Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#617389 Σε ποιο άρθρο διάβασες κάτι τέτοιο; Σε αυτό που έβαλες δεν λέει αυτό.
Για την ακρίβεια για τα 17ΛΤΠΦ ο φόρος είναι 560+600=1140€.
Το έχεις σημειώσει κιόλας με bold.
Οι μόνοι που δεν θα πληρώσουν καθόλου φόρο είναι όσοι έχουν ηλεκτρικό ή υβριδικό μέχρι 50gr CO2 και ΛΤΠΦ 40.000€.
Δηλαδή, αν κάποιος επιλέξει το Volvo XC60 T8, φόρος 0 (μηδέν).
Τώρα πόσο λογικό είναι κάτι τέτοιο (δηλαδή να πληρώνουν φόρο οι υπόλοιποι αλλά όχι οι CEO αυτού του κόσμου), το αφήνουμε ασχολίαστο βλέπω.
Γενικώς, οι αλλαγές είναι πιο λογικές πάντως από το προηγούμενο καθεστώς που σε τιμωρούσε όταν άλλαζες... χρώμα ξέρω γω!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#617395 To άρθρο (ή το νομοσχέδιο) είναι λίγο χύμα. Στην αρχή αναφέρει Επιπρόσθετα οι πωλητές «απελευθερώνονται» από τη χρήση μόνο μικρών αυτοκινήτων καθώς στο νομοσχέδιο υπάρχει σχετικό άρθρο σύμφωνα με το οποίο δεν θα φορολογούνται οι χρήστες εταιρικών οχημάτων με Αξίες Λιανικής έως και 17.000 ευρώ αν το απαιτεί η θέση τους (πωλητές, επιθεωρητές, κ.ά.). :s_no
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#617408 Δεν είναι χύμα. Η διάταξη αυτή υπήρχε και στο προηγούμενο, οι πωλητές δηλαδή που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο καθαρά για εταιρικούς λόγους, και πριν απαλλάσσονταν. Αλλά πριν, το όριο απαλλαγής ήταν στα 14Κ ΛΤΠΦ, ενώ τώρα θα γίνει 17Κ ΛΤΠΦ.
Για τους υπόλοιπους όπου το αυτοκίνητο είναι παροχή και δεν χρησιμοποιείται μόνον για εταιρικούς σκοπούς, τα πράγματα αλλάζουν μόνον σε ό,τι αφορά τις τιμές πάνω από τα κατώφλια. Εκεί που πριν αν έβαζες κάποιο εξτρά, άλλαζες κλίμακα για όλο το ποσό, πλέον αυτό δεν γίνεται. Είναι σαφώς πιο δίκαιο δηλαδή και επιτρέπει ευελιξία που πριν δεν την είχες.
Για παράδειγμα, επειδή αλλάζω κι εγώ το εταιρικό σύντομα, μια αλλαγή χρώματος, όπου αντί για 100€ κόστιζε 400€, είχε σαν συνολική επιβάρυνση σχεδόν 2000€! Γιατί άλλαζε κλίμακα ΟΛΟ το αυτοκίνητο.

EDIT και συμπληρώνω:
Το φορολογικό νομοσχέδιο είναι εδώ:
https://air.euro2day.gr/media/files/147 ... 0nomoy.pdf
Και το πολύ καλό άρθρο του euro2day.gr είναι εδώ:
https://www.euro2day.gr/news/economy/ar ... hedio.html
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#617425
Anonymous Founder έγραψε:Δεν είναι χύμα. Η διάταξη αυτή υπήρχε και στο προηγούμενο, οι πωλητές δηλαδή που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο καθαρά για εταιρικούς λόγους, και πριν απαλλάσσονταν. Αλλά πριν, το όριο απαλλαγής ήταν στα 14Κ ΛΤΠΦ, ενώ τώρα θα γίνει 17Κ ΛΤΠΦ.

:s_thumbsup Σωστά, το είχα ξεχάσει!
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#617578 Δεν είναι λύση αυτό βέβαια.Μέχρι την επόμενη φορά που θα γίνει το ίδιο στις τηλεοράσεις ,στα Skoda κτλ...
:s_bored :s_bored :s_bored
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#622010 Εδώ έχει ένα χρήσιμο calculator για τις ελαφρύνσεις στο φόρο των εταιρικών μετά το νέο νομοσχέδιο:

https://www.fpress.gr/ypologistika-erga ... n-1-1-2020

Εμένα μειώθηκε 670 ευρώ το δηλωθέν εισόδημα.

Όσοι έχετε εταιρικά δείτε πόσα λιγότερα θα πληρώσετε.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#631582 Λοιπόν λέω λοιπόν

Από βδομάδα ξαναπιάνω το θέμα αυτό και σήμερα έμαθα ότι τα υβριδικά έχουν 30% ελάφρυνση σε κάτι δεν ξέρω σε τι ακόμα :lol:

Ούτως ή άλλως τα κοιτάζω αυτά, το θέμα είναι ότι η πρίζα δεν με τραβάει για την ώρα (για διαφόρους λόγους) οπότε πηγαίνουμε σε αυτά που έχει πχ η τουοτα

Για να δούμε τι θα γίνει από βδομάδα.. :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#631583 Υπάρχει άραγε κάποια λίστα με αυτά τα μοντέλα; :hmmm:

Να αρχίσω να τα βλέπω από τώρα δηλαδή :innocent:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#642635 τελικά από το πουθενά βρέθηκε η λύση της χρονομίσθωσης...

τα κριτήρια δεν αλλάζουν, δηλαδή μιλάμε για μέγιστο 1,6 κινητήρα και μάλλον ντίζελ γιατί σκοπεύει να γράψει χιλιόμετρα το τυχερούλη

οτιδήποτε σε σχόλιο, ιδέα, προτροπή είναι καλοδεχούμε

:s_howdy