Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#691558
GTS έγραψε:
Geralt έγραψε:Απο οτι αντιλαμβανομαι ευαγγελιζονται το καθαρισμα των βαλβιδων οι οποιες λογω direct injection γεμιζουν καρβουνιλα.
Οντως ειναι πιθανον να κανουν δουλεια η ειναι placibo?


Δεν προκεται ποτε να καθαρισουν τις βαλβιδες αφου μαζευουν καρβουνο απο την εξωτερικη πλευρα, η βενζινη ποτε δεν θα πεσει εκει αφου στο direct injection παει κατευθειαν στον κυλινδρο. Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πως το εγραψες το παραπανω.


Το εγραψα γιατι διαβασα το παρακατω, ειναι λαθος?

Η ουσιαστική διαφορά στον άμεσο ψεκασμό βενζίνης είναι ότι τα μπεκ ψεκάζουν βενζίνη απευθείας μέσα στον κύλινδρο και όχι στην πολλαπλή εισαγωγής. Έτσι λοιπόν, στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, το καύσιμο δεν διέρχεται από τους αυλούς και τις βαλβίδες εισαγωγής με κατεύθυνση προς τον κύλινδρο. Οι αναθυμιάσεις που διέρχονται προσκολλώνται στο καλάμι και στην βάση των βαλβίδων και εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών σκληραίνουν σχηματίζοντας καρβουνίλα - άνθρακα (carbon).
Οι επικαθίσεις καρβουνίλας στις βαλβίδες και στους αυλούς εισαγωγής, εμποδίζουν τη σωστή ροή του εισερχόμενου αέρα μέσα στο θάλαμο καύσης και ο κινητήρας αρχίζει να χάνει σε απόδοση, ανεβάζοντας δραματικά την κατανάλωση καυσίμου.


Αναμεσα δε σε αυτα που υποσχεται το προσθετο βενζινης της Liqui Moly που εβαλα πιο πριν, αναγραφει
Αφαιρεί τις εναποθέσεις σε βαλβίδες έγχυσης, βαλβίδες εισαγωγής, μπουζί και στο θάλαμο καύσης και εμποδίζει την αναμόρφωση τους
Άβαταρ μέλους
By GTS
#691561 Πως το κανει αυτο; Με τον εμμεσο ψεκασμο επηδη το καυσιμο επεφτε απο την εξωτερικη πλευρα η βαλβιδα πλενονταν και εμενε καθαρη. Τωρα το καυσιμο και το προθετο ποτε δεν θα πεσει πανω στην εξωτερικη πλευρα της βαλβιδας. Αν κανεις καλυτερη καυση και τα μειωσεις μεσα στο κυλινδρο ισως αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα. Καλυτερη καυση ισως να μπορεις να κανεις και με καλυτερη βενζινη.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#691582 Θεσσαλονίκη γεμάτο το ρεζερβουάρ με προορισμό Αθήνα!Στο κατέβα αυτόματος πιλότος στο 130,προορισμός παλληνη και μετά Χολαργός και πίσω!Ανεφοδιασμός ξανά στο Σεα Βαρυμπόμπης για επιστροφή με 37€ με τιμή πετρελαίου 1.38 ήτοι 26.1 λίτρα.Επιστροφή πάλι με αυτόματο στα 120 και στη Θεσσαλονίκη ξανά γέμισμα με 31€ και τιμή 1.249 και 24,81 λίτρα.Nissan micra 18’ 1.5 dci
Άβαταρ μέλους
By Govus
#691586
KiloMeater έγραψε:εμενα εδω και ενα χρονο καιει COVID19 , συνολικη καταναλωση εχει πεσει στα 1 ευρω την εβδομαδα... :lol:

Μία από τα ίδια, για το αυτοκίνητο. Το μηχανάκι εξακολουθεί να εργάζεται όπως πάντα :oops: ...
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#691587
KiloMeater έγραψε:εμενα εδω και ενα χρονο καιει COVID19 , συνολικη καταναλωση εχει πεσει στα 1 ευρω την εβδομαδα... :lol:


Ωχαχαχαχαχαχαχαχα

ναι αλλα τα "καις" στο Σουπερ Μαρκετ
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#691591 @Geralt αυτα γινονται μονο στα εμμεσου ψεκασμου. Στα αμεσου δεν κανουν τιποτα, δυστυχως
Τις αναθυμιασεις λαδιου μπορεις να βαλεις σε oil catch can,αν θες, θα βοηθησει λιγο. Αλλά το δραστικοτερο ειναι να κανεις καθαρισμο αυλων και βαλβιδων εισαγωγης , ανα 50,000χλμ περιπου. Υπαρχουν μερικα συνεργεια που το κανουν. Αν εισαι Αθηνα ή Θεσσαλονικη εχω να σου προτεινω αν θες
Άβαταρ μέλους
By drdino
#691598
KiloMeater έγραψε:εμενα εδω και ενα χρονο καιει COVID19 , συνολικη καταναλωση εχει πεσει στα 1 ευρω την εβδομαδα... :lol:


Βδομάδες/γέμισμα η καινούρια μονάδα μέτρησης :lol:
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#691603 Peugeot 308 SW 1.6 Bluehdi 120
957 χλμ 46,47 λίτρα Vpower diesel (σε προσφορά πάντα) δλδ 4,85 λ/100χλμ
Κυρίως Ζωγράφου Μεταμόρφωση μέσω Αττικής οδού.

< Note 9 >
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#691604
alexandros.K έγραψε:@Geralt αυτα γινονται μονο στα εμμεσου ψεκασμου. Στα αμεσου δεν κανουν τιποτα, δυστυχως
Τις αναθυμιασεις λαδιου μπορεις να βαλεις σε oil catch can,αν θες, θα βοηθησει λιγο. Αλλά το δραστικοτερο ειναι να κανεις καθαρισμο αυλων και βαλβιδων εισαγωγης , ανα 50,000χλμ περιπου. Υπαρχουν μερικα συνεργεια που το κανουν. Αν εισαι Αθηνα ή Θεσσαλονικη εχω να σου προτεινω αν θες


μα ναι, εξαρχης τα αντιμετωπισα με δυσπιστια
απλα μου το προτεινε ενα συνεργειο και οσο να 'ναι μου δημιουργησε ενα ερωτηματικο για αυτο το εθεσα εδω
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#691649 Καταδρομικη επισκεψη στο χωρίο
Αθηνα- Δερβένι- Ξυλοκαστρο-Κοριθνος-Δερβενι-Αθηνα.
510 χλμ.
5,7 λιτρα πετρελαίου/100 χλμ.
Nissan Qashqai 1,6 dci 4χ2.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#691685
manoliossss έγραψε:Θεσσαλονίκη γεμάτο το ρεζερβουάρ με προορισμό Αθήνα!Στο κατέβα αυτόματος πιλότος στο 130,προορισμός παλληνη και μετά Χολαργός και πίσω!Ανεφοδιασμός ξανά στο Σεα Βαρυμπόμπης για επιστροφή με 37€ με τιμή πετρελαίου 1.38 ήτοι 26.1 λίτρα.Επιστροφή πάλι με αυτόματο στα 120 και στη Θεσσαλονίκη ξανά γέμισμα με 31€ και τιμή 1.249 και 24,81 λίτρα.Nissan micra 18’ 1.5 dci

:lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :ninja: :ninja: :ninja:

Συνολικά χλμ; Τελικά ποιά είναι η σούμα; Χοντρικά σε υπολογίζω γύρω στα 4.5...
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#691689
edmond έγραψε: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :ninja: :ninja: :ninja:

Συνολικά χλμ; Τελικά ποιά είναι η σούμα; Χοντρικά σε υπολογίζω γύρω στα 4.5...


Μέσα έπεσες!!1122 χιλιόμετρα..4,54 μέση κατανάλωση!
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#694347
Focusman91 έγραψε:Καταδρομικη επισκεψη στο χωρίο
Αθηνα- Δερβένι- Ξυλοκαστρο-Κοριθνος-Δερβενι-Αθηνα.
510 χλμ.
5,7 λιτρα πετρελαίου/100 χλμ.
Nissan Qashqai 1,6 dci 4χ2.


Ιδια ακριβως καταδρομικη επίσκεψη χωρις σταση στην Κορινθο.
376 χλμ.
5,5 λτ/100 χλμ.
68 χλμ. μεση ταχυτητα.