcuts πιο πάνω, βγάζουν το Xbox Game bar, που σου δίνει δυνατότητα recording όπως είπα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#667355
trident1971 έγραψε:
fokion έγραψε:Πρεπει να ειναι αυτο

http://www.dpa.gr/APDPXPortlets/htdocs/ ... 44,104,206


Υποθετω ειδες τις πιπες που αποτελεσαν αρχη των καταγγελιων, τελικα τα ντουγανια οι εκπαιδευτικοι επαιξαν το παιχνιδι "εχουμε προβλημα".
"Τα παιδια να προσεξουμε" με δικαιολογιες τυπου "δεν μας εδειξαν πως επελεξαν πλατφορμα" ασχετα αν ηταν δωρεαν και "η ελευθερη αναπτυξη των παιδιων".

Σε ελευθερη μεταφραση "τι λετε ρε που θα κανουμε τηλεεκπαιδευση αντι να πινουμε ουζα", εξω οι πολυεθνικες".



Εντάξει, αν η κριτική μας σε θεσμούς επικεντρώνεται στο "κάνουν |λογοκρισία| για να λένε ότι κάτι κάνουν" και "κάνουν ότι τους πουν οι συνδικάλες", δεν υπάρχει περιθώριο συζήτησης.

Η αρχή αυτή είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή συγκεκριμένης νομοθεσίας και είναι το αρμόδιο όργανο που θα επιβάλλει πρόστιμα για τη μη τήρησή της (και σε ιδιώτες). Το κράτος ΟΦΕΙΛΕΙ να συμμορφώνεται με τους νόμους. Εάν οι νόμοι δεν είναι σωστοί, τους αλλάζει.

Επίσης ΟΦΕΙΛΕΙ να μην αγνοεί ανεξάρτητες αρχές. Δεν είναι νομίζω τόσο δύσκολο ο DPO του υπουργείου να απαντήσει, μια μέρα θα του πάρει αν είναι λυμένα όλα τα θέματα. :whistlink:

Και φυσικά και ΘΕΛΩ να γίνει τηλεκπαίδευση, ιδίως φέτος. Αλλά το υπουργείο θα μπορούσε να μην μας κοροϊδεύει.

trident1971 έγραψε:Απο το εγγραφο ειναι προφανες οτι φωτο και βιντεο δεν παιζουν, δεν γραφεται τιποτα. Επισης ειναι κλειστες οι ταξεις, και τις βλεπει μονο ο δασκαλος


Διάβασέ το μία φορά ακόμη, προσεκτικά όμως αυτή τη φορά.

Σημειώνω μερικά σημεία:

α) στον κίνδυνο 1 (Παράνομη πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα) η επιλογή ότι ο κίνδυνος είναι αμελητέος επειδή η τηλεδιάσκεψη πραγματοποιείται με πρόσκληση σε συγκεκριμένο αριθμό χρηστών δεν είναι αυτονοήτως ορθή καθώς:


β) στους κινδύνους 2 και 4 (αποκάλυψη πληροφοριών στους γονείς των μαθητών ή σε τρίτους) η σοβαρότητα των συνεπειών μπορεί, σε κάποιες περιπτώσεις, να είναι μεγάλη (ιδίως αν ληφθεί υπόψη ότι ενδέχεται να καταγραφούν ειδικές κατηγορίες δεδομένων) ενώ η πιθανότητα εμφάνισης του κινδύνου ενδέχεται να είναι ιδιαίτερα μεγαλύτερη, καθώς λόγω του μεγάλου αριθμού μαθητών μπορεί βασίμως να πιθανολογηθεί ότι κάποιοι γονείς/τρίτοι παρακολουθούν·



Περαιτέρω, από τους προσδιορισμένους κινδύνους φαίνεται να απουσιάζουν ή να μην αναλύονται επαρκώς μια σειρά από κινδύνους. Ενδεικτικά η Αρχή παραθέτει τους παρακάτω κινδύνους, οι οποίοι θα πρέπει να αντιμετωπισθούν:
..................................

Κίνδυνοι από τις διαβιβάσεις δεδομένων εκτός Ε.Ε. Να σημειωθεί ότι όπως προκύπτει από την προσκομισθείσα σύμβαση, δεν αποκλείεται η πιθανότητα χρήσης κέντρου δεδομένων εκτός Ε.Ε., τουλάχιστον σε περίπτωση «βλάβης». Να σημειωθεί, ότι πλέον, ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να μελετήσει την απόφαση C-311/18 του ∆ΕΕ και να διασφαλίσει ότι δεν υπάρχει περίπτωση διαβίβασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα εκτός Ε.Ε.2 Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να διερευνά το εφαρμοστέο νομικό καθεστώς στη χώρα του εισαγωγέα, ώστε να εξασφαλίζει την εφαρμογή των δικαιωμάτων των υποκειμένων των δεδομένων, σε κάθε περίπτωση. Τονίζεται ότι ο κίνδυνος αυτός ενδέχεται να υφίσταται στην περίπτωση χρήσης εταιρειών οι οποίες εμπίπτουν στη νομοθεσία των ΗΠΑ (π.χ. άρθρο 702 του νόμου FISA και εκτελεστικό διάταγμα EO 12333), ανεξάρτητα του τόπου τήρησης των δεδομένων.

..................


Κίνδυνοι που απορρέουν από τους όρους της σύμβασης. Ειδικότερα, από τη μελέτη της σύμβασης, προκύπτει ότι κάποια δεδομένα διατηρούνται από τον εκτελούντα την επεξεργασία (Cisco)


Έχει και μερικά άλλα φυσικά, όρεξη νά 'χεις να διαβάζεις...
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#667357
Anonymous Founder έγραψε:Δεν χρειάζεται να πληρώσεις τίποτε από την στιγμή που έχεις το Windows 10 Xbox Game Bar, που καταγράφει τα πάντα. Αν δεν το έχεις, βάλε ένα VLC Player. Κάνει την ίδια δουλειά. Και φυσικά, ακόμη και να μην τα ξέρεις αυτά, βγάζεις το κινητό σου και τραβάς βίντεο.

EDIT: Με προλάβανε. Τα shortcuts πιο πάνω, βγάζουν το Xbox Game bar, που σου δίνει δυνατότητα recording όπως είπα.


Σωστά. Επίσης θέλω να προσθέσω πως το capture κουμπί εντός των εφαρμογων ms teams, cisco webex, zoom που χρησιμοποιώ ΕΙΔΟΠΟΙΕΊ τους υπολοπους για την καταγραφή......
Ενώ από εξωτερική εφαρμογή (όπως το xbox game bar που ειπώθηκε παραπάνω) μάλλον δυσκολα θα καταλαβει καποιος κατι.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#667360 Συμφωνω κι εγω με την τηλεκπαιδευση αλλα να ειναι τετοια. Οχι οπως τον Μαιο που προσπαθουσε η δασκαλα να "διδαξει" πως σχεδιαζουμε ενα τραπεζιο μεσω webex αλλα με κλειστη την καμερα :slap: :lol: και να με κοιταζει με τρομο ο γιος τι να κανω ρε μπαμπα; :lol:

Ποσοι καθηγητες-δασκαλοι περασαν σεμιναρια για να αποκτησουν στοιχειωδεις γνωσεις υπολογιστων; Ποσα τετοια εγιναν με ευθυνη του υπουργειου παιδειας; Ποια μεριμνα ελαβε ωστε να γινεται το μαθημα απο την αιθουσα διδασκαλιας και τα παιδια να βλεπουν απο το σπιτι τον πινακα και τον καθηγητη;

Επισης δεν συμφωνω με το "τα προσωπικα δεδομενα μπαινουν σε δευτερη μοιρα εν μεσω πανδημιας" που εγραψε ο HF.

Θεωρω πως μπορουμε να κανουμε μια δουλεια χωρις εκπτωσεις σε τετοια ζητηματα.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#667365 Παω αναποδα.

Νικο δυστυχώς ( οπως ειπα και καποιες σελιδες πριν με παραδειγμα ) εκει νομιζω οτι ειναι το βασικό ή εστω ενα απο τα βασικά θεματα.... Μη φανει ο ηλεκτρονικός αναλφαβητισμός των δασκαλων...

Απο κει και περα ειναι η δεουσα επιμελεια που προ-ειπα. δε πιστευω οτι ολοκληρη cisco δε μπορει να περιορισει ( γιατι εξαλειψει χλωμο) εσκεμενη καταγραφή μεσω του αυτου υπολογιστή τουλαχιστον...

Μαρκο ποια μπορει να ειναι η αποκαλυψη πληροφοριων σε 3ους??? οτι ενας μαθητής ειναι στουρνος?? Μα αυτο το ξερουμε ηδη απο το σχολικό ραδιο αρβυλα...
Και ειλικρινά δε βρισκω κατι κακό στο να παρακολουθει κι ενας γονιος το μαθημα.... ειναι πιο ευκολο να εχω κι εγω ακουσειι το καθηγητη ωστε να "εξηγησω" μετά παρα να προσπαθω να μαντεψω τι ειπε ο καθηγητης μεσα στη ταξη οπου η δικια μου επειδη "αγρον ηγόραζε" δεν κρατησε μισή σημείωση..... :)

Απο κει και περα οταν ολα μας τα δεδομενα ειναι στο cloud ακομα και.... το τηλεφωνικό κεντρο αυτα τα εκτός χωρας εκτός ΕΕ ειναι.....
Άβαταρ μέλους
By fokion
#667368
Anonymous Founder έγραψε:Το καλύτερο για μένα θα ήταν να υπάρχει η δυνατότητα το μάθημα να γίνεται και με τον κλασικό τρόπο και online. Έτσι, θα αραίωνεις την αίθουσα κάνοντας πχ βάρδιες.


Νομιζω οτι αυτη ηταν η αρχική ιδεα και προεκειψε το θεμα... οτι θα εφαρμοζόταν το συστημα οι μισοι σημερα οι αλλοι μισοι αυριο με οσους τη συγκεκριμενη μερα ειναι σπιτι παρακολουθουν μεσω stream....

Ασχετου.
Στο σχολειο μας ηδη λειτουργει η Α-συγχρονη δηλ αντι οι καθηγητες να μοιραζουν φυλαδια και να τα μαζευουν ή τετραδια, τα "φορτωνουν" στο site του σχολειου, ετσι ωστε να μη κυκλοφορει χερι χερι υλικό....

οποτε γονεις ΠΡΟΣΟΧΗ οταν ακουτε πολλά μαζεμενα " δε μας εβαλε τιποτα" :) :) :) :) :) γιααααα ριχτε μια ερωτηση στο καμαρι σας..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#667373 Καναν τα παιδιά μου remote school απο Μάρτιο ως τέλος Ιουνίου .
Δεν ασχολήθηκε κανείς με τέτοια θέματα , όλοι είμασταν ευγνώμονες για την δυνατότητα .
Μερικές παρατηρήσεις

Έριξα αρκετές φορές μια μάτια να δω τι κάνουν , δε μπορώ να φανταστώ γιατι θα καθότανε να κάνει καταγραφή κάποιος απο τους μαθητές... πιο πολυ μιλάει ο δάσκαλος ενώ και τα παιδακια αλλά ειναι νυσταγμένα ξεμαλλιασμένα , κουρασμένα με πιτζάμες κτλ ... δεν βγαίνουν ντυμένα βαμενα να βγάζουν dick pics και ντεκολτέ.

Ειναι μανίκι για το δάσκαλο... πολυ δουλεια , περισσότερη απο το κανονικό σχολείο... ίδια ωρα παρουσίας αλλά πολυ περισσότερη προετοιμασία συν το assessment όλων των tasks που κανονικά θα τα κάνανε στην τάξη.

Πολυ δουλεια και για τα παιδιά, πιο έντονο προγράμμα απο το της φυσικής παρουσίας καθώς δεν υπάρχουν γυμναστικές και μεγάλα διαλλειματα, αντίθετα παίζει περισσότερο homework .

Γενικά ηταν πολυ καλή εμπειρία , με μόνο αρνητικό τις επιπτώσεις του social Isolation που άρχισαν μετά απο λίγους μήνες .
Άβαταρ μέλους
By dimik
#667387
Νίκος Παππάς έγραψε:
Ποσοι καθηγητες-δασκαλοι περασαν σεμιναρια για να αποκτησουν στοιχειωδεις γνωσεις υπολογιστων; Ποσα τετοια εγιναν με ευθυνη του υπουργειου παιδειας; Ποια μεριμνα ελαβε ωστε να γινεται το μαθημα απο την αιθουσα διδασκαλιας και τα παιδια να βλεπουν απο το σπιτι τον πινακα και τον καθηγητη;
.


Καθηγητής το 2020 που είναι ηλεκτρονικά αναλφαβητος δεν πρέπει να διδάσκει, ας τον βαλουν σε κανένα γραφείο να βαράει σφραγίδες, όχι να ζητάει και τα ρέστα που δεν τον επιμορφωσαν.

@για το capture των τηλεμαθηματων, ναι οκ με 3rd party software μπορούν να κάνουν παπάδες οι μαθητές, ακόμα και live streaming στο Twitch, όπως μπορούν και να καταγραφουν με τα κινητά στην τάξη.
Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για παράνομο υλικό η δημοσίευση μπορεί να έχει επιπτώσεις και δεν φταίει ο τρόπος διδασκαλίας για αυτό.

Ομολογώ δεν γνώριζα για την ενσωμάτωση δυνατοτήτων Xbox στα Windows μιας και δεν ασχολούμαι με το σπορ.



< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#667394 https://www.altsantiri.gr/parapolitika/ ... mathitria/
Άβαταρ μέλους
By pienaf
#667441
fokion έγραψε:Και ειλικρινά δε βρισκω κατι κακό στο να παρακολουθει κι ενας γονιος το μαθημα....

Είναι καλό και για τους εκπαιδευτικούς.
Βλέπει, άμεσα, ο γονιός ποιος κάνει την δουλειά του και ποιος...
Γιατί αυτά που μεταφέρουν τα παιδιά πολλές φορές είναι ανακριβή.

Όσο για τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών, μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε από αυτά που ανεβάζουν τα ίδια τα παιδιά στα «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης»;
Άβαταρ μέλους
By fokion
#667442
pienaf έγραψε:
fokion έγραψε:Και ειλικρινά δε βρισκω κατι κακό στο να παρακολουθει κι ενας γονιος το μαθημα....

Είναι καλό και για τους εκπαιδευτικούς.
Βλέπει, άμεσα, ο γονιός ποιος κάνει την δουλειά του και ποιος...
Γιατί αυτά που μεταφέρουν τα παιδιά πολλές φορές είναι ανακριβή.




Δε ξερω μηπως κι αυτο ειναι ενα απο τα "μη ομολογουμενα" πραγματικά αίτια.... που δε θελω να πιστεψω....

γιατι δε μπορω/θελω να πιστεψω οτι οι ταγμενοι να μορφωσουν τα παιδια μας για το μελλον δεν ξερουν τι ειναι το word...

οχι - ευτυχως - οτι δεν υπαρχουν λαμπρές εξαιρεσεις - καθηγητης εφτιαξε ενα εκπληκτικό powerpoint για το μαθημα αντι του κακου βιβλίου - ή ακομα και καποιοι που εκμεταλλεύτηκαν τον κοροναιό κι απο μονοι τους επιμορφώθηκαν στα "ηλεκτρονικά"

δε μπορει πχ ο γυμναστής να ανεβαζει ασκησεις ενδυναμωσης κλπ κι η "νεοελληνικου" τιποτα.....

η αισθηση μου ομως ειναι οτι η μεγαλη πλειοψηφία απλώς αναμενει τα 2 έως 5 χρονια για να παρει συνταξη "οπως παει"... οι περισσότεροι δε πεφτουν και στο "υποκειμενα νοσήματα" οποτε δικαιουνται αδεια δε ξερω κι εγω τι ισχυει, και παπαλα....
και φτου ξανα μανα χρειαζομαστε αναπληρωτές και παει λεγοντας......
Άβαταρ μέλους
By pienaf
#667443
fokion έγραψε:
pienaf έγραψε:
fokion έγραψε:Και ειλικρινά δε βρισκω κατι κακό στο να παρακολουθει κι ενας γονιος το μαθημα....

Είναι καλό και για τους εκπαιδευτικούς.
Βλέπει, άμεσα, ο γονιός ποιος κάνει την δουλειά του και ποιος...
Γιατί αυτά που μεταφέρουν τα παιδιά πολλές φορές είναι ανακριβή.

Δε ξερω μηπως κι αυτο ειναι ενα απο τα "μη ομολογουμενα" πραγματικά αίτια.... που δε θελω να πιστεψω....
γιατι δε μπορω/θελω να πιστεψω οτι οι ταγμενοι να μορφωσουν τα παιδια μας για το μελλον δεν ξερουν τι ειναι το word...

Υπάρχει ΚΑΙ αυτό.

fokion έγραψε:οχι - ευτυχως - οτι δεν υπαρχουν λαμπρές εξαιρεσεις - καθηγητης εφτιαξε ενα εκπληκτικό powerpoint για το μαθημα αντι του κακου βιβλίου - ή ακομα και καποιοι που εκμεταλλεύτηκαν τον κοροναιό κι απο μονοι τους επιμορφώθηκαν στα "ηλεκτρονικά"

Είναι οι περισσότεροι, αλλά δεν φαίνονται...

fokion έγραψε:η αισθηση μου ομως ειναι οτι η μεγαλη πλειοψηφία απλώς αναμενει τα 2 έως 5 χρονια για να παρει συνταξη "οπως παει"...

Οι περισσότεροι θα περιμένουν για την σύνταξη 10 – 12.