Τι πηδούσε ο Μηλιώνης χάρη στα χρήματα των κορόιδων:
Τι πηδούσε ο Μηλιώνης χάρη στα χρήματα των κορόιδων:
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!
Για το 2016, ψάχνεις υπουργική απόφαση για τις συντάξεις των ΔΕΗτζήδων και δεν βρίσκεις. Λες, ρε μπας και σταμάτησαν να τους πληρώνουν λόγω περικοπών; Και ξαφνικά, ανακαλύπτεις το έγγραφο του... 20145 (μ.Χ. ή μήπως μ.Β. - μετά Βαρουφάκη;) που ανέβασα πριν. Διαβάζοντας διάφορους ακατανόητους κωδικούς πέφτεις σε ένα νούμερο που κάτι σου θυμίζει: 578.700.000 ευρώ. Βλέπεις την αιτιολογία του κωδικού: "Απαλλοτριώσεις, αγορές ακινήτων, κατασκευές και συμμετοχές πλην συμμετοχής σε αύξηση ΜΚ". Τι σοφίστηκαν τα λαμόγια για να κρύψουν το ποσό! Άντε τώρα να πάει το μυαλό σου ότι τα 578,7 εκατομ. δεν είναι για απαλλοτριώσεις, αγορές και κατασκευές αλλά για τις συντάξεις των ΔΕΗτζήδων! Η μόνη απαλλοτρίωση που έγινε είναι των δικών σου χρημάτων, φορολογούμενε, που τα τσεπώνουν τα πελατάκια του Φωτόπουλου που, τώρα πια, είναι συριζόπαιδα. "Και πού ξέρουμε ότι όντως τα λεφτά πάνε στους ΔΕΗτζήδες;" μπορεί να ρωτήσει κάποιος. Με λίγο ακόμα ψάξιμο. Ανασκάπτοντας περισσότερο τις παραπλανητικές επιχώσεις των λαμόγιων, βγάζεις το λαβράκι με κωδικό 7293, όπως φαίνεται στο άλλο ντοκουμέντο! Η υπογραφή κάτω από το έγγραφο δεν νομίζω να εκπλήσσει κανέναν. Δεν θα περίμενες τίποτε άλλο από το κατρούγκαλο.
Υ.Γ.1 Ευχαριστώ τον Γιάννη Σαρρή για τις ανασκαφές - που δεν είδα να κάνει κανένας "δημοσιογράφος".
Υ.Γ. 2 Όχι μόνο like, ε; Share δαγκωτό!
nass έγραψε:Μετά το παραπάνω ευχάριστο διάλειμμα
Μιλήσαμε χτες λοιπόν με τον κατάσκοπο στη ΡΑΕ και έμαθα τα εξής:
Η μονάδα του Μυτιληναίου ως γνωστόν είναι ΣΗΘΥΑ (η μοναδική αυτού του μεγέθους στην Ελλάδα, όλες οι άλλες είναι ~1-2 MW) και μπαίνει "στο ίδιο καλάθι" με τις ΑΠΕ (τα 130 από τα 334 MW ας πούμε το "ΥΑ" κομμάτι) διότι αυτό επιτάσσει η ευρωπαϊκή νομοθεσία
Αρα αυτό το οποίο είναι ενδεχομένως επιλήψιμο δεν είναι το "πάντρεμα" με τις ΑΠΕ αλλά η επιδότηση κατά τη διάρκεια της κατασκευής (παράνομη κρατική ενίσχυση ?)
nass έγραψε:Σε σχέση με τη διαιτησία ΔΕΗ-ΑτΕ:
Η ΔΕΗ υποστήριξε ότι το κόστος της είναι στα €59/MWh και άρα με τα €33 που πουλάει στο ΑτΕ "μπαίνει μέσα" χοντρά
Μόνο που, κατά τη διάρκεια της διαιτησίας, δεν έφερε ούτε ένα στοιχείο, που να υποστηρίζει αυτή τη θέση ("μου έκανε τεράστια εντύπωση, σα να το έκαναν επίτηδες" είπε)
Αντιθέτως έφερναν αντικρουόμενα και αποσπασματικά στοιχεία, που τα περισσότερα κινούνταν στην περιοχή των €30.
Και φυσικά για το λόγο αυτό έχασαν τη διαιτησία.
Συμπέρασμα (δικό μου αλλά συμφώνησε): η ΔΕΗ δεν ξέρει ποιό είναι το κόστος της, δεν έχει ένα σοβαρό πληροφοριακό σύστημα, που να μπορεί να κάνει μια ανάλυση κόστους, προβλέψεις κτλ.
Ωραία
Ενα από τα καίρια προβλήματα της βιομηχανίας που συντελεί και στο αυξημένο κόστος παραγωγής, για το οποίο μάλιστα κρούουν συνεχώς τον κώδωνα κινδύνου τα σωματεία της Λάρκο, είναι το υπέρογκο τιμολόγιο ρεύματος των €60/MWh. Είναι αυταπόδεικτο πως την ώρα που διεθνώς εργοστάσια αντίστοιχα της Λάρκο πληρώνουν €25/MWh το κόστος αυτό «σκοτώνει» την ανταγωνιστικότητα και τις προοπτικές της ελληνικής βιομηχανίας, η οποία καταναλώνει ετησίως 1 εκατ. MWh. Για τον λόγο αυτόν μάλιστα η Λάρκο είναι αντιμέτωπη με ένα φαινομενικό χρέος προς τη ΔΕΗ που ξεπερνά τα 200 εκατ. ευρώ.
Η μετοχική σύνθεση της εταιρίας κατανέμεται κατά 33,36% στην Εθνική Τράπεζα, κατά 11,45% στη ΔΕΗ και κατά 55,19% στο Ελληνικό Δημόσιο όπου, πρόσφατα, το μεταβίβασε στο Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) προκειμένου να αποκρατικοποιηθεί.
το κόστος παραγωγής της σήμερα κυμαίνεται μεταξύ 15.000 και 16.000 δολαρίων ο τόνος τη στιγμή που η διεθνής τιμή νικελίου πέφτει συνεχώς και διαμορφώνεται στα 8.500 δολάρια ο τόνος
Η ΛΑΡΚΟ είναι διαχρονικά κερδοφόρα. Επειδή το σιδηρονικέλιο είναι χρηματιστηριακό προϊόν, η ΛΑΡΚΟ το διαθέτει με βάση τις τρέχουσες τιμές των διεθνών χρηματιστηρίων που, ανάλογα με τις παγκόσμιες συνθήκες, παρουσιάζουν μεγάλες διακυμάνσεις. Αυτό φαίνεται καθαρά από τα οικονομικά στοιχεία των τελευταίων ετών. Συγκρίνοντας τα έτη 2007 και 2013, ενώ υπήρξε περίπου η ίδια παραγωγή (19.000 τόνοι) και τα ίδια έξοδα (300 εκ. ευρώ), ο κύκλος εργασιών ήταν 550 εκ. ευρώ και 207 εκ. ευρώ αντίστοιχα. Η σημερινή οικονομική της κατάσταση, όπως αυτή παρουσιάζεται στο σύνολό της από συγκεκριμένα ΜΜΕ, είναι πλασματική και εξυπηρετεί σκοπιμότητες. Για αυτόν ακριβώς το λόγο τα οικονομικά εγκλήματα που έχουν διαπραχθεί στη ΛΑΡΚΟ, αποσιωπούνται.
Υπάρχει στις εταιρίες μας το εργαλείο του «henging». Επειδή η τιμή του μεταλλεύματος κυμαίνεται, για να έχεις μια εγγυημένη τιμή, πας στην τράπεζα, συμφωνείς να στο αγοράσει σε μια α’ τιμή ώστε να είσαι εξασφαλισμένος και αν στην αγορά πουλιέται παραπάνω, το καρπώνεται η τράπεζα. Η απώλεια μόνο της περιόδου 2005-2008 από την κακοδιαχείριση και τις ζημιές του henging ήταν της τάξεως των 500 εκ. ευρώ.
Anonymous Founder έγραψε:Το ποιο είναι το κόστος, το γνωρίζει η ΔΕΗ και μόνον και δεν έχει νόημα η σύγκριση με τις χρεώσεις στην Ευρώπη.
Anonymous Founder έγραψε:Μπορεί πχ στην Ευρώπη να έχουν πάρει την απόφαση το κόστος του ρεύματος για την βιομηχανία να είναι χαμηλό και να επιδοτείται από τα τιμολόγια των υπόλοιπων καταναλωτών, δεν γνωρίζω.
Anonymous Founder έγραψε:Για εμένα δεν υπάρχει καλή δημόσια και κακή ιδιωτική επιχειρηματικότητα, κατάλαβε επιτέλους τι θέλω να πω: υπάρχει καλή και κακή επιχειρηματικότητα και δεν σημαίνει πως η κακή είναι απαραίτητα με τον ιδιώτη και η καλή με το κράτος ή το ανάποδο.
Anonymous Founder έγραψε:Αλλά δεν γίνεται να καρπώνονται οι επιχειρηματίες τα κέρδη και οι ζημιές να πάνε στους φορολογούμενους.
Anonymous Founder έγραψε:Επίσης, για εμένα όλα αυτά τα άρθρα δεν είναι τυχαία, συνήθως εξυπηρετούν κάτι. Απ' όποια μεριά και να γράφονται, πίσω τους υπάρχουν κάποια συμφέροντα που επιδιώκουν να πετύχουν την πώληση με προνομιακούς όρους.
Anonymous Founder έγραψε:Τέλος, έχουμε δει πως στην παρούσα κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, ό,τι βγαίνει προς πώληση έχει τιμές πολύ κάτω από αυτές που κάποτε υπολογίζαμε, κοινώς μας βρήκαν στην ανάγκη και μας πατάνε στον λαιμό.
Anonymous Founder έγραψε:Αν κοιτάξουμε τι έχει βγει προς πώληση στο ΤΑΙΠΕΔ, δεν είναι σαπάκια, είναι εταιρείες που και αυτή την στιγμή που μιλάμε είναι κερδοφόρες ή ήταν τέτοιες πριν λίγο καιρό. Πουλάμε τα ασημικά σε εξευτελιστικές τιμές λοιπόν και στο τέλος θα μείνουμε με την σαβούρα και μόνον χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα.
georgetz έγραψε:Είναι φθηνότερος αλλά μάλλον δεν υπολογίζουμε και το κόστος απο 2013 και ένθεν
των προστίμων που πληρώνουμε λόγω ανεπαρκών allocation σε μονάδες Α.Π.Ε και γενικότερη
παραγωγή απο ανανεώσιμες, βάσει της ντιρεκτίβας του 2007.
Το θέμα σας βέβαια είναι η τιμή διαπραγμάτευσης kwh και οι εσωτερικές ατασθαλίες στις οικονομικές
διαπραγματεύσεις + χρέη, οπότε σόρυ για την παρέμβαση.
nass έγραψε:Συμπέρασμα (δικό μου αλλά συμφώνησε): η ΔΕΗ δεν ξέρει ποιό είναι το κόστος της, δεν έχει ένα σοβαρό πληροφοριακό σύστημα, που να μπορεί να κάνει μια ανάλυση κόστους, προβλέψεις κτλ.
Ωραία
Ρεύμα στην Κρήτη μέσω Πελοποννήσου για οικονομικούς λόγους
http://www.kathimerini.gr/849309/article/oikonomia/epixeirhseis/reyma-sthn-krhth-mesw-peloponnhsoy-gia-oikonomikoys-logoys
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 10:40
Ρεύμα στην Κρήτη μέσω Πελοποννήσου για οικονομικούς λόγους
ΧΡΥΣΑ ΛΙΑΓΓΟΥ
Με μία ρεαλιστική προσέγγιση, που αφήνει απ’ έξω τις φιλόδοξες προοπτικές για ανάπτυξη του αιολικού δυναμικού της Κρήτης, αλλά περιορίζει κατά το ήμισυ το κόστος των Υπηρεσιών Κοινής Ωφελείας (ΥΚΩ) που πληρώνουν οι καταναλωτές για την ηλεκτροδότηση του νησιού, αντιμετωπίζει ο ΑΔΜΗΕ την ηλεκτρική διασύνδεση του νησιού με το ηπειρωτικό σύστημα της χώρας. Η νέα πρόταση του ΑΔΜΗΕ ως φορέα υλοποίησης του έργου, που περιλαμβάνεται στο 10ετές πρόγραμμα ανάπτυξης του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς για την περίοδο 2017-2026 και δόθηκε για δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 9 Μαρτίου, προβλέπει τη διασύνδεση της Κρήτης με την Πελοπόννησο μέσω υποβρυχίου καλωδίου ισχύος εναλλασσόμενου ρεύματος 150 KV και συνολικού κόστους 180-190 εκατ. ευρώ. Το σκεπτικό αυτού του σχεδίου, το οποίο χαρακτηρίζεται από τον ΑΔΜΗΕ ως «Διασύνδεση Εξοικονόμησης», στηρίζεται στην άμεση κάλυψη των φορτίων βάσης του συστήματος της Κρήτης, συνολικής ισχύος 250-300 MW, με περιορισμένο κόστος, της τάξης των 180-190 εκατ. ευρώ, που θα περιορίσει το κόστος που σήμερα πληρώνουν οι καταναλωτές για την ηλεκτροδότηση της Κρήτης από τα 400 εκατ. ευρώ ετησίως στα 200 εκατ. ευρώ. Για την υλοποίηση του έργου θα αξιοποιηθούν υφιστάμενες υποδομές. Η διασύνδεση θα ενώνει τον κόμβο των Χανίων με τον κόμβο των Μολάων στην Πελοπόννησο, ενώ από εκεί, μέσω εναέριας γραμμής, θα υπάρξει διασύνδεση του ΑΗΣ Μεγαλόπολης για τη μεταφορά στην Κρήτη της παραγόμενης ενέργειας.
Τα πλεονεκτήματα αυτής της εναλλακτικής διασύνδεσης, έναντι του βασικού προτεινόμενου μέχρι τώρα σχεδίου διασύνδεσης της Κρήτης με την Αττική, είναι κατά βάση οικονομικά. Το κόστος για τη διασύνδεση Κρήτης-Αττικής με υποβρύχιο καλώδιο συνεχούς ρεύματος, που είναι πιο ακριβή τεχνολογία, ανέρχεται στο 1 δισ. ευρώ. Η εν λόγω διασύνδεση αναφέρεται σε ισχύ 1.000 μεγαβάτ, τριπλάσια από τα μέσα ετήσια φορτία της Κρήτης, που κυμαίνονται στα 300 μεγαβάτ περίπου, για να δώσει τη δυνατότητα ανάπτυξης και μεταφοράς στο ηπειρωτικό σύστημα ενέργειας που θα παράγεται από την αξιοποίηση του αιολικού δυναμικού της Κρήτης. Ο ΑΔΜΗΕ εξακολουθεί να εντάσσει στον στρατηγικό του σχεδιασμό τη διασύνδεση Κρήτης-Αττικής, προκρίνει όμως στην παρούσα φάση και οικονομική συγκυρία της χώρας μια οικονομικότερη διασύνδεση που θα συνεισφέρει στην ασφάλεια τροφοδοσίας του νησιού και στη μείωση του κόστους των ΥΚΩ κατά 50%, ύστερα από τρία χρόνια που θα γίνει η απόσβεση του κόστους του έργου. Στο τραπέζι πάντως υπάρχει και επιχειρηματική πρόταση που έχει υιοθετηθεί και παρουσιαστεί από τον ΣΕΒ στον αντιπρόεδρο της Ε.Ε. Γιούρι Κατάινεν για την ένταξή του στο «πακέτο Γιουνκέρ».
Η πρόταση προβλέπει τη διασύνδεση της Κρήτης με την Αττική με δύο υποβρύχια καλώδια μήκους 380 χλμ. και συνολικής δυναμικότητας 1.000 μεγαβάτ, τα οποία θα συνοδεύονται από τέσσερις σταθμούς μετατροπής. Αναλόγων χαρακτηριστικών έργο είναι η διασύνδεση της Ιταλίας με τη Σαρδηνία. Για την υλοποίησή του προβλέπεται η δημιουργία κοινοπραξίας με συμμετοχή του ΑΔΜΗΕ, η οποία θα μπορεί να κυμαίνεται από 35% έως 49%, και, αντίστοιχα, ιδιωτών επενδυτών, από 51% έως 65%. Η χρηματοδότηση του έργου, το εκτιμώμενο κόστος του οποίου ανέρχεται σε 850 εκατ. ευρώ, μπορεί να καλυφθεί σε ποσοστό 20%-25% από ίδια κεφάλαια, κατά 15%-20% με δάνειο από το επενδυτικό «πακέτο Γιουνκέρ» και κατά 55%-60% μέσω δανεισμού από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ή από ομόλογα του έργου.
Το να σκίζουν/αλλοιώνουν οι ιδιοκτήτες το αυτοκόλλ[…]
Αταμάν αμάν αμάν . τον ψόφησες τον Λεσόρ στο 5 . Ε[…]
Στην δικιά μου περίπτωση, το e-pass της ΑΟ το πήρα[…]
Εναλλακτικά μπορώ να τον κάνω μόνος μου με την bi[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]
Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι οδηγαρα ο Μαξ. Βρεθ[…]
Εχω δυο παιδια γνωστων μου που επαιζαν στην ελβετι[…]