Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#611128
Lap έγραψε:Η "τετοιου τυπου μορφωση" πο αναφερεις ρε συ dimik ειναι Ριτσος!!!!!!! Τι λες;;;
Μπορεις να ερμηνευσεις Ριτσο και να συζητησεις τα θεματα που θυγει ο ποιητης και να αφησεις να εχουν αντιλογο τα παιδια πανω ατην ποιηση του και να κρινεις την τυπολογια της γραφης του;;;;
Αυτα θελουν σπουδες ετων και μεγαλη εξειδικευση....μονκ ειδικοι μπορουν.

Τα μαθηματα αυτα οταν ημουν εγω ηταν υποχρεωρικα στο προγραμμα απο το υπουργιο παιδειας της χωρας.
Για παραδειγμα ο Καισαριωνας...θυμαμαι υπηρχε ενας ηλεκτρισμος στην ταξη. Η ομοφιλοφιλια διαδακοταν ως μια επιλογη ποιου;;;;; του ιδιου του Καβαφη. Ενος Μεγα Ελληνα....θυμαμαι χαρακτηριστικά πως δευτερη μερα που υπηρχε εννοιολογική ανάλυση του κειμενου πλεον ηταν κατι το αποδεκτο απο την ταξη.,..
Πως δηλαδη περναγε στα παιδια και συμμαθητες μου μεσω της υψηλης μορφωσης η διαφορετικότητα των ανθρωπων....διοτι αναλυοταν στην ταξη αυτο με αφορμη λεξη λεξη του ποιηματος...και ξεκινουσε η φιλοσοφια....και ακουγοντουσαν αποψεις λυτρωτικες ισως για καποιους ανθρωπους και συμμαθητες μου. Το εβλεπες πως μετα το μαθημα υπηρχε η αισθηαη της απολυτης αποδοχης στο διαφορετικο γενικως.
Αυτα ποιος γονιοςμ πορει να τα δωσει στα τεκνα του αν δεν υπαρχουν μορφωμενοι εξιδεικευμενοι φιλολογοι.....;;;;;

Αυτα δεν διδασκονται στα σπιτια....θελει εθνικο σχεδιο εκαπαιδευσης του πληθυσμου..




Για την Μελίνα έλεγα :rtfm:

Όπως έχουμε Ρίτσο εμείς έχουν αντίστοιχους και οι άλλες χώρες, όπως επίσης δεν χρειάζεται να είσαι φιλόλογος για να συζητήσεις πάνω σε οποιονδήποτε λογοτέχνη.
Για να μην αναφέρω για το πόσο "ειδικοί" είναι οι φιλόλογοι στα ελληνικά σχολεία :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#611151 Για να καταλάβω τώρα, βγάλαμε τους Έλληνες δασκάλους και καθηγητές άχρηστους, και τους άλλους (πχ Κύπρο) καλούς; Μιλάμε σοβαρά; :lol:
Φαντάζομαι επίσης μιλάμε για δημόσια σχολεία, να ήταν κανένας στην Φινλανδία ξέρω γω που έχει το καλύτερο σύστημα στον κόσμο να το καταλάβω, αλλά κάτι άλλοι απίθανοι εδώ κι εκεί, είναι αστείο να το κουβεντιάζουμε.
Ιδιωτικά σχολεία θα βρεις παντού γαμάτα, κι εδώ έχουμε το Κολέγιο που βγάζει διαμάντια σαν τον π/θ μας.
Τέσπα, δεν ξέρω γιατί πρέπει να βγάλουμε τα πάντα της Ελλάδας άχρηστα , για τα πεζοδρόμια ασφαλώς θα συμφωνήσω, αλλά τέτοιο αυτομαστίγωμα καταντάει λίγο μαζοχισμός. Και ΟΚ, αντιλαμβάνομαι πως κάποιοι θέλουν να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους (ανεξάρτητα το λόγο που έγιναν), αλλά άλλο αυτό και άλλα τα υπόλοιπα.
Ο μέσος Έλληνας σε σχέση με τον μέσο Ευρωπαίο, δεν υστερεί σε μόρφωση και γνώσεις. Όποιος πιστεύει το αντίθετο, μάλλον εμπαθής είναι ή δεν έχει ταξιδέψει.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#611155
Anonymous Founder έγραψε:Για να καταλάβω τώρα, βγάλαμε τους Έλληνες δασκάλους και καθηγητές άχρηστους, και τους άλλους (πχ Κύπρο) καλούς; Μιλάμε σοβαρά; :lol:
Φαντάζομαι επίσης μιλάμε για δημόσια σχολεία, να ήταν κανένας στην Φινλανδία ξέρω γω που έχει το καλύτερο σύστημα στον κόσμο να το καταλάβω, αλλά κάτι άλλοι απίθανοι εδώ κι εκεί, είναι αστείο να το κουβεντιάζουμε.
Ιδιωτικά σχολεία θα βρεις παντού γαμάτα, κι εδώ έχουμε το Κολέγιο που βγάζει διαμάντια σαν τον π/θ μας.
Τέσπα, δεν ξέρω γιατί πρέπει να βγάλουμε τα πάντα της Ελλάδας άχρηστα , για τα πεζοδρόμια ασφαλώς θα συμφωνήσω, αλλά τέτοιο αυτομαστίγωμα καταντάει λίγο μαζοχισμός. Και ΟΚ, αντιλαμβάνομαι πως κάποιοι θέλουν να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους (ανεξάρτητα το λόγο που έγιναν), αλλά άλλο αυτό και άλλα τα υπόλοιπα.
Ο μέσος Έλληνας σε σχέση με τον μέσο Ευρωπαίο, δεν υστερεί σε μόρφωση και γνώσεις. Όποιος πιστεύει το αντίθετο, μάλλον εμπαθής είναι ή δεν έχει ταξιδέψει.


Πολύ ωραία τα είπες!
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#611157
Anonymous Founder έγραψε:Για να καταλάβω τώρα, βγάλαμε τους Έλληνες δασκάλους και καθηγητές άχρηστους, και τους άλλους (πχ Κύπρο) καλούς; Μιλάμε σοβαρά; :lol:
Φαντάζομαι επίσης μιλάμε για δημόσια σχολεία, να ήταν κανένας στην Φινλανδία ξέρω γω που έχει το καλύτερο σύστημα στον κόσμο να το καταλάβω, αλλά κάτι άλλοι απίθανοι εδώ κι εκεί, είναι αστείο να το κουβεντιάζουμε.
Ιδιωτικά σχολεία θα βρεις παντού γαμάτα, κι εδώ έχουμε το Κολέγιο που βγάζει διαμάντια σαν τον π/θ μας.
Τέσπα, δεν ξέρω γιατί πρέπει να βγάλουμε τα πάντα της Ελλάδας άχρηστα , για τα πεζοδρόμια ασφαλώς θα συμφωνήσω, αλλά τέτοιο αυτομαστίγωμα καταντάει λίγο μαζοχισμός. Και ΟΚ, αντιλαμβάνομαι πως κάποιοι θέλουν να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους (ανεξάρτητα το λόγο που έγιναν), αλλά άλλο αυτό και άλλα τα υπόλοιπα.
Ο μέσος Έλληνας σε σχέση με τον μέσο Ευρωπαίο, δεν υστερεί σε μόρφωση και γνώσεις. Όποιος πιστεύει το αντίθετο, μάλλον εμπαθής είναι ή δεν έχει ταξιδέψει.

Οι Κύπριοι μας λένε καλαμαράδες γιατί δεν υπήρχαν Κύπριοι δάσκαλοι και φέρναν από εδώ. Από την άλλη δειξε κατανόηση, πρέπει να δείξουμε κάπως ότι κάναμε την καλύτερη επιλογή ζωής όταν φύγαμε από την Ελλάδα για να πάμε στην εεε χμμμμ Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By Lap
#611216
mousatos έγραψε:δεν άντεξα να την ακούσω πάνω από 5 δευτερόλεπτα

Χανεις....
Κατα τη αποψη μου, δεν δινεις στον εαυτο σου την ευκαιρια να ακουσει κατι αλλο και διαφορετικό , επειδη δεν σ αρεσει η φωνη και ισως η προσωπικοτητα της...αυτα ειναι τα στεγανά για εμενα...


Αν εχεις χρονο ακουσε το αργα το βραδυ...και προτείνω με μια σοκολατα ζεστη παρέα να το ακουσεις ...απολαυση ειναι...η ομορφια της παρακμης με λιγα λογια..


Εδω δες αν θες ..
Θα ειναι σαν να ειχες εναν φιλολογο διπλα σου ωστε να αναλύσετε το ποίημα

https://latistor.blogspot.com/2015/08/blog-post_14.html
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#611217
Lap έγραψε:Χανεις....

Θα διαφωνήσω και θα συμφωνήσω με τη Ρένα .
https://www.zox.gr/2019/03/30/eidhseis/ ... xountiara/
Άβαταρ μέλους
By Lap
#611219
mousatos έγραψε:
Lap έγραψε:Χανεις....

Θα διαφωνήσω και θα συμφωνήσω με τη Ρένα .
https://www.zox.gr/2019/03/30/eidhseis/ ... xountiara/


Τι σχεση εχει αυτο με μια ερμηνεία του " η σονατα του σεληνόφωτος";;;; :roll: :roll:
Τελευταία επεξεργασία από Lap και 25 Οκτ 2019, 23:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#611224 Βλέπω αρκετές γενικεύσεις στις τελευταίες σελίδες. Η άποψή μου είναι ότι δεν υπάρχει ο περίφημος "μέσος όρος", υπάρχουν άνθρωποι με μεγαλύτερη ή μικρότερη μόρφωση σε κάθε χώρα. Μπορώ να μιλήσω μόνο για την Ελλάδα και την Αγγλία.

Αυτό που παρατήρησα λοιπόν είναι ότι οι Άγγλοι (σε αντίθεση με τους ΗΠΑμερικανούς*) σε γενικές γραμμές μιλούν την γλώσσα τους καλύτερα από ότι οι Έλληνες, οι οποίοι κάνουν αρκετά γραμματικά και συντακτικά λάθη ("εξαπ' ανέκαθεν" for the win, close second το "ως αναφορά"!!!).

Στην λογοτεχνία-γραμματεία ο κάθε λαός διδάσκεται τους δικούς του δημιουργούς, εμείς Παπαδιαμάντη, εκείνοι Shakespeare. Το τι πραγματικά μαθαίνει ο καθένας είναι άλλο θέμα... και το τι αξίζει να μάθει ακόμα μεγαλύτερο!

Το αυτό ισχύει και για την ιστορία του κάθε λαού. Προφανώς ο Έλληνας γνωρίζει πολύ καλύτερα τα του Τριακονταετούς Πολέμου σε σχέση με τον Άγγλο, όπως ο Άγγλος γνωρίζει πολύ καλύτερα τον Αγγλικό Εμφύλιο. Στην ιστορία βέβαια υπάρχει το παραμορφωτικό πρίσμα της ιδεολογικής θεώρησης. Ακόμα και σήμερα οι Βρετανοί φίλοι μου θεωρούν την Ρωσική Επανάσταση κατάπτυστη. Λογικό, όταν είναι Βασιλόφρονες... Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, ο καθένας έμαθε την ιστορία όπως συνέφερε στο Κράτος στο οποίο μεγάλωσε (οι Αγγλοσάξονες για παράδειγμα νομίζουν ότι κέρδισαν τον Β' ΠΠ και υπερηφανεύονται για την Overlord... μετά τους λες τα νούμερα του Ανατολικού Μετώπου, ειδικά του Kursk και της Bagration, και χλωμιάζουν!!! :s_rofl ).

Στις θετικές επιστήμες είμαστε συνήθως καλύτεροι, ειδικά στην θεωρία (μαθηματικά κλπ), δεν έχουμε όμως τα εργαστήρια που έχουν εκεί. Πειράματα με πατάτες και ηλεκτρισμό δεν είχα δει στην Ελλάδα.

Η μεγαλύτερη διαφορά όμως είναι άλλη: Ο τρόπος εκπαίδευσης!!! Στην Ελλάδα είναι η παπαγαλία, κάτι απλά τραγικό!!! Στην Αγγλία είναι η experimental learning, ή όπως λέμε στον Ε.Σ., "Εκπαίδευση Επ' Έργω". Όσες φορές και να διαβάσεις κάτι, αν δεν το ψάξεις-κάνεις-μάθεις στην πράξη, δεν θα το μάθεις σωστά. Για αυτό εκεί έχουν εργασίες (assignments/projects) και όχι "μάθετε απ' έξω τις σελίδες 44-45 και ελάτε αύριο. :rtfm: :rtfm: :rtfm:


*μου έχει τύχει αρκετές φορές σε παρέες με Αμερικανούς να λένε "Ι could care less" - η ορθή φράση είναι "I couldn't care less" και να τους απαντώ "so, you care a bit" και να με κοιτούν προσπαθώντας να καταλάβουν τι εννοώ. Ή εναλλακτικά το "Drive more slow man"... "Surely, you mean "more slowly" mate..." :whistlink:
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 26 Οκτ 2019, 01:53, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#611226 Για τη γλώσσα η ελληνική αναπηρία οφείλεται σε 2 παράγοντες: α) η καθαρεύουσα που είχε σαν αποτέλεσμα να διδάσκεται στα σχολεία μία γλώσσα που δε μιλιόταν και β) η ευαγγελική γλώσσα των παπάδων που ούτε αυτή είναι η καθομιλουμένη.

Αυτό βέβαια δεν ισχύει τώρα, αλλά έχει καθιερώσει πάρα πολλές ελληνικούρες όπως αυτή που ανάφερες πριν και φυσικά έχει καθιερώσει σε μεγάλο βαθμό τη συνεπαγωγή "λαϊκός = μιλάει χάλια"
Άβαταρ μέλους
By Lap
#611227 Εγω παλι πέρα απο το οξύμωρο της αισχρής μου ορθογραφίας και σύνταξης, πρέπει κάτι να τρέχει με τον εγκέφαλο μου και στον τρόπο που λειτουργεί, λατρεύω το άκουσμα της καθαρεύουσας....

Κακώς που την σταματήσαμε κατ 'εμε...

μ άρεσε πολυ ως άκουσμα και ως πολυπλοκότητα γραφής

https://youtu.be/82gBt_EPLSI
Πέρα απο μια αρχοντιά....έχει μια τετράγωνη σκέψη απο πίσω....
Την νιωθω σαν να μπαινουν μικρά κουτακια μεσα σε μεγαλυτερα κουτακια και σαν να ενωνεις τα σωστα κομματια ενος puzzle :tomato:

Μόνο εγώ το εντοπίζω;;;;;
:s_empathy :metalo:

Υ.γ Δεν γνωριζω πως κα γιατι καταργηθηκε ακριβως. Αλλά αν καταργησαμε κάτι πιο ομορφο επειδη οι πληθυσμοι που δε ειχαν την κατάλληλη παιδεια δεν την καταλαβαιναν ...θεωρώ πως καναμε τραγικο λαθος.
Χιλιες φορες να διναμε παιδεια σε ολους ανεξαιρέτως.
Σαν να καταργεις δηλαδή τα ανωτερα μαθηματικα επειδη καποιοι δεν μπορουν ή δε κανουν προσπαθεια να τα μαθουν.. Δηλαδη το έλασσον παρέσυρε προς τα κατω το μείζον αντι να συμβεί το αντίθετο.
Και μη μου πειτε ηταν δυσκολη. Οι αρχαιοι πως μιλουσαν μεταξυ τους και δε πηγαιναν σχολειο, παρα μόνο ελαχιστοι;;;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#611231
Corto Maltese έγραψε:Για τη γλώσσα η ελληνική αναπηρία οφείλεται σε 2 παράγοντες: α) η καθαρεύουσα που είχε σαν αποτέλεσμα να διδάσκεται στα σχολεία μία γλώσσα που δε μιλιόταν και β) η ευαγγελική γλώσσα των παπάδων που ούτε αυτή είναι η καθομιλουμένη.


Χωρίς να διαφωνώ, οφείλεται και στις γιαγιάδες-παππούδες που πήγαν μέχρι 4η Δημοτικού και το πέρασαν, το μαργαριτάρι, στα παιδιά τους και στα εγγόνια τους.

Άλλη μου αγάπη είναι η ανοσολογία. Προσπάθησε να πείσεις την μέση 30άρα Ελληνομάνα ότι το παιδί δεν αρρωσταίνει αν βγει έξω λουσμένο, αλλά μόνο από παθογόνους παράγοντες (ιούς/βακτήρια). Πες μου μετά εσύ για παιδεία... :s_crazy


Lap έγραψε:Υ.γ Δεν γνωριζω πως κα γιατι καταργηθηκε ακριβως. Αλλά αν καταργησαμε κάτι πιο ομορφο επειδη οι πληθυσμοι που δε ειχαν την κατάλληλη παιδεια δεν την καταλαβαιναν ...θεωρώ πως καναμε τραγικο λαθος.


Έχω μια παρόμοια άποψη, αλλά μια κοπελιά μου που έκανε διδακτορικό πάνω σε αυτά, πριν καμιά 15αριά χρόνια, μου είχε πει ότι η γλώσσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός και η επιστήμη οφείλει να προσαρμόζεται πάνω στην πραγματικότητα και ουχί το αντίθετο. Προσωπικά πάντως πολλές φορές χρησιμοποιώ τον "λόγιο" τύπο μιας λέξης, επειδή έτσι απλά μου βγαίνει.


Lap έγραψε:Και μη μου πειτε ηταν δυσκολη. Οι αρχαιοι πως μιλουσαν μεταξυ τους και δε πηγαιναν σχολειο, παρα μόνο ελαχιστοι;;;


Εντελώς άκυρο. Δες την παραπάνω παράγραφο.