alex έγραψε:ειναι μεγαλη |λογοκρισία| να αφηνεις κατι που οδηγειται χωρις κανονες στον δρομο.βγαλε υπαχρεωτικα να τηρουν κοκ ποδηλατα και πατινια και να εχουν υποχρεωτικα μερα νυχτα φως..σκατοχωρα..Νομίζω και στις άλλες χώρες το ίδιο είναι. Συμφωνώ ότι τα φώτα πρέπει να είναι υποχρεωτικά. Είχα την εντύπωση ότι όλα αυτά τα ηλεκτρικά πατίνια-ποδήλατα είχαν από κατασκευής τους φώτα αλλά μάλλον απατώμαι.
Σχετικά με τον ΚΟΚ είναι πιο πολύπλοκα τα πράγματα, σε μερικές χώρες προκειμένου να προωθηθεί η ροή (το σταμάτα ξεκίνα σκοτώνει την ποδηλασία) έχουν προβεί σε ρυθμίσεις που το ποδήλατο υπό προϋποθέσεις περνάει κάποια φανάρια.
sknipper έγραψε:Έλαβα email από Decathlon ότι έχουν διαθέσιμα τακάκια (τα γνήσια Shimano L03A). Αμέσως παράγγειλα 2 ζευγάρια τακάκια και μια αλυσίδα να υπάρχει (μια και είναι κι αυτή βασικό ανταλλακτικτικό όχι πάντα εύκολα διαθέσιμο όπως έμαθα) και ζω με την ελπίδα... Αναμένονται περι τις 3 Νοεμβρίου. Για να δούμε.Ήρθαν! Με περιμένανε από προχθές αλλά τα πήρα σήμερα.
Λοιπόν τον τελευταίο καιρό το έβλεπα ότι οι ταχύτητες δεν αλλάζαν ομαλά. Υπήρχε και λίγος ήχος αλλά θέλει καθάρισμα και λάδωμα η αλυσίδα οπότε μπορεί να έφταιγε κι αυτό. Και προχθές σε βολτούλα που πήγαινα χαλαρά, χαζολόγαγα, κοίταζα μια στρατιωτική μπάντα να κάνει ασκήσεις, λέω κάτσε να δω μήπως θέλει ρύθμιση η τάση της ντίζας του πίσω εκτροχιαστήρα. 1-2 κλικ από εδώ 1-2 από εκεί δεν ένιωσα πληρότητα (I can get no saisfaction). Και μπροστά στο παλάτι του Buckingham με την ευλογία της Λίζας (Βασίλισσας Ελισάβετ ΙΙ) δοκιμάζω να ανεβοκατεβάσω όλες τις σχέσεις μήπως πάει πιο καλά στα μεγάλα ή στα μικρά γρανάζια. Και βλέπω ότι δεν φτάνει κάν στο μεγάλο, τόσο τζόγο είχε πάρει. Τεντώνω μέχρι να μπει το μεγάλο και μετά όλες αλλάζανε πάνω κάτω μια χαρά, άμεσα, ούτε καθυστέρηση, ούτε διπλοπάτημα, βιλούδο!
Αυτό για να θυμάστε να ελέγχετε κάθε τόσο.
Χθες φούσκωσα και λάστιχα*, αύριο λίγο καθάρισμα και λάδωμα αλυσίδας και βόλτα.
Πρέπει να βάλω και τα καινούργια τακάκια και να τα στρώσω σε βόλτα και όχι σε σταμάτα ξεκίνα.
* Έχω πάρει μετρητή πίεσης της SKS που θεωρείται από τα καλά και ακριβή μετρητάκια. Και τις 2-3 φορές που έχω τσεκάρει και φουσκώσει στους 8 μήνες και 2800χλμ ξεκινάω από όσο είχε όταν το παρέλαβε (δεν ξέρω) και το βρήκα 23/28, το παράκανα, και από 45/50 πήγε 33/38 που παραμένουν απόλυτα ασφαλείς πιέσεις για 40άρια στους 1-2 μήνες.
Ναι, θα έπρεπε να ελέγχω πέσεις συχνότερα...
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Και τι θα πει δεν ασχολείσαι, το χρησιμοποιείς και το συντηρείς, άρα ασχολείσαι. Και γράφεις και εδώ, επιπλέον ενασχόληση. Αλλά οκ, μπορεί μερικοί να το κρεμάνε από τον τοίχο σαν εργο τέχνης και να το κοιτάνε, χωρίς να το χρησιμοποιούνε οπότε τότε πάω πάσο.
ΣΚΝΙΠΕΡ;;;
Κάνε με ο, τι θες.
Μπαναρε με για παντα.
ΑΛΛΆ ΌΧΙ ΑΥΤΌ.
g8777 έγραψε:Καλά."Τη ζωή ποδήλατο" θα ήταν ταιριαστή έκφραση στο θέμα αυτό. Αλλά απλά θέλω να χαίρομαι την δημιουργικότητά σου και τη θετική σου ενέργεια όχι τα σκατά και τη λάσπη.
Κάνε με ο, τι θες.
Και να μην συνεχίσουμε εκτός θέματος, το θέμα θα μείνει καθαρό.
Μου είχε λείψει αυτή η αγνή ανόθευτη αίσθηση του μη υποβοηθούμενου. ΑΝ αγοράσω πάλι ηλεκτρικό, τότε:
1) θα είναι οπωσδήποτε διπλής ανάρτησης.
2) θα κρατήσω και το παλιό, γιατί το κάθε ένα έχει τη γοητεία του.
Dimsabas έγραψε:2) θα κρατήσω και το παλιό, γιατί το κάθε ένα έχει τη γοητεία του.Η λύση της όλης αντιπαράθεσης υπέρ-κατά των ηλεκτρικών σε μια πρόταση.
sknipper έγραψε:E, ναι, το ποδήλατο είναι χρηστικό αντικείμενο. Είτε είναι για να πας στη δουλειά σου, να συναντήσεις τους φίλους σου, για ψυχαγωγία, ταξίδι. άσκηση ή για αγώνα δεν αλλάζει κάτι, το χρησιμοποιείς.
Και τι θα πει δεν ασχολείσαι, το χρησιμοποιείς και το συντηρείς, άρα ασχολείσαι. Και γράφεις και εδώ, επιπλέον ενασχόληση. Αλλά οκ, μπορεί μερικοί να το κρεμάνε από τον τοίχο σαν εργο τέχνης και να το κοιτάνε, χωρίς να το χρησιμοποιούνε οπότε τότε πάω πάσο.
δεν ξερω αν το εχεις αναφερει ,τι τυπο μαρκα εχεις?