Το κίτρινο (πρώτη μόδα τότε το χρώμα λέμε )είναι το πρώτο της εταιρείας IDEAL PRORIDER με 18 ταχύτητες shimano παρακαλώ,και το κυπαρισσί,ειναι και αυτό IDEAL HILLMASTER μάλλον δεύτερης γενιάς!Το Hillmaster στοιχισε 17.000χλδ δραχμές παρακαλώ!Έχουν βγει τα αυτοκόλλητα σε προσπάθεια εκμοντερνισμού της εμφάνισης του
Και στα δύο έχουν αντικατασταθεί αρκετά μέρη για να συνεχισουν να είναι λειτουργικά!
Η κύλιση τους είναι αρκετά ομαλή,ωστόσο η σχέση τους με τα σύγχρονα ποδηλατα μας,ειναι όπως η μέρα με τη νύχτα...
Τεράστια η διαφορά σε γεωμετρία και βάρος...
https://imgur.com/3EJ7rVn
https://imgur.com/IBI0rha
https://imgur.com/zLfwMvg
https://imgur.com/M8xUpyR
https://imgur.com/Xl2majm
Το δε κυπαρίσσι με ανάρτηση και v-brakes νομιζω πως είναι τουλάχιστο μια πενταετία νεότερο.
Μερικά χρόνια μετά το αναβάθμισα κιόλας με καινούριες Shimano.
Μάλλον ξέχασες ένα μηδενικό.
Το πούλησα 100 ευρώ κάπου το 2004-5.
< >
Άπειρες φορές σκάσιμο τα λάστιχα από τριβέλια και βγάλσιμο-επισκευή-βάλσιμο ρόδας αλλά και κάμποσα ζευγάρια τακάκια, ρυθμίσεις στην ντίζα του πίσω μηχανισμού και άλλα όμορφα.
Κάποιο καλοκαίρι η ντίζα του κοντέρ παρέδωσε πνεύμα, εγώ είχα...μεγαλώσει και το έδωσα στον μπρο ο οποίος βολευόταν με το προηγούμενό μου ΒΜΧ. Το οποίο ΒΜΧ ήταν καμιά 30αριά κλάσεις ανώτερο ποιοτικά από το mountain. Είχα ανέβει κιόλας στο μηχανάκι του παππού (Yamaha T50 με το διαφορικό) και οτιδήποτε ήθελε...κόπο μετά απλά το αγνοούσα.
Παιδικό νομίζω κόκκινο με ασημί φτερά και βοηθητικές. Νομίζω είναι το μόνο με το οποίο έχω φωτογραφία.
Μεγάλο παιδικό σπαστό κιτρινο-μουσταρδί. Αυτό θυμάμαι πιο πολύ, αυτό με έκανε ποδηλάτη, με αυτό έμαθα χωρίς χέρια και στροφές και με αυτό θυμάμαι είχα φάει καλή τούμπα με τεράστια μελανιά χαμηλά στην κοιλιά από το τιμόνι.
Μετά μπλεδοειδές με ασημί φτερά (ίσως για τον αδελφό μου), πλέον μεγαλίστικο. Το όνειρο για κοντέρ δεν έπεισε τους οικονομικούς χορηγούς. Θυμάμαι ότι είχα βάλει τη μάνα μου να οδηγάει δίπλα μου για να μου φωνάζει από το παράθυρο με πόσα χλμ πάω. Δεν θυμάμαι αν αυτό είχε ταχύτητες ή όχι.
Λίγο μετά ένα Peugeot από τα πιο καλά στο μαγαζί με γυριστό τιμόνι και ταχύτητες, μαύρο (υποτίθεται για την αδελφή μου που τελικά ελάχιστα χρησιμοποιήθηκε, αποθηκεύτηκε στο χωριό και το κλέψανε ή έτσι μας είπαν οι τοπικοί συγγενείς, εγώ λέω ότι αυτοί το πούλησαν)
Εκεί τελείωσε η νεανική περίοδος και περάσανε πολλά χρόνια μέχρι να ξανακάνω ποδήλατο.
Αργότερα στην Αγγλία περί το 1993-4 ο αδελφός μου πήρε το μαύρο Raleigh Outland 26άρι με 3χ6=18 ταχύτητες (28-38-48 εμπρός με 14-28 πίσω) το οποίο χρησιμοποίησα λίγο το 2003 και ξανά αφού το ανέστησα το 2017-8 το χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά μέχρι που πριν 10 μήνες πήρα το τωρινό Ribble CGR.
Η γυναίκα μου πρέπει να είχε κάποιο ποδήλατο σαν παιδί αλλά μάλλον ελάχιστη χρήση. Το 2020 πήρε το πρώτο της ποδήλατο, τούρινγκ της Dawes.
Η κόρη μου είναι στο τρίτο της
Islabikes 16 6,8κιλά
Specialized 20 6τάχυτο 10+κιλά (άστοχη επιλογή, βαρύ και με κακή γεωμετρία και τεράστιο τιμόνι)
HOY Meadowmill 26 γυριστό τιμόνι με 8 ταχύτητες 8,8 κιλά
Σε λίγο γίνεται 11. Το επόμενο, φαντάζομαι σε 2 χρόνια θα είναι ενηλίκων με 700c σε XS.
Στο memory lane έπρεπε να τα βάλουμε.
Ideal Hillmaster, το πρώτο δικό μου ποδήλατο. Δεν παίζει να έχω χαρεί κάτι περισσότερο από αυτό το ποδήλατο. Ακόμη και με χιόνι κατέβαινα για ποδηλατάδα.
Το ποδήλατο το είχα αγοράσει γύρω στις 100.000 δρχ , όχι πολύ ακριβότερα από όσο κάνει σήμερα ένα normal Ideal.
Το ποδήλατο υπάρχει ακόμη, στο χωριό πλέον, και πέρσι φούσκωσα λάστιχα και κινείται αξιοπρεπώς. Του πήρα και καινούργιες σαμπρέλες και λάστιχα, επειδή το λυπήθηκα, αλλά δεν βρήκα χρόνο να τα περάσω.
Από την άλλη, όσο χάρηκα το Hillmaster, άλλο τόσο δεν χάρηκα το Megisto που πήρα πριν 7-8 χρόνια. Ζήτημα να έχω κάνει 50Km συνολικά.
17,000δρχ έκανε το Peperoni (σαν της φωτο αλλά μπλε με νίκελ επιλογέα ταχυτήτων sic),αγορασμένο το 83-84...Πολύ μούρη λέμε...από τότε ποζεράς...
@axel12p:Το hillmaster μου,πρέπει να είναι ίδιο ή μια γενιά προγενεστερο...Αρχικά είχε ΛΑΧΑΝΙ (!) πηρούνι και αυτοκόλλητα!!!Πολύ μετά μπήκε η ανάρτηση,και αλλάχτηκαν και οι ταχύτητες...
Πολύ βαρύς σκελετός,με θέμα στον πίσω άξονα ο οποίος στράβωσε συνεχώς,μέχρι που αλλάχτηκε με αλουμινίου κέντρο...
Πολύ θετικές εντυπώσεις, το νόημα της μετακίνησης εντός πόλης, έχει πάρει άλλο χαρακτήρα. Αμαρτία να κινήσεις αμάξι για οπουδήποτε μπορείς να πας μόνος, αν δε βρέχει κτλ.
Πολύ στιβαρό και καλοκατασκευασμένο το pro 2, οκ στις καλές ανηφόρες των 8-9% δεν έπεσε κάτω από τα 15χμ/ω.
_________________________________
Από περιέργεια μερικά στατιστικά, θεωρώντας ότι το μέγιστο ρεύμα που τραβάει ο φορτιστής είδα οτι είναι 2Α, ήτοι 440Watt, άρα για μαξ 8 ώρες φόρτιση (που οκ δεν τραβάει συνέχεια 2Α μέγιστο) => ~3500 Wh. 3,5 kWh με μικτή τιμή κιλοβατώραπες 0,2 €/kWh => φορτίζεις με 0,7€ (στην χειρότερη των περιπτώσεων πρακτικά παίζει να είναι 0,4€ - 0,5€...)
Πρακτικά αν αναγάγεις αυτά τα 0.7€ σε 40 χλμ αυτονομίας βγαίνει 1,75€ / 100 χλμ => 0,0175€/χλμ. Με το Φίατ έχω μέσο όρο 0,08€/χλμ
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Το σκέφτομαι και γω τώρα που δεν μπαίνω δακτύλιο κάθε μέρα για τη δουλειά, να το παίρνω μέχρι το μετρό.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Τώρα είμαι 98...
Δλδ αν πάω 105 θα σπάσει?
Ναι είχε χαρχαλέψει κάπως από τις καταπονήσεις, αλλά μια χαρά δούλευε...
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Εσύ λόγω βάρους και ύψους πρέπει να πάρεις κάποιο άλλο, όχι το συγκεκριμένο.
Θα πρότεινα από τα γνωστά το Segway.
Αλλιώς, αν έχεις ακόμη περισσότερα χρήματα, πάρε κάνα κινέζικο τέρας με αναρτήσεις και τρελό γκάζι, αλλά αυτό θα πρέπει να το οδηγείς με full face κράνος και προστατευτικά σε γόνατα και αγκώνες.
https://www.e-patini.gr/en/product/dual ... c-scooter/
Θα γίνω κουραστικός αν πω ξανά πως τα πατίνια είναι γαμάτα, αλλά θέλουν πολλή προσοχή στην χώρα μας που δεν έχει τις υποδομές. Και αν μπορείτε να πάρετε κάποιο με ανάρτηση, δεν θα το μετανιώσετε.