Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#777821
Y.V έγραψε:
panos2171 έγραψε:Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οποιαδήποτε στιγμή ο μπροστινός μπορεί να τσαρουχώσει τα φρένα για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αν ο δρόμος φαίνεται πεντακάθαρος.

Δεν ισχυει τι; :hmmm:

Εγω υποθεση εκανα οτι εννοουσε οτι ο μπροστινος εκοβε πιο αποτομα απ το φυσιολογικο και λογικο, οταν εβρισκε μπροστα του αυτοκινητο και αυτο ηταν ενοχλητικο εως και επικινδυνο.
Θα ακολουθουσες εσυ ανετα πισω απο καποιον που καθε τοσο, ανευ εμφανους λογου, θα τσαρουχωνε τα φρενα αντι να ρυθμιζει σωστα και ομαλα την ταχυτητα του οταν πλησιαζει μπροστινο;


Εννοώ ότι ποτέ δεν ξέρεις πως και για ποιο λόγο θα φρενάρει ο μπροστινός. Οπότε είτε acc είτε ανθρώπινος παράγοντας δεν παίζει κάποιο ρόλο. Δε θέλω να κατηγορήσω το acc δηλαδή για ανούσια φρεναρίσματα μιας και ακριβώς το ίδιο θα μπορούσε να κάνει και ο οδηγός.
Εγώ δε θα ακολουθούσα όχημα με περίεργη πορεία ούτως ή άλλως.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#777826
Y.V έγραψε:
panos2171 έγραψε:Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οποιαδήποτε στιγμή ο μπροστινός μπορεί να τσαρουχώσει τα φρένα για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αν ο δρόμος φαίνεται πεντακάθαρος.

Δεν ισχυει τι; :hmmm:

Εγω υποθεση εκανα οτι εννοουσε οτι ο μπροστινος εκοβε πιο αποτομα απ το φυσιολογικο και λογικο, οταν εβρισκε μπροστα του αυτοκινητο και αυτο ηταν ενοχλητικο εως και επικινδυνο.
Θα ακολουθουσες εσυ ανετα πισω απο καποιον που καθε τοσο, ανευ εμφανους λογου, θα τσαρουχωνε τα φρενα αντι να ρυθμιζει σωστα και ομαλα την ταχυτητα του οταν πλησιαζει μπροστινο;

Δεν υπάρχει το απότομο κλπ γιατί δεν βλέπεις τι είναι μπροστά απο τον μπροστινό σου και γιατί πατάει φρένο.Για αυτό κρατάμε αποστάσεις.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#777827 Μαλλον δεν καταλαβαινει ο ενας τι θελει να πει ο αλλος!
Πως δεν υπαρχει το αποτομο;
Ακομα κι αν κρατας σωστη αποσταση οταν το μπροστινο πεφτει αποτομα στα φρενα, αναγκαστικα θα το κανεις και εσυ.
Ε! Αν δεν υπαρχει λογος, ενω θα μπορουσε να γινει ομαλα, αυτο ειναι ενοχλητικο εως υπο συνθηκες επικινδυνο, ειδικα αν αυτο ειναι επαναλαμβανομενο ή γινεται απο πολλα αυτοκινητα.

Δεν ειμουν παρων στο συμβαν. Υποθεση κανω προσπαθοντας να κατανοησω την ενοχληση και τον προβληματισμο.
Και αν πραγματικα συμβαινει αποτομα, την βρισκω υπαρκτη και τον προβληματισμο λογικο.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#777838 Το ACC είναι μεγάλη ανακάλυψη. Αρχές της εβδομάδας έκανα μεγάλη διαδρομή σε επαρχιακό δρόμο της Κροατίας με τα όρια να παίζουν διαρκώς μεταξύ 50-60-70-80-90 χαώ. Εντόπισα αμάξι του οποίου ο οδηγός ακολουθούσε τα όρια, έβαλα το ACC στα 90χαώ και δεν ασχολήθηκα ξανά για κοντά μια ώρα. Και ήμουν μόνιμα νόμιμος!!

< >
Άβαταρ μέλους
By Morx
#777841 Το acc ειναι ενοχλητικο ΜΟΝΟ οταν ο μπροστα οδηγαει σαν αυτιστικος με πολλες και αποτομες/αχρειαστες αυξομειωσεις ταχυτητας, με γκαζι/φρενο οδηγου ΚΤΕΛ δεκαετιας του '90.

Σε αυτες τις περιπτωσεις επαρχιακου, αν πετυχω την παραπανω κατηγορια οδηγικης βλακειας, το βγαζω οφφ...
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#777853 @Serf: Με auto steer ή χωρίς; Κάποιοι χρησιμοποιούν βαρίδι και δεν πιάνουν τιμόνι για πάρα πολλά χιλιόμετρα ().

< >
Άβαταρ μέλους
By Serf
#777859 Ούτε καν βαρίδια/ κτλ. Το σύστημα είναι φτιαγμένο για να έχω σε ετοιμότητα τουλάχιστον ένα χέρι, και αυτό κάνω! Άσε που σε, χτύπα ξύλο, δυστύχημα, αν εντοπιστεί βαρίδι ή κάτι αντίστοιχο, ο ιδιοκτήτης θα βάλει από την τσέπη του τυχόν αποζημιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#777871 Μιας και περί ACC ο λόγος, δοκιμάστηκε σε όλη τη διαδρομή Μπρνο - Αθήνα, και με dimviii από πίσω μεταξύ Ουγγαρίας - Σκοπίων

Στην default ρύθμιση φρενάρει νωρίς και απότομα (παραείναι safe). Στην χαμηλότερη ρύθμιση (3 όλες και όλες) είναι αρκετά καλούτσικο θα έλεγα. Το μόνο που χρήζει βελτίωσης κατ'εμέ είναι ο χρόνος μέχρι να επιταχύνει όταν αδειάζει η λωρίδα μπροστά

Αλλά είναι πολύ ωραίο feature
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#777874 Μήπως ο πρώτος που σου άναβε τα φώτα ήταν κάνας γνωστός; Εμένα μου κόρναρε ένα φορτηγό σήμερα σα να μου εκανε σήμα για κάτι αλλά δεν κατάλαβα γιατί
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777889 Ο panos2171 & Y.V το επιασαν σωστα το πρόβλημα. Όλοι είχαμε αποστάσεις όπως έγραψα, ομως το Volvo αντεδρασε πολύ νωρίς και απότομα στο φρενάρισμα όταν πλησίασε ένα προπορευομενο που πήγαινε στην αριστερή με πολύ λιγότερη από το όριο ταχύτητα.
Και έστω ότι έχουμε τις αποστάσεις όπως πρέπει και ένας από τη μεσαία χωθεί στο κενό χώρο μπροστά από το βολβο και αυτο τσαρουχώσει τα φρένα!!! τι φταίει ο ακολουθών τον acc.?? να πέσει επάνω του. Δεν γνώριζα ότι έχει διαβαθμίσεις το acc, κατι που ειναι σωστο ίσως, αλλα τότε η βολβο κάτι δεν έχει ρυθμίσει σωστά.
Ο άλλος με το φουσκωτό και τα φώτα κλπ μάλλον τσαντισμένος μου φάνηκε ενω όπως εγραψα μπήκα μπροστά του σε αρκετή απόσταση και με μεγαλύτερη του ταχύτητα αφού τον προσπέρασα...

.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#778227 Το ζήσαμε και αυτό σήμερα...

Λίγο μετά τα διόδια του Σπαθοβουνίου, με κατεύθυνση την Κόρινθο, Suzuki SX4 έχει μόλις προσπεράσει για 30 μέτρα την είσοδο για το ΣΕΑ και -τι πιο λογικό- κάνει όπισθεν στην ΛΕΑ για να μπει...

Όπισθεν στον αυτοκινητόδρομο, Κυριακή 21 Αυγούστου στο ρεύμα της επιστροφής προς Αθήνα...

Εκτός αυτού, κοπάνησε το πράσινο πλαστικό* με τα βελάκια και στρίβοντας το τιμόνι αριστερά έβαλε και το μισό αυτοκίνητο στην δεξιά λωρίδα της κίνησης...

Ευτυχώς το είχα δει νωρίς και είχα κόψει αρκετά...

Και μετά λέμε γιατί σκοτώνονται...


*:
Εικόνα
https://i.postimg.cc/4nCqCbQp/zzzz.jpg
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#778244 Αυτός τώρα δεν πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά; Τι τις έχουμε τόσες κάμερες; Κάποια θα τον έχει καταγράψει.

< >