Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#700423 Εγώ δεν έχω κανένα μα κανένα απολύτως ενδοιασμό να πάω και με 80 . Οι νταλικέρηδες επαγγελματίες είναι , θα βρουν κατάλληλο σημείο να περάσουν , αν θέλουν.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#700467
GTS έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Θεωρώ πως η επιστροφή στην Αθήνα, λογικά θα χρειαστεί λιγότερη ενέργεια, γιατί είναι κατηφορική. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να παίζεις με τα νεύρα σου και την τύχη σου.... :lol:


Πως γινεται αυτο; η Κορινθος ειναι παραθαλασια (οκ δεν ξερω ακριβως που βρισκεται το σπιτι του) και μενει Αθηνα νομιζω βορεια προαστεια οποτε λογικα θα εχει υψομετρικη διαφορα ανηφορικα ομως συνολικα.


Όντως, λίγο μετά τα Μέγαρα (προς Κόρινθο) και μέχρι τη Motor Oil σχεδόν, είναι ανηφορικά. Και η Κινέτα είναι παραθαλάσσια, αλλά όταν είσαι στην εθνική οδό τη βλέπεις από ψηλά. Και για να πας στη παραλία, κατεβαίνεις. Οπότε μην κοιτάτε τα υψομετρικά των σημείων Α και Β, αλλά και τα ενδιάμεσα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#700486
mousatos έγραψε:Εγώ δεν έχω κανένα μα κανένα απολύτως ενδοιασμό να πάω και με 80 . Οι νταλικέρηδες επαγγελματίες είναι , θα βρουν κατάλληλο σημείο να περάσουν , αν θέλουν.



Μεγάλο ΑΝ αυτό... Σήμερα με πέρασε βυτίο με καύσιμα (μικρό των 5.000 λίτρων νομίζω είναι αυτά, αλλά και πάλι...) μέσα σε χωριό, με αυτοκίνητα να έρχονται στο αντίθετο ρεύμα... Γιατί εγώ ήμουν με 50χαω και αυτός με 60... :vava: 500 μέτρα δεν μπορούσε να περιμένει να βγούμε από το χωριό...

Βέβαια, έχω πετύχει και να με περνάει φορτηγό φορτωμένο με 20-25tn μάρμαρο με καμιά 70-80 χωρίς να κόψει καθόλου στο ίδιο χωριό, οπότε... :help:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#700534
diplomat έγραψε:Δε μας λες και το όνομα του χωριού να έχουμε το νου μας εάν περάσουμε ποτέ από κει; :lol:

Σοβαρά τώρα :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:



Σοβαρότατα...

Μόνιμη κατάσταση και τα βλέπω κάθε μέρα... Παρόλο που η αστυνομία τη στήνει με ραντάρ κάθε τρεις και λίγο εκεί, αν είσαι |λογοκρισία|, ΠΡΕΠΕΙ οπωσδήποτε να τρέχεις σαν τον παλαβό μέσα στο χωριό, γιατί δεν μπορείς νας πας 5 δευτερόλεπτα αργότερα στον προορισμό σου...

Φυσικά, το να διασφαλίσουμε ότι στο αντίθετο ρεύμα ΔΕΝ έρχεται άλλο αμάξι - νταλίκα, κτλ είναι κάτι που δεν περνάει από το μυαλό (το ποιό;; :svivhaha: ) κανενός. Και όχι μόνο εντός χωριού, αλλά παντού... Εδώ είχα γράψει παλαιότερα για το αρχίδι που έκανε προσπέραση σε αμάξι που έκανε προσπέραση ένα φορτηγό και πάτησε για λίγο στο χώμα (βγήκε δηλαδή από τον δρόμο για να χωρέσει) στο αντίθετο ρεύμα. :s_crazy Ένα Nissan Primera που το βλέπω συχνά και πάντα πάει λες και τον κυνηγάνε να τον σφάξουν.

Πρέπει να βάλω κάμερες στο αμάξι και να ανεβάζω τέτοια βίντεο στο youtube, διάσημος θα γίνω... :lol:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#700551 Η αλήθεια είναι ότι αναφέρεις συχνά ανάλογα περιστατικά από αυτό το χωριό :lol:

Η φάση μου θυμίζει λίγο το παρακάτω. Αφού δεν τον έδειραν πάλι καλά!

Άβαταρ μέλους
By italakias
#700578 Ηλεκτρικο αυτοκινητο=Ενα οικονονικο σφαλμα, οπου ο ιδιοκτητης προσπαθει να το διορθωσει διανυοντας χιλιαδες χλμ.

Επισης ειναι κουραστικο να βλεπω τους ιδιοκτητες τους ,να ερπονται στην δεξια λωριδα.
Λιγος σεβασμος στον Κωστα Σημιτη και την κυβερνηση Πασοκ που εδωσαν τοσα λεφτα για την Αττικη Οδο ωστε να τρεχουμε με ασφαλεια. :superman:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#700718
Dodger έγραψε:
GTS έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Θεωρώ πως η επιστροφή στην Αθήνα, λογικά θα χρειαστεί λιγότερη ενέργεια, γιατί είναι κατηφορική. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να παίζεις με τα νεύρα σου και την τύχη σου.... :lol:


Πως γινεται αυτο; η Κορινθος ειναι παραθαλασια (οκ δεν ξερω ακριβως που βρισκεται το σπιτι του) και μενει Αθηνα νομιζω βορεια προαστεια οποτε λογικα θα εχει υψομετρικη διαφορα ανηφορικα ομως συνολικα.


Όντως, λίγο μετά τα Μέγαρα (προς Κόρινθο) και μέχρι τη Motor Oil σχεδόν, είναι ανηφορικά. Και η Κινέτα είναι παραθαλάσσια, αλλά όταν είσαι στην εθνική οδό τη βλέπεις από ψηλά. Και για να πας στη παραλία, κατεβαίνεις. Οπότε μην κοιτάτε τα υψομετρικά των σημείων Α και Β, αλλά και τα ενδιάμεσα.

Δεν έχει να κάνει με το ανηφορικό ή κατηφορικό γιατί αυτό βρίσκεται εύκολα με την υψομετρική διαφορά. Αυτό που παίζει ρόλο είναι οι απότομες ανηφόρες ή κατηφόρες. Αν το σημείο εκκίνησης και τερματισμού είναι στο ίδιο υψόμετρο και η ανηφόρα (ας πούμε 200 μέτρα) έχει μέση κλίση 1% και η κατηφόρα 10% τότε αυτή η διαδρομή θα έχει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση από την επιστροφή της. Γιατί στην επιστροφή θα κάψεις πολύ σε μία σχετικά σύντομη σε χλμ ανηφόρα και θα έχεις μειωμένη κατανάλωση για το μεγαλύτερο κομμάτι της απόστασης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#700719 πολυ σωστα ο Κορτο :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#700730 H κλίση της ανηφόρας με τη κλίση της κατηφόρας, στον ίδιο δρόμο, δεν είναι ίδια;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#700735 Δεν ειμαι σιγουρος αν ισχυει στην πραξη, αλλα αυτο που λεει ο Κορτο εχει λογικη. Αν το σημειο Α ειναι στο ιδιο υψομετρο με το σημειο Β, απο το Α στο Β θα καψει περισσοτερο απ' οτι στην επιστροφη απο το Β στο Α.

Γιατι στο πρωτο δρομολογιο θα ζοριζεται για ωρα και το οφελος της τελευταιας μεγαλης κατηφορας δε θα σωσει την κατασταση στην καταναλωση. Ενω στην επιστροφη ζοριζεται αρκετα στην αρχη, αλλα μετα παει "τσουλωντας" για πολυ ωρα μεχρι το τελος.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#700736
Dodger έγραψε:H κλίση της ανηφόρας με τη κλίση της κατηφόρας, στον ίδιο δρόμο, δεν είναι ίδια;
Ναι αλλά συγκρίνουμε την ανηφόρα στο πήγαινε με την ανηφόρα στο γύρνα και αντίστοιψα τις κατηφόρες. Και φαίνεται ότι η σύντομη ανηφόρα με μακριά κατηφόρα καίει λιγότερο από ότι το ίδιο από την άλλη μεριά δηλαδή μακριά ανηφόρα με σύντομη κατηφόρα.

EDIT: με πρόλαβε άλλος με ωραίο σχηματάκι
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#700746 πολυ ωραιο το γραφημα του Γιωργου Πρι