Re: Η ζωή...ποδήλατο
Δημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2020, 19:19
For the true, or the so so, petrolhead...
https://www.petrolheads.gr/
nass έγραψε:Σε συνέχεια των παραπάνω προσανατολίζομαι σε αλουμινένιο Fitness αλλά με κάρμπον πιρούνι,Εγώ από αυτά θα προτιμούσα το Cube (εκτός του χρώματος αλλά αυτό είναι γούστα). Έχει το πιο ωραίο σχήμα, την πιο δρομίσια μετάδοση και σχέσεις και λογικό βάρος. Το Sirrus ίσως να κοίταζες το σκέτο όχι το Χ που είναι πιο δήθεν ψαγμένο, έχει και ανάρτηση....
... με τουλάχιστον 20 ταχύτητες (2x10, 3x7 κτλ
... Specialized Sirrus X 4.0 να κοστίζει ~50% παραπάνω και δεν καταλαβαίνω γιατί.
Σε κάθε περίπτωση, όταν ανοίξουν τα καταστήματα για να υπάρχει δυνατότητα κάποιας δοκιμής. Και από διαθεσιμότητα βλέπουμε...
Αλλες ιδέες ?
Με τα λάστιχα τι παίζει ? Βλέπω όλα αυτά πάνε με "ασφάλτινα" λάστιχα αλλά σε αυξημένα πλάτη, από 32 έως 42, είναι όπως (δεν πρέπει να... ) πάμε στα αυτοκίνητα σε 19αρες ζάντες με 35άρι προφίλ ?
@sknipper
Αναβάτης 40 Kg + Ποδήλατο 12 Kg (ποδήλατο 23% ολικού βάρους) vs. Αναβάτης 40 Kg + Ποδήλατο 14 Kg (ποδήλατο 26%) δε νομίζω ότι αυτά τα 2 Kg / 3% κάνουν τόση διαφορά, στην περίπτωση των παιδιών μου δε μιλάμε πια για παιδάκια 20-25 κιλά... Απ΄όσο αντιλαμβάνομαι στα ποδήλατα τη μεγαλύτερη διαφορά στο βάρος την κάνουν τα μη αναρτώμενα μέρη (που λέμε στα αυτοκίνητα) ή τα περιστρεφόμενα: τροχοί + γρανάζια, πιρούνι.
nass έγραψε:Καλά sknipper ότι τα υπεραναλύεις είναι γνωστό αλλά το τερμάτισες εδώ σου λέω ότι δεν βρίσκω ποδήλατο να δοκιμάσω γιατί έχει "στεγνώσει" η αγορά χώρια την καραντίνα και συ μου λες να βάλω στα κριτήρια πόσες τρύπες έχει για μπουκάλια ? Σίγουρα πάντως μόλις ανοίξουν τα καταστήματα θα ξεκινήσω ουσιαστικά το project και πριν την άνοιξη θα έχω αγοράσει, αποκλείεται να το ξανασυζητάμε σε 1 χρόνοΓια το ψείρισμα και την καθυστέρηση βασικά αυτοσαρκάζομαι (γα μένα χτυπάει η καμπάνα ).
Για τα Specialized είδα ότι υπάρχουν και μοντέλα με Carbon πιρούνι από τα απλά Sirrus, όχι απαραίτητα τα ακριβότερα "Χ". Στα υπόψην. Πάντως κανένα Sirrus δεν έχει ανάρτηση, είναι όλα Fitness.
Τι εννοείς "μετάδοση και σχέσεις δρόμου" ? ΟΚ για τις σχέσεις το καταλαβαίνω, θα είναι μακρύτερες, αλλά η ίδια η μετάδοση (τα derailleur ή κάτι άλλο) πως είναι "δρόμου" τι διαφορές έχουν με τα ας πούμε "χώματος" ?
Νομίζω οι QR άξονες διευκολύνουν σημαντικά τη μεταφορά των ποδηλάτων, τους θεωρώ πρακτικά απαραίτητους και επιπλέον δε νομίζω στην κατηγορία τιμών που λέμε (με κάρμπον πιρούνι) να υπάρχουν ποδήλατα χωρίς QR.
sknipper έγραψε:Ήρθε χθες το απόγευμα το ποδήλατο. Κατασκευαστικά μου άρεσε, ωραίες λείες κολλήσεις, γρασσάκι στο πακουκόσελλο όλα καλά. Και ναι, είναι ελαφρύ.Νίκος Παππάς έγραψε:@skniper, με γεια της. Καλές βόλτες να έχει και όποτε σε κοιτάζει να σου κανει, νια, νια, νια νια.Με τα cyclocross λάστιχα που θα έχει στον ίσιο δρόμο πρέπει να κρατάω ακόμα. Αλλά στην ανηφόρα με βλέπω χλωμό. Όταν δε της βάλω ασφάλτινο λαστιχάκι.... Βέβαια κάποια στιγμή θα πάρω κι εγώ καλό ποδήλατο οπότε πιστεύω ότι για 1-2 χρόνια ακόμα θα είμαι μπροστά (στο ίσιωμα). Μετά... κλάμα και περηφάνεια!
Όσο για το αν σε περναει..... δώσε της λίγο χρόνο να το μάθει, πήγαινε την σε ελαφρά ανηφόρα κάντε το δυο-τρεις φορές,και..... κλάψε.
sknipper έγραψε:Η μεγάλες ρόδες φυσικά κάνουν την αναστροφή λίγο πιο δύσκολη
mousatos έγραψε:Γιατί το λες αυτό, για γενική χρήση η μεγαλύτερη διάμετρος έχει πλεονεκτήματα. Βέβαια παίζει ρόλο και το λάστιχο αλλά και η γεωμετρία. Εσένα τι δεν σε ικανοποίησε;sknipper έγραψε:Η μεγάλες ρόδες φυσικά κάνουν την αναστροφή λίγο πιο δύσκολη
Α γεια σου . Μετά τους διθυράμβους του dimsava για τους μεγάλους τροχούς των 29'' , επέλεξα ένα τέτοιο και απογοητεύτηκα.
harpymonk έγραψε:Δεν ξερω τι ειναι ολα αυτα που λες και τι τρικυμία επικρατεί μεταξύ των ωτων σου αλλα 42 χλστ πλατος αν θες να πας γρηγορα δεν παιρνεις. Δεν εχει σχεση με τους ωμους και συνηθιζεις τα παντα σε λιγοτερο απο 10 λεπτα (γεωμετριες, τιμονια, κοκ.).Θέλω να δω εσένα με 42χλστ πλάτος... 42χλστ είναι τα κύματα της δικής σου τρικυμίας... 420χλστ είναι ένα σύνηθες νούμερο για πλάτος τιμονιού. Το αν θα είναι γρηγορότερο από κάποιο άλλο είναι αρκετά σχετικό. Πχ στα mountain τα τιμόνια έχουν πλάτος πάνω από 600mm και κανένας δεν θέλει να πάει αργά άρα υπάρχουν κι άλλοι λόγοι εκτός από την μέγιστη ταχύτητα για το πλάτος του τιμονιού. Εσύ προφανώς προσπαθείς να πιάσεις τη μέγιστη ταχύτητα στις τέλειες ομαλότατες πίστες, χωρίς στροφές, ανωμαλίες ή ελιγμούς. Είναι απλό, καταργείς τελείως το τιμόνι ή το κόβεις στους 20 πόντους, ίσα ίσα όσο χρειάζεται για να χωρέσεις τα aerobars. Και έτσι θα πας ακόμα πιο γρήγορα. Το ότι το συνηθίζεις δεν είναι ακριβώς σωστή τεκμηρίωση. Ιδίως αν επηρεάζει αρνητικά την αναπνοή σου και δημιουργεί πόνους ή καταπόνηση, δεν είναι όλοι ίδιοι. Χαίρομαι όμως για την κατασταλαγμένη σου άποψη. Εντελώς τυχαία είδα ότι ακόμα και οι επαγγελματίες του χώρου bike fitters δεν είναι ξεκάθαροι για το σωστό πλάτος του τιμονιού. Υποθέτω ένας που βάζει την μέγιστη ταχύτητα σαν μοναδικό στόχο να είναι υπέρ του στενότερου των ώμων ενώ άλλος που ίσως βλέπει το πράμα πιο γενικά, ότι θα κυκλοφορήσεις και σε δρόμο με αυτοκίνητα, χωματόδρομους κλπ συνιστά όχι στενότερο από τους ώμους, καλύτερα φαρδύτερο παρά στενότερο εκτός αν έχεις κάποιο θέμα με υπερέκταση αγκώνων...
Στα τιμονια (οπως και στα γραναζια) υπαρχουν standard, compact και semi-compact. Αντίθετα με τα γραναζια ομως κανεις δεν βαζει standard τη σήμερον ημερα. Ασε που πολλα τιμονια εινα integrated (μονοκόμματο stem-τιμονι) και αρα δεν ρυθμίζονται (θα σου κανουν τη ζωη πιο ευκολη ισως απο τις σπαζοκεφαλιες που σου βαζεις).
Οσο για λαστιχα δεν νομίζω οτι ανακάλυψες τον τροχό (pun intended) π.χ. πολλα χρονια τωρα τα Conti 4000, 5000, 4season, ..., ειναι directional. Πολλα αλλα επίσης.
Υ.Γ.
Το ποδηλατο της κορης εχει steel beaded λαστιχα (κριμα) και square tapered BB (κριμα). Καλες βολτες να της πεις.
Υ.Υ.Γ.
Το βασικο ειναι να κανεις ποδηλατο, τα νουμερα και οι επιστημες ειναι για να περνάει η ωρα η να βλεπεις τους αλλους να κανουν....