Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#765039
diplomat έγραψε:Εννοείται ότι είναι δικαίωμά του να το κορνιζάρει. Δύο είναι οι ενστάσεις:

1. Όποιος έχει θέληση να σπουδάσει, δύσκολο να θέλει να το κάνει ώστε να κορνιζάρει το αντίστοιχο πτυχίο/α.

2. Όποιος αναγκάζεται από την proverbial φουκαρjάρα μάνα να σπουδάσει, και μάλιστα μέχρι την απόκτηση του πτυχίου, έχει σπαταλήσει χρόνο, κόπο και πόρους, όλα εκ των οποίων αποτελούν κόστος για την κοινωνία, και μάλιστα με αυτοτροφοδοτούμενα χαρακτηριστικά.

έλα ρε συ που μας νοιάζει η κοινωνία; ποια κοινωνία;

με αυτή τη λογική για πες μου ποιος βλάπτει πιο πολύ την κοινωνία αυτός που κάνει 10 χρόνια να πάρει πτυχίο ή αυτός που το παίρνει στα 4-5 και πάει εξωτερικό; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#765040
QsisVTS έγραψε:με αυτή τη λογική για πες μου ποιος βλάπτει πιο πολύ την κοινωνία αυτός που κάνει 10 χρόνια να πάρει πτυχίο ή αυτός που το παίρνει στα 4-5 και πάει εξωτερικό; :hmmm:

Κάποιοι βέβαια κάνουν 10 χρόνια να πάρουν πτυχίο και τσουπ γίνονται υπουργοί της ανάπτυξης
Να τα λέμε κι αυτά :shifty:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#765048
Asimov έγραψε:
QsisVTS έγραψε:με αυτή τη λογική για πες μου ποιος βλάπτει πιο πολύ την κοινωνία αυτός που κάνει 10 χρόνια να πάρει πτυχίο ή αυτός που το παίρνει στα 4-5 και πάει εξωτερικό; :hmmm:

Κάποιοι βέβαια κάνουν 10 χρόνια να πάρουν πτυχίο και τσουπ γίνονται υπουργοί της ανάπτυξης
Να τα λέμε κι αυτά :shifty:


Και οδύρονται για τους αιώνιους φοιτητές. :rtfm:


Geo f1 έγραψε:Που να δεις που καποιοι γινονται και πρωθυπουργοι
:shifty:


Οι πρωθυπουργοί συνήθως, δεν έχουν περάσει ούτε απ' έξω από Ελληνικό πανεπιστήμιο, δείχνουν την εμπιστοσύνη τους στη χώρα που κυβερνούν φοιτώντας τόσο οι ίδιοι, όσο και τα παιδιά τους στο εξωτερικό, και δεν έχουν ιδέα τι παίζει, αλλά απλά πετάνε κοτσάνες.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#765049 Επίσης είναι συχνό φαινόμενο να οδυρονται κάποιοι που δεν έχουν περάσει από κανένα πανεπιστήμιο, ελληνικό και ξένο :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#765052
Anonymous Founder έγραψε:Και με πτυχίο τσίγκινο, από μεταγραφή από Βουλγαρία, μην το ξεχνάμε αυτό.
Που κατά πάσα πιθανότητα χρηματοδοτηθηκε από τις δουλειές που έκανε ο νταντις με τη χούντα, ούτε αυτό να το ξεχνάμε :rtfm:
(αν και τη χούντα τη συμπαθούμε γιατί έφτιαξε δρόμους, το ΙΚΑ (ωπ σόρι αυτό ο μεταξάς) κλπ, έκανε και κάτι τέτοιες μαλακιες και μας το χάλασε :thumbsdown: )
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#765054 Αυτό με τους αιώνιοι πάντως ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί το αναφέρουν. Μάλλον οι αναφορές γίνονται κατά βάση από συμπολίτες που δεν αποφοίτησαν από ΕΛ πανεπιστήμιο. Δηλαδή, αφού IIRC χάνουν τα φοιτ. προνόμια στο ν+2, σε βαθμό που ούτε βιβλία δικαιούνται από αυτό το σημείο και μετά, ποιό είναι το πρόβλημα;

Μόνο ο φόρτος εργασίας για το διδακτικό προσωπικό θα μπορούσε να ειπωθεί, βέβαια θυμάμαι πχ ότι εξέταση/βαθμολόγηση συγκεκριμένων εργασιών δεν υφίστατο για τους αιώνιοι. Ίσως να έπαιζε πού και πού θέμα με τις θέσεις σε κάποιες ζόρικες εξεταστικές, μέχρι εκεί όμως.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#765059
QsisVTS έγραψε:
diplomat έγραψε:Εννοείται ότι είναι δικαίωμά του να το κορνιζάρει. Δύο είναι οι ενστάσεις:

1. Όποιος έχει θέληση να σπουδάσει, δύσκολο να θέλει να το κάνει ώστε να κορνιζάρει το αντίστοιχο πτυχίο/α.

2. Όποιος αναγκάζεται από την proverbial φουκαρjάρα μάνα να σπουδάσει, και μάλιστα μέχρι την απόκτηση του πτυχίου, έχει σπαταλήσει χρόνο, κόπο και πόρους, όλα εκ των οποίων αποτελούν κόστος για την κοινωνία, και μάλιστα με αυτοτροφοδοτούμενα χαρακτηριστικά.

έλα ρε συ που μας νοιάζει η κοινωνία; ποια κοινωνία;

με αυτή τη λογική για πες μου ποιος βλάπτει πιο πολύ την κοινωνία αυτός που κάνει 10 χρόνια να πάρει πτυχίο ή αυτός που το παίρνει στα 4-5 και πάει εξωτερικό; :hmmm:

Επειδή έπεσε μετά το φλουντιν από το αριστερό παρεάκι :x το σωστότερο ερώτημα που έχω διαβάσει για τα πανεπιστήμια και την κοινωνία. Παράδειγμα: αυτή τη στιγμή από τους περίπου 20 μεταπτυχιακούς μας τα τελευταία χρόνια οι 6 έχουν πιάσει στη Σουηδία. Πλήρωνε |λογοκρισία| Έλληνα για να έχει στελέχη η Σουηδία.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#765061
diplomat έγραψε:Αυτό με τους αιώνιοι πάντως ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί το αναφέρουν. Μάλλον οι αναφορές γίνονται κατά βάση από συμπολίτες που δεν αποφοίτησαν από ΕΛ πανεπιστήμιο. Δηλαδή, αφού IIRC χάνουν τα φοιτ. προνόμια στο ν+2, σε βαθμό που ούτε βιβλία δικαιούνται από αυτό το σημείο και μετά, ποιό είναι το πρόβλημα;

Μόνο ο φόρτος εργασίας για το διδακτικό προσωπικό θα μπορούσε να ειπωθεί, βέβαια θυμάμαι πχ ότι εξέταση/βαθμολόγηση συγκεκριμένων εργασιών δεν υφίστατο για τους αιώνιοι. Ίσως να έπαιζε πού και πού θέμα με τις θέσεις σε κάποιες ζόρικες εξεταστικές, μέχρι εκεί όμως.


Δεν ξέρω τι ισχύει πλέον αλλά εκεί που σπούδαζα εγώ, μια χαρά έπαιρναν βιβλία οι αιώνιοι, διορθωνόταν εργασίες κτλ. Βέβαια και 300 χρόνια να είχες στην σχολή πάλι με διδακτικές μονάδες έπαιρνες μαθήματα και δεν μπορούσες να δώσεις όποιο γουστάρεις έτσι και κουβαλούσες υποχρεωτικά μαθήματα, που όλοι δηλαδή κουβαλούσαν.

Άσε που μια χαρά ήταν οι αιώνιοι με τα λεφτουδάκια που άφηναν στους ντόπιους, και σαν γνήσιος κακοπροαίρετος θα πω πως δεν ήταν τόσο αθώο και τυχαίο το ποσοστό όσων έπαιρναν πτυχίο στα 4 χρόνια. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#765063 Τα βιβλία που έπαιρναν, τα έπαιρναν πότε; Μετά το κανονικό έτος φοίτησης; Πρώτη φορά το ακούω αυτό. Κάθε φοιτητής, αιώνιος ή μη, δικαιούται τα βιβλία που του αναλογούν για κάθε μάθημα. Ούτε παραπάνω, ούτε παρακάτω.
Διόρθωση εργασιών, τι κόστος έχει; Με το κομμάτι πληρώνει το πανεπιστήμιο;
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#765065
QsisVTS έγραψε:έλα ρε συ που μας νοιάζει η κοινωνία; ποια κοινωνία;

με αυτή τη λογική για πες μου ποιος βλάπτει πιο πολύ την κοινωνία αυτός που κάνει 10 χρόνια να πάρει πτυχίο ή αυτός που το παίρνει στα 4-5 και πάει εξωτερικό; :hmmm:


Δεν είχα δει το quote.

Όχι δεν είναι ότι με νοιάζει το κόστος για την κοινωνία, το έβαλα στην εξίσωση μόνο και μόνο επειδή το ανέφερε ο markbmw σε προηγούμενο ποστ του.

Η αντιδιαστολή που έκανα από κει και πέρα ήταν προφανώς στο κομμάτι της προσωπικής εξέλιξης. Γιατί να κάθομαι 10 χρόνια για ένα πτυχίο που πιθανότατα δε θα μπορέσει να μου προσφέρει κάτι χειροπιαστό, αντί να δουλέψω τώρα, ή να φύγω εξωτερικό, ή οτιδήποτε άλλο μπορώ να κάνω για να ζήσω αντί να φυτοζωώ.

Από μεριάς μου έχει και προσωπικό χαρακτήρα η όλη κουβέντα, καθώς για να ολοκληρώσω όλες τις σπουδές ήμουν στα +4 (ολογράφως: τέσσερα) χρόνια συνολικά. ΜΑΚΑΡΙ να έκανα κάτι καλύτερο με το χρόνο αυτό. Δεν πειράζει, οι τοίχοι υπάρχουν για να χτυπάει το κεφάλι του ο δίπλοματ που έφτασε 30+ για να λέει ότι ξεκίνησε στο αντικείμενο που ήθελε.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#765066
Anonymous Founder έγραψε:Διόρθωση εργασιών, τι κόστος έχει; Με το κομμάτι πληρώνει το πανεπιστήμιο;


Δεδομένου ότι η αναλογία καθηγητών - φοιτητών είναι πολύ κακή, προφανώς τίθεται θέμα φόρτου εργασίας. Βέβαια αυτή η πρακτική είναι προφανέστατα κατά περίπτωση (γι' αυτό έγραψα άλλωστε περί συγκεκριμένων εργασιών), μπορεί κάλλιστα να διορθώνονται κι ας υπάρχει καθυστέρηση στην απόδοση βαθμολογιών.

Αυτό με τα συγγράμματα δεν το έχω ακούσει ούτε εγώ.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#765067 Η φοιτητική ιδιότητα δεν εξαντλείται σε κάποια πράγματα που κοστίζουν, τα οποία πιθανότατα θα ήταν και τα λιγότερο σημαντικά (μπροστά στις ρεμούλες που μαστίζουν κάθετι δημόσιο)...
Η φοιτητική ιδιότητα συνεπάγεται δικαιώματα τα οποία όταν και αν καταστρατηγούνται ή τυγχάνουν εκμετάλλευσης κοστίζουν πολλαπλά.

Τα πανεπιστήμια τα λυμαίνονται τα κόμματα και κανένα κόμμα δεν επιθυμεί αυτό να αλλάξει...

Μία κακή διοίκηση δε διορθώνεται με ένα στέκι και μία καταστροφή όταν θυμηθούμε...