gianik έγραψε:αφου πρωτα εσβησε ολες τις φωτεινες ενειξεις στο καντραν)
Τι θέλει να πει ο ποιητής; ότι είχε αναμμένο check engine πριν;
rocsta έγραψε:Αν μείνουν τα χλμ έτσι, λίγο κάτω από 4.000€
+1 , 3700 θα έλεγα εγώ.
Deleted User 1 έγραψε:Μαγικά δεν ξέρω αν θα κάνει αλλά και μόνο το γεγονός ότι είναι σε απευθείας σύνδεση με το εργοστάσιο εμένα μου αρκεί. Όπως και να χει το επίσημο δίκτυο ενημερώνεται πιο άμεσα απ' ότι ο εξειδικευμένος.
Και που χρειάστηκε η ενημέρωση σε σένα σε σχέση με το κινητήρα? Σε έβαλαν να πληρώσεις στα 100.000 κάτι που έπρεπε να στο είχαν φτιάξει μέσα στην εγγύηση.
< A3003 >
mousatos έγραψε:gianik έγραψε:αφου πρωτα εσβησε ολες τις φωτεινες ενειξεις στο καντραν)
Τι θέλει να πει ο ποιητής; ότι είχε αναμμένο check engine πριν;rocsta έγραψε:Αν μείνουν τα χλμ έτσι, λίγο κάτω από 4.000€
+1 , 3700 θα έλεγα εγώ.
Ναι αυτο εννοω κ οχι μονο το check engine.
Απλα μου εκανε εντυπωση να δωσουν 2.700 για ενα αμαξι 11ετιας με κοντα 250.000χλμ....
Ισως (ερωτηση κανω) να εχουν υπολογισει αυτα τα 2700 ως ετσι κ αλλιως εκπτωση κ ετσι ακομα κ αν τους μεινει το αμαξι το δινουν για ανακυκλωση ή εστω το δινουν στα 2 χιλιαρικα οποτε τα λεφτα που χανουν ειναι γυρω στα 700 ευρω ..
kostis20 έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Μαγικά δεν ξέρω αν θα κάνει αλλά και μόνο το γεγονός ότι είναι σε απευθείας σύνδεση με το εργοστάσιο εμένα μου αρκεί. Όπως και να χει το επίσημο δίκτυο ενημερώνεται πιο άμεσα απ' ότι ο εξειδικευμένος.
Και που χρειάστηκε η ενημέρωση σε σένα σε σχέση με το κινητήρα? Σε έβαλαν να πληρώσεις στα 100.000 κάτι που έπρεπε να στο είχαν φτιάξει μέσα στην εγγύηση.
< A3003 >
Δε σε πιάνω.
kostis20 έγραψε: Σε έβαλαν να πληρώσεις στα 100.000 km κάτι που έπρεπε να στο είχαν φτιάξει μέσα στην εγγύηση.
Κάρχιες αντιπροσωπείες ;
Deleted User 1 έγραψε:kostis20 έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Μαγικά δεν ξέρω αν θα κάνει αλλά και μόνο το γεγονός ότι είναι σε απευθείας σύνδεση με το εργοστάσιο εμένα μου αρκεί. Όπως και να χει το επίσημο δίκτυο ενημερώνεται πιο άμεσα απ' ότι ο εξειδικευμένος.
Και που χρειάστηκε η ενημέρωση σε σένα σε σχέση με το κινητήρα? Σε έβαλαν να πληρώσεις στα 100.000 κάτι που έπρεπε να στο είχαν φτιάξει μέσα στην εγγύηση.
< A3003 >
Δε σε πιάνω.
Για την επισκευή του κινητήρα μιλάω.
< A3003 >
Για τη BMW και που το πήγαιναμε στην αντιπροσωπία μείναμε δύο φορές στο δρόμο.
Τα service στην αντιπροσωπία που βοηθούν δε κατάλαβα. Να πληρώνεις 250 ευρώ την αλλαγή λαδιού?
< A3003 >
kostis20 έγραψε:Τα service στην αντιπροσωπία που βοηθούν δε κατάλαβα.
Βοηθούν να καταλαβαίνουν οι spot mechanics ότι το αυτοκίνητο έχει τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα
Κανονικά σε αξιόπιστα αυτοκίνητα που δε θα χρειαστείς τίποτα πέραν της προγραμματισμένης συντήρησης, η αντιπροσωπεία δε σε ωφελεί σε τίποτα. Αντιθέτως. Αν πέσεις όμως σε λεμονάκι? Το ρισκάρεις? Τουλάχιστον για όσο είσαι εντός επίσημης εγγύησης...
Κακώς περνιέστε για έξυπνοι αν πάτε σε εξειδικευμένους from day one και γλιτώνετε κάποια €. Απλά τυχεροί είστε που έχετε πέσει σε αξιόπιστα αμαξάκια!
Συν το ότι διάφορα φιρμάνια περί αναξιοπιστίας SMG που διάβαζα στα ίντερνετς στις περισσότερες φορές αφορούσαν έλλειψη γνώσης του εξειδικευμένου (οπότε η βλάβη που φτιαχνόταν με ένα ρελεδάκι 50€ έφτανε να κοστίσει κατοστάρικα γιατί μάθαινε ο εξειδικευμένος στου κασίδη το smg).
Από εκεί και πέρα πολλά εξειδικευμένα που έχω δει έκαναν καλύτερη δουλειά από αντιπροσωπείες που είχαν μαθητευόμενα πιτσιρίκια.
rocsta έγραψε:Stefan η κουβέντα άρχισε απ' το πόσο πρέπει να ενδιαφέρει τον αγοραστή ενός μεταχειρισμένου το ότι το αυτοκίνητο συντηρούνταν εντός επίσημου δικτύου και αν αυτό προσθέτει κάτι στην αξία του.
Γενικά και αόριστα, η απάντηση είναι όχι, δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρει τον υποψήφιο αγοραστή το που αλλά το πως. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις αυτοκινήτων που η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος, επομένως η συντήρησή τους εκεί επηρεάζει και την αξία τους ως μεταχειρισμένα.