mousatos έγραψε:Με τον τρόπο τους ( αυτόματη αναβάθμιση σε 100άρα), σε αναγκάζουν .
Στην αυτόματη αναβάθμιση δεν πληρώνεις κάτι έξτρα. Πως πετάς λεφτά?
< >
NickTG έγραψε:Στην αυτόματη αναβάθμιση δεν πληρώνεις κάτι έξτρα. Πως πετάς λεφτά?
Όταν ανανεώσεις το συμβόλαιο θα σου βάλουν 1002 εμπόδια και δικαιολογίες για να μη γυρίσεις στην προηγούμενη ταχύτητα. Guess how i learned it.
popolaros έγραψε:χθες έβλεπε τις μετοχές του με σήματα καπνού
κι επειδή κάνω daily trading δεν έχω καμιά όρεξη να μπλέξω με αλλαγή παρόχου
glf έγραψε:Όπου υπάρχει καμπίνα του ΟΤΕ, αν έχει το έργο επέκτασης με οπτικές η WIND ή η Voda, βάζουν μια νέα δίκη τους καμπίνα δίπλα/απέναντι από του ΟΤΕ .Στην περίπτωση που ανέφερα και οι δύο ΟΤΕ είναι, ευτυχώς δεν γίνεται παρτουζα στην περιοχή μας
My Flickr
mousatos έγραψε:NickTG έγραψε:Στην αυτόματη αναβάθμιση δεν πληρώνεις κάτι έξτρα. Πως πετάς λεφτά?
Όταν ανανεώσεις το συμβόλαιο θα σου βάλουν 1002 εμπόδια και δικαιολογίες για να μη γυρίσεις στην προηγούμενη ταχύτητα. Guess how i learned it.popolaros έγραψε:χθες έβλεπε τις μετοχές του με σήματα καπνού
κι επειδή κάνω daily trading δεν έχω καμιά όρεξη να μπλέξω με αλλαγή παρόχου
Το ότι εσύ δεν μπορείς να κανονίσεις το συμβόλαιο σου δεν κάνει προφανώς το πιο γρήγορο internet πεταμένα λεφτά.
Όταν έρθει η ώρα και θες να κατέβεις στα 50 θα δεις οτι από το site δεν προχωράει η αίτηση αγοράς και στο τηλέφωνο θα σου λένε ναι ναι κύριε , ετελείωσε , στην τάδε τιμή στην τάδε ταχύτητα όπως ζητήσατε και άλλες μπούρδες. Μόλις κλείσει η συζήτηση τίποτε από αυτά που συμφωνήθηκαν δε θα προχωράει.
Δε θα το αντεχεις. Θα χεις μαθει στην ταχυτητα.
mousatos έγραψε:κι επειδή κάνω daily trading δεν έχω καμιά όρεξη να μπλέξω με αλλαγή παρόχου
Day trading?
===>
mousatos έγραψε:πεταμένα λεφτά
Zorz έγραψε:Day trading?
ή trading daily
Μπηκα στο site του ΟΤΕ και συμπλήρωσα μια φόρμα αναφοράς βλάβης και περιμένω απάντηση αύριο? . Δε μπορώ να επικοινωνίσω μαζί τους τηλεφωνικά επειδή ανακάλυψα οτι το ηλίθιο πρόγμαμμα της wind δε μου δίνει χρόνο ομιλίας για 5ψήφια .
Τι προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Πρέπει να φωνάξω εγώ ηλεκτρολόγο ; και το μόντεμ θα μου το αλλάξουν free ;
.
mousatos έγραψε:Το απόγευμα με το μπουρίνι έπεσε ένας κεραυνός στη γειτονιά και μου έκαψε το νεο ρούτερ ZTE του ΟΤΕ (Γερμανοί....) . Έβαλα το παλιό κινέζικο του ΟΤΕ αλλά ενώ συγχρονίζει η DSL και έχω internet , δεν έχω τηλέφωνο αφού δεν ανάβει το 4ο λαμπάκι του telephony στο ρούτερ.
Μπηκα στο site του ΟΤΕ και συμπλήρωσα μια φόρμα αναφοράς βλάβης και περιμένω απάντηση αύριο? . Δε μπορώ να επικοινωνίσω μαζί τους τηλεφωνικά επειδή ανακάλυψα οτι το ηλίθιο πρόγμαμμα της wind δε μου δίνει χρόνο ομιλίας για 5ψήφια .
Τι προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Πρέπει να φωνάξω εγώ ηλεκτρολόγο ; και το μόντεμ θα μου το αλλάξουν free ;
Εφόσον πρόκειται πρακτικά για βλάβη μπορεις να καλέσεις το 13788 , δωρεαν από οποιοδήποτε κινητό (οποιουδήποτε παρόχου). Λες οτι δεν δουλευει το μοντεμ και θα στο αλλαξουν .Δεν χρειάζεται τίποτα αλλο..
Επίσης μου τόνισε οτι όταν βάλω το νέο ρούτερ θα πρέπει να του δώσω 40 λεπτά να κάνει την παραμετροποίηση και τα updates του χωρίς να κάνω τίποτε . για να έχω max ταχύτητα.