Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#764462
Anonymous Founder έγραψε:Δεν ξέρω για σένα, εγώ θα προτιμούσα τα παιδιά μου να σπουδάσουν, ακόμη κι αν βγάλουν λιγότερα από τον ψυκτικό στο Περιστέρι, που θα έχει αποφοιτήσει από τα καταπληκτικά ΙΕΚ της Κεραμέως που πλέον τα έχουν βάλει και στο μηχανογραφικό (και στην γενιά μου πηγαίνανε μόνον οι παραλίες...).

Πλεον δεν πανε μονο οι "παραλιες" , ισως και ποτε να μην πηγαιναν. Πανε γιατι δεν υπαρχουν αλλες επιλογες, ειναι πολυ δυσκολο να σπουδασεις σε αλλη πολη απο οικονομικης αποψης και οι αναγκες για καποιο επαγγελμα και εισοδο στην αγορα εργασιας με καλυτερους, απο το ολοτελα, ορους ακομα πιο επιτακτικες!

Φετος αλλα 3 παιδια φιλων θα δωσουν πανελληνιες και ειναι τρομερο οτι και οι 3 τους λενε να δηλωσουν μονο Αθηνα! Οποτε καταλαβαινεις αν δεν περασουν σε καποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ πιθανον να πανε σε καποιο ΙΕΚ για σιγουρα και βλεπουν
Άβαταρ μέλους
By markvag
#764473
axel12p έγραψε:Οπότε αν βάλεις όλους τους μαθητές στο Πανεπιστήμιο, έχουν απευθείας μεγαλύτερο εισόδημα, λιγότερες ποινικές καταδίκες, μακροζωία (εκεί στην Ικαρία όλοι επιστήμονες πρέπει να είναι!) και καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία! :thumbsup:


Ελπίζω να μην αμφισβητούμε και την αποδεδειγμένη σχέση μεταξύ υψηλότερης μόρφωσης και μακροζωίας, υψηλότερου εισοδήματος, κτλ;;; :vava:

Συνοπτικά, υπάρχει θετική συσχέτιση σε όλα αυτά. Δεν σημαίνει ότι είναι ευθεία σχέση ή ότι όλοι όσοι έχουν τελειώσει ένα πανεπιστήμιο θα τα έχουν όλα αυτά, αλλά είναι πιο πιθανό.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#764476
Νίκος Παππάς έγραψε:Φετος αλλα 3 παιδια φιλων θα δωσουν πανελληνιες και ειναι τρομερο οτι και οι 3 τους λενε να δηλωσουν μονο Αθηνα!


Moυ θύμισες τη φουκαριάρα τη μάνα μου πριν κάνω τη δήλωση πριν από 13 ( :help: ) χρόνια, ό,τι θες δήλωσε παιδί μου, αρκεί να είναι Αθήνα. Τελικά της την έσκασα και μπήκα πειραιά για ν' ανάβω κάθε μέρ... εχμ, κάθε φορά που πάταγα στη σχολή ένα κεράκι στο ναό.

Φίλοι που είχαν περάσει εκτός αθηνών μου είχαν εκμυστηρευτεί μυθικά ποσά μέχρι την απόκτηση του πολυπόθητου πτυχίου. Σκέπτομαι πόσο χειρότερα είναι τα πράγματα σήμερα, ακόμη και προσαρμόζοντας προς τα κάτω τα παcοκικού ενδιαφέροντος έξοδα, και καταλαβαίνω απόλυτα την κατάσταση των φίλων του ΝΠ.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#764481
Χρήστος Λάππας έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Ασχημα νέα για τη Δημοκρατία: Οι ψηφοφόροι είναι όλο και πιο… μορφωμένοι!


Εικόνα
Έχεις καταλάβει πως στο quote που έκανες, φαίνεται να είπα εγώ, αυτό που λέει το άρθρο;
Αυτή η κοπτοραπτική δεν ξέρω τι προσφέρει, αλλά είναι λίγο απαράδεκτη δεν νομίζεις;[Admin]



Εικόνα
Έκανα παράθεση της επικεφαλίδας του άρθρου που εσυ ανέβασες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#764485 Θα κάνω μια τελευταία -ελπίζω- προσπάθεια για να γίνει σαφές σε όλους τι θέλω να πω:
Έκανες quote την επικεφαλίδα, και το έκανες να φαίνεται σαν να το έχω πει εγώ. Τι έγραψα:
Anonymous Founder έγραψε:Ασχημα νέα για τη Δημοκρατία: Οι ψηφοφόροι είναι όλο και πιο… μορφωμένοι!
Σε όλο τον δυτικό κόσμο συνεχίζεται αμείωτη η διάθεση για πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Ποιες είναι οι διαφορές στον τρόπο συμπεριφοράς μορφωμένων και λιγότερο μορφωμένων πολιτών. Οι ριζωμένες πεποιθήσεις και τι πρέπει να αλλάξει.

https://www.euro2day.gr/ftcom/ftcom_gr/ ... nai-o.html

Μόνον ένα μικρό ηρωικό χωριό αντιστέκεται στην περισσότερη πανεπιστημιακή εκπαίδευση, και καταργεί θέσεις, κλείνει τμήματα, συγχωνεύει άλλα, και γενικώς, επιτρέπει σε όλο και λιγότερο κόσμο να μπει στο πανεπιστήμιο, για χάρη των κολεγίων και των ΙΕΚ της πλάκας.
Καθόλου τυχαίο που κάποτε δώσαμε τα φώτα στον υπόλοιπο κόσμο, σήμερα δεν έχουμε ουδεμία σχέση με εκείνους τους ανθρώπους προφανώς.
Κάποια από αυτά είναι απλά μαθηματικά. Όταν όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η πλειονότητα των φοιτητών θα κερδίζει περισσότερα με ένα πτυχίο απ' ό,τι χωρίς, οι περισσότεροι νέοι Αμερικανοί, σωστά ή λάθος, αποφασίζουν ότι είναι καλύτερο να διακινδυνεύσουν να βρεθούν μεταξύ του 40% που δεν θα ωφεληθεί οικονομικά, προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να ενταχθούν στο 60% αυτών που επωφελούνται.

Όταν αθροίζεις τα διάφορα μη οικονομικά οφέλη ενός πτυχίου —μεταξύ άλλων, είναι λιγότερο πιθανό να έχεις ποινική καταδίκη και είναι πιο πιθανό να ζήσεις περισσότερο και με καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία— το να πάρεις πτυχίο δεν θέλει και πολλή σκέψη για τους περισσότερους.

Αυτό σημαίνει ότι, αν δεν υπάρχουν κάποιου είδους συγκεκριμένα όρια και περιορισμοί στην πρόσβαση, μπορούμε να περιμένουμε ότι ο αριθμός όσων πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο θα συνεχίσει να αυξάνεται.

Elementary my dear Watson. Δεν μας φτάνουν οι πανελλήνιες και τα φίλτρα τους (που σε ένα βαθμό είναι λογικά, δεν είναι όλοι άξιοι για να γίνουν γιατροί ξέρω γω), τώρα έχουμε κάθε χρονιά και λιγότερες θέσεις, γιατί έτσι το θέλει η κυβέρνηση, με την κα. Κεραμέως και την ομάδα της.
Η χειρότερη υπουργός που έχει περάσει ποτέ, αλλά προφανώς και εφαρμόζει την πολιτική της κυβέρνησης, όχι μόνον την δική της.


Τι έγραψες εσύ:
Χρήστος Λάππας έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Ασχημα νέα για τη Δημοκρατία: Οι ψηφοφόροι είναι όλο και πιο… μορφωμένοι!


Εικόνα

Είναι εξόφθαλμη η κοπτοραπτική. Στο δικό μου μήνυμα είναι σαφές πως πρόκειται για τον τίτλο του άρθρου. Εσύ, το έκανες να φαίνεται σαν να το είπα εγώ, (για να με βγάλεις τον τρελό του χωριού μάλλον)...
:s_sarcastic :s_wacko
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#764487 Δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#764489 Για να μην το κουράζουμε άλλο, παραθέτω όλο το άρθρο, για όποιον δεν έχει κάνει κλικ στο λινκ, για να δούμε τελικά πόσο mindblown είναι αυτό που λέει ο συγγραφέας:
Τα επιχειρήματα ως προς τη φιλελεύθερη δημοκρατία δεν δείχνουν ότι είναι καλύτερη στην αποφυγή λαθών: οι δημοκρατίες δεν είναι καλύτερες στην αποφυγή οικονομικών κινδύνων, καταστροφικών πολέμων ή πολιτικών εξτρεμιστών σε σχέση με τις ανελεύθερες δημοκρατίες ή τις στυγνές απολυταρχίες. Τα καταφέρνουν καλύτερα, όμως, στη διόρθωση των σφαλμάτων. Υπαναχωρούν από πολέμους που επέλεξαν, θέτουν αυστηρούς κανόνες σε βιομηχανίες (αν και συνήθως μόνο αφού έχει παρέλθει τουλάχιστον μία κρίση) και, εφόσον δοθεί η ευκαιρία, διώχνουν δια της ψήφου τους εξτρεμιστές από την εξουσία.

Αλλά η ικανότητα των δημοκρατιών να διορθώνουν τα λάθη τους αντιμετωπίζει τώρα μια απίθανη απειλή. Οι εκλεγμένοι πολιτικοί, είτε το θέλουν είτε όχι, ασχολούνται με το να παρέχουν στους ψηφοφόρους αυτό που θέλουν. Και οι ψηφοφόροι θέλουν να μορφωθούν τα παιδιά τους. Ως αποτέλεσμα, σε ολόκληρο τον δημοκρατικό κόσμο συνεχίζει να αυξάνεται ο αριθμός όσων φοιτούν στο πανεπιστήμιο, όπως φυσικά και ο αλφαβητισμός και ο αριθμητισμός.

Αυτή η όρεξη για τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει αποδειχθεί εκπληκτικά ανθεκτική στις διακυμάνσεις των τιμών. Στις ΗΠΑ, δεν αποθαρρύνει τις νέες αιτήσεις ούτε το χρέος για δίδακτρα, που ξεπερνά τα 1,5 τρισ. δολάρια, ούτε το γεγονός ότι, σύμφωνα με μακρόχρονη μελέτη της Τζορτζτάουν, τέσσερις στους δέκα απόφοιτους δεν θα κερδίζουν περισσότερα χάρη στα πτυχία τους μετά από δέκα χρόνια. Στη Βρετανία, ο τριπλασιασμός των διδάκτρων από 3.000 σε 9.000 στερλίνες δεν έχει ανακόψει ή διακόψει τη ροή των ανθρώπων προς το πανεπιστήμιο.

Κάποια από αυτά είναι απλά μαθηματικά. Όταν όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η πλειονότητα των φοιτητών θα κερδίζει περισσότερα με ένα πτυχίο απ' ό,τι χωρίς, οι περισσότεροι νέοι Αμερικανοί, σωστά ή λάθος, αποφασίζουν ότι είναι καλύτερο να διακινδυνεύσουν να βρεθούν μεταξύ του 40% που δεν θα ωφεληθεί οικονομικά, προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να ενταχθούν στο 60% αυτών που επωφελούνται.

Όταν αθροίζεις τα διάφορα μη οικονομικά οφέλη ενός πτυχίου -μεταξύ άλλων, είναι λιγότερο πιθανό να έχεις ποινική καταδίκη και είναι πιο πιθανό να ζήσεις περισσότερο και με καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία-, το να πάρεις πτυχίο δεν θέλει και πολλή σκέψη για τους περισσότερους.

Αυτό σημαίνει ότι αν δεν υπάρχουν κάποιου είδους συγκεκριμένα όρια και περιορισμοί στην πρόσβαση, μπορούμε να περιμένουμε ότι ο αριθμός όσων πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο θα συνεχίσει να αυξάνεται.

Τι σημαίνει αυτό για τις δημοκρατίες;

Τα καλό είναι ότι η απόκτηση πτυχίου καθιστά πιο πιθανό να προσφέρετε εθελοντικές υπηρεσίες σε οργανώσεις πολιτών και να συμμετέχετε σε δημοκρατικούς θεσμούς: στις βρετανικές εκλογές του 2019, ψήφισε το 69% των αποφοίτων κάτω των 35 ετών, σε σύγκριση με μόλις το 41% των μη πτυχιούχων κάτω των 35 ετών και το 72% των άνω των 65 ετών χωρίς πτυχίο.

Τα κακό είναι ότι ενώ μπορείς να φέρεις έναν πτυχιούχο στην κάλπη, δεν μπορείς να τον κάνεις να σκεφτεί. Σε όλους μας, ανεξάρτητα από το πόσα πτυχία έχουμε, μας αρέσει να αναζητούμε πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τις προϋπάρχουσες πεποιθήσεις μας. Και, όπως διαπιστώνει μια νέα εργασία του Michael Hannon στο Πανεπιστήμιο του Νότιγχαμ, μια δυσάρεστη συνέπεια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης είναι ότι οι ψηφοφόροι γίνονται καλύτεροι σ' αυτό ακριβώς, ενώ γίνονται χειρότεροι στο να αλλάζουν γνώμη.

Αν το σκεφτείτε, βγάζει νόημα -πράγματι, συμβαδίζει με την αυξημένη συμμετοχή των πολιτών. Οι απόφοιτοι είναι πιο πιθανό να είναι μέλη ενός πολιτικού κόμματος. Και ενώ κάποια από τα πιο προσφιλή μου άτομα είναι μέλη πολιτικού κόμματος, πολλές φορές τα μέλη κομμάτων είναι αρκετά παράλογα.

Είναι τα ίδια άτομα που μπορούν να πείσουν τον εαυτό τους ότι είναι μια χαρά να μιλά πρόχειρα για ρωσικά εγκλήματα πολέμου ο Τζο Μπάιντεν, αλλά ότι τα ασυγκράτητα χείλη του Ντόναλντ Τραμπ αποτελούσαν κίνδυνο για την παγκόσμια ειρήνη. Ή ότι ενώ η διακυβέρνηση στην Ντάουνινγκ Στριτ έχει επανεκκινήσει ήδη δύο φορές υπό τον Μπόρις Τζόνσον, η τρίτη επανεκκίνηση θα είναι η στιγμή που θα το κάνει καλά.
Το πρόβλημα είναι ότι όσο περισσότεροι είναι οι ψηφοφόροι που μπορούν να πείσουν τον εαυτό τους ότι είχαν πάντα δίκιο, τόσο πιο δύσκολο είναι να διορθώσουν τα λάθη τους οι δημοκρατίες. Οι δημοκρατίες εξαρτώνται από τον αν έχουν αρκετούς ψηφοφόρους που είναι πρόθυμοι και ικανοί να πουν ότι τους άρεσε ένας υποψήφιος όταν μιλούσε για φοροελαφρύνσεις και νέες θέσεις εργασίας, αλλά δεν τους αρέσει και τόσο τώρα που υποστηρίζει ότι έχασε τις εκλογές με νοθεία. Λιγότερο δραματικά, τα κράτη προοδεύουν αν αρκετοί ψηφοφόροι είναι σε θέση να παραδεχτούν ότι ο χαρισματικός τύπος που υποστήριξαν στις προηγούμενες εκλογές δεν κατάφερε και πολλά στην εξουσία.

Λόγω της πολιτικής πίεσης στις εκλεγμένες δημοκρατίες να εκπαιδεύουν περισσότερο τον πληθυσμό τους, είναι απίθανο να σταματήσει η αύξηση των ψηφοφόρων με υψηλή μόρφωση και ριζωμένες πεποιθήσεις. Μια χρήσιμη διόρθωση θα μπορούσε να είναι να σταματήσουμε να φετιχοποιούμε τα μεμονωμένα κίνητρα των μετακινούμενων ψηφοφόρων και, τουναντίον, να γιορτάσουμε την πιο πολύτιμη υπηρεσία που παρέχουν σε μια δημοκρατία: την προθυμία να αλλάξουν γνώμη.

https://www.euro2day.gr/ftcom/ftcom_gr/ ... nai-o.html
Θυμίζω επίσης πως το άρθρο μπήκε στους Financial Times, όχι σε κάνα Indymedia ξέρω γω...
:s_hang
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#764507
Νίκος Παππάς έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Δεν ξέρω για σένα, εγώ θα προτιμούσα τα παιδιά μου να σπουδάσουν, ακόμη κι αν βγάλουν λιγότερα από τον ψυκτικό στο Περιστέρι, που θα έχει αποφοιτήσει από τα καταπληκτικά ΙΕΚ της Κεραμέως που πλέον τα έχουν βάλει και στο μηχανογραφικό (και στην γενιά μου πηγαίνανε μόνον οι παραλίες...).

Πλεον δεν πανε μονο οι "παραλιες" , ισως και ποτε να μην πηγαιναν. Πανε γιατι δεν υπαρχουν αλλες επιλογες, ειναι πολυ δυσκολο να σπουδασεις σε αλλη πολη απο οικονομικης αποψης και οι αναγκες για καποιο επαγγελμα και εισοδο στην αγορα εργασιας με καλυτερους, απο το ολοτελα, ορους ακομα πιο επιτακτικες!

Φετος αλλα 3 παιδια φιλων θα δωσουν πανελληνιες και ειναι τρομερο οτι και οι 3 τους λενε να δηλωσουν μονο Αθηνα! Οποτε καταλαβαινεις αν δεν περασουν σε καποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ πιθανον να πανε σε καποιο ΙΕΚ για σιγουρα και βλεπουν


Θα σας σοκάρω :omg: , αλλά σε μερικούς αρέσει η τέχνη του ψυκτικού, μηχανικού αυτοκινήτων, ηλεκτρονικού κλπ
Άβαταρ μέλους
By 224v
#764510
red_monster έγραψε:
Θα σας σοκάρω :omg: , αλλά σε μερικούς αρέσει η τέχνη του ψυκτικού, μηχανικού αυτοκινήτων, ηλεκτρονικού κλπ


Είναι πλέον πολύ Υψηλού επιπέδου η γνώση για αυτά, τα επαγγέλματα λόγω της νέας τεχνολογίας που ενσωματώνουν οπότε για να είσαι ξεχωριστός γνωστης που να επισκευαζει- βελτιώνει- λύνει ένα πρόβλημα μηχανικο, θα πρέπει να σου "κόβει" και να κατέχεις κάτι περισσότερο από έναν που έμαθε πλάι σε ένα μάστορα, κάποτε Η δε αμοιβή του θα είναι και ανάλογη ώστε να ζει αξιοπρεπως+.

.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#764511 Αρκεί να είναι τα παιδιά των άλλων :shifty:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#764513 Η προσπάθεια των παιδιών να φτάσουν σε επίπεδο γνώσης πλέον, ανταγωνιστικο , ώστε να αμείβονται πλουσιοπαροχα, με εφόδιο την γνώση που απέκτησαν με θυσίες των γονέων τους, είναι πολύ μεγαλη. Ακόμα και ακαδημαϊκή καριέρα να ακολουθήσουν ο χρόνος που θα χρειαστούν για να πάρουν κάποιο επίπεδο διδακτορικού κλπ δεν αμείβεται μετά στη ζωή τους.
Εγώ δεν είπα στα παιδιά μου τι να κάνουν, και είναι μάλλον σε καλή κατάσταση.
Πήραν ένα πτυχίο και μετά κάνουν αυτό που τους αρέσει.

.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#764518 Α κι εγώ αυτό θα ήθελα για τα παιδιά μου ΑΦΟΎ πάρουν ένα πτυχίο
Άβαταρ μέλους
By Serf
#764525
red_monster έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Δεν ξέρω για σένα, εγώ θα προτιμούσα τα παιδιά μου να σπουδάσουν, ακόμη κι αν βγάλουν λιγότερα από τον ψυκτικό στο Περιστέρι, που θα έχει αποφοιτήσει από τα καταπληκτικά ΙΕΚ της Κεραμέως που πλέον τα έχουν βάλει και στο μηχανογραφικό (και στην γενιά μου πηγαίνανε μόνον οι παραλίες...).

Πλεον δεν πανε μονο οι "παραλιες" , ισως και ποτε να μην πηγαιναν. Πανε γιατι δεν υπαρχουν αλλες επιλογες, ειναι πολυ δυσκολο να σπουδασεις σε αλλη πολη απο οικονομικης αποψης και οι αναγκες για καποιο επαγγελμα και εισοδο στην αγορα εργασιας με καλυτερους, απο το ολοτελα, ορους ακομα πιο επιτακτικες!

Φετος αλλα 3 παιδια φιλων θα δωσουν πανελληνιες και ειναι τρομερο οτι και οι 3 τους λενε να δηλωσουν μονο Αθηνα! Οποτε καταλαβαινεις αν δεν περασουν σε καποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ πιθανον να πανε σε καποιο ΙΕΚ για σιγουρα και βλεπουν


Θα σας σοκάρω :omg: , αλλά σε μερικούς αρέσει η τέχνη του ψυκτικού, μηχανικού αυτοκινήτων, ηλεκτρονικού κλπ
Θα είχε ενδιαφέρον τι ποσοστό επιλέγει αυτή την επαγγελματική πορεία ενώ έχει τη δυνατότητα (σχολικοί βαθμοί, κτλ) να περάσει σε κάποιο πανεπιστήμιο. Για να είμαστε ρεαλιστές στη συζήτηση.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#764541
Serf έγραψε:Θα είχε ενδιαφέρον τι ποσοστό επιλέγει αυτή την επαγγελματική πορεία ενώ έχει τη δυνατότητα (σχολικοί βαθμοί, κτλ) να περάσει σε κάποιο πανεπιστήμιο. Για να είμαστε ρεαλιστές στη συζήτηση.


Και τι ποσοστό το πιέζουν να επιλέξει κάτι άλλο όπως και τι ποσοστό ξέρει όντως τι μπορείς να κάνεις βγαίνοντας από κάθε σχολή.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#764558
Anonymous Founder έγραψε:Η φοίτηση στο Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να γίνει υποχρεωτική, αλλά όποιος εμποδίζει τον κόσμο να μπει και να σπουδάσει, θα πρέπει να είναι σαφές πως είναι εγκληματίας. Ακριβώς ό,τι κάνει αυτή η κυβέρνηση δηλαδή και επαίρεται κιόλας γι'αυτό.

Το να θέτεις αξιοκρατικά κριτήρια ώστε να αξιολογείς το επίπεδο του υποψήφιου φοιτητή σημαίνει ότι εμποδίζεις τον κόσμο να σπουδάσει; :dizzy:
Μαθηματικό Σάμου με Βάση Εισαγωγής 3, σημαίνει ότι ο μαθητής έγραψε για παράδειγμα ΜΗΔΕΝ (0) σε όλα τα μαθήματα και με το ζόρι ένα 12 στην Έκθεση για να περάσει!

Τα μη "εγκληματικά" κράτη του ανεπτυγμένου κόσμου έχουν αιώνιους φοιτητές; Ας περνάει και οι μαθητής του τρία όπως θα ήθελες, αλλά αν κοπεί δύο φορές συνεχόμενα σε ένα μάθημα ας τον διώχνουν από την σχολή. Ή αν έχουν περάσει έξι χρόνια και δεν έχει πάρει πτυχίο να διαγράφεται αυτόματα. Ας έχει το Πανεπιστήμιο το επίπεδο και τις απαιτήσεις που πρέπει να έχει και ας δέχεται όλους του μαθητές. Θα είχε ενδιαφέρον επίσης να ρωτήσετε μέλη ΔΕΠ κατά πόσο μπορούν να δουλέψουν και να κρατήσουν ένα υψηλό επίπεδο σπουδών όταν είναι χαμηλή η βάση εισαγωγής στο Τμήμα τους.
Γιατί αν είναι να ρίξεις το επίπεδο του Πανεπιστημίου στο επίπεδο του ΙΕΚ, τότε προφανώς η "αποδεδειγμένη σχέση μεταξύ υψηλότερης μόρφωσης και μακροζωίας, υψηλότερου εισοδήματος, κλπ" προφανώς και δεν ισχύει!

Αλλά εμείς δεν κοιτάμε την ουσία, κοιτάμε μόνο τους τύπους. Όπως γίνεται αντίστοιχα με τα ΚΤΕΟ μας, όπου εδώ κόβονται λιγότερα από 5 αμάξια στα 100, ενώ στην Γερμανία το 1 στα 3. Να υποθέσουμε ότι έχουμε τον καλύτερα συντηρημένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη! Επίπεδο χάλια, αλλά το χαρτί το παίρνουμε όλοι, αυτό μας νοιάζει! Υποκρισία στον μέγιστο βαθμό :thumbsdown:
Τα ίδια θέλουμε και για τα παιδιά μας. Τι και αν έγραψε τρία στις Πανελλήνιες, μη το εμποδίσουμε το καμάρι μας να μπει στο Πανεπιστήμιο!
Ίσως θα έπρεπε βέβαια να μας νοιάζει περισσότερο να είναι καλύτερη η υποχρεωτική εκπαίδευση και να μην γράφει τρία το παιδί μας στις Πανελλήνιες. Και ας πάει σε ΙΕΚ ή όπου αλλού θέλει μετά.