Anonymous Founder έγραψε:Είναι δικά τους ή είναι leasing όμως;
Δεν έχει σημασία αυτό...
Δεν πιστεύω πάντως πως η Sky μπορεί να αγοράσει 6 αεροπλάνα σαν το 320neo...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
4 ιδιόκτητα και 2 leasing
https://www.ainonline.com/aviation-news ... ky-express
Η κίνηση εχει ρίσκο προφανως αλλα από την αλλη τα συμβόλαια ενοικίασης ειναι στον πάτο στην παρούσα φαση και υπάρχει και διαθεσιμότητα πληρωμάτων. Θα εχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα τους βγει η κίνηση.
Επίσης, πόσο πιο δύσκολο είναι να λειτουργήσεις ένα μεγάλο jet όταν είσαι συνηθισμένος τόσα χρόνια στα ελικοφόρα ATR;
Πού το συντηρείς; Έχεις δικούς σου μηχανικούς ή κάτι άλλο;
mirage έγραψε:Έχει σημασία φυσικα.
Τί σημασία έχει;
Να σημειώσω πως αναφέρομαι στο λειτουργικό κομμάτι.
Σε ότι αφορά την ίδια την εταιρεία, έχω αρκετά καλή άποψη για το τι και πως μέχρι το 2019, που ήμουν στον χώρο, αλλά ας το αφήσουμε τώρα...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
mirage έγραψε:Στο αν έχεις τα λεφτα ή όχι να τα αγοράσεις.
Α, οκ... προφανές αυτό.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Εβγαλα βόλτα τον σκύλο και μου έχουν πάρει τα αυτιά, μετράω τουλάχιστον 4 αεροσκάφη να κάνουν ελιγμούς σε χαμηλό σχετικά υψόμετρο στις παρυφές του Τροοδους.
Ελπίζω να πετύχω κανένα F35 και την ημέρα, ένα χθες το έχασα παραλίγο
< >
dimik έγραψε:Ελπίζω να πετύχω κανένα F35 και την ημέρα, ένα χθες το έχασα παραλίγο
με τι προσπαθούσες να το πετύχεις?
Amen and a-women!
Amen and a-women!
mirage έγραψε:Έχει σημασία φυσικα.
4 ιδιόκτητα και 2 leasing
https://www.ainonline.com/aviation-news ... ky-express
Η κίνηση εχει ρίσκο προφανως αλλα από την αλλη τα συμβόλαια ενοικίασης ειναι στον πάτο στην παρούσα φαση και υπάρχει και διαθεσιμότητα πληρωμάτων. Θα εχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα τους βγει η κίνηση.
Ναι
Δεν το είχα πάρει χαμπάρι...
Με σωστό προγραμματισμό και διαχείριση, πιστεύω θα τους βγεί...
Amen and a-women!
Πολύ ωραίο livery πρέπει να πω.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)