Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#335854 Μαγικά δεν ξέρω αν θα κάνει αλλά και μόνο το γεγονός ότι είναι σε απευθείας σύνδεση με το εργοστάσιο εμένα μου αρκεί. Όπως και να χει το επίσημο δίκτυο ενημερώνεται πιο άμεσα απ' ότι ο εξειδικευμένος.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#335857
gianik έγραψε:αφου πρωτα εσβησε ολες τις φωτεινες ενειξεις στο καντραν)


Τι θέλει να πει ο ποιητής; ότι είχε αναμμένο check engine πριν;

rocsta έγραψε:Αν μείνουν τα χλμ έτσι, λίγο κάτω από 4.000€

+1 , 3700 θα έλεγα εγώ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#335870
Deleted User 1 έγραψε:Μαγικά δεν ξέρω αν θα κάνει αλλά και μόνο το γεγονός ότι είναι σε απευθείας σύνδεση με το εργοστάσιο εμένα μου αρκεί. Όπως και να χει το επίσημο δίκτυο ενημερώνεται πιο άμεσα απ' ότι ο εξειδικευμένος.

Και που χρειάστηκε η ενημέρωση σε σένα σε σχέση με το κινητήρα? Σε έβαλαν να πληρώσεις στα 100.000 κάτι που έπρεπε να στο είχαν φτιάξει μέσα στην εγγύηση.



< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By gianik
#335871
mousatos έγραψε:
gianik έγραψε:αφου πρωτα εσβησε ολες τις φωτεινες ενειξεις στο καντραν)


Τι θέλει να πει ο ποιητής; ότι είχε αναμμένο check engine πριν;

rocsta έγραψε:Αν μείνουν τα χλμ έτσι, λίγο κάτω από 4.000€

+1 , 3700 θα έλεγα εγώ.


Ναι αυτο εννοω κ οχι μονο το check engine.
Απλα μου εκανε εντυπωση να δωσουν 2.700 για ενα αμαξι 11ετιας με κοντα 250.000χλμ....
Ισως (ερωτηση κανω) να εχουν υπολογισει αυτα τα 2700 ως ετσι κ αλλιως εκπτωση κ ετσι ακομα κ αν τους μεινει το αμαξι το δινουν για ανακυκλωση ή εστω το δινουν στα 2 χιλιαρικα οποτε τα λεφτα που χανουν ειναι γυρω στα 700 ευρω ..
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#335872
kostis20 έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Μαγικά δεν ξέρω αν θα κάνει αλλά και μόνο το γεγονός ότι είναι σε απευθείας σύνδεση με το εργοστάσιο εμένα μου αρκεί. Όπως και να χει το επίσημο δίκτυο ενημερώνεται πιο άμεσα απ' ότι ο εξειδικευμένος.

Και που χρειάστηκε η ενημέρωση σε σένα σε σχέση με το κινητήρα? Σε έβαλαν να πληρώσεις στα 100.000 κάτι που έπρεπε να στο είχαν φτιάξει μέσα στην εγγύηση.



< A3003 >

Δε σε πιάνω.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#335873
kostis20 έγραψε: Σε έβαλαν να πληρώσεις στα 100.000 km κάτι που έπρεπε να στο είχαν φτιάξει μέσα στην εγγύηση.


Κάρχιες αντιπροσωπείες :hmmm:;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#335875
Deleted User 1 έγραψε:
kostis20 έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Μαγικά δεν ξέρω αν θα κάνει αλλά και μόνο το γεγονός ότι είναι σε απευθείας σύνδεση με το εργοστάσιο εμένα μου αρκεί. Όπως και να χει το επίσημο δίκτυο ενημερώνεται πιο άμεσα απ' ότι ο εξειδικευμένος.

Και που χρειάστηκε η ενημέρωση σε σένα σε σχέση με το κινητήρα? Σε έβαλαν να πληρώσεις στα 100.000 κάτι που έπρεπε να στο είχαν φτιάξει μέσα στην εγγύηση.



< A3003 >

Δε σε πιάνω.

Για την επισκευή του κινητήρα μιλάω.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#335876 Ναι και σε τι αναιρεί τα παραπάνω λεγόμενα? Ο κινητήρας ένα παράδειγμα ήταν. Πες το s-tronic, πες τους πολλαπλασιαστές της Bmw. Ποιος εχει πιο γρήγορα τη λύση όταν προκύπτει το πρόβλημα? Αν πήγαινες το διαλυμένο mechatronic σε ένα εξειδικευμένο εν έτει 2010 τι λύση θα σου έδινε?
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#335892 Για τους tfsi συγκεκριμένα έγραψα που τους ανέφερες.
Για τη BMW και που το πήγαιναμε στην αντιπροσωπία μείναμε δύο φορές στο δρόμο.
Τα service στην αντιπροσωπία που βοηθούν δε κατάλαβα. Να πληρώνεις 250 ευρώ την αλλαγή λαδιού?

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#335896
kostis20 έγραψε:Τα service στην αντιπροσωπία που βοηθούν δε κατάλαβα.

Βοηθούν να καταλαβαίνουν οι spot mechanics ότι το αυτοκίνητο έχει τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#335898 Βοηθούν στο ότι έχεις τα τελευταία updates, έχεις εύκολα το ιστορικό του αυτοκινήτου, έχεις σε ισχύ "σιωπηλή" εγγύηση, έχει επίσημη σφραγίδα με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει.

Κανονικά σε αξιόπιστα αυτοκίνητα που δε θα χρειαστείς τίποτα πέραν της προγραμματισμένης συντήρησης, η αντιπροσωπεία δε σε ωφελεί σε τίποτα. Αντιθέτως. Αν πέσεις όμως σε λεμονάκι? Το ρισκάρεις? Τουλάχιστον για όσο είσαι εντός επίσημης εγγύησης...

Κακώς περνιέστε για έξυπνοι αν πάτε σε εξειδικευμένους from day one και γλιτώνετε κάποια €. Απλά τυχεροί είστε που έχετε πέσει σε αξιόπιστα αμαξάκια! :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#335900 Stefan η κουβέντα άρχισε απ' το πόσο πρέπει να ενδιαφέρει τον αγοραστή ενός μεταχειρισμένου το ότι το αυτοκίνητο συντηρούνταν εντός επίσημου δικτύου και αν αυτό προσθέτει κάτι στην αξία του.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#335907 Το μόνο που έχω απορία για εξειδικευμένα vs αντιπροσωπεία είναι τα αυτόματα κιβώτια που είναι καινούριος διάολος.
Συν το ότι διάφορα φιρμάνια περί αναξιοπιστίας SMG που διάβαζα στα ίντερνετς στις περισσότερες φορές αφορούσαν έλλειψη γνώσης του εξειδικευμένου (οπότε η βλάβη που φτιαχνόταν με ένα ρελεδάκι 50€ έφτανε να κοστίσει κατοστάρικα γιατί μάθαινε ο εξειδικευμένος στου κασίδη το smg).

Από εκεί και πέρα πολλά εξειδικευμένα που έχω δει έκαναν καλύτερη δουλειά από αντιπροσωπείες που είχαν μαθητευόμενα πιτσιρίκια.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#335917
rocsta έγραψε:Stefan η κουβέντα άρχισε απ' το πόσο πρέπει να ενδιαφέρει τον αγοραστή ενός μεταχειρισμένου το ότι το αυτοκίνητο συντηρούνταν εντός επίσημου δικτύου και αν αυτό προσθέτει κάτι στην αξία του.

Γενικά και αόριστα, η απάντηση είναι όχι, δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρει τον υποψήφιο αγοραστή το που αλλά το πως. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις αυτοκινήτων που η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος, επομένως η συντήρησή τους εκεί επηρεάζει και την αξία τους ως μεταχειρισμένα.