Πως της φαίνεται;
Βλέπω έβαλες και θήκη για μπουκάλι ανάμεσα στους σωλήνες. Εκεί έβαλα και στης καλής μου αλλά θέλει να το βγάλω γιατί λέει της πιάνεται το (σχεδόν καμπάνα) παντελόνι.... Τι να πεις.... Ευτυχώς έχει βίδες και από την κάτω πλευρά του λοξού αν επιμείνει και δεν αλλάξει παντελόνι θα της το βάλω εκεί.
Παρατηρώ ότι η στέκα και στα δύο ποδήλατα στηρίζεται στον πίσω αξονα. Είναι γερμανική προτiμηση; Γιατι συνήθως πιάνει χαμηλά πίσω από το bottom bracket ώστε μαζεμένη ειναι διακριτικά κάτω από τον οριζοντιο σωλήνα (chainstay)
έχω ένα θέμα υγείας με το αυτί και παίρνω κορτιζόνη, οπότε δεν είμαι σε φάση για μεγάλες βόλτες.
η μετάβαση στην κούρσα είναι σαν να μπαίνω απο το fiat που οδηγώ τώρα στο παλιό μου. Όλα πολεμικά. Νιώθεις τα πάντα, θέση οδήγησης απίστευτη, και απίστευτες ρεπρίζ.
Θα επανέρθω με φώτος κτλ.
Bottechia Duello του 2019, mix Tiagra σετ 2x10. Ενέδωσα γιατί ήταν εκθεσιακό, το πήρα σε πολύ καλή τιμή και αισίως βρήκα στο μέγεθός μου. Αλλιώς θα έπρεπε να περιμένω ως τέλη Οκτώβρη...
https://jimmuclarku.blogspot.com/
sknipper έγραψε:Όμορφο το καινούργιο. Το τιμόνι της είναι τεράστιο ή μου φαίνεται;Της άρεσε πολύ! Καμία σχέση με το 20 χρόνων ideal comfort που είχε. Βούτυρο είναι! Έκανα κ εγώ λίγο.
Πως της φαίνεται;
Βλέπω έβαλες και θήκη για μπουκάλι ανάμεσα στους σωλήνες. Εκεί έβαλα και στης καλής μου αλλά θέλει να το βγάλω γιατί λέει της πιάνεται το (σχεδόν καμπάνα) παντελόνι.... Τι να πεις.... Ευτυχώς έχει βίδες και από την κάτω πλευρά του λοξού αν επιμείνει και δεν αλλάξει παντελόνι θα της το βάλω εκεί.
Παρατηρώ ότι η στέκα και στα δύο ποδήλατα στηρίζεται στον πίσω αξονα. Είναι γερμανική προτiμηση; Γιατι συνήθως πιάνει χαμηλά πίσω από το bottom bracket ώστε μαζεμένη ειναι διακριτικά κάτω από τον οριζοντιο σωλήνα (chainstay)
Χθες κάναμε 20 χλμ. μαζί κ σήμερα δεν είχε πόνους κτλ.
Το μέγεθος είναι το 54cm. Βγαίνει σε 46-50-54. Είναι 170 και 80 εκ. μήκος οπότε η cube για Cross δίνει 53 εκ. Ο πωλητής μας είπε πως φυσικά πάμε για 54 μιας κ έχει μεγάλο πόδι.
Εμείς τα χρησιμοποιούμε για άθληση κυρίως, οπότε δεν υπάρχει θέμα με παντελόνι.
Το τιμόνι μια χαρά, δε μου ανέφερε τίποτα.
Η στέκα είναι της cube και κουμπώνει πάνω σε μία τρύπα για βίδα που έχουν δημιουργήσει εκεί. Οπότε ήταν μονόδρομος.
Τώρα στόχος είναι να μάθει φέτος ο μεγάλος μας το ποδήλατο και από του χρόνου θα αγοράσω βάση για τον κοτσαδόρο.
< >
When the going gets tough, the tough get going
Ξενοφών, πολύ ωραία η κούρσα, αν και ομολογουμένως την περίμενα οικονομικότερη. Ήταν και δικό μου παιδικό απωθημένο, και μάλλον έτσι θα παραμείνει, μιας και το Megisto που έχω, ελάχιστα το έχω χρησιμοποιήσει, οπότε δεν παίζει να δώσω τόσα λεφτά για κούρσα...
Εντωμεταξύ υπάρχει κόσμος που έχει σοβαρό πρόβλημα.
Πέτυχα σήμερα στην Β. Όλγας και στην συνέχεια στην Τσιμισκή, τύπο πάνω σε κούρσα που την πήγαινε αέρα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, κάνοντας διαρκώς σφήνες. Και η φάση ήταν ότι τα έκανε όλα αυτά βράδυ, χωρίς κανένα φως μπροστά και με ένα πολύ μικρό φωτάκι πίσω (που έτσι και αλλιώς το έβλεπες όταν σε είχε ήδη προσπεράσει). Και ήταν και σχετικά μεγάλος σε ηλικία, δεν ήταν κανένα παιδάκι...
Να τον χτυπήσεις με το αυτοκίνητο και να προσπαθείς να αποδείξεις μετά ότι δεν είσαι ελέφαντας.
JimClark έγραψε:Εδώ είμαι . Σήμερα μόλις βγήκα για πρώτη βόλτα αναγνωριστική.Με ´γεια Ξενοφών το ποδήλατο!
έχω ένα θέμα υγείας με το αυτί και παίρνω κορτιζόνη, οπότε δεν είμαι σε φάση για μεγάλες βόλτες.
η μετάβαση στην κούρσα είναι σαν να μπαίνω απο το fiat που οδηγώ τώρα στο παλιό μου. Όλα πολεμικά. Νιώθεις τα πάντα, θέση οδήγησης απίστευτη, και απίστευτες ρεπρίζ.
Θα επανέρθω με φώτος κτλ.
Bottechia Duello του 2019, mix Tiagra σετ 2x10. Ενέδωσα γιατί ήταν εκθεσιακό, το πήρα σε πολύ καλή τιμή και αισίως βρήκα στο μέγεθός μου. Αλλιώς θα έπρεπε να περιμένω ως τέλη Οκτώβρη...
< >
When the going gets tough, the tough get going
Neelen and van Duijn, who are cofounders of the applied security research firm Zolder, say they got curious earlier this year about a collection of smartphone applications advertised to Netherlanders that claimed to give cyclists more green lights when the app is activated. In pilot projects across the Netherlands, cities have integrated traffic signals with apps like Schwung and CrossCycle, which share a rider's location with traffic systems and, whenever possible, switch lights to green as they approach an intersection. The system functions as a smartphone-based version of the sensors that have long been used to detect the presence of a vehicle waiting at a red light, optimized so that a bike rider doesn't have to stop.
But given that the information about the cyclist's location comes from the user's smartphone, the two researchers immediately wondered if they could inject spoofed data to wreak havoc. "We were just surprised that user input is getting allowed into systems that control our traffic lights," says Neelen. "I thought, somehow I’ll be able to fake this. I was really curious how they were preventing this."
As it turns out, some of the apps weren't preventing it at all.
https://www.newyorker.com/culture/perso ... a-dutchman
Ή αλλιώς, ένας Αμερικάνος στο Παρίσι
Αντίστροφο σοκ είχε πάθει φίλη Ολλανδέζα όταν μετακόμισε Νέα Υόρκη, μόνο πανοπλία δε φόραγε για να κάνει ποδήλατο
Τι έγινε; Υποπτεύομαι ρουλεμανόσουπα... Θα βγάλω τη ρόδα να δω. Αν δεν έχει καταστραφεί η ρόδα τότε έχει καλώς, αν έχει δεν ασχολούμαι, δεν του αξίζει ρόδα και μεσαία τριβή που σκεφτόμουνα, θα πάει φούντο. Και θα πρέπει να βρω άλλο γρήγορα...
Και θυμήθηκα μια λέξη με την οποία είχα χαρακτηριστεί από συναδέλφους πριν από χρόνια όταν "έτυχε" μέσα σε γρήγορο χρονικό διάστημα να ψιλοκαταστρέψω 2-3 αυτοκίνητα (τρακάρισμα, κινητήρα, κάτι άλλο). Ο σιδεροφάγος!
Αλλά και το τραγούδι, σίδερα μασάει ο Κουταλιανός....
Γιατί να το πεταξεις;
Επίσης μπορεί να θέλει αλλαγή στά ποτηράκια και τα ρουλεμάν που φωλιάζουν μέσα. Ακόμα φτηνότερα αν πιάνουν τα χέρια σου.
Από το Redmi Note 8 Pro
Fiat Panda 7,6l/100km
Και ήδη έχει σημαντική φθορά στη μεσαία τριβή, και ολίγη στον άξονα του τιμονιού, η εμπρός ρόδα είναι λίγο στραβή, πρόσφατα καθάρισα τον εμπρός άξονα δεν έχει πολλύ ζωή, τα φρένα είναι μετριότατα παλιάς τεχνολογίας και τα τακάκια που του άλλαξα δεν έφτασαν... καταλαβαίνετε που πάει το πράμα.
Η ρόδα είναι με άξονα που ανοίγεις από κάθε μεριά και βρίσκεις μερικά μπιλάκια χύμα γύρω από τον άξονα. Η πίσω ρόδα όμως μπορεί να μην έχει ανοίξει/συντηρηθεί ποτέ, δεν ξέρω αν θα χρειαστεί ειδικό εργαλείο για την μεριά των γραναζιών ή αν γίνεται αλλιώς (να λύσω την άλλη μεριά μόνο. Θα δείξει.
Ξαναβγάζω το excel να ξαναδώ τι μου άρεσε και από αυτά τι κυκλοφορεί στην αγορά.
Νίκος Παππάς έγραψε:Μία καινούργια ζάντα κάνει από 25-45€ περασμενη, υποθέτω ότι μιλάμε για απλό παλιό ποδηλατο όχι κανένα καρμπον.Αν η λέξη περασμένη περιλαμβάνει εργατικά (άλλου πλήν του χομπίστα ιδιοκτήτη) οι αριθμοί σου είναι πολύ μακριά από το βρετανικό καθεστώς....
Γιατί να το πεταξεις;
Επίσης μπορεί να θέλει αλλαγή στά ποτηράκια και τα ρουλεμάν που φωλιάζουν μέσα. Ακόμα φτηνότερα αν πιάνουν τα χέρια σου.
Με έκπληξη σας ανακοινώνω ότι τα μπιλάκια και το hub και τα γρανάζια με τα ρουλεμάν τους δείχνουν μια χαρά.
BTW αφού έβγαλα λίγη μάκα είδα ότι τα πίσω γρανάζια είναι Shimano made in singapore, MF-HG20 14-28 (14-16-18-21-24-28). Το 14 με τα σημερινά δεδομένα είναι τραγικό...
Τι άλλο υπάρχει εκεί κοντά που δεν θα περιμένατε να χαλάσει; O άξονας. Ε αυτός έσπασε κάπου στο σημείο του δεξιού ρουλεμάν. Αν τον μέτρησα καλά πρόκειται για 175χ9,5mm και μοιάζει πολύ με τον παρακάτω
Κόστος 6 λίρες και 4 τα μεταφορικά 10 στο σπίτι μου σε καμιά βδομάδα.
Να ασχοληθώ ή δεν θα ταιριάξουν τα καπελάκια για τα ρουλεμάν ή υπάρχει κάποιος λόγος που κόπηκε ο άξονας που μπορεί να είναι φθορά των ρουλεμάν την οποία δεν θα αντιμετωπίσω (γιατί τότε θέλω και εργαλείο για να βγάλω τα γρανάζια οπότε το κόστος ανεβαίνει) και πάει λέγοντας...