Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#733445 Αχ ρε Δημόσιο

Μόλις είδα οτι το συμβόλαιο που μου στείλανε και υπέγραψα ήταν για Γ1 οικιακό με ρήτρα αναπροσαρμογής και όχι το online που είχα αιτηθεί.

Τους έστειλα τώρα mail αλλάγής πριν ξεκινήσουμε άσχημα.

Ευτυχώς που ρώτησε ο Scotch και το κοίταξα και ο HF το ανέφερε με τους γονείς του .
Εγώ θεώρησα οτι το Γ1 ήταν γενικός όρος οικιακού τιμολογίου.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#733476 Γ1 εχω τωρα μολις ηρθε ο τελευταιος λογαριασμος δεν ειναι ανεβασμενος. Και δεν εχω συμβολαιο γιατι ειναι το παλιο συστημα το ανοιχτο μηνα με μηνα.

Τι ειναι η ρήτρα αναπροσαρμογής?
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#733477 Με τη ρήτρα μπορούν να ανεβάσουν την τιμή όσο θέλουν , όποτε θέλουν . ενώ τα άλλα προγράμματα έχουν σταθερά χαμηλή τιμή για τα επόμενα 2 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#733482
mousatos έγραψε:Με τη ρήτρα μπορούν να ανεβάσουν την τιμή όσο θέλουν , όποτε θέλουν . ενώ τα άλλα προγράμματα έχουν σταθερά χαμηλή τιμή για τα επόμενα 2 χρόνια.


Aναφερει την ρητρα αναπροσαρμογης στον λογαριασμο καπου?
Άβαταρ μέλους
By alex
#733504
GTS έγραψε:
mousatos έγραψε:Με τη ρήτρα μπορούν να ανεβάσουν την τιμή όσο θέλουν , όποτε θέλουν . ενώ τα άλλα προγράμματα έχουν σταθερά χαμηλή τιμή για τα επόμενα 2 χρόνια.


Aναφερει την ρητρα αναπροσαρμογης στον λογαριασμο καπου?


στο πισω μερος του λογαριασμου πανω δεξια σε ενα σκουρο πλαισιο πανω απο εκει οπου αναγραφονται και τα CO2
Άβαταρ μέλους
By alex
#733505
Scotch έγραψε:Home enter και home online τι διαφορά έχουν; Και στα δύο δεν υπάρχει ΟΤΣ;

< >


 το online εξοφλειται μονο με παγια εντολη και εχεις εκτπωση 30 ευρω στον πρωτο λοαγαριασμο..κατα τα αλλα:
https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/myhomeenter

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/ ... homeonline

εχουν διαφορετικες χρεωσεις και παγια,κανε συγκριση τερμα κατω αναγραφονται οι τιμες.
Άβαταρ μέλους
By alex
#733506
GTS έγραψε:Γ1 εχω τωρα μολις ηρθε ο τελευταιος λογαριασμος δεν ειναι ανεβασμενος. Και δεν εχω συμβολαιο γιατι ειναι το παλιο συστημα το ανοιχτο μηνα με μηνα.

Τι ειναι η ρήτρα αναπροσαρμογής?


σιγουρα?? κοιταξε πισω ,αν δεν ερθει τωρα μπορει να ερθει στον επομενο .
Άβαταρ μέλους
By GTS
#733527
alex έγραψε:
GTS έγραψε:Γ1 εχω τωρα μολις ηρθε ο τελευταιος λογαριασμος δεν ειναι ανεβασμενος. Και δεν εχω συμβολαιο γιατι ειναι το παλιο συστημα το ανοιχτο μηνα με μηνα.

Τι ειναι η ρήτρα αναπροσαρμογής?


σιγουρα?? κοιταξε πισω ,αν δεν ερθει τωρα μπορει να ερθει στον επομενο .


Σωστα ηταν ο Εναντι αυτος.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#733552 Και στον έναντι έρχεται βάσει της εκτίμησης κατανάλωσης. Τουλάχιστον στον Ήρων που είμαι/ ήμουν.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#733816
mousatos έγραψε:Με τη ρήτρα μπορούν να ανεβάσουν την τιμή όσο θέλουν , όποτε θέλουν . ενώ τα άλλα προγράμματα έχουν σταθερά χαμηλή τιμή για τα επόμενα 2 χρόνια.


Όχι ακριβώς. Σημαίνει πως η τιμή που πληρώνεις αναπροσαρμόζεται ανάλογα με την τιμή χονδρικής, με συγκεκριμένο τρόπο που ορίζεται στο συμβόλαιο. Και η τιμή χονδρικής δεν ορίζεται από τις εταιρείες.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#734290 Η ΔΕΗ το παίζει τρελίτσα

Στέλνω mail no1 29/10

Κύριοι,

Η αρχική μου αίτηση είχε γίνει ηλεκτρονικά μέσα από το site της ΔΕΗ και αφορούσε ένα από τα προγράμματα ΔΕΗ myHome Enter/ Online/ Enter+ , δε θυμάμαι ποιό ακριβώς επειδή έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες από την αρχική αίτηση . Είχε τιμή δίχως ρήτρα προσαρμογής και ζητούσε πιστωτική κάρτα.

Εσείς στο συμβόλαιο που μου στείλατε με βάζεται στο πρόγραμμα ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ: Γ1 -Οικιακό Τιμολόγιο με ρήτρα προσαρμογής . Παρακαλώ να με βάλετε σε ένα από τα προγράμματα ΔΕΗ myHome Enter/ Online/ Enter+ και να μου αποστείλετε να υπογράψω νέο συμβόλαιο αν είναι απαραίτητο.

Με εκτίμηση
john Smith

=============================================================================================================================================

1/11/21

Aγαπητέ πελάτη,

Σε συνέχεια της ηλεκτρονικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημα σας έχει ολοκληρωθεί απο την υπηρεσία μας.

Με εκτίμηση,

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.

======================================================================================================================

Απαντώ αμέσως 1/11

Αγαπητή εξυπηρέτηση πελατών

Τα αρχικό αίτημά μου ήταν να γίνω πελάτης σας στο πρόγραμμα on-line . Το συμβόλαιο που μου στείλατε να υπογράψω ήταν το οικιακό τιμολόγιο Γ1 το οποίο κακώς στάλθηκε και κακώς υπέγραψα θεωρώντας το γενική περιγραφή συμβολαίου ιδιώτικής κανάλωσης.
Θα μου στείλετε το σωστό συμβόλαιο ή να μπώ να κάνω νέα αίτηση.

Αναμένω απάντησή σας,

==============================================================================================================================

Σιγή Ιχθύος , κάτι που με κάνει να πιστεύω οτι το λάθος τους δεν ήταν τυχαίο. Όταν ξεμπερδέψω με κάτι υποθέσεις που τρέχω τον τελευταίο καιρό θα κάνω νέα αίτηση για το on-line.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#734298 Έκανα τώρα νεα αίτηση για Online και είδα οτι δίνουν αποδεικτικό της αίτησης σε pdf. Έτσι βρήκα οτι έχω αποθηκευμένη και την 1η αίτηση που αναφέρει οτι ήταν στο πρόγραμμα online και αυτή. Τους τις έστειλα τώρα και τις 2 να τις δούνε μαζί με το συμβόλαιο που γράφει Γ1 και περιμένω απάντηση εντός 2 εργάσιμων ημερών όπως λένε οι ίδιοι.