Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#712777
Asimov έγραψε:
axel12p έγραψε:Στην πράξη βέβαια, στην "πρασιά" χωρούσαν να παρκάρουν κάθετα επτά αυτοκίνητα, ενώ αν δεν υπήρχε η πρασιά και τα παρκάραμε παράλληλα στο πεζοδρόμιο, είναι ζήτημα να χωρούσαν τρία αυτοκίνητα.


Η διαφορά είναι ότι παράλληλα στο πεζοδρόμιο θα πάρκαραν οποιαδήποτε τυχαία αυτοκίνητα κι όχι μόνο τα αυτοκίνητα των ενοικων

Αν τα επτά αυτοκίνητα των ενοίκων πάρκαραν παράλληλα στο πεζοδρόμιο αντί για την πρασιά, αμφιβάλλω αν οποιοδήποτε τυχαίο αυτοκίνητο έβρισκε θέση να παρκάρει :lol:

Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ ποιον θα εξυπηρετούσε το να χαθούν τέσσερις θέσεις στάθμευσης.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#712782 Υπήρχε ένα παρόμοιο θέμα στην προηγούμενη γειτονιά που εμένα.
Ήταν δυο μέτρα οι αυλές που είχαν γίνει πάρκινγκ και άλλα δυο μέτρα το πεζοδρόμιο, οπότε 3-4 πολυκατοικίες έκλειναν όλο το πεζοδρόμιο και πάρκαραν κάθετα περισσότερα αυτοκίνητα από όσα θα μπορούσαν διαφορετικά.

Μέχρι που έγινε ένας τσακωμός με κάποιον που είχε παιδικό καροτσάκι και δεν μπορούσε να περάσει να μπεί στο σπίτι του.
Κάλεσε την τροχαία 2 φορές και το πρόβλημα λύθηκε :lol:
Τέλος το κάθετο παρκάρισμα :lol:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#712788
axel12p έγραψε:
Asimov έγραψε:
axel12p έγραψε:Στην πράξη βέβαια, στην "πρασιά" χωρούσαν να παρκάρουν κάθετα επτά αυτοκίνητα, ενώ αν δεν υπήρχε η πρασιά και τα παρκάραμε παράλληλα στο πεζοδρόμιο, είναι ζήτημα να χωρούσαν τρία αυτοκίνητα.


Η διαφορά είναι ότι παράλληλα στο πεζοδρόμιο θα πάρκαραν οποιαδήποτε τυχαία αυτοκίνητα κι όχι μόνο τα αυτοκίνητα των ενοικων

Αν τα επτά αυτοκίνητα των ενοίκων πάρκαραν παράλληλα στο πεζοδρόμιο αντί για την πρασιά, αμφιβάλλω αν οποιοδήποτε τυχαίο αυτοκίνητο έβρισκε θέση να παρκάρει

Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ ποιον θα εξυπηρετούσε το να χαθούν τέσσερις θέσεις στάθμευσης.


Μα δεν θα πάρκαραν των ενοικων : θα πάρκαρε όποιος έβρισκε. Οι ένοικοι δεν θα είχαν εξασφαλισμενη θέση και οι υπόλοιποι θα είχαν κάποια πιθανότητα να βρουν να παρκάρουν. Προφανώς τελικά θα πάρκαραν λιγότερα, αλλά και τώρα που παρκάρουν περισσότερα οι θέσεις είναι ρεζερβε.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#712791 Θα ειχαμε ομως καθε ωρα 4 αυτοκινητα να ψαχνουν θεση, στον διπλα δρομο, στην διπλα γειτονια και αντιστοιχα. Ετσι υπαρχουν 7, συγκεκριμενοι μεν, αλλα περισσοτεροι απο καθε αλλη περιπτωση που εχουν εξασφαλισμενη θεση. Στις περισσοτερες γειτονιες της πολης αυτοι οι 4 θα βρουν δυσκολα θεση κοντα στο σπιτι τους. Παρανομο μπορει αλλα εξυπηρετει καλυτερα ακομα και αυτους που αντιδρουν.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#712796 +1000

Αυτό ακριβώς δεν μπορεί να κατανοήσει ο Asimov. Ότι ο "τυχαίος" θα έβρισκε θέση στάθμευσης μόνο αν έλειπαν ταυτόχρονα τουλάχιστον πέντε από τα επτά συνολικά αυτοκίνητα των ενοίκων. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (που αποτελούν και την πλειονότητα) η κατάσταση θα ήταν από ίδια έως πολύ χειρότερη.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#712798 Κάτι παρόμοιο γινόταν στην παλιά μου γειτονιά. Είχαν όλοι υπόγεια πάρκινκ με κάτι απότομες ράμπες και κατέληγαν ν αφήνουν τ αυτοκίνητα στον δρόμο. Οπότε εκεί που πάρκινκ και ράμπα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν 2 αυτοκίνητα αυτά ήταν στον δρόμο οπότε δεν βρίσκαμε οι υπόλοιποι.

< >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#712815
axel12p έγραψε:+1000

Αυτό ακριβώς δεν μπορεί να κατανοήσει ο Asimov. Ότι ο "τυχαίος" θα έβρισκε θέση στάθμευσης μόνο αν έλειπαν ταυτόχρονα τουλάχιστον πέντε από τα επτά συνολικά αυτοκίνητα των ενοίκων. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (που αποτελούν και την πλειονότητα) η κατάσταση θα ήταν από ίδια έως πολύ χειρότερη.
Το κατανοώ απόλυτα αλλά εξηγώ ότι μπορεί να είναι βολικό για κάποιους αλλά δεν είναι δίκαιο. Και γι' αυτό άλλωστε ο νομοθέτης το απαγορεύει.
Επίσης ο δρόμος δεν ανήκει μόνο στους κατοίκους της πολυκατοικίας, της οδού ή της γειτονιάς, αλλά σε οποιονδήποτε πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και δικαιούται να παρκάρει. Μπορεί να είναι κάποιος εργαζόμενος στην περιοχή ή ακόμα και απλός επισκέπτης. Το οδόστρωμα δεν ανήκει στον ιδιοκτήτη ή στον ένοικο του κτίσματος μπροστά του - είναι σαφές αυτό.
Με αυτόν τον τρόπο όλοι οι πιθανοί χρήστες της θέσης αποκλείονται.
Με την ίδια λογική σε φαρδεις δρόμους μπορούν να δημιουργηθούν κάθετες θέσεις παρκαρισματος.
Αλλά και τότε η αποκλειστική χρήση θα προσέκρουε στο δικαίωμα καθενός νόμιμου χρήστη να παρκάρει όπου βρει, οπότε το παρκάρισμα υποχρεωτικά θα ήταν ελεύθερο. Κάτι μου λέει ότι αυτό δεν θα άρεσε στους κατοίκους της πολυκατοικίας, γιατί δεν θα τους βόλευε κι ας ήταν περισσότερα τα αυτοκίνητα που θεωρητικα θα χωρούσαν :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#712819
bibendum έγραψε:Κάτι παρόμοιο γινόταν στην παλιά μου γειτονιά. Είχαν όλοι υπόγεια πάρκινκ με κάτι απότομες ράμπες και κατέληγαν ν αφήνουν τ αυτοκίνητα στον δρόμο. Οπότε εκεί που πάρκινκ και ράμπα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν 2 αυτοκίνητα αυτά ήταν στον δρόμο οπότε δεν βρίσκαμε οι υπόλοιποι.

< >
Καλά ναι, κλασική περίπτωση και αυτή που έχουν την καβατζα της ραμπας αλλά τα αφήνουν έξω. Όμως αυτό διαφέρει στο ότι είναι νόμιμο.
Παράνομο είναι μόνο να κλείνεις τη ράμπα, ακόμα και με ΤΟ ΔΙΚΌ ΣΟΥ αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#712829
Asimov έγραψε:
axel12p έγραψε:+1000

Αυτό ακριβώς δεν μπορεί να κατανοήσει ο Asimov. Ότι ο "τυχαίος" θα έβρισκε θέση στάθμευσης μόνο αν έλειπαν ταυτόχρονα τουλάχιστον πέντε από τα επτά συνολικά αυτοκίνητα των ενοίκων. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (που αποτελούν και την πλειονότητα) η κατάσταση θα ήταν από ίδια έως πολύ χειρότερη.
Το κατανοώ απόλυτα αλλά εξηγώ ότι μπορεί να είναι βολικό για κάποιους αλλά δεν είναι δίκαιο. Και γι' αυτό άλλωστε ο νομοθέτης το απαγορεύει.
Επίσης ο δρόμος δεν ανήκει μόνο στους κατοίκους της πολυκατοικίας, της οδού ή της γειτονιάς, αλλά σε οποιονδήποτε πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και δικαιούται να παρκάρει. Μπορεί να είναι κάποιος εργαζόμενος στην περιοχή ή ακόμα και απλός επισκέπτης. Το οδόστρωμα δεν ανήκει στον ιδιοκτήτη ή στον ένοικο του κτίσματος μπροστά του - είναι σαφές αυτό.
Με αυτόν τον τρόπο όλοι οι πιθανοί χρήστες της θέσης αποκλείονται.
Με την ίδια λογική σε φαρδεις δρόμους μπορούν να δημιουργηθούν κάθετες θέσεις παρκαρισματος.
Αλλά και τότε η αποκλειστική χρήση θα προσέκρουε στο δικαίωμα καθενός νόμιμου χρήστη να παρκάρει όπου βρει, οπότε το παρκάρισμα υποχρεωτικά θα ήταν ελεύθερο. Κάτι μου λέει ότι αυτό δεν θα άρεσε στους κατοίκους της πολυκατοικίας, γιατί δεν θα τους βόλευε κι ας ήταν περισσότερα τα αυτοκίνητα που θεωρητικα θα χωρούσαν :whistlink:

Μα νωρίτερα αναφέρθηκε ότι ο νομοθέτης δεν το απαγορεύει, απλά το περιορίζει (στο 50% :hmmm: ), επειδή προφανώς κατανοεί ότι με αυτόν τρόπο από την μια υπάρχουν περισσότερες θέσεις στάθμευσης για τους ενοίκους, ενώ ταυτόχρονα μένουν και θέσεις στάθμευσης παράλληλα στο πεζοδρόμιο.
Στην περίπτωση την δική μας η οικοδομή ήταν γωνιακή και "πρασιά" υπήρχε μόνο από την μια πλευρά. Στην άλλη πλευρά (που ήταν και πιο μεγάλη), μπορούσε να παρκάρει όποιος ήθελε.

Ιδεολογικά θα συμφωνήσω μαζί σου, ενώ και στην πράξη έχω εκνευριστεί όταν έχω βρεθεί σε στενάκι με οικοδομές που είχαν σχεδόν όλες πυλωτές, με αποτέλεσμα να παιδεύομαι πόση ώρα να βρω θέση να παρκάρω. Στην πράξη όμως και λογικά σκεπτόμενος, αν όλες οι οικοδομές αυτές δεν είχαν πυλωτές, η πιθανότητα να βρω μια ελεύθερη θέση στάθμευσης θα ήταν απείρως μικρότερη.
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#712831
Anonymous Founder έγραψε:Μπορεί να η θέση να είναι κανονική , αλλά σίγουρα δεν τους ανήκει όλο το πεζοδρόμιο. Μπορείς να ρωτήσεις τον δήμο. Θα στοιχημάτιζα πως οι 1-2 πλάκες είναι πεζοδρόμιο και δεν γίνεται να παρκάρουν. Επίσης, πάρε τα στοιχεία και της άδειας και ρώτησε αν όντως υφίσταται και τι αφορά (πόσες θέσεις).
Θα το ψάξω στην υπηρεσία του Δήμου με τον αριθμό άδειας.

Με κόλλησε αυτοκόλλητο χαρτάκι στο τζάμι, άλλαξα παρκινγκ και του το κόλλησα στο τζάμι της εισόδου. Και γυρνώντας απ' την δουλειά το ξαναβρηκα κολλημένο στο παρμπρίζ μου..
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#712832
Asimov έγραψε:
bibendum έγραψε:Κάτι παρόμοιο γινόταν στην παλιά μου γειτονιά. Είχαν όλοι υπόγεια πάρκινκ με κάτι απότομες ράμπες και κατέληγαν ν αφήνουν τ αυτοκίνητα στον δρόμο. Οπότε εκεί που πάρκινκ και ράμπα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν 2 αυτοκίνητα αυτά ήταν στον δρόμο οπότε δεν βρίσκαμε οι υπόλοιποι.

< >
Καλά ναι, κλασική περίπτωση και αυτή που έχουν την καβατζα της ραμπας αλλά τα αφήνουν έξω. Όμως αυτό διαφέρει στο ότι είναι νόμιμο.
Παράνομο είναι μόνο να κλείνεις τη ράμπα, ακόμα και με ΤΟ ΔΙΚΌ ΣΟΥ αυτοκίνητο.
Ναι δεν ήθελα να θιξω το νόμιμο η όχι αλλά το ποσό πρόβλημα δημιουργείται όταν όλοι παρκάρουν στον δρόμο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#712845
axel12p έγραψε:
Asimov έγραψε:
axel12p έγραψε:+1000

Αυτό ακριβώς δεν μπορεί να κατανοήσει ο Asimov. Ότι ο "τυχαίος" θα έβρισκε θέση στάθμευσης μόνο αν έλειπαν ταυτόχρονα τουλάχιστον πέντε από τα επτά συνολικά αυτοκίνητα των ενοίκων. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (που αποτελούν και την πλειονότητα) η κατάσταση θα ήταν από ίδια έως πολύ χειρότερη.
Το κατανοώ απόλυτα αλλά εξηγώ ότι μπορεί να είναι βολικό για κάποιους αλλά δεν είναι δίκαιο. Και γι' αυτό άλλωστε ο νομοθέτης το απαγορεύει.
Επίσης ο δρόμος δεν ανήκει μόνο στους κατοίκους της πολυκατοικίας, της οδού ή της γειτονιάς, αλλά σε οποιονδήποτε πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και δικαιούται να παρκάρει. Μπορεί να είναι κάποιος εργαζόμενος στην περιοχή ή ακόμα και απλός επισκέπτης. Το οδόστρωμα δεν ανήκει στον ιδιοκτήτη ή στον ένοικο του κτίσματος μπροστά του - είναι σαφές αυτό.
Με αυτόν τον τρόπο όλοι οι πιθανοί χρήστες της θέσης αποκλείονται.
Με την ίδια λογική σε φαρδεις δρόμους μπορούν να δημιουργηθούν κάθετες θέσεις παρκαρισματος.
Αλλά και τότε η αποκλειστική χρήση θα προσέκρουε στο δικαίωμα καθενός νόμιμου χρήστη να παρκάρει όπου βρει, οπότε το παρκάρισμα υποχρεωτικά θα ήταν ελεύθερο. Κάτι μου λέει ότι αυτό δεν θα άρεσε στους κατοίκους της πολυκατοικίας, γιατί δεν θα τους βόλευε κι ας ήταν περισσότερα τα αυτοκίνητα που θεωρητικα θα χωρούσαν :whistlink:

Μα νωρίτερα αναφέρθηκε ότι ο νομοθέτης δεν το απαγορεύει, απλά το περιορίζει (στο 50% :hmmm: ), επειδή προφανώς κατανοεί ότι με αυτόν τρόπο από την μια υπάρχουν περισσότερες θέσεις στάθμευσης για τους ενοίκους, ενώ ταυτόχρονα μένουν και θέσεις στάθμευσης παράλληλα στο πεζοδρόμιο.
Στην περίπτωση την δική μας η οικοδομή ήταν γωνιακή και "πρασιά" υπήρχε μόνο από την μια πλευρά. Στην άλλη πλευρά (που ήταν και πιο μεγάλη), μπορούσε να παρκάρει όποιος ήθελε.

Ιδεολογικά θα συμφωνήσω μαζί σου, ενώ και στην πράξη έχω εκνευριστεί όταν έχω βρεθεί σε στενάκι με οικοδομές που είχαν σχεδόν όλες πυλωτές, με αποτέλεσμα να παιδεύομαι πόση ώρα να βρω θέση να παρκάρω. Στην πράξη όμως και λογικά σκεπτόμενος, αν όλες οι οικοδομές αυτές δεν είχαν πυλωτές, η πιθανότητα να βρω μια ελεύθερη θέση στάθμευσης θα ήταν απείρως μικρότερη.
Προφανώς το περιορίζει και αυτό έγραψα από το πρώτο ποστ : να κάνει ο, τι λέει ο νόμος λοιπόν και να μην καβατζωνει τόσες θέσεις, αλλά τις μισές ή όσες, ο, τι κι αν σημαίνει αυτό για το παρκάρισμα στο δρόμο, στη γειτονιά ή στο Δήμο αναφοράς.
Δεν είπα να μην παρκάρει καθόλου ή να μη μπορεί να μπει και να βγει.
Είπα ότι δεν μπορεί να δεσμεύει τσαμπουκά όλη την πρόσοψη
(καλά, που καταλαμβάνει ΚΑΙ το πεζοδρόμιο δεν το αναφέρω καν ότι είναι καραπαρανομο : να πάρει αμάξι που χωράει στο οικόπεδό του κι όχι όποιο τον βολεύει)
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#713435
egobrain έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Μπορεί να η θέση να είναι κανονική , αλλά σίγουρα δεν τους ανήκει όλο το πεζοδρόμιο. Μπορείς να ρωτήσεις τον δήμο. Θα στοιχημάτιζα πως οι 1-2 πλάκες είναι πεζοδρόμιο και δεν γίνεται να παρκάρουν. Επίσης, πάρε τα στοιχεία και της άδειας και ρώτησε αν όντως υφίσταται και τι αφορά (πόσες θέσεις).
Θα το ψάξω στην υπηρεσία του Δήμου με τον αριθμό άδειας.

Μίλησα με το Δήμο. Δεν βρήκαν, λέει, αυτήν την άδεια στα κιτάπια της υπηρεσίας.
Μάλλον εκδόθηκε κάποτε και δεν την ανανέωσαν (?)