Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#739320
Zorz έγραψε:
Προφανώς δεν τσουλάει μόνο του, απλά ως επιβάτης δεν μπορείς να το δεις από το παράθυρο:



αυτο σκεφτηκα και εγω,αλλα εκανε πισω,στη συνεχεια μπροστα,και ενω ηταν σε κινηση εβαλε εμπρος τις μηχανες.
Δεν σταματησε δλδ να ξεκοτσαρει ,και μετα να παρουν εμπρος οι μηχανες και να αρχισει να τροχοδρομει.
Εκει κολλησα.
Μαλλον θα μισοκοιμομουν τι να πω.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#739408
dimviii έγραψε:μπορει να κινθει ενα αεροπλανο αυτονομα στο αεροδρομιο,ενω εχει σβηστες τις μηχανες του?


Κοίτα, αν το έχει παρκάρει σε κατηφόρα και δεν έχει βάλει χειρόφρενο... :lol: :lol:


Πέρα από την πλάκα, υπάρχει και το ενδεχόμενο μετακίνησης από πολύ ισχυρό αέρα, ιδίως σε πιο μικρά αεροπλάνα, αλλά εσύ ένιωσες τη ροπή ενός (γιαπωνέζικου μάλλον :shifty: ) ντηζελοκινητήρα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#743347 Παίζουν λιγο το πουλάκι τους οι αεροπορικές με τα refund?

Ειχα ακυρωσει πτήση KLM λογω κορονοϊού πριν απο 1 μήνα, κάνοντας αίτηση για voucher. Σήμερα ήθελα να κλείσω αλλη πτήση, μπαίνω να δω τι γίνεται με το κουπόνι, πάπαλα.
Παίρνω τηλέφωνα, άπειρη ωρα εννοειται ( κι ας ήμουν και σε γραμμή προτεραιότητας και καλά λογω silver status). Την πρώτη φορά δεν έβγαλα άκρη, μετα απο 2 αλλαγες τηλεφωνητών έπεσε η γραμμή.
Τη δεύτερη φορά με εξυπηρέτησε ευτυχώς ενα παιδι και ενέκρινε αυτος το voucher για να μπορει να πληρωθεί το ποσο στην πιστωτική.
Αν δεν έπαιρνα τηλ, παιζει να μη γινόταν και τπτ :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By fokion
#746276 Καλημέρα

Λοιπόν............. το Θεριό
Εικόνα

Ερχεται για μια ακομη φορά Αθηνα...
Οι ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ωρες ( καθοτι θα αλλαξουν σιγουρα ) ειναι
Αφιξη Τεταρτη 12/1 και 23.00 τοπική και αναχωριση Παρασκευή 14/1 07.00 τοπική...

Επειδή οπως ειπα ολα αυτα αλλαζουν και ειδικά οσο πλησιαζουν οι μερες ( και οι ώρες ακομα) οσοι ενδιαφερονται μπορουν να παρακολουθουν αυτο για εξελιξεις.........

http://www.facebook.com/events/947027699585242
Άβαταρ μέλους
By fokion
#746402 ΛΟΓΙΚΑ για ανεφοδιασμό ( αν και τεταρτη με παρασκευή ειναι πολυ )
ΙΣΩΣ ειναι φλου το "ελα" και σιγουρο το "φευγα" αν καταλαβαινεις τι εννοω...

Θα προσπαθησω να μαθω...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#746614 Επανερχομαι.

Ξεφόρτωμα, ( εξ ου και το γιατί θα μεινει τόσο ) ανεφοδιασμό και αντίο αδειο ...
Αυτές ειναι οι οποιες πληροφορίες μου...

επισεις. για οσους δεν θα μπορεσουν να το παρακολουθησουν ζωντανα, ε............ θα μπορεσουν μεσω του internet (εστω) στο καναλι youtube ( το οποιο ηδη εκπεμπει δοκιμαστικά) ενιοτε

το main channel
https://www.youtube.com/watch?v=9d51u8cVeFg

τα δοκιμαστικά ειναι ολα στο σχετικό καναλι.
https://www.youtube.com/results?search_ ... ion+videos
Άβαταρ μέλους
By fokion
#746632 κατ' αρχην ολα θα παιχτουν τελευταια στιγμή. Πχ ποιος διαδρομος θα ειναι σε χρήση.
Πιστευω οτι επειδή οι γεφυρες ΔΕΝ μπορουν να αντεξουν το βαρος του θα χτησιμοποιηθει ο διαδρομος που ειναι στη μεριά των κτιριων του αεροδρομιου.

στην "εκδηλωση" ενα απο τα βιντεακια που (νομιζω) εχει ειναι τις προτεινομενες τοποθεσίες ειτε αν θες "να περασει απο πανω σου" ειτε να το δεις απο το πλαι σε ολη την κινηση.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#747457
Dimitris_P έγραψε:2022 και ακόμα συμβαίνουν τέτοια
https://twitter.com/airlivenet/status/1 ... -Jl4w&s=19

Ναι αμέ, όσο παράξενο κι αν φαίνεται. Ήμουν παρών σε 3 παρόμοιες περιπτώσεις, απογείωση χωρίς clearance, η μία ήταν φουλ εμπλεκόμενη.
Είναι από τα πολύ χοτ ζητήματα να νομίζει ο κυβερνήτης ότι έχει λάβει το expected clearance πριν όμως το λάβει. Όπως αντίστοιχα και ο ελεγκτής να ακούσει αυτό που θα περίμενε να ακούσει κι όχι αυτό που πραγματικά ειπώθηκε. Και δεν είναι "α τον βλάκα τι έκανε", είναι ένα κακό mind game που συμβαίνει και στους καλύτερους. Γι' αυτό προτείνονται διάφορα resolutions για να μη φτάσει να συμβεί αυτό.
Πχ. Ένα αρκετά επικίνδυνο είναι όταν το αεροσκάφος είναι line up στον διάδρομο έτοιμο για αναχώρηση και ο έλεγχος του μεταβιβάζει τότε μια αλλαγή ή μια έξτρα οδηγία. Τότε το μυαλό του κυβερνήτη κάνει triggering ότι αφού επαναλάβει την πληροφορία μπορεί και να φύγει. Δεν είναι παρανόηση, είναι μπέρδεμα του μυαλού. Εκεί είναι recommendation μετά την οδηγία να δίνεται σαφής εντολής κράτησης της θέσης. Αμέσως το μυαλό κάνει overcome του πιθανού μπερδέματος.
κλπ κλπ σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Όταν υπάρχουν πολλοί χρησιμοποιούμενοι διάδρομοι θέλει άλλου είδους προσοχή στην επικοινωνία, κ.ο.κ.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#747473 Η κακιά στιγμή υπάρχει.

Λύσεις υπάρχουν. πχ Φράχτης που δεν θα επιτρέπει την είσοδο στον διάδρομο απογείωσης και θα κατεβαίνει μόνο όταν ο πύργος πατήσει το σχετικό κουμπί. Επίσης αν το ραντάρ εντοπίσει εισερχόμενο αεροπλάνο πολύ κοντά και ίσως σε συνδυασμό με κάποιον άλλον αισθητήρα, πχ βάρους στην πίστα, να σηκώνει αυτόματα τους φράχτες.

Ακραίο αλλά καλύτερο από το να χάνονται 100δες ζωές από αφηρημάδα.