Anonymous Founder έγραψε:Έχει δίκιο ο harpy monk, θα φτιάξω ένα νέο θέμα με πρώτη ευκαιρία. Δεν έχουν σχέση τα πατίνια με τα ποδήλατα.
Εγώ μια χαρά το βλέπω τον τίτλο!
NickTG έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Έχει δίκιο ο harpy monk, θα φτιάξω ένα νέο θέμα με πρώτη ευκαιρία. Δεν έχουν σχέση τα πατίνια με τα ποδήλατα.
Εγώ μια χαρά το βλέπω τον τίτλο!
Θα κάνω report!
Anonymous Founder έγραψε:Έχει δίκιο ο harpy monk, θα φτιάξω ένα νέο θέμα με πρώτη ευκαιρία. Δεν έχουν σχέση τα πατίνια με τα ποδήλατα.
Μαζί σου, αλλά πριν καναδυο χρόνια είχε κάνει μια ερώτηση ο Focusman για πατίνι εδώ μέσα αλλά δε θυμάμαι να βγήκε κανείς να του την πει. Τέλος πάντων, είναι και ποιος γράφει τι εδώ μέσα..
21 quadra έγραψε:Ο φίλος Νίκος πήρε πατίνι, αυτό εδώ, και έχει και KERS, η πρώτη περιγραφή είναι η δική του.
https://www.skroutz.gr/s/19553808/Skate ... html#specs
Ωραιο φαίνεται, τι χρωματακι το πηρε; Κατι αγκρεσιβ ελπιζω (με πορτοκαλί μεσα κλπ.).
Βγαινει και εκτος δρομου;
Κάποιες συμβουλες για οποιον θελει να αρχισει;
Χρήστος Λάππας έγραψε:Εχω την αίσθηση ότι οι συγκρισεις εχουν νόημα μεταξύ ποδηλατων ιδιας κατηγοριας. Στην προτελευταία Ανάβυσσο (https://strava.app.link/VJxX2Fup9cb) ήμουν με ένα φίλο. Αυτός με ένα fitness, εγώ με το Aria χωρίς υποβοήθηση. Στα περισσότερα σημεία πήγαινα χαλαρά και ξεκούραστα για να συμβαδίζουμε. Στην επιστροφή στις ανηφόρες της Βάρκιζας έδωσα ότι είχα αφενος για να μην αφήσω τα κόκκαλα μου εκεί αφετέρου γιατί συνηθισμένος από την υποβοήθηση μου φαινόταν ότι πηγαίνω τραγικά αργά. Στην κορυφή, εκεί που έχει πάρκινγκ και στάση λεωφορείου σταμάτησα και τον περίμενα φτύνοντας αίμα. Έφτασε ενάμιση λεπτό μετά.Είναι αντίστοιχα τα ποδήλατα; Βάρος, λάστιχα, σχέσεις, παλαιότητα/συντήρηση. Αν ναι τότε εσύ φαίνεται να είσαι πολύ καλύτερος από αυτόν τουλάχιστον τη δεδομένη στιγμή, φυσική κατάσταση κλπ. Βέβαια έχεις το αεροδυναμικό πλεονέκτημα της στάσης. Αλλά κι εσύ υποθέσεις κάνεις, αν είχαμε κούρσες κλπ. Αυτός όμως ξέρει αν πήγε καλύτερα από άλλη φορά εσύ όμως πως θα κάνεις quantify τυχόν βελτίωση.
Αν είχαμε και οι δυο κούρσες κατά πάσα πιθανότητα θα με είχε περάσει, πρώτα πρώτα λόγω χαμηλότερου βάρους.
Ενάμισι λεπτό μοιάζει τεράστια διαφορά σε όχι μεγάλη απόαταση, δεν νομίζω να σε είχε περάσει.
Αλλά θέλω να δοκιμάσεις να πάρεις εσύ το ποδήλατο ενός άλλου (κάποια κούρσα, κάτω από 8-9 κιλά) και να μας πεις πως σου φαίνεται.
(κρυφά μέσα μου θέλω να σε κάνω να πουλήσεις το κατασκεύασμα του σατανά που θέλει βυσμάτωμα για να πας βόλτα και να πάρεις ποδήλατο με τα όλα του, αντρίκιο που να αντέχει κρύο ζέστη και βροχή και να κρατάει για πάντα και με βατόμετρο)
ΤΑ ΠΑΤΙΝΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ!
Είδαν ότι πηδιόμαστε (ηλεκτρικά ποδήλατα) πλακώσανε κι οι π@#@*&%...
Σε άσχετα νέα, κάποιοι απολαμβάνουν χαλαρές βόλτες:
https://www.instagram.com/p/CKMmNJ1FDc2 ... ivza5jmbbt
Είμαι σίγουρος ότι ο υπερευρυγωνιος παραμορφώνει τρέλα, αλλά ακόμα και έτσι WTF?
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
harpymonk έγραψε:Και γραφεις εδω γιατι εχει 2 ροδες η γιατι δεν εχει πεταλια;
Το έβαλα για σύγκριση του βάρους σε σχέση με τα ποδήλατα, 17kg το πατίνι, ένα e-bike πρέπει να είναι 22 kg over, δεν έκανα δα και έγκλημα, έτσι δεν είναι ?
21 quadra έγραψε:17kg το πατίνι, ένα e-bike πρέπει να είναι 22 kg over
Εξαρτάται από το ebike και το πατίνι. Το δικό μου ebike ζυγίζει 12,5 κιλά με τα πεντάλ, τα 3 φώτα και το άδειο παγούρι πάνω. Το πατίνι μου -ένα ninebot ES4- ζύγιζε επίσης 12,5 κιλά χωρίς την δεύτερη μπαταρία (14 και με τις δυο με τελική 32 χλμ/ώρα). Υπάρχουν πατίνια βέβαια που ζυγίζουν 20-40 κιλά και πηγαίνουν πάνω από 100 χλμ/ώρα.
Πχ: https://www.rionmotors.com/models
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
< Note >