Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#735826 Νομίζω εδώ τα λέω που το παράγγειλα
viewtopic.php?f=9&t=74&start=3285#p680957
Τελικά με Brexit κλπ παρέλαβα τέλος Φεβρουαρίου.
viewtopic.php?f=9&t=74&start=3615#p694517
https://i.ibb.co/pPzxDvr/IMG20210227103942.jpg
Άβαταρ μέλους
By alex
#735855 βλπεω η αρρωστη τελειομανια σου θα ειναι η χαρα του πωλητη! :lol:
και εγω ετσι ειμαι :lol:

πολυ ωραιο , πολυ καλα λαστιχα ,ζαντες..να το χαιρεσαι..γιατι επελεξες τετοιο τυπου τιμονι και οχι ισιο? κανεις αθλητικη χρηση,πολλα χιλιομετρα? σε βολευει καλυτερα?

ειχα προτιμησει ενα αγωνιστικο gt με τα παντα πανω απλα γιατι βαριομουν να ψαχνω να χτιζω.το πουλησα ομως μερικα χρονια αργοτερα γιατι σταματησα να κανω λογω αλλων αθλητικων δραστηριοτητων και γιατι οι δρομοι-κινηση,επικυνδυνοτητα μεσα στην ολη το απαγορευαν.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#735884
alex έγραψε:βλπεω η αρρωστη τελειομανια σου θα ειναι η χαρα του πωλητη! :lol:
και εγω ετσι ειμαι :lol:
πολυ ωραιο , πολυ καλα λαστιχα ,ζαντες..να το χαιρεσαι..γιατι επελεξες τετοιο τυπου τιμονι και οχι ισιο? κανεις αθλητικη χρηση,πολλα χιλιομετρα? σε βολευει καλυτερα?
ειχα προτιμησει ενα αγωνιστικο gt με τα παντα πανω απλα γιατι βαριομουν να ψαχνω να χτιζω.το πουλησα ομως μερικα χρονια αργοτερα γιατι σταματησα να κανω λογω αλλων αθλητικων δραστηριοτητων και γιατι οι δρομοι-κινηση,επικυνδυνοτητα μεσα στην ολη το απαγορευαν.
Ευχαριστώ. Είχε πέσει πολύ δούλεμα με το ψείρισμα (εσύ κι εγώ το λέμε τελειομανία) που έριξα. Και τελικά κατέληξα στη Ribble γιατί μπορούσα να το φτιάξω όπως ήθελα.
Καμία χαρά του πωλητή, όλα online έγιναν.
Το με τα πάντα επάνω δε σημαίνει κάτι, έχει σημασία να επιλέξεις τα κατάλληλα για σένα. Και να μην κουβαλάς πράματα που δεν χρειάζεσαι πχ ήθελα φτερά μες λασπωτήρα αλλά όχι σχάρα.
Ήθελα ποδήλατο πιο γρήγορο και λίγο πιο στενό αλλά δεν ήθελα κούρσα με στενά λαστιχάκια. Ήταν μεγάλη απόφαση και δίλημμα αλλά τελικά το γυριστό τιμόνι είναι πολύ πιο βολικό για τη θέση των χεριών ώμων. Δοκίμασα ενός γνωστού για 50-100 μέτρα και αισθάνθηκα αμέσως ότι το ίσιο που έκανα τόσα χρόνια ήταν λάθος και το γυριστό σωστό. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι λόγω COVID δεν μπορούσα να δοκιμάσω ποδήλατα για να καταλάβω γεωμετρίες, μεγέθη stem, τιμονιού κλπ. Και δεν υπήρχαν και με σύντομο χρόνο παράδοσης.

Για τα λάστιχα δεν ξέρω τι θα πει πολύ καλά αφού δεν έχω δοκιμάσει άλλα με αυτό το ποδήλατο. Δεν είναι πολύ ελαφριά αλλά μέχρι στιγμής όλα τα κάνουν καλά, δεν με έχουν προδώσει και από ρολάρισμα δεν μπορώ να συγκρίνω αλλά είχαν κακό σκορ στο σχετικό site. Αλλά αν και έχουν ακόμα ψωμί έχει αρχίσει να με απασχολεί τι να βάλω μετά. Αν δεν είχαν κακό ρολάρισμα θα έμενα στα ίδια αλλά σε 35 (που ήθελα από την αρχή αλλά δεν είχαν). Αλλά θέλω κάτι πιο γρήγορο. Σίγουρα θα πάω σε στενότερα αλλά 32 ή 35; Μην ανησυχείτε, όταν έρθει η ώρα θα μοιραστώ τις σκέψεις μου και την έρευνα αγοράς.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#735886 Το πήρα απόφαση και σήμερα έκανα τα παρακάτω απίστευτα βαρετά αλλά απαραίτητα.

- φόρεσα γαντάκια μια χρήσης (πολύ βασικό)
- Καθάρισμα αλυσίδας επιτόπου (σπρευ, βουρτσάκια κλπ)
- λίπανση αλυσίδας (λιπαντικό)
- καθάρισμα (καθαριστικό σπρέυ σε πανάκι)
- προστασία ποδηλάτου (τεφλονοσπρευ σε πανάκι που βοηθάει λένε να μην κολλάει η σκόνη)

Επόμενη φορά
- Καθάρισμα αλυσίδας εκτός ποδηλάτου με μπανάκι ολονύκτιο σε πετρέλαιο, στέγνωμα και λίπανση (τότε θα αφαιρέσω και 2-3 κρίκους να κάνω το χατήρι στον harpymonk (που με το μάτι είχε κόψει ότι η αλυσίδα είναι μακριά, βέβαια αυτός είπε για 4-5 κρίκους που θα ήταν υπερβολικό)

Και μετά μια και είχα πάρει φόρα και είχα ήδη λερωθεί και είχα όρεξη άλλαξα και τα τακάκια στους δίσκους.
Ακολουθεί λεπτομερής περιγραφή διαδικασίας.
- Στήριξη ποδηλάτου στον αέρα ώστε οι δαγκάνες να είναι σε βολικό ύψος και ταυτόχρονα οι λεβιέδες των φρένων να μην πατηθούν καταλάθος (αρχικά δεν το κρέμασα, ήλπιζα να γίνει εύκολα χωρίς αφαίρεση τροχού. Αν όμως βγει ο τροχός δεν θέλεις να ακουμπάει το ποδήλατο κάτω με τον δίσκο, ούτε το θέλεις να το γυρίσεις ανάποδα για 3 λόγους, δεν θέλεις να ακουμπάνε κάτω τα hoods η βάση τηλεφώνου και η βάση προβολέα ή το κουδουνάκι, δεν βλέπεις καλά την υποδοχή για τα τακάκια και καλύτερα να μην πατηθεί ο λεβιές σε υδραυλικά φρένα όταν είναι ανάποδα μην μπει αέρας μέσα). Οπότε κρέμασμα.
- αφαίρεση τροχού. (έλεγα να το αποφύγω και ναι μεν τα τακάκια βγήκαν αλλά μετά δεν, τελικά κρέμασα το ποδήλατο και έβγαλα τη ρόδα)
- αφαίρεση ασφάλισης τακακιών (εμένα ήταν με κλιπάκι στην άκρη βίδας). Το κλιπάκι βγήκε με το χέρι και η βίδα με ίσιο κατσαβίδι. Άλλες δαγκάνες έχουν μόνο μεγάλο κλιπ που πρέπει να ισιώσεις με μυτοτσίμπιδο/πένσα ή βίδα με άλεν.
- τραβάς και βγαίνουν όλα μαζί, αριστερό τακάκι-έλασμα-δεξί τακάκι.
- λίγο καθάρισμα καλό κάνει, πολλή μαυρίλα από τα φρένα.
- με κάτι σκληρό αλλά λείο σπρώχνεις τα έμβολα της δαγκάνας να ξαναμπούνε μέσα για να χωρέσουν τα καινούργια τακάκια. Με υπομονή και επανάληψη. Υπάρχει και ειδικό εργαλείο. Εγώ χρησιμοποίησα το πλακέ πλαστικό χερούλι μιας μικρής βούρτσας. Προτίμησα να μην το κάνω με κατσαβίδι που αναφέρουν μερικοί για να μην κάνω ζημιά.
EDIT: είναι πιο σωστό και ασφαλές να κάνεις την κίνηση προτού βγάλεις τα τακάκια. Σπρώχνεις τα τακάκια για να σπρώξουν τα πιστονάκια. Έτσι δεν ακουμπάς τα πιστόνια, ασκείς δύναμη σε όλη την επιφάνεια του πιστονιού και επειδή δεν σε νοιάζει μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με κατσαβίδι, κι αν χαράξει τα τελειωμένα σου τακάκια, να κι εσένα.
- πιάνεις μαζί τα φρέσκα τακάκια με το έλασμα τοποθετημένο σωστά ανάμεσά τους και τα σπρώχνεις στην υποδοχή με το σωστό προσανατολισμό (τόσο τα τακάκια όσο και το έλασμα μπορεί να έχει φορά οπότε ένδειξη L ή R)
- γράσο στο βιδάκι και ξαναασφαλίζεις τα τακάκια (βίδα+κλιπ ή κλιπ+παραμόρφωση)
- γράσο στον άξονα και ξαναβάζεις τον τροχό. Τα μαμά τακάκια έχουν ράμπα στο κάτω μέρος για να οδηγήσουν τον δίσκο. Παρόλα αυτά δυσκολεύτηκα.
- έλεγχος λειτουργίας, πατάς φρενάρει, αφήνεις δεν γατζώνει

Θα ακολουθήσει σε λίγο
- στρώσιμο τακακιών, να "πατήσουν" σωστά στο δίσκο (ακριβώς όπως κάνουμε και στα αυτοκίνητα. Μερικά επαναλαμβανόμενα ισχυρά φρεναρίσματα από μεγάλη ταχύτητα χωρίς να σταματήσεις.

Τι θα κάνω την επόμενη φορά
- κρέμασμα αμέσως (να δω μήπως βρω σημείο πιο χαμηλό)
- αφαίρεση τροχών αμέσως (η πίσω θέλει προετοιμασία με αλυσίδα στο μικρό γρανάζι)
- καλύτερο σπρώξιμο εμβόλων και ίσως και άνοιγμα των τοποθετημένων τακακιών ώστε να χωρέσει εύκολα ο δίσκος και να μπει ο τροχός.
Άβαταρ μέλους
By alex
#735917
sknipper έγραψε:
alex έγραψε:βλπεω η αρρωστη τελειομανια σου θα ειναι η χαρα του πωλητη! :lol:
και εγω ετσι ειμαι :lol:
πολυ ωραιο , πολυ καλα λαστιχα ,ζαντες..να το χαιρεσαι..γιατι επελεξες τετοιο τυπου τιμονι και οχι ισιο? κανεις αθλητικη χρηση,πολλα χιλιομετρα? σε βολευει καλυτερα?
ειχα προτιμησει ενα αγωνιστικο gt με τα παντα πανω απλα γιατι βαριομουν να ψαχνω να χτιζω.το πουλησα ομως μερικα χρονια αργοτερα γιατι σταματησα να κανω λογω αλλων αθλητικων δραστηριοτητων και γιατι οι δρομοι-κινηση,επικυνδυνοτητα μεσα στην ολη το απαγορευαν.
Ευχαριστώ. Είχε πέσει πολύ δούλεμα με το ψείρισμα (εσύ κι εγώ το λέμε τελειομανία) που έριξα. Και τελικά κατέληξα στη Ribble γιατί μπορούσα να το φτιάξω όπως ήθελα.
Καμία χαρά του πωλητή, όλα online έγιναν.
Το με τα πάντα επάνω δε σημαίνει κάτι, έχει σημασία να επιλέξεις τα κατάλληλα για σένα. Και να μην κουβαλάς πράματα που δεν χρειάζεσαι πχ ήθελα φτερά μες λασπωτήρα αλλά όχι σχάρα.
Ήθελα ποδήλατο πιο γρήγορο και λίγο πιο στενό αλλά δεν ήθελα κούρσα με στενά λαστιχάκια. Ήταν μεγάλη απόφαση και δίλημμα αλλά τελικά το γυριστό τιμόνι είναι πολύ πιο βολικό για τη θέση των χεριών ώμων. Δοκίμασα ενός γνωστού για 50-100 μέτρα και αισθάνθηκα αμέσως ότι το ίσιο που έκανα τόσα χρόνια ήταν λάθος και το γυριστό σωστό. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι λόγω COVID δεν μπορούσα να δοκιμάσω ποδήλατα για να καταλάβω γεωμετρίες, μεγέθη stem, τιμονιού κλπ. Και δεν υπήρχαν και με σύντομο χρόνο παράδοσης.

Για τα λάστιχα δεν ξέρω τι θα πει πολύ καλά αφού δεν έχω δοκιμάσει άλλα με αυτό το ποδήλατο. Δεν είναι πολύ ελαφριά αλλά μέχρι στιγμής όλα τα κάνουν καλά, δεν με έχουν προδώσει και από ρολάρισμα δεν μπορώ να συγκρίνω αλλά είχαν κακό σκορ στο σχετικό site. Αλλά αν και έχουν ακόμα ψωμί έχει αρχίσει να με απασχολεί τι να βάλω μετά. Αν δεν είχαν κακό ρολάρισμα θα έμενα στα ίδια αλλά σε 35 (που ήθελα από την αρχή αλλά δεν είχαν). Αλλά θέλω κάτι πιο γρήγορο. Σίγουρα θα πάω σε στενότερα αλλά 32 ή 35; Μην ανησυχείτε, όταν έρθει η ώρα θα μοιραστώ τις σκέψεις μου και την έρευνα αγοράς.


με το παντα, απανω ηθελα να πω οτι ειχε σιμανο,ζαντες ελαφριες,το χρωματιστες ,καλα φρενα,εγω το δοκιμασα ,σκελετο πολυ βαρυ αλλα στιβαρο γενικα η εργονομια του ηταν καλη..αλλα παραηταν αθλητικο το στησιμο για πολη.δεν μπορω να πω οτι ασχοληθηκα πολυ για το τι να βαλω-βγαλω μιας και δεν ηξερα τι ηθελα,απλα ηταν πληρης.τωρα λεπτομερειες μην ζητας δεν θυμαμαι τιποτα πανε 10 χρονια.
τα λαστιχα απλα ειναι ομορφα,το καλα εκει πηγαινε..
εγω αν ξαναγοραζα θα πηγαινα σε κλασικ ,βινταζ ,εχουν ξαναγινει αρεστα στο εξωτερικο.
εχουμε εναν τυπο εδω θεσσαλονικη.

https://www.lifo.gr/arxeio/mia-mera-sto ... ssalonikis
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#735924 Λοιπόν ποδήλατο σαν της πρώτης φωτό του Frank Kirk βλέπω συχνά δεμένο σε κάγκελο. Και αναρωτιόμουν τι σόι πράμα είναι τούτο. Σκελετός μαγνησίου παρακαλώ.

Δεν τα μπορώ τα fixie, με με τίποτα.
Ούτε θέλω ποδήλατο για ομορφιά να το στήσω και να το χαζεύω, θέλω ποδήλατο για να κυκλοφορώ.
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#735927 Μετά από 7μηνες και 1200χλμ το πολεμικό πήγε για το πρώτο τσεκ στο συνεργείο . Ντύθηκε με μεμβράνες που ου ήρθα από αγγλιατο καλοκαιρι
Συμπληρώθηκαν υγρά στα tubeless .τα τακάκια έχουν ακόμα πάνω από το μισό . Αλλάχτηκε το ποτήρι του πηρουνιουμε μεταλικο γιατί εκεί όλα τα κιουμπ τριζουνε ...τα λάστιχα έχουν ακόμα λιγάκι όποτε δεν τα άλλαξα
Μπήκε στο διαγνωστικό και ευτυχώς δεν έχει καταγράψει κανένα Error λόγω του speedbox


< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#738734 Δυστυχώς στο black Friday δεν έπεσαν οι τιμές του βατόμετρου όσο θα ήθελα οπότε δεν έκανα κίνηση. Η καλύτερη τιμή που βρήκα σε ολλανδικό μέρος ήταν δελεαστική αλλά λόγω brexit δεν στέλνουν λέει στην Αγγλία αντικείμενα αξίας πάνω από 135 λίρες.... Συνεχίζω να έχω το νού μου.
Έβγαλε όμως η Αμαζον πολύ καλή ευκαιρία στο Garmin Edge 530 (υπολογιστάκι ποδηλάτου με GPS χάρτες κλπ με πολύ καλές κριτικές και δυνατότητες) και το χτύπησα (169 λίρες όταν ο καλύτερος επόμενος το είχε 199 με συνήθη τιμή περί τις 230). Μου ήρθε την άλλη μέρα. Η προσφορά ήταν τόσο καλή που μάλλον μέσα σε 1-2 μέρες τους τελείωσε το στοκ και πλέον η τιμή αναβαθμίστηκε σε 212 και θα ξαναστείλουνε στις 18 Δεκεμβρίου. Θεωρώ πιθανόν να ετοιμάζεται η επόμενη γενιά.
Το έπαιξα/ρύθμισα στο σπίτι αλλά λόγω καιρού και ερεθισμού ενός τένοντα έμεινα σπίτι. Αύριο πρωί όμως παρά τους 0° που θα είναι λέει σαν -5° θα έχει λιακάδα και θα κουκουλωθώ και θα βγω μια βόλτα να παίξω.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#738741 Τι παραπάνω πληροφορία θα σου δώσει αυτό που δεν την έχεις μέ ότι κουβαλάς ήδη; Κινητό ρολόι και ίσως τιποτα sensors : cadence / hr strap πχ
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#738775 Εικόνα
Είχα διαβάσει πολλές φορές ότι τα Wilier είναι πολύ όμορφα ποδήλατα, αλλά όταν το βλέπεις από κοντά πραγματικά σε εντυπωσιάζει.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#738810 Με το μωρό και τις άλλες υποχρεώσεις που έχουν προκύψει, πλέον κάνω ελάχιστα χιλιόμετρα, μόνο αυτά προς και από την δουλειά τις μέρες που δεν βρέχει.
Σήμερα κατάφερα να κλέψω ένα διωρακι για την καθιερωμένη βόλτα μέχρι την Σαρωνίδα.

Με πήρε και με σήκωσε…

Εικόνα