The phone can easily last me a day and a half, from one morning to the next afternoon, no matter how much I use it.
Δλδ, θα μπορόυσε να κάνει όλα τα παρακάτω και να αντέξει: είδε μια ταινιά FHD, αντάλλαξε καμιά 200αριά mails και 200 iMesages, είδε καμιά 20αριά video στο youtube, έκανε websurf στο διαδίκτυο κανένα 8ώρο (aka: large screen) και αφού μίλησε και κάμποση ώρα (thank God, AT&T for no limit call time and data usage), του περίσεψε και λίγη μπαταρία να κάνει και καμιά 20αριά αγορές με NFC και φυσικά να παίξει και κανένα heavy rendering game. *
Ο reviewer είναι γενικά πολύ ενθουσιώδης με την συσκευή, αλλά ρε παιδί μου... είπαμε.... μη το χοντραίνουμε.
http://www.theverge.com/2014/9/16/6154975/iphone-6-review
* εν τω μεταξύ σε κάποιο παράλληλο σύμπαν:
And this is where the Plus truly shines. In my usage tests, I do a little bit of everything on the phone: calls, games, email, social networking, e-book reading, the works. After all that, I got through a full 17-hour workday with just 3 or 4 percent battery life remaining. On the 6, I managed to squeak out around 13 hours. With moderate to light usage, you should expect to see the Plus get roughly a day and a half, if not more.
από εδώ:
http://www.engadget.com/2014/09/16/iphone-6-and-6-plus-review/



ένα Apple device και όχι να συνεχίζεται ένας αέναος διάλογος περί του target group και τα κριτήρια επιλογής τους.