- 16 Οκτ 2020, 17:45
#669745
Έχοντας μια μικρή εμπειρία στην οδήγηση διαφορετικών αυτοκινήτων με ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην κατανάλωση που έχουν, μπορώ να πω ότι η κατανάλωση επηρεάζεται σε συντριπτικό βαθμό από τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης.
Συγκεκριμένα κατανάλωση = πίεση στο πεντάλ του γκαζιού.
Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις αν οδηγείς βλέποντας τη στιγμιαία κατανάλωση.
Η BP έγραψε ένα claim το οποίο φρόντισε να γαρνίρει με 5 κιλά υποσημείωση για να μην τρέχει το νομικό της τμήμα.
Το νούμερο που αναφέρεται καλό είναι να δεις:
- σε τι αυτοκίνητο μετρήθηκε
- vs ποιων καυσίμων
- σε τι συνθήκες/τρόπο οδήγησης
Για να το πω πιο απλά είναι μια τρίχα τραβηγμένη στα όρια της χαλάουας την οποία η BP επικοινωνεί με γενικό αλλά και προσεκτικό τρόπο (μικρά γράμματα).
Απροπό η ΒΡ αναφέρει
σε σύγκριση με τα κοινά καύσιμα
Τα οποία λίγο πιο κάτω αναφέρει πιο συγκεκριμένα
Κοινά καύσιμα είναι τα καύσιμα χωρίς πρόσθετα τα οποία πληρούν μόνο τις απαιτήσεις των προτύπων ΕΝ 228 και ΕΝ 590 για τη βενζίνη και το πετρέλαιο αντίστοιχα
Άρα εσύ πετυχαίνοντας τέτοια μείωση με 100 vs 98 --> κουρελιάζεις και τα νούμερα της BP.
Οπότε έχουμε δυο τινά:
- είτε κάνουμε πλακίτσα (στο πνεύμα του πρώτου μου ποστ)
- είτε πρέπει να στείλεις τα δεδομένα σου στη ΒΡ για να αλλάξει το claim της
Το άλλο που λες
Giuseppe Busso έγραψε:ΥΓ: Πρόλαβα να διαβάσω κάτι προκλήσεις περί χεριών κλπ.
δεν νομίζω να αφορά εμένα.
Εγώ επεσήμανα ότι αποφεύγεις να απαντάς σε κάποιους χρήστες και έλπιζα να απαντήσεις σε μένα.
"I've seen things you people wouldn't believe; Attack ships on fire, off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the darkness at Tannhauser gate. All those moments will be lost, in time. Like.. Tears... In rain"