Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#666930
fokion έγραψε:λιγότεροι μαθητες ανα τμημα = περισσότερες ταξεις
Περνω παραδειγμα το σχολειο της κορης μου Γυμνασιο με 4 τμηματα ανα τάξη = 12 αιθουσες
Μεσος ορος μαθητων ανα τμημα 25. Αρα περιπου απαιτήσεις για Χ2
Να κλεψω, οπότε πες 10 αιθουσες.
Αν μπουν στο αυτο χωρο του σχολειου πρακτικά δεν θα υπαρχει προαυλιο. Και μιλαμε για περιοχή πιο "άπλα" απο πες Παγκρατι...
παρακαμπτω το ερωτημα αν η κεντρική ηλεκτρολογική εγκατασταση θα αντεξει το προσθετο φορτιο 10 κλιματιστικών

Παμε αλλου σε νεο χωρο ( οικοπεδο)? Ωραια
Κατ' αρχην απαιτειται η.... παραχωρηση, το απλό κι ευκολο ειναι να ειναι ιδιοκτησίας του Δημου ( εδω καιγόμαστε δε μας ενδιαφερει το "που ειναι το οικοπεδο" - που θα εγειρει αλλα προβληματα αν ειναι πολύ εξω απο τον οικιστικό ιστό αλλα ειπαμε - καιγόμαστε)
μετά αναλλαμβανει ο ΟΣΚ ( αλλιως λεγεται αλλα ειναι αδιαφορο) να "στησει" ενα σχολειο....
ναι με προκατ παντα...
αλλα θελει μια "υποδομή" ακομα και το προκατ ( πχ αποχετευση υδρευση ηλεκτισμό τηλεφωνα)
περιφραξη πιθανή κατασκευη δρομου προσβασης

Να μη τα πολυλογω ( γιατι περιγραφω πραγματικό γεγονός) απαιτήθηκαν 9 μηνες ( δεκεμβρη με Σεπτεμβρη) μαζι με τα διάφορα γραφειοκρατικά

τωρα πολλαπλασιαστε τα ανωτερω επι ολα τα σχολεια που απαιτηται επαυξηση αιθουσων ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ και προφανως δεν εννοω την Ανω Παναγια....
Υπαρχουν τοσα προκατ?? ετσι γι αρχή??? Οχι και μη κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας ουτε βεβαια και φτιαχνονται αυτοστιγμή..

το αιτημα λιγότερα παιδια στη ταξη ( απολυτως λογικό ) αν ΔΕΝ γινουν διπλοβαρδιες ΠΡΑΚΤΙΚΑ και για τα δεδομενα χρονικά περιθόρια ειναι ανεφικτο...
Αντιθετα το θεμα "καθαριστριες" ειναι οντως διαχειρισμο και καλα κανουν τα παιδια και το απαιτουν γιατι κι εκει σκατα τα εκαναν, οπως επισεις και το θεμα καθηγητων

ΥΓ.
Που θελω να καταλειξω. Καλό ειναι τα αιτηματα να εχουν και μια λογική ( υπο την εννοια του εφικτου) υποσταση, οπως οι καθαριστριες οπως προείπα. Και να αφησουμε τα ..... rafale στην ησυχία τους....


Προφανώς και το οριζόντια "περισσότερα τμήματα" είναι ανέφικτο. Απλά θα μπορουσαν με καλή οργάνωση και με ανάλογο πουσάρισμα των δήμων από τον Μάιο-Ιουνιο να είχαν εξασφαλίσει όσο το δυνατόν περισσότερες αίθουσες. Όχι κάτι δραματικά καλύτερο, απλά να έχουμε κι εμείς την αίσθηση ότι όντως έγινε ο,τι καλύτερο ήταν εφικτό.

Σίγουρα επίσης μπορούσαν να κάνουν καλύτερο κουμάντο στις προσλήψεις αναπληρωτών, καθαριότητας κλπ, όπως επισης και μια πιο σαφή κατεύθυνση για το τι γινεται με τα τμήματα/σχολεία που κλείνουν, ποιός αναλαμβάνει την εξ' αποστάσεως διδασκαλια, κλπ, κλπ.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#666933
fokion έγραψε:trident οχι απαραιτητα.
Και παλι επι πραγματικου γεγονοτος στο περι ου ο λογος γυμνασιο, διοριστικε 2η καθαριστρια ( θυμιζω εδω οτι προ κορονοιου η καθαριότητα γινόταν ΜΕΤΑ τισ διδακτικές ωρες - οχι οτι εφτανε η μια αλλα λεμε.... ) ωστε υποτιθεται τωρα που χρειαζεται επαυξημενη και ΣΥΝΕΧΕΙΣ καθαριότητα ΚΑΙ κατα την διαρκεια των διδακτικών ωρών ( πχ τουαλετες με τα παιδια να βγαινουν δειαλειμα διαφορετικές ωρες πρακτικά παντα καποια παιδια ειναι σε διάλειμμα) οι προσλήψεις εγιναν τσιμα τσιμα με συνεποια οταν η δευτερη ( που διοριστικε στο και 5 ) εφυγε - δε θυμαμαι για ποιο λογο - να μην υπαρχει "ανεση" για αμεση αποστολή άλλης....


Εχω μια εικονα για τις γραφειοκρατικες διαδικασιες και ποσο αργα πανε και καταλαβαινω τι λες. Ειναι τελειως αλλο ομως το να κανεις καταληψη ή ξερω γω διαμαρτυρια για καθαριστριες και αλλο τα Ραφαλ και οι μονοκεροι.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#666935 Τα περισσότερα αιτήματα μπορούν συνήθως να τεθούν σε μια χ λογική βάση, ειδικά τα σημερινά περί διαφύλαξης της υγείας των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού, που είναι αυτονόητα για όλους ελπίζω. Αντί να γίνει οποιαδήποτε προσπάθεια για αυτά τα αυτονόητα, είχαμε την απόλυτη ανικανότητα και απραξία όλο το καλοκαίρι, συν τις τραγελαφικές αστοχίες με τις μάσκες (σημειολογικά σημαντικό το τελευταίο).

Από κει και πέρα υπάρχουν πάρα πολλών παπάδων ευαγγέλια για τα θέματα που συζητάμε, κάποια εκ των οποίων τα θυμάμαι από τα δικά μου σχολικά χρόνια προ δεκαετίας (προφανώς έχουν αλλάξει κάποιες πτυχές της πραγματικότητας, μα η γενική εικόνα λίγο-πολύ ίδια είναι). Δύο βασικά:

-Το θέμα της καθαριότητας είναι two-way street, δηλαδή ΣΕΒΟΜΑΙ το χώρο και τη ΔΟΥΛΕΙΑ των προσωπικού καθαρισμού πριν αιτηθώ αύξηση αυτού. Η όποια κατάσταση στους χώρους των σχολείων δεν έγινε από μόνη της. Κάποιος πέταξε κάτω σκουπίδια, κάποιος λέρωσε τις τουαλέτες, κάποιος "σαμποτάρισε" τα δοχεία υγρών σαπουνιών (don't ask :vava: ), etc.

-Υπάρχει μεγάλο κοινωνικό (ταξικό θα έλεγε ένας αριcτερόc) ζήτημα με τους μαθητές των οποίων οι οικογένειες δεν έχουν τη δυνατότητα να τους στέλνουν σε εξωσχολική διδασκαλία, με αποτέλεσμα να μένουν πίσω με το κλείσιμο των σχολείων.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#666945 Υπαρχουν πολλα σχολεια, ειδικα αυτα που φτιαχτηκαν πριν το '90 που οι αιθουσες διδασκαλιας ειχαν φτιαχτει με την λογικη των 6 τμηματων ανα ταξη, 18 δηλαδη.

Αυτα σημερα εχουν 5-6 αιθουσες κλειστες η διαμορφωμενες σε κατι αλλο μη χρησιμοποιουμενο λογω Covid.
Θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν ξανα κατεβαζοντας τον μεσο ορο μαθητων αν οχι στα 15 ατομα στα 18. Απο 25-27 που ειναι σημερα ειναι κατι.

Αλλα για να το κανεις αυτο πρεπει να θες. Οχι να νομοθετεις τον Μαιο αυξηση των μαθητων ανα τμημα. Πρεπει να φροντισεις να εχεις τους αναπληρωτες στην θεση τους και οχι να προσλαμβανεις 20.000 λιγοτερους. Πρεπει να προσλαβεις καθαριστριες, κοινωνικους λειτουργους, και αλλες ειδικοτητες. Προβλεπεται αλλωστε.

Κι αν μεχρι χτες δεν το εκανες, η πανδημια σου εδωσε ενα πολυ σοβαρο λογο να το κανεις.

Αν εκανες αυτα μπορουσες να ισχυριστεις οτι τοσο μπορεις. Τωρα οχι.

Προτιμησες σαν κρατος να προσλαβεις αλλες ειδικοτητες, περισσοτερο χρησιμες να φυλανε εσενα και οχι να εξυπηρετουν τις συνθηκες και τον πολιτη
Άβαταρ μέλους
By fokion
#666949 Νικο εξαρταται...
και παλι περνω παραδειγμα το/τα σχολεια που περασε η κορη μου αλλα και το τι γινεται στην περιοχη που ζουμε.
Κανενα σχολειο δεν ειχε και δεν εχει πλεον περισσευούμενες αιθουσες. Ειτε δημοτικό ειτε τωρα γυμνασιο. ( οκ πλην 2 - χημειο/ εργαστήριο και πληροφορικής)

απο τα 3 σχολεία που περασε ( το ενα εξ αυτων εξ ολοκλήρου με προκατ!!!!! ) μονο 1 ( Δημοτικό ) ειχε οντως καποιες αιθουσες κλειστες "καποτε".
ΟΜΩΣ
Κρισης παρουσας πολλοι γονεις τραβηξαν τα παιδια τους απο τα ιδιωτικά που τα εστελναν και τα εγραψαν στα δημοσια που "αναγκαστικά" τα δεχτηκαν....
και αρχισαν μετα τις πασσες των υπεραριθμων οπου βρεθηκαν παιδια με σχολειο στα 50 μετρα να καταληξουν σε αλλο στα 2 χιλιόμετρα σε αλλη γειτονια..

Αυτο το buffer αιθουσων εξαντλήθηκε εν πολλοις λογω της κρίσης.......
Τελευταία επεξεργασία από fokion και 01 Οκτ 2020, 10:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By fokion
#666952
diplomat έγραψε:
-Το θέμα της καθαριότητας είναι two-way street, δηλαδή ΣΕΒΟΜΑΙ το χώρο και τη ΔΟΥΛΕΙΑ των προσωπικού καθαρισμού πριν αιτηθώ αύξηση αυτού. Η όποια κατάσταση στους χώρους των σχολείων δεν έγινε από μόνη της. Κάποιος πέταξε κάτω σκουπίδια, κάποιος λέρωσε τις τουαλέτες, κάποιος "σαμποτάρισε" τα δοχεία υγρών σαπουνιών (don't ask :vava: ), etc.



Αστο αυτο τωρα...... Αυτο ερχεται απο το σπιτι μαζι με πολλά αλλα....
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#666953 To ότι κάποιοι θεωρούν πως το μόνο που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να στείλουμε τα παιδιά στα σχολεία με μια μάσκα και ένα παγουρίνο, εμένα με ξεπερνάει. Δείτε δίπλα μας τι γίνεται και τι κάνουν άλλες χώρες. Και δεν λέω για την Ιταλία, που είναι και πιο πλούσια από εμάς. Δείτε στα Βαλκάνια που είναι πολύ πολύ φτωχότεροί μας.
https://balkaninsight.com/2020/09/01/so ... -covid-19/
In Serbia, most parents responded to a questionnaire by saying they want their children to return to schools, where classes will last 30 minutes and students will be limited to groups of 15. The education ministry will assess the situation every 15 days. There will be no school trips in the first term.

Να θυμίσω πως πριν λίγα χρόνια τους Σέρβους τους βομβάρδισε το ΝΑΤΟ ε; :s_biggrin
Αλλά φαίνεται πως οι Σέρβοι κάνουν διαφορετική ιεράρχηση από εμάς, που έχουμε λεφτά για Rafale, για φρεγάτες, για τις λίστες του Πέτσα, για νέα σήματα στην ΕΡΤ, αλλά οχι για την ασφάλεια των μαθητών (εκτός αν αυτή εξαντλείται στα παγουρίνα και στις μάσκες αλεξίπτωτα...).

Από τα κλεισίματα σε τμήματα και σχολεία, φαίνεται πως υπάρχει πρόβλημα:
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/3337 ... -koronoioy
Έως τώρα, 161 μονάδες ή επιμέρους τμήματα έχουν βάλει «λουκέτο».

Και επιπλέον, υπάρχουν πάρα πολλά κρούσματα σε μαθητές , που τελικά σημαίνει πως η θεώρηση πως δεν είναι μεγάλο ρίσκο να τους αφήσουμε να μεταδίδουν τον ιό, ήταν λανθασμένη:
https://www.news247.gr/ygeia/koronoios- ... 86143.html
Πιο συγκεκριμένα, μέχρι τις 13 Σεπτεμβρίου, μία ημέρα πριν τον αγιασμό της νέας σχολικής χρονιάς, είχαν νοσήσει από κορονοϊό 776 παιδιά μέχρι 17 ετών. Στο διάστημα μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου, ο αριθμός αυτός εκτοξεύτηκε στα 1.120. Τα κρούσματα σε ηλικίες μέχρι 17 ετών, δηλαδή, σημείωσαν αύξηση σχεδόν 50% σε δύο εβδομάδες σε σχέση με όσα είχαν καταγραφεί από την αρχή της πανδημίας στη χώρα, πριν από 6,5 μήνες, στις 27 Φεβρουαρίου μέχρι την παραμονή του ανοίγματος των σχολείων.

Δεν ξέρω, μήπως φταίει που είναι τα περίπτερα ανοιχτά πριν τις 12 το βράδυ και πάνε τα μούλικα κι αγοράζουν σοκολάτες; Λογικά τα περίπτερα θα φταίνε, να τα κλείσουμε εντελώς.
:s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#666956
fokion έγραψε:Νικο εξαρταται...
και παλι περνω παραδειγμα το/τα σχολεια που περασε η κορη μου αλλα και το τι γινεται στην περιοχη που ζουμε.
Κανενα σχολειο δεν ειχε και δεν εχει πλεον περισσευούμενες αιθουσες. Ειτε δημοτικό ειτε τωρα γυμνασιο. ( οκ πλην 2 - χημειο/ εργαστήριο και πληροφορικής)

απο τα 3 σχολεία που περασε ( των ενα εξ αυτον εξ ολοκλήρου με προκατ!!!!! ) μονο 1 ( Δημοτικό ) ειχε οντως καποιες αιθουσες κλειστες "καποτε".
ΟΜΩΣ
Κρισης παρουσας πολλοι γονεις τραβηξαν τα παιδια τους απο τα ιδιωτικά που τα εστελναν και τα εγραψαν στα δημοσια που "αναγκαστικά" τα δεχτηκαν....
και αρχισαν μετα τις πασσες των υπεραριθμων οπου βρεθηκαν παιδια με σχολειο στα 50 μετρα να καταληξουν σε αλλο στα 2 χιλιόμετρα σε αλλη γειτονια..

Αυτο το buffer αιθουσων εξαντλήθηκε εν πολλοις λογω της κρίσης.......

Φωκιωνα, Γερακα δεν μενεις; Ειναι καινουργια περιοχη σχετικα, δεν ξερω αν σας εβαλαν κεντρικο αποχετευτικο δικτυο ακομα, στην Παλληνη δεν, οποτε και τα σχολεια εχουν φτιαχτει με την λογικη του λιγου κοσμου που ζει στην περιοχη.

Η υπολοιπη Αθηνα δεν ειναι ετσι ομως. Ο Βυρωνας που μεγαλωσα, η Νεα Ιωνια που ζω, εχει σχολικους χωρους και δυνατοτητα να γινει αυτο που εγραψα, αλλα δεν. Ο δημος δεν εχει λεφτα, το κρατος δεν δινει λεφτα και λεει στον δημο να τα βρει γιατι του ανηκουν τα κτιρια και η φροντιδα τους ( αλλα ποτε δεν φροντισε να αυξησει τα κονδυλια στους δημους, μονο τους εδωσε την διαχειρηση των σχολικων μοναδων )

Το εβλεπα περσι στο δημοτικο, να καθαριζουν 2 καθαριστριες ενα σχολειο 25 τμηματων, χωρια το προαυλιο, χωρια τις τουαλετες. Κι αν δεν ηταν ο πολυ δραστηριος συλλογος γονεων να αγοραζει κλιματιστικα, λαπτοπ για τους δασκαλους, προτζεκτορες, να φτιαχνει ραφια για τις ταξεις, να τις βαφει και να ραβει κουρτινες, ενα μαυρο χαλι θα ηταν το σχολειο.


Ομως τωρα ζουμε ειδικες συνθηκες και χρειαζονται ειδικα μετρα. Ε, η αποψη μου ειναι οτι δεν ειναι προτεραιοτητα ουτε η υγεια, ουτε η εκπαιδευση.

Αλλα μπορουν παντα να κλεινουν μια ωρα νωριτερα τα περιπτερα :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#666975
diplomat έγραψε:Τα περισσότερα αιτήματα μπορούν συνήθως να τεθούν σε μια χ λογική βάση, ειδικά τα σημερινά περί διαφύλαξης της υγείας των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού, που είναι αυτονόητα για όλους ελπίζω. Αντί να γίνει οποιαδήποτε προσπάθεια για αυτά τα αυτονόητα, είχαμε την απόλυτη ανικανότητα και απραξία όλο το καλοκαίρι, συν τις τραγελαφικές αστοχίες με τις μάσκες (σημειολογικά σημαντικό το τελευταίο).

Από κει και πέρα υπάρχουν πάρα πολλών παπάδων ευαγγέλια για τα θέματα που συζητάμε, κάποια εκ των οποίων τα θυμάμαι από τα δικά μου σχολικά χρόνια προ δεκαετίας (προφανώς έχουν αλλάξει κάποιες πτυχές της πραγματικότητας, μα η γενική εικόνα λίγο-πολύ ίδια είναι). Δύο βασικά:

-Το θέμα της καθαριότητας είναι two-way street, δηλαδή ΣΕΒΟΜΑΙ το χώρο και τη ΔΟΥΛΕΙΑ των προσωπικού καθαρισμού πριν αιτηθώ αύξηση αυτού. Η όποια κατάσταση στους χώρους των σχολείων δεν έγινε από μόνη της. Κάποιος πέταξε κάτω σκουπίδια, κάποιος λέρωσε τις τουαλέτες, κάποιος "σαμποτάρισε" τα δοχεία υγρών σαπουνιών (don't ask :vava: ), etc.

-Υπάρχει μεγάλο κοινωνικό (ταξικό θα έλεγε ένας αριcτερόc) ζήτημα με τους μαθητές των οποίων οι οικογένειες δεν έχουν τη δυνατότητα να τους στέλνουν σε εξωσχολική διδασκαλία, με αποτέλεσμα να μένουν πίσω με το κλείσιμο των σχολείων.


Τωρα τελευταια εχω σημειωσει οτι γραφεις λογικα πραγματα και καλο θα ηταν να το προσεξεις. :lol:
Επισης θιγεις καταστσσεις που σκεφτομαι και εγω να θιξω, οποτε για να μη γραφω θα σου στελνω πμ με τα θεματα για να κανουμε και οικονομια.

- 2 way καθαριοτητα στο Ελλαδισταν που οι γονεις και τα παιδια τους ειναι γαλουχημενοι με τη νοοτροπια "αμα δεν ειναι δικο μου (στο μυαλο τους εννοουν αμεση ιδιοκτησια, μεχριι εκει φτανει) δεν με νοιαζει"?
Δυσκολο, σε 40 εκατομμυρια χρονια ισως, το οτι αυτο το τραινο εχει φυγει το αντιληφθηκα στο δημοτικο βλεποντας τους εκλεκτους συμμαθητες και γειτονες. Μεχρι τοτε μου ηταν αγνωστο, στη στανη που μεγαλωσα μου ειχαν μαθει να σεβομαι και το δημοσιο χωρο αφου μου "ανηκε" και αυτος κατα εμμεσο τροπο.
Πιο αμεσα αποτελεσματα για την παταξη της καφριλας, μονο με πάταξη της καφριλας με τροπο που οι ιθαγενεις σεβονται: φοβος, προστιμο, instant ξυλο απο το χωροφυλακα κλπ.
Σε 40 χρονια το "μη βρωμιζεις δημοσιο χωρο γιατι θα το πληρωσεις ακριβα" μετατρεπεται σε "μη βρωμιζεις δημοσιο χωρο".

- δεν ειναι γαμάτα οξυμωρο οτι οι υποστηρικτες των καταληψεων τελικα υποσκαπτουν το μελλον αυτων ακριβως που διατεινονται οτι αγωνιζονται υπερ?
Θα σκεφτοταν κανενας με βρωμικο μυαλο οτι το κανουν επιτηδες για να τους κρατανε θυμωμενους.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#666976 Νικο Κατ αρχην συγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση αλλα ειχα 10 ματια που κοιταγαν κι ελεγαν ή μας πας βολτα ΤΩΡΑ ή πιασε σφουγκαρίστρα :) :)

Ναι Γερακα. Αποχετευση οχι οπως και σε Παλληνη, θα παμε "πακετο" εκτος αν αναφερεσαι στο κομματι της Παλληνης και στις περιοχες που θα πανε μαρκοπουλο....

ναι θεωρω πως οντως το "συστημα" δεν ηταν ετοιμο ΟΥΤΕ την ραγδαια αυξηση των κατοικων να δεχτεί ΟΥΤΕ και τις μαθητικές συνεποιες της κρισης
Δες πχ την αναλλογια δημοτικών με γυμνασια και λυκια... μη μιλησω για ΕΠΑΛ...... Το προβλημα ηδη κανει μπαμ.....

Ναι ειναι οντως "νεα περιοχή" αλλα μη ξεχναμε οτι αυτο ειναι και εν δυναμη μεγαλο μειονεκτημα καθοτι μεγαλο κομματι ηταν κι εξακολουθει να ειναι "εκτός σχεδίου" με οτι αυτο συνεπαγεται για ολες τις υποδομές πλατειες σχολεία δρομους κ.λ.π.
Φαντασου οτι προχτες ολοκληρες γειτονιες δεν ειχαν νερο γιατι επιτελους εφεραν τον αγωγό νερου στο δρομο......
Λογω "εκτός σχεδιου" τοποθετησης του το παλαι ποτέ, "ετρεχε" μεσα απο τους κηπους και τις πυλωτές.........

Κατ' εμε το "σχολικό θεμα" ειναι μια ακομα εκφανση του "οπου λαλουν πολλοι κοκκόροι" βλεπε Δημος ( οικοπεδο - δρομοι ) ΟΣΚ ( χτισιμο ) Υπ. Παιδείας ( δασκαλοι και εξοπλισμός) ξανα Δημος για την καθημερινή λειτουργεια ( πχ καθαρίστριες - συντήρηση αλλα δε ξερω μεχρι ποιου ορίου και δε ξαναμπλεκει ο ΟΣΚ.... ) ε διαολε καπου σε ολα αυτα δε θα μπλεκει και η Περιφέρεια????

Δε μπορει "ολο αυτο" να γινει ( αντε πλην των δασκαλων/καθηκητών) υπο μια "εξουσία"???

Οντως αυτο με τα περιπτερα ηταν κινηση εντυπωσιασμου ( = αχρηστη) λες και δε παιρνουν τις μπυρες απο πριν.......
Η υγεια και η εκπαιδευση θελουν χρονο - το κλεισε τα περιπτερα ( και οτι αλλο θα ακολουθησει οσονουπω ) ειναι αμεσα και "δε προκαλει επιβαρυνση στο προϋπολογισμο του κρατους" που λενε και στους διαγωνισμούς...
Απο την αλλη μερια ειναι και η απυθμενη βλακεια μας αλλα αυτο ειναι για το τοπικ του covid.......
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#666980 Απλή αριθμητική: 4 τμήματα με αραίωση γίνονται 6, όχι 8. Άρα η αύξηση είναι της τάξης του 50% όχι του 100%. Πως θα βγει αυτή η αύξηση; Να κόψουν το σβέρκο τους. Θα έπρεπε να είναι το όριο στην τάξη κάτω από τα 20 άτομα ούτως ή άλλως. Όχι 25 και με ανοχή γίνεται 28.

Εδώ φυσικά έρχεται το αγαπημένο μου θέμα: Τα αυτοδιοικητικά κριτήρια. Ξέρετε αυτά με βάση τα οποία βγαίνουν 30 χρόνια οι ίδιοι δήμαρχοι με 70%, αλλά στην πυρκαγιά καίγονται, στην ψιχάλα πνίγονται, τα σχολεία δεν έχουν αίθουσες. Τελικά τι διάλο είναι αυτά τα κριτήρια θα μάθουμε ποτέ;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#666990 @ fokion, μην ζητας συγγνωμη κι εγω στην δουλεια ειμαι. :)

Οπως λεει κι ο Corto, γινεται αν θελανε κι αν ειχαν σχεδιο να το κανουν. Αυτο ειναι που με εκνευριζει πιο πολυ. Οτι ειχαν τον χρονο να δρασουν απο τον Μαρτιο που μπηκαμε σε καραντινα. Ειχαν 6 μηνες να σχεδιασουν, να προετοιμασουν, να προσλαβουν κοσμο για τα σχολεια, τα νοσοκομεια, αφου ξερανε απο την πρωτη στιγμη οτι και δευτερο κυμα θα ειχαμε και για καιρο θα ειχαμε την πανδημια.

Δεν το εκαναν και προτιμησαν να ριξουν το φταιξιμο στην ατομικη ευθυνη η ανευθυνοτητα αν θες.

Ομως δεν παει ετσι. Πρωτα κανεις εσυ ο,τι μπορεις και πρεπει να κανεις και μετα ριχνεις ευθυνες. Ετσι φτασαμε στο αν μπουν 5 στο μαγαζι μου να μπορει να πεσει προστιμο, αλλα στις ταξεις μια χαρα μπορουν να ειναι 25 για 45 λεπτα επι 6 ωρες.

Φτασαμε σε μαγαζι να καθομαστε μεχρι 4 η μεχρι 6 αν ειμαστε οικογενεια, αλλα αν ειμαστε ορθιοι μεχρι 9. Και στα ΜΜΜ γινεται της πορνης απο κοσμο, γιατι μαντεψε, ουτε εκει ελαβαν μετρα.

Κι εγω που εχω 12χρονο παιδι στην πρωτη γυμνασιου προσπαθω να του εξηγησω τα ανεξηγητα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#667087 Αλήθεια, θα ήθελα να δω τι ακριβώς έχει απαντήσει η υπουργάρα μας στις (σοβαρές) ενστάσεις της αρχής προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για την τηλεκπαίδευση, η οποία φαίνεται να μας χρειάζεται σύντομα...

Για να μην σας κουράσω, δεν έχει απαντήσει κανείς.

Σε έναν ιδανικό κόσμο η αρχή θα έριχνε χοντρά πρόστιμα στην υπουργό και τον dpo του υπουργείου με το πρώτο δευτερόλεπτο τηλεκπαίδευσης, εάν δεν λυθούν ικανοποιητικά τα ζητήματα που υπάρχουν (και είναι ουσιωδέστατα, τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών μας δεν είναι παιχνίδι για οποιονδήποτε πολιτικάντη), αλλά δεν το βλέπω...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#667115 μαρκο, επειδη λογω αναγκαστηκής αργίας ημουν σπιτι στα προηγουμενα τηλεμαθηματα
δεν ειναι τοσο τραγικά ( απο αποψη προσωπικών δεδομενων τα πραγματα.
Κατ' αρχην δεν μπαινει ο καθενας. εχει προσκληση απο καθηγητή και επιβεβαιωση e-mail. login name & password.
Τον πληρη ελεγχο της "συνεδριας" εχει ο καθηγητής και προφανως ελεγχει την καμερα ΤΟΥ οποτε το τι θα βλεπει ο απομακρυσμενος ειναι και παλι ελεγχομενο οπως προφανως και τι ηχο στελνει.
Καθε μαθητης για να μιλησει σηκωνει "ηλεκτρονικά" το χερι του και ο καθηγητής του δινει το λογο

Ενα προβλημα του οποιου δεν ξερω την εκταση αλλα υφισταται ειναι αν και καταποσον οι μαθητες εχουν την οικονομική δυνατοτητα να εχουν λαπτοπ.
Θα μου πεις referbisched περνεις και με 150 ευρω αλλα και παλι...
Ομοιως και για συνδεση αν και εκει τεχνικά η λυση ειναι να ειναι δωρεαν και να παρακαμπτει τυχόν φραγή μια και "χτυπαει" συγκεκριμενο σερβερ...

Πρακτικά να μη πολυλογω ολοι οι μαθητες ειχαν κλειστές τις καμερες τους και ηχο μονο οταν ο καθηγητης τους εδινε το λογο...
Οποτε θεωρω οτι ειναι αρκετα ασφαλες περιβαλλον.

Μεγαλυτερο προβήμα μπορω να σου πω ηταν οτι πολλοι καθηγητες ειχαν το υλικό τους σε φωτοτυπίες ( τι πρωτοτυπο - ελεος τον 21ο αιώνα ) και η "αγραματοσυνη" τους οσον αφορά τους υπολογιστές.
Ενα θα σου πω. Εστελναν ασκήσεις προς συμπληρωση λεξεων. Ξερεις τι αρχειο ανεβαζαν??? Jpeg φωτογραφία απο το κινητό τους!!! Πες μου εσυ πως διαολο η Δαναη θα το συμπληρωνε και θα το επεστρεφε συμπληρωμενο. Παρε |λογοκρισία| φωκιωνα πολυμηχανημα κατεβαζε την φωτο, καντην ενθεση σε φυλλο word ( γιατι με βολευε ) τυποσε την, δωστη στη Δαναη να τη συμπληρωσει, σκαναρε την και στειλτην του πισω.... ε χεσε με... Αντι να στειλει ενα αρχειο word να το συμπληρωσει ο μαθητής και να το στειλει πισω.... Να μη πω για pdf με ανοιχτα τα κελιά που ηταν για συμπληρωση... αυτο ειναι πυρινική φυσική..... Ενα ρημαδι word αρχειο ρε φιλε..... Αλλα αμα ολη σου η "προικα" ειναι φωτοτυπίες.....

@Νικο
Αυτο που ελεγα και πριν απο μαρτιο με σεπτεμβριο σχολεια δεν στηνονται και ιδιως σε πανελαδικό επίπεδο...
Ασε δε που κατα την ταπεινη μου γνωμη μεχρι και τον Μαιο χοντρικά κανεις στο κοσμο οχι στην Ελλαδα, δεν ηξερε τι μελλει γενεσθαι με την εξελιξη του ιού για να ληφθουν τετοιου κοστους αποφασεις

κατα την ταπεινη μου αποψη γι αυτον και διαφορους αλλους λογους η αποψη μου ηταν ( και ειναι ) οτι η μονη σοβαρή λυση ειναι η τηλε-εκπαιδευση με τα καλα της και τα κακα της.

και για να κανω λιγο το δικηγόρο του διαβόλου μεσα στην ταξη ειναι τα ιδια 20-30 ατομα οποτε η ιχνιλάτηση σε περιπτωση συμβαντος ειναι πιο ευκολη απο οτι σε ενα (πχ) λεοφορίο πλατεία ή οτι δηποτε αλλο που συναναστρέφεσαι με αγνωστους... ειπα δικηγόρος του διαβόλου....

Και επειδη ειμαι σε 15 - 15 εργασία και παω και περνω τη μικρή απο το σχολείο εγω επετρεψε μου να πω οτι πιο πολυ φοβαμαι αυτα που βλεπω στην αυλή και ειδικά στο σχολασμα παρά το τι γινεται μεσα στη ταξη....

( σεντόνι μου βγηκε και παλι - απολογουμαι - αλλα εχουμε μια σοβαρου επιπεδου κουβεντα και την ευχαριστιεμαι ειλικρινά )
Άβαταρ μέλους
By markvag
#667161
fokion έγραψε:μαρκο, επειδη λογω αναγκαστηκής αργίας ημουν σπιτι στα προηγουμενα τηλεμαθηματα
δεν ειναι τοσο τραγικά ( απο αποψη προσωπικών δεδομενων τα πραγματα.
Κατ' αρχην δεν μπαινει ο καθενας. εχει προσκληση απο καθηγητή και επιβεβαιωση e-mail. login name & password.
Τον πληρη ελεγχο της "συνεδριας" εχει ο καθηγητής και προφανως ελεγχει την καμερα ΤΟΥ οποτε το τι θα βλεπει ο απομακρυσμενος ειναι και παλι ελεγχομενο οπως προφανως και τι ηχο στελνει.
Καθε μαθητης για να μιλησει σηκωνει "ηλεκτρονικά" το χερι του και ο καθηγητής του δινει το λογο


Οι συγκεκριμένες ενστάσεις διατυπώθηκαν από την επίσημη κρατική αρχή που ασχολείται και ρυθμίζει το θέμα των προσωπικών δεδομένων. Όχι από εμένα. Άρα είναι εξαιρετικά σοβαρές (και δεν ήταν 1-2) και το λιγότερο που θα περίμενα από μία (οποιαδήποτε) πολιτεία είναι να σέβεται τους νόμους που η ίδια νομοθετεί. Βέβαια, εδώ, στην μπανανία, το να παραβιάζει το κράτος τη νομοθεσία, ακόμα και το σύνταγμα, είναι πλέον δεδομένο. Την τηλεκπαίδευση την έχω ζήσει και εγώ, καθώς για αρκετές ημέρες ήμουν κι εγώ σε καραντίνα και δούλευα από το σπίτι (3 μέτρα από τον υπολογιστή που χρησιμοποιούσαν τα παιδιά). Αλλά, υπάρχουν συγκεκριμένα ζητήματα που έχει θέσει η ανεξάρτητη αρχή. Και το υπουργείο την έχει γράψει στα @@ του.

Επιπλέον, αν θέλεις να εκπλαγείς δυσάρεστα κάνε μία αναζήτηση στο google με τους όρους zoom bombing...

Το κατά πόσο μπορούν όλοι να έχουν τον εξοπλισμό και τη σύνδεση στο internet και το τι θα πρέπει να (έχει ήδη) κάνει το υπουργείο, είναι ένα άλλο μεγάλο και πολύ πονεμένο θέμα...