Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By citastak
#681942 Μετά από 2 χρόνια χωρίς ποδήλατο (μετά από κλοπή) το καλοκαίρι το πήρα απόφαση, τον Σεπτέμβριο το παρήγγειλα και ... 3 μήνες μετά, ήρθε!
Και ήμουν από τους τυχερούς - όσοι παρήγγειλαν Οκτώβρη παραλαμβάνουν το...καλοκαίρι του 2021!
Πήρα αυτό: https://www.cube.eu/en/2021/bikes/mount ... eynorange/

Και το Σαββατοκύριακο έκανα τις πρώτες βόλτες.
130άρι, trail, carbon. Το πρώτο της κατηγορίας μe full Fox (εμπρός πίσω), SRAM μετάδοση και XT φρένα (4πίστονα εμπρός), 29άρι. Βάρος 13 κιλά.

Ανεβαίνει το δασικό (για να φτάσεις στο μονοπάτι) πολύ εύκολα και δεν με κουράζει καθόλου σε σχέση με το XC που είχα (XC, FS, Carbon, 26άρι, 10.9 κιλά)..
Και κατεβαίνει... παρότι είχα να καβαλήσω 2 χρόνια, στα 10 λεπτά κατέβαινα μονοπάτι με ρίζες. Στις 3 ώρες κατέβαινα πράγματα που φοβόμουν να πιάσω με το XC.
Το πολύ φαρδί τιμόνι και ο πολύς κοντός λαιμός δίνει στο ποδήλατο απίστευτη σταθερότητα τόσο σε τεχνικά κομμάτια όσο και σε κατηφορικό δασικό με σπασμένη κροκάλα. Κατέβαινα μπάλες.
Δεν έχω βρει ακόμα τις ρυθμίσεις με τις αναρτήσεις. Ρύθμισα sag ανάλογα με το βάρος μου και τις προδιαγραφές που έδιναν, αλλά στο τέλος της βόλτας η μπροστινή είχε σχεδόν τερματίσει. Νομίζω ότι στην επόμενη θα φουσκώσω λίγο παραπάνω και θα παίξω λίγο με το rebound (μάλλον λίγο πιο γρήγορο) για να δω τί γινεται.

Είχα φοβηθεί πολύ με αυτή την αγορά γιατί χρόνια καβαλούσα XC και για μεγάλη περίοδο hardtails και φοβόμουν ότι αυτή η γεωμετρία (με τον πολύ κοντό λαιμό και το 29άρι τροχό) αλλά και το 1χ11 θα με χαλούσε, αλλά....έχω καταχαρεί. Έχουν αλλάξει πολύ οι γεωμετρίες και τα πράγματα. Είμαι πολύ χαρούμενος με την αγορά μου και μου έφυγε κάθε ενδοιασμός...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#681943 Mε γεια! Είναι πανέμορφο πάντως (κάτι άλλο δεν γνωρίζω να πω!). Εγώ θα περιμένω 1-2 χρόνια και θ'αγοράσω ένα ηλεκτρικό, τώρα είναι οι τιμές απαγορευτικές.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#681949 πωω αυτο ειναι εργαλειο.....
μεγειες citastak και καλα κατεβασματα :metalo:
Τελευταία επεξεργασία από kovathe και 21 Δεκ 2020, 17:14, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#681954 Τι μηχανηματα ειναι αυτα .... :s_howdy

πολυ θα'θελα να οδηγησω μια φορα ενα τετοιο στο καταλληλο τερέν, καθως και μια κουρσα....
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#681962 με γεια citastak!
Άβαταρ μέλους
By citastak
#681966 Ευχαριστώ παιδιά!
Φωτός μέσα στην εβδομάδα. Χτες και προχτες ήμουν τόσο χάπι που δεν σκέφτηκα να βγάλω
Άβαταρ μέλους
By citastak
#681967
KiloMeater έγραψε:Τι μηχανηματα ειναι αυτα .... :s_howdy

πολυ θα'θελα να οδηγησω μια φορα ενα τετοιο στο καταλληλο τερέν, καθως και μια κουρσα....


Θα κολλήσεις άσχημα. Το κάθε ποδήλατο στο τεραίν του.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#682018
harpymonk έγραψε:Εικόνα
:s_smile

Φαντάζομαι θα κάνεις άλλη 1 ώρα για να τις στρογγυλέψεις ε;
Χαρά στις δυνάμεις σας πάντως, μπράβο :s_howdy

Εγώ σταμάτησα χρόνια να μετράω χλμς, αλλά περίπου σταθερά κάθε χρόνο 2k χλμ σε χρηστικές διαδρομές. Τα περισσότερα εκ των οποίων, δηλ, γλιτωμένα από το αυτοκίνητο. Μια χαρούλα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#682024 harpymonk
Wow, 100 χιλιόμετρα υψομετρικά, πολλά Έβερεστ!

citastak
Μεγειά το ποδήλατο που αν και υποπτεύομαι ότι στον κατάλληλο χώρο θα είναι φανταστικό εργαλείο το 30άρι γρανάζι εμπρός και 10-52 πίσω μου κάνει κάπως ανάποδα. :lol:
Η σκέψη και μόνο του 30-52 μου θυμίζει την κόρη μου που όταν πρωτοπήρε ποδήλατο με ταχύτητες ήθελε να πάμε κόντρες με πρώτη.

kilomeater
Σχετικά με το αν θα έχω λάστιχα στο ποδήλατο ή όχι μου απαντήσανε αμέσως ότι θα βάλουν αυτά που ήθελα.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#682065 Sknipper έχεις δίκιο. Το ταψί πίσω και το 30άρι εμπρός και μένα μου κακοφάνηκε λίγο.
Την Κυριακή ανέβηκα Πάρνηθα. Δεν ένιωσα σε κανένα σημείο (ανηφόρα, τοίχος, μονοπάτι πάνω κάτω) να μου λείπει κάποια σχέση.
Η αλήθεια είνια ότι το 10-52 δεν το έβαλα παρά μόνο σε μια ανηφόρα με λάσπη για να δω τι κάνει. Δεν ξέρω σε ποιά περίπτωση θα το χρησιμοποιήσω. Κυρίως με 3η και κάτω σχέση έπαιζα.
Η απουσία του εμπρός ντεραγιέ και των καλωδίων δείχνει ένα πολύ μαζεμένο ποδήλατο. Και πολύ πιο εύκολο στη ρύθμιση.