Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#719528
Asimov έγραψε:
KiloMeater έγραψε:....στο θόρυβο

Για να είναι όντως τεράστια η διαφορά, πρέπει κάποιος να κάνει κάτι επιτέλους με τα δίκυκλα, τη νο1 πηγή ηχορύπανσης στο αστικό περιβάλλον.
Μέχρι τότε....
Σωστά , ούτε στην ασφάλεια θα προσφέρει κάτι το όριο των 30 αν πρώτα δεν λυθεί το θέμα να κυκλοφορούν αμάξια με τελειωμένα λάστιχα & ασυντήρητα όποτε ας μη γίνει τίποτα ;

Δεν είναι λύση για όλα όμως έχει να προσφέρει , περισσότερα από τα οποία αρνητικά.
Το κατά ποσό φτάνει κανείς πιο γρήγορα στον προορισμό του γκαζώνοντας σε στενάκια , είναι συζητήσιμο , προσωπικά υποθέτω ελάχιστη διαφορά θα κάνει η καθόλου. Και αν υπάρχει αντισταθμίζεται από τη διαφορά στη ψυχική ηρεμία ->φτάνεις πιο ξεκούραστος.
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#719531 Στους αστικούς δρόμους (και όχι μόνο αλλά μια και μιλάμε για αυτούς) σημάνσεις ότι να ναι, παρκάρισμα όπου να ναι, δρόμοι ότι να ναι. Ας ξεκινήσουμε από αυτά και πάμε στο πόσα θα εισπράττει το κράτος. Γιατί το Ελ κράτος μόνο αυτό ξέρει να κάνει.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#719535
KiloMeater έγραψε:
axel12p έγραψε:Το όριο των 30Kmh είναι γελοίο για μέσα στις πόλεις. Ακόμη και με ένα ποδήλατο (όχι ηλεκτρικό!) πιάνεις παραπάνω χιλιόμετρα.
Τα 50Km τα θεωρώ πολύ λογικό όριο, αρκεί φυσικά να υπάρχει αστυνόμευση (κάμερες κλπ), ώστε να τηρείται. Ως γνωστόν το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι στην εφαρμογή, όχι στους νόμους.


το 30 αφορα συνηθως τα αστικα στενα , καθολου γελοίο δεν ειναι

κανει και (τεραστια) διαφορα περα απο την ασφαλεια στο θόρυβο

Στο link που έβαλες αναφέρει:
μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χιλιόμετρα την ώρα στις κατοικημένες περιοχές


Κατοικημένες περιοχές δεν είναι μόνο τα στενάκια. Υπάρχουν πάρα πολλοί δρόμοι σε μια πόλη με δύο ή τρεις λωρίδες, που το να πηγαίνεις με 30Kmh είναι πράγματι γελοίο. Στα στενάκια στην Ελλάδα έτσι και αλλιώς δεν μπορείς να πας με πάνω από 30Kmh, γιατί περνάς φίλερ από τα παρκαρισμένα που είναι μισοανεβασμένα στα πεζοδρόμια.

Και τόσα χρόνια που το όριο ήταν τα 50Km, πόσο συχνά είδατε ραντάρ για την ταχύτητα; Εδώ δεν έχει Τροχαία στην Θεσσαλονίκη για τα διπλοπαρκαρισμένα στην Τσιμισκή και την Εγνατία και θα βγάλουν ραντάρ για αυτούς που πάνε πάνω από 30Kmh :lol:

Ας βάλουν κάμερες και ας κάνουν ελέγχους, ώστε να μην πηγαίνουν με 150Kmh μέσα στις πόλεις, όπως η μηχανή στην Καβάλα προχθές που είχαμε τρεις νεκρούς και αν δουν ότι τηρώντας το όριο των 50Km εξακολουθούμε να έχουμε πολλά ατυχήματα μέσα στις πόλεις, ας το μειώσουν στην συνέχεια. Πόσα ατυχήματα προκαλούνται από χρήση κινητού, παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, μεθυσμένους οδηγούς, οδήγηση χωρίς κράνος ή ζώνη κλπ και πόσα από την επικίνδυνη ταχύτητα των 50Kmh;

Επειδή όμως πρακτικά θα συνεχίσει να μην υπάρχει κανένας έλεγχος πάλι, όλα αυτά είναι να είχαμε να λέγαμε!

Όσο για την μείωση του θορύβου, μην μπερδεύεις την Ελλάδα με την Αυστρία. Εδώ η ηχορύπανση είναι κλασικά από τις εξατμίσεις (εννοείται πάλι κανένας έλεγχος) και από τα ηχοσυστήματα των αυτοκινήτων! Επίσης, τον μεγαλύτερο θόρυβο τον έχεις κατά την επιβράδυνση και κατά την επιτάχυνση των οχημάτων (π.χ. σε φανάρια) και όχι κατά την σταθερή κίνηση τους με 50Kmh.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#719541 Έτσι και αλλιώς πιθανότατα δε θα γίνει κάτι όποτε…..

Για τον θόρυβο , με σταθερή ταχύτητα ακόμα και ηλεκτρικό , 30 με 50 έχει αξιοσημείωτη διαφορά σε θόρυβο κύλισης αν περάσει έξω από το σπίτι σου - δοκιμασμένο στην πράξη. Αλλά πάλι οκ, ψιλά γράμματα ….
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#719544 Βάλε στο yt βίντεο από παραβάσεις ηπαμερικανων οδηγών και έλα να μου πεις. Κάποτε κορόιδευαν τους Ρώσους αλλά μόλις έβαλαν πολλοί dashcams ακόμα και Ευρώπη είδαμε πόσο πειθαρχημένοι είναι όλοι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#719587 και γιατι 30 και οχι 20? Πολλα ειναι και τα 30,ανετα σκοτωνεται ενα παιδακι εαν πεταχτει μπροστα σε αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#719604 Τα 30 θα ηταν μια χαρά σε ορισμένα σημεία αν τηρουνταν τα 50 μεσα στις πόλεις. Επειδή όμως δεν τηρούνται θα μπορούσαμε να αρχίσουμε από εκεί πριν πιάσουμε ολα τα αλλα.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#719611 Ακριβως!
Τα ορια πρεπει να ειναι λογικα για να τηρουνται ενσυνηδητα απ την πλειοψηφια.
Αλλιως το μονο που πετυχαινουν ειναι να εκπαιδευσουν το κοσμο να μην δινει γενικα σημασια στους κανονες και τα πραγματα γινονται χειροτερα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#719651 μα τώρα σοβαρά η διαφορά των 60 με 70 σε επαρχιακό δρόμο κάνει διαφορά στα ατυχήματα??? όταν ο άλλος κοιμάται η είναι μεθυσμένος το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. ειδικά δε σε νυσταγμενο, η μικρότερη ταχύτητα τον κοιμίζει γρηγορότερα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#719655 Άσχετα ολα αυτα με τα όρια στις πόλεις. Εντωμεταξύ ουτε μεθυσμένος πρέπει να οδηγεί κανεις ουτε κοιμισμένος αλλα δεν βαριέσαι, σιγα μην βγάλουμε άκρη.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#719678 Εντωμεταξύ συζητάμε για τα 30Kmh και πετυχαίνω σήμερα στις 10 το βράδυ σε επαρχιακό δρόμο, παρέα με έξι παπάκια, ανά ζεύγη γιατί ήθελαν να συζητάνε και μεταξύ τους και με τον έναν να φοράει μαύρα και να μην έχει καν πίσω φως... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#719688
mirage έγραψε:Άσχετα ολα αυτα με τα όρια στις πόλεις. Εντωμεταξύ ουτε μεθυσμένος πρέπει να οδηγεί κανεις ουτε κοιμισμένος αλλα δεν βαριέσαι, σιγα μην βγάλουμε άκρη.
προφανώς ισχύουν αυτά που γράφεις αλλά ποιος τα τηρεί και ποιος ελέγχει γενικά αν τηρούνται??? μιλάμε για Ελλάδα είπα προσωπικά ότι προτιμώ τα 40 όχι γιατί θα πηγαίνω πιο γρήγορα κάπου, αλλά γιατί θα προσέχω στο δρόμο τι κάνουν οι παπάρες γύρω μου, και όχι τι γράφει το ταχύμετρο δλδ 30 η 31

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#719694 Γι αυτο λέω πρέπει πρώτα να αρχίσουμε από τα βασικά, δλδ τήρηση των υπαρχόντων ορίων και κανόνων, και μετα να μιλάμε για όρια των 30. Παρεμπιπτόντως εγω όταν βλέπω οριο 30 απλα βάζω το cruise control ή το speed limit και μου φεύγει το άγχος. Το ίδιο κάνω και για τα υπόλοιπα όρια βέβαια.