Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#746668 Ωραίος.. θα το σκεφτώ.
Σκέφτομαι να πουλήσω και τη giulietta που έτσι κι αλλιώς δεν κάνω πολλά χλμ και να πάρω ένα μικρό αυτόματο και το πατίνι.
Πάντως δε θέλω τέρας και δεν θα κάνω μεγάλες αποστάσεις, σπίτι μετρό, μετρό δουλειά και πίσω, δλδ ούτε 5-6 χλμ..
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#746673 κοντεύοντας τα 4000 χλμ με το segway ninebot

-μεχρι στιγμης καμια βλάβη
-τα ρουλεμαν εχουν καποια φθορα, ακουγονται λιγο εμπρος. αν και εχω παρει τα ανταλλακτικα δεν εχω κανει ακομα την αλλαγη γιατι δεν ειναι ιδιαιτερη η φθορα
-τα λαστιχα μια χαρα, το πισω ομως θελει φουσκωμα καθε μηνα γιατι σταδιακα πεφτει σε πιεση μεχρι καπου στο 50% οπου και δεν παει παρακατω.
-η μπαταρια οκ εχει πεσει καπως απο την αρχη αλλα σε καμια περιπτωση κατι που να με προβληματιζει, γενικα εχει μεγαλη αυτονομια ετσι και αλλιως. ΟΜΩΣ να σημειωσω οτι παιζει μεγαλο ρολο το βαροσ του αναβατη και η εξωτερικη θερμοκρασια , μπορει να δεις και 30-40 % διαφορα απο best to worst (εχω και τη σελα μονιμα που ειναι ενα βαρος)
-εχω βαλει επιπλεον φωτα αποσπομενα εμπρος πισω για βραδυ να φαινεται καλυτερα, το συνιστω

παραμένει το ιδιο διασκεδαστικό όπως την πρώτη μερα
Εκτος απο τον πρωτο διμηνο που ειχαμε κατι ψιλοσαβουρες, μετα σοβαρευτηκαμε και δεν ειχαμε αλλα θεματα.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#747482 3 μήνες μετά με το πατίνι έχω ένα θεματακι μπροστά με το ρουλεμάν.
Τώρα με τα κρύα το χω αφήσει λίγο. Περιμένω να ξανανέβει η θερμοκρασία να βγω σαν τους σαλιγκαρους.

Όπως έλεγα και τον Οκτώβριο, αν προσέχεις εντός πόλης, πραγματικά δεν θες κάτι άλλο.

Έχω βέβαια ένα άγχος όταν το αφήνω έξω από κάνα μαγαζί γιατί δεν έχω αξιωθεί να πάρω ακόμα καμιά κλειδαριά και το κλείδωμα του γκαζιού μου φαίνεται αστείο, όταν οποιοσδήποτε μπορεί να το σηκώσει.

@kovathe είμαι 92 κιλά και έχει τύχει να χω μαζί μου αρκετά πράγματα να μεταφέρω. Δεν θα χεις θέμα.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#748255 Πρίνσεσς level unlocked.

τις προάλλες στην Πάτρα όλη η παραλιακή χάζευε μια 992 turbo s. Ο οδηγός της χάζευε το πατίνι μου.

Like a boss, το τερματίσαμε κ αυτό. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#749306 Σε κάποια email είδα κάτι καλές σέλλες σε μεγάλη έκπτωση, η σέλλα όμως είναι εντελώς προσωπικό θέμα οπότε δεν θα έπαιρνα έτσι στα τυφλά. Αλλά άρχισα να διαβάζω για σέλλες, μοντέλα και ρυθμίσεις θέσης σέλλας.
Τεράστια ποικιλία πάντως, πλάτος, μήκος, μαλακωσιά, υλικά, βάρος, αυλάκια-τρύπες, ανασήκωμα πίσω μέρους, κατέβασμα εμπρός μέρους, επίπεδη ή στρογγυλεμένη και πάει λέγοντας.
Ταυτόχρονα έχω παρατηρήσει ότι τον τελευταίο καιρό νιώθω πιο δυνατός (και πόδια και κορμό). Και έτσι είπα να παίξω λίγο με τη θέση της σέλλας μου. Την οποία είχα βάλει κάπως πίσω και κάπως ίσια ή και λίγο προς τα πάνω. Αυτό το είχα κάνει για να μειώνω το βάρος στα χέρια και έκανα πιο εύκολα χωρίς χέρια, χωρίς να γλυστράω μπροστά.
Τώρα πήγα τη σέλλα λίγο εμπρός (δηλαδή στη μέση θέση) και χαμήλωσα ελάχιστα το εμπρός.
Στην πράξη αυτά που παρατήρησα είναι:
- δεν ένιωσα ζόρι στα χέρια
- δεν ένιωσα να δυσκολεύει το χωρίς χέρια
- είμαι ένα τσικ πιο μπροστά, δήθεν πιο επιθετική στάση (δεν ένιωσα κάτι αλλά οι αγκώνες είναι λίγο πιο λυγισμένοι)
- πιο εύκολο να είμαι στα drops που με δυσκόλευε λίγο και
- άνοιξε λίγο η γωνία των ισχίων (που ειδικά σε μένα λόγω πάχους βολεύει) άρα στροφάρω πιο εύκολα, πιο ξεκούραστα
- μου φάνηκε πιο εύκολο να πηγαίνω σε ανηφόρες
- δεν μπορώ να πω ότι ένιωσα διαφορά σε άνεση ούτε καλύτερα ούτε χειρότερα
- δεν έχω άποψη σχετικά με τυχόν διαφορά σε ισχύ, αυτό θα χρειαστεί κατάλληλη βόλτα για να φανεί
Ένιωσα όμως αυξημένο ζόρι σε τετρακέφαλους επειδή με τις παραπάνω κινήσεις μείωσα την απόσταση σέλλας-άξονα πενταλιών. Ανέβασα λιγάκι τη σέλλα και όλα καλά. Και σήμερα μετακίνησα και λίγο το ένα cleat λίγο πιο εμπρός. Πειράζεις ένα πράμα και επηρεάζονται κι άλλα και μετά όλα θέλουν το κατιτίς τους.
Βέβαια θα χρειαστούν μερικές μέρες και καμιά μεγάλη διαδρομή για επιβεβαίωση των παραπάνω και εντόπιση τυχόν μειονεκτημάτων αλλά μέχρι στιγμής πάμε καλά. Αυτό όμως που θέλω να πω είναι ότι το bike fit είναι κάτι δυναμικό και όχι απόλυτο και οφείλει να προσαρμόζεται στις αλλαγές του αναβάτη.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#749336 Καλά νέα για τους ποδηλάτες στην Αγγλία, κίνηση στο κέντρο της λωρίδας, κίνηση σε δυάδες, όλα πλέον κατοχυρώνονται νομικά. Περισσότερα στο άρθρο:

https://cartalk.gr/kinisi-sto-kentro-ti ... podilates/
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#749511 Ανταπόκριση από Λονδίνο
Οι προτάσεις ήταν ανοιχτές για κριτική για καιρό, δεν προέκυψαν κρυφά με μέσον από την ποδηλατική μασονεία ούτε κρατήθηκαν μυστικές. Απλά οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν ασχολήθηκαν.
Δεν μπορώ να πω ότι άλλαξε κάτι ούτε ότι περιμένω να αλλάξει κάτι. Απλά επισημοποιήθηκαν κάποια πράματα. Άλλωστε δεν ξέρω πόσοι έχουν πάρει χαμπάρι τις αλλαγές.
Συνεχίζω να προσπαθώ να κρατιέμαι στην άκρη (να έχουν χώρο τα αυτοκίνητα, δεν είναι αντίπαλοι) αλλά αποφεύγω τις τρύπες (ε δεν είμαστε και μαλάκες). Απαιτώ σεβασμό και αποδίδω σεβασμό.
Συνεχιζω να χρησιμοποιώ τους ποδηλατόδρομους μόνο αν είναι άδειοι και μόνο αν έχουν καλύτερη επιφάνεια από τον κυρίως δρόμο εκτός αν ο δρόμος είναι πηγμένος με ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.
Βέβαια με όριο τα 20 μίλια (32χλμ) σε πολλούς δρόμους μερικές φορές πάω πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα οπότε έτσι κι αλλιώς δεν τους εμποδίζω.
Τα αυτοκίνητα συνεχίζουν να στρίβουν μπροστά σου μερικές φορές με φλας της τελευταίας στιγμής οπότε καλό είναι να είσαι σε ετοιμότητα και να αποφεύγεις να είσαι δίπλα τους. Προς τιμήν τους πάντως 2 σήμερα με περιμένανε για να στρίψουν αλλά εγώ τους είχα ήδη δει ότι ετοιμάζονταν οπότε είχα κόψει και τους άφησα να περάσουν πρώτοι. Δεν θα έλεγα ότι αυτό είναι λόγω της αλλαγής και πριν συνέβαινε.
Τα παραπάνω δεν αποτελούν τυπικά δείγματα, αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί παραπονιούνται και από τις δύο πλευρές. Έχει να κάνει με πολιτιστικό επίπεδο, πλάτος δρόμου, κίνηση κλπ.

Σε άλλη νότα είμαι πολύ περήφανος που το βατόμετρό μου κατέγραψε τετραψήφιο αριθμό (στιγμιαία φυσικά). Είναι σε σημείο που ξεκινάω σε φορητό προσωρινό φανάρι πολύ δυνατά (περί τα 800+W) και σπινάρω φούλ (130+ στροφές) αλλά σήμερα αν και δεν ένιωσα κάτι πιο σπέσιαλ κατέγραψε 1006W.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#751505 Τι είναι πιο γκλαμουράτο από μια Taycan; Μια Taycan που πίσω τους κουβαλάει ηλεκτρικά ποδήλατα; Και τι είναι πιο γκλαμουράτο από αυτό; Τα ηλεκτρικά ποδήλατα να τα έχει εξελίξει η Porsche. :yahoo:

https://cartalk.gr/porsche-ependyei-sta ... -podilata/
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#751581
Dimsabas έγραψε:Για τον μεγάλο ιχνηλάτη μας, για τα σημεία που δεν μπορεί να φτάσει η Pandάρα!
https://cartalk.gr/patini-pantos-edafous-apo-tin-jeep/
Εντελώς άχρηστη πατάτα του μάρκετινγκ.
Δεν έχει ούτε επαρκή απόσταση από το έδαφος ούτε μπορεί να σε ανεβάσει σε τρελλή ανηφόρα, αυτές που δυσκολεύεσαι να ανέβεις με τα πόδια αλλά ένα καλό 4χ4 σε ανεβάζει.
Άρα μιλάμε χωματόδρομο/gravel. Για το οποίο οι ρόδες είναι ενοχλητικά μικρές.
Τελικά είναι για να πηγαίνεις από την είσοδο της βίλας στο σπίτι ή στο σπιτάκι του κηπουρού/σταύλο/κελλάρι ή σε δρομάκια γηπέδου γκολφ (με επιπλέον αξεσουάρ βάση για τα μπαστούνια) και νεκροταφεία (τέλειο για παπάδες να πετιούνται από τάφο σε τάφο για να βγάλουνε τον επιούσιο).
Οπότε τι μένει για όλους τους άλλους; Η εμφάνιση και τα προβόλια.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#753282 Εντελώς τυχαία μια και τα είδα μπροστά μου δοκίμασα κάτι παπούτσια ποδηλατικά. Έτσι επιβεβαίωσα κάτι που είχα διαβάσει, ότι στο θέμα ακαμψίας μπαίνει πολύ νερό μια και η κάθε εταιρεία έχει το δικό της μέτρο/μέθοδο βαθμονόμησης της ακαμψίας. Ενώ τα δικά μου Northwave παπουτσάκια αν και entry level, πρέπει να ήταν το πιο φτηνό μοντέλο, είναι πρακτικά άκαμπτα, στέκομαι στις μύτες σαν μπαλαρίνα και ίσως υποπτευτώ μια ελάχιστη κάμψη, κάποια άλλα που δοκίμασα σαφώς λυγίζανε, όχι σαν κανονικά παπούτσια αλλά καμία σχέση με τα δικά μου, περπατάς κανονικά.

Δεν τα κατάφερα τον Φεβρουάριο αλλά ελπίζω στον Μάρτιο να κάνω βόλτα 100+χλμ. Έφτασα μόνο 89χλμ. Αλλά πλέον είμαι βέβαιος ότι με λίγο προσοχή, επιλογή διαδρομής και αυτοσυγκράτηση είναι άνετα εφικτό. Πάντως θέλει πολύ μάσα η ποδηλασία για να μην κλατάρεις (τζελάκια, ηλεκτρολύτες αλλά και μάσα).
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#758043 Το πρωταπριλιάτικο αστείο της Ribble. Ανακοίνωση νέου πρωτοποριακού μοντέλου.
Αεροδυναμικό, ελαφρύ, καλό σε ανηφόρες.

THE ALL-NEW RIBBLE
ENDURANCE MONO SL
Εικόνα
Welcome to a new chapter of innovative product design. The Endurance Mono SL, Ribble’s first-ever unicycle. The Endurance Mono SL builds on the amazing success of its two-wheeled brother, offering many of the same ride-defining features as the award-winning Endurance SL. The next level aero lightweight adaptation really comes into its own when hill climbing, with a sleek frame to prevent ‘leg catch’ and carefully shaped tubing to maximise airflow gains. Making it the perfect choice to aid your balance, improve your fitness, and increase your level of coordination. Added versatility comes in the form of discreet mudguard mounts for year-round rideability.

ONE WHEEL
DOUBLE THE FUN
Και μετά έχουν και λινκ για να πας στο μοντέλο να το αγοράσεις. Έχει τιμή, χαρακτηριστικά (κάρμπον είναι φυσικά) κλπ.
Και μόνο όταν πας να διαλέξεις μέγεθος για να αγοράσεις σου λέει πρωταπριλιά.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#759063 Τα νέα μου, σας είχα λείψει το ξέρω.
Αγόρασα πριν λίγες μέρες και σήμερα πήγα μεγάλη βόλτα με bib tight (ποδηλατικό κολάν με τιράντες). Γενικά έτσι είναι τα ποδηλατικά κολάν και σορτσάκια, με τιράντες. Μου φαινόταν λίγο αστείο αλλά σήμερα κατάλαβα γιατί δεν είναι.
Σημείωση: πήρα και bib shorts αλλά με 2-3°C σήμερα το πρωί είπα να δοκιμάσω το μακρύ.

Καμία πίεση στην κοιλιά αφού δεν χρειάζεται λάστιχο εκεί για να στέκεται. Και έτσι καθώς είσαι διπλωμένος στην ποδηλατική στάση είναι πολύ πιο άνετο και ξεκούραστο ειδικά για πιο μεγάλες διαδρομές.
Και έχει και αισθητικό πλεονέκτημα για τύπους σαν εμένα, υπέρβαρους. Χωρίς λάστιχο να σε κόβει στη μέση δεν δείχνεις σαν ανθρωπάκι της Μισελέν.
Επιπλέον θετικό ότι δεν πρόκειται να κρυώσει η μέση σου ή να σου κατέβει το πίσω μέρος...
Φυσικά στα μείον ότι για να κατουρήσεις πρέπει να βγάλεις το ρούχο που φοράς από πάνω για να κατεβάσεις τις τιράντες.

Και σήμερα έτυχε να πιάσω και την μεγαλύτερη ταχύτητά μου με ποδήλατο, κατέγραψε 74χλμ/ώρα.