Ακόμα κι αν ξέρεις τα κουμπάκια και τη λειτουργία τους, πρέπει να εξοικειωθείς με τη χρήση τους, τους χρόνους και τις διαδικασίες. Πρέπει να διαχειριστείς την δραστηριότητα 25 μικρών παιδιών με πολύ διαφορετικά εργαλεία από αυτά που έχεις συνηθίσει. Κάποια στιγμή θα τα καταφέρεις, αλλά από τη μια μέρα στην άλλη δεν είναι πολύ εύκολο, ακόμα για έμπειρους εκπαιδευτικούς με γνώσεις ΙΤ.
Σίγουρα υπάρχει φύρα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς, αλλά μην ξεχνάμε ότι όλοι βρέθηκαν με ελλιπή ή ανύπαρκτη κεντρική προετοιμασία και χωρίς επιμόρφωση, να τα βγάλουν πέρα με ίδια μέσα, έχοντας ταυτόχρονα να αντιμετωπίσουν και τα τεχνικά προβλήματα που βάζει η κεντρική υποδομή.
Το ΥΠΑΙΘ πέραν της σύμβασης με τη Cisco και της αναβάθμισης (?) του ΠΣΔ (και της -μέχρις ώρας- ανεκπλήρωτης υπόσχεσης για παροχή εξοπλισμού), τα άφησε όλα στην τύχη: κόψτε το λαιμό σας να χρησιμοποιήσετε ό,τι υπολογιστές, συνδέσεις και υποδομές έχει ο καθένας, αλλιώς πηγαίνετε στο σχολείο να μοιραστείτε τους 4-5 κοινοχρηστους παμπάλαιους υπολογιστές και την 24αρα ADSL.