Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#700761
markvag έγραψε: Υπάρχουν σοβαρά θέματα με διαθεσιμότητα πρώτων υλών.


και που να δεις τι αυξησεις εχουν παρει. :lipsealed:
στο δικο μας τομεα,οι αυξησεις ειναι αστρονομικες.Καθε μερα μειλ με αυξησεις ερχονται.Και δεν μιλαμε για τις φυσιολογικες αυξησεις που κανουν αρχες χρονιας καθιερωμενα οι εταιριες, της ταξης του 2-3-5%
τι γινεται ρε πστ μου...
Άβαταρ μέλους
By postruck
#700771 Ανταγωνισμός=ακριβότερες τιμές....ελληνικές courier.. :whistlink:
Σε λίγο ομως που θα μπεί, ποιο ενεργά στο παιχνίδι Ο πρόεδρος :s_cool ,τα γατάκια θα πάνε για ψαράκι... :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#700794 Περίμενα λοιπόν ένα δέμα από Puma εδώ και κάμποσες μέρες.
Είχε αναλάβει η UPS. Μπήκα λοιπόν στη σελίδα με το tracking number να δω τι γίνεται και βλέπω πως γράφει ότι θα γίνει επιστροφή στον αποστολέα.
Χωρίς λόγο, χωρίς προσπάθεια επικοινωνίας, χωρίς τίποτα.
Εννοείται πως δεν έχουν εξυπηρέτηση πελατών σαββατοκύριακο.
Άντε να δούμε αν θα τους προλάβω τη Δευτέρα.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#700800
NickTG έγραψε:Περίμενα λοιπόν ένα δέμα από Puma εδώ και κάμποσες μέρες.
Είχε αναλάβει η UPS. Μπήκα λοιπόν στη σελίδα με το tracking number να δω τι γίνεται και βλέπω πως γράφει ότι θα γίνει επιστροφή στον αποστολέα.
Χωρίς λόγο, χωρίς προσπάθεια επικοινωνίας, χωρίς τίποτα.
Εννοείται πως δεν έχουν εξυπηρέτηση πελατών σαββατοκύριακο.
Άντε να δούμε αν θα τους προλάβω τη Δευτέρα.


Η μονη φορα που μου εχει τυχει κατι παρομοιο ηταν κι εμενα με UPS. Καθως το εβλεπα να αλλαζει την ενημερωση και να ερχεται προς Ελλαδα, μια μερα εβγαλε μια σημειωση (ή ενα θαυμαστικο αν θυμαμαι καλα) καπου στη σελιδα του tracking number που ελεγε οτι καταστραφηκε το αντικειμενο και επιστρεφεται στον αποστολεα...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#700803 Ότι και να έγινε η μη ενημέρωση είναι τραγική.
Μόνο από κανένα μαγαζάκι που σήμερα υπάρχει και αύριο αλλάζει ΑΦΜ το περιμένεις αυτό.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#700804 Αυτο δεν το συζηταμε. Απαραδεκτοι.

Παντως εκτος απ' αυτη τη φαση την εχω για αγαπημενη μου τη UPS. Ειναι η μονη που εχει τυχει καμποσες φορες να μου ερχονται απο το Αγγλικο Αμαζον την επομενη μερα στο σπιτι κι επισης η μονη που καμποσες φορες εχει τυχει να φερει δεμα 1-2 μερες νωριτερα απ' οτι ελεγε στην πρωτη ενημερωση μετα την αποστολη.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#700806 Το θέμα είναι ότι αυτά που έχω παραγγείλει ήταν σε συγκεκριμένη προσφορά και δεν μπορώ να τα βρω πάλι.
Θα δω αν προλάβω από Δευτέρα αλλιώς θα επικοινωνήσω με Puma.
Άλλωστε αυτοί είναι υπεύθυνοι.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#700814
NickTG έγραψε:Το θέμα είναι ότι αυτά που έχω παραγγείλει ήταν σε συγκεκριμένη προσφορά και δεν μπορώ να τα βρω πάλι.
Θα δω αν προλάβω από Δευτέρα αλλιώς θα επικοινωνήσω με Puma.
Άλλωστε αυτοί είναι υπεύθυνοι.


ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια φαση και σε μενα!!! Μια καταραμενη παραγγελια που ειχα αναφερει εδω και παλιοτερα ηταν, που τα πηρα στο 1/3 της τιμης (πρωτογνωρη προσφορα για το Αμαζον) και τελικα δεν ηρθε ποτε στα χερια μου. Τουλαχιστον οχι σ' αυτη την τιμη με την οποια ειχα γλυκαθει αρχικα :lol:

Αντε και καλη σου τυχη!
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#700822
NickTG έγραψε:Το θέμα είναι ότι αυτά που έχω παραγγείλει ήταν σε συγκεκριμένη προσφορά και δεν μπορώ να τα βρω πάλι.
Θα δω αν προλάβω από Δευτέρα αλλιώς θα επικοινωνήσω με Puma.
Άλλωστε αυτοί είναι υπεύθυνοι.
Θα σταθώ σε αυτό που λες.

Έχω πάρει 3 4 μαγαζια για παραπονα και έχουν όλοι συμπεριφορά τύπου από εμάς έφυγε τι να κάνουμε τώρα;

Από τα μαγαζιά ψωνίζουμε όμως και όχι από τις εταιρείες κούριερ. Μόνο ένας μου είπε έχετε δίκιο θα ψάξω να βρω τι συμβαίνει και θα σας πω. Πράγματι με πήρε την επόμενη και μου είπε θα παραλάβετε..

Επίσης τελευταία μας τα έστειλαν με μεταφορική κ ήρθαν απροσδόκητα γρήγορα. Τύπου Κυριακή ψωνίσαμε, Τρίτη πρωί ήταν σπιτι

< >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#700827
George_Prix έγραψε:
NickTG έγραψε:Το θέμα είναι ότι αυτά που έχω παραγγείλει ήταν σε συγκεκριμένη προσφορά και δεν μπορώ να τα βρω πάλι.
Θα δω αν προλάβω από Δευτέρα αλλιώς θα επικοινωνήσω με Puma.
Άλλωστε αυτοί είναι υπεύθυνοι.


ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια φαση και σε μενα!!! Μια καταραμενη παραγγελια που ειχα αναφερει εδω και παλιοτερα ηταν, που τα πηρα στο 1/3 της τιμης (πρωτογνωρη προσφορα για το Αμαζον) και τελικα δεν ηρθε ποτε στα χερια μου. Τουλαχιστον οχι σ' αυτη την τιμη με την οποια ειχα γλυκαθει αρχικα :lol:

Αντε και καλη σου τυχη!


Κάπως έτσι και εγώ.
Πήρα κάτι παπούτσια με 70% έκπτωση.

bibendum έγραψε:
NickTG έγραψε:Το θέμα είναι ότι αυτά που έχω παραγγείλει ήταν σε συγκεκριμένη προσφορά και δεν μπορώ να τα βρω πάλι.
Θα δω αν προλάβω από Δευτέρα αλλιώς θα επικοινωνήσω με Puma.
Άλλωστε αυτοί είναι υπεύθυνοι.
Θα σταθώ σε αυτό που λες.

Έχω πάρει 3 4 μαγαζια για παραπονα και έχουν όλοι συμπεριφορά τύπου από εμάς έφυγε τι να κάνουμε τώρα;

Από τα μαγαζιά ψωνίζουμε όμως και όχι από τις εταιρείες κούριερ. Μόνο ένας μου είπε έχετε δίκιο θα ψάξω να βρω τι συμβαίνει και θα σας πω. Πράγματι με πήρε την επόμενη και μου είπε θα παραλάβετε..

Επίσης τελευταία μας τα έστειλαν με μεταφορική κ ήρθαν απροσδόκητα γρήγορα. Τύπου Κυριακή ψωνίσαμε, Τρίτη πρωί ήταν σπιτι

< >


Εννοείται πως αυτό είναι λόγος να μην ψωνίσω πάλι από ένα μαγαζί και φυσικά θα τους το έλεγα.
Μέχρι να φτάσει στα χέρια μου το προϊόν υπεύθυνος είναι αυτός που μου το πούλησε.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#700857 Εταιρίες τύπου FedEx DHL κάνουν και αντικαταβολή ; Και μετά πας πληρώνεσαι ;

Επίσης σε φάση αντικαταβολή αν τελικά ο παραλήπτης δεν παραλάβει, τι γίνεται με το κόστος επιστροφής;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#701173
dimviii έγραψε:
markvag έγραψε: Υπάρχουν σοβαρά θέματα με διαθεσιμότητα πρώτων υλών.


και που να δεις τι αυξησεις εχουν παρει. :lipsealed:


Εμένα μου λες;;;

Υλικό που έχει πάντα σταθερή τιμή (εδώ και χρόνια), πήρε ένα 20% τον Γενάρη και με προειδοποίησαν για ένα ακόμα 5-10% μέσα στον Απρίλη... Χαρακτηριστικό παράδειγμα...

Έχω την εντύπωση πως η Κίνα έχει σοβαρά προβλήματα... Άκουσα πως μετατρέπει πολλά εργοστάσια που καίνε κάρβουνο σε φυσικό αέριο (για να μειωθεί το CO2), με αποτέλεσμα να σταματήσουν πολλά πράγματα να παράγονται. Και επιπλέον έχω έναν φόβο πως η κατάσταση με τον Covid είναι χειρότερη απ' όσο ακούγεται εκεί... Πολλά υλικά / πρώτες ύλες έχουν σταματήσει να έρχονται από την Κίνα... πράγματα που υπήρχαν πάντα εν αφθονία, πλέον έρχονται με το σταγονόμετρο. Όχι όλα, αλλά σε κάποια υπάρχει σοβαρό θέμα. Ακούς προμηθευτές να σου λένε τα ίδια, σε τελείως διαφορετικά υλικά (η πρώτη ύλη από Κίνα, η Κίνα έχει σταματήσει να εξάγει :vava: )

Έκατσε και η |λογοκρισία| με το Σουέζ και ολοκληρωθήκαμε... :vava:


postruck έγραψε:Ανταγωνισμός=ακριβότερες τιμές....ελληνικές courier.. :whistlink:


Γενικά μιλάμε, όχι για τις τιμές των courier... :)
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#701244 Σήμερα με πήραν τηλ απο ΕΛΤΑ για το ενα δεματακι που περίμενα από Κίνα (κρίκοι ξύλινοι ενόργανης) και μου λέει πρεπει να περάσετε να το πάρετε γιατί είναι χοντρό πακέτο και δεν χωράει στη τσάντα με τα γραμματα....
Λολαρισα λίγο αλλά λέω δε γμιεται ας πάω μιας και είναι δίπλα (5 λεπτα με τα πόδια).
Στο tracking έβγαλε οτι έλειπα και άφησαν ειδοποιητηριο.....
Συνεχίζουν τις μλκιες.

< >
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#701436 Εμένα πάλι που περίμενα κάτι πολύ μικρό (ακουστικά hands free) ενώ ήταν προς παράδοση ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΣΠΙΤΙ άφησαν ειδοποιητήριο. Υποθέτω ότι αφού πήγε μετά στο τοπικό δεν θα προσπαθήσουν καν 2η απόπειρα παράδοσης :thumbsdown:

6/4/2021 ΤΟΠΙΚΟ ΕΛΤΑ ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΛΤΑ
5/4/2021 ΤΟΠΙΚΟ Κ.Μ.Δ. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Μ.Δ.
5/4/2021 ΤΟΠΙΚΟ Κ.Μ.Δ. ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
5/4/2021 ΤΟΠΙΚΟ Κ.Μ.Δ. ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Άβαταρ μέλους
By g47
#701499
Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. χχχχχ και ημερομηνία 16-02-2021.
Η καταγγελία σας έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες

ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε.

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 06-05-2021.


Αυτό θα γίνεται για κάθε μηνυμα προσπαθειας παραδοσης ενω δεν εχουν κανει καμια.