Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#737849
Anonymous Founder έγραψε:Εντωμεταξύ, τόσα χρόνια δεν έχω καταλάβει, γιατί αυτοί οι περίεργοι της Mazda επιμένουν και το βγάζουν πισωκίνητο το ΜΧ5 και χάνουν σε χώρους και δεν μπορείς να κάτσεις μέσα σαν άνθρωπος... Χάθηκε να το κάνουν όλα εμπρός και να μεγαλώσει ο χώρος αποσκευών να χωράει μια βαλίτσα μεγάλη;


Και καλα κανουν που το βγαζουν το MX5. Ωραιο παιχνιδακι και με αγοραστικο κοινο.

Το οτι οι Γερμανοι εχουν διαφορετικο αγοραστικο κοινο, δε σημαινει οτι δεν εχει λογο υπαρξης το MX5.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#737865 Καλοτάξιδο ZEUS! Άψογο Spec! :inlove: :metalo:

Να συνεισφέρω κ εγώ με τις εντυπώσεις μου έχοντας την σχεδόν άμεση προκάτοχο (F21/F20 pre LCI) και πλέον έχοντας γράψει ορισμένα (50 χιλιόμετρα στην εθνική Θεσσαλονίκης – Λάρισας και κανένα 10άρι χιλιόμετρα σε Βουνό που έχω οδηγήσει αρκετά και τη δική μου) με 118i F40 Sport Line Advanced καλού μου φίλου. :eat:

Πρώτα πρώτα θεωρώ πως γενικά δεν υφίσταται σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, το ένα λανσαρίστηκε το 2011 και το άλλο τέλη του 2019, οπότε υλικά, ηχομόνωση, εικόνα και τεχνολογία στο εσωτερικό είναι προφανώς ένα κομμάτι που η παλιά γενιά ό,τι spec και αν έχει είναι αδύνατο να ακολουθήσει. Ένας εύκολος πόντος για την F40, που αυτή τη στιγμή για μένα έχει άνετα και το πιο ωραίο και ποιοτικό εσωτερικό στην κατηγορία.

Σχεδιαστικά απ΄ έξω η καινούρια είναι όπως την περιέγραψε ο Δίας, από πίσω πάρα πολύ όμορφη, μπροστά έτσι κ έτσι, προφίλ δεν βλέπεται, ίσως γιατί έχουμε μάθει τις BMW να έχουν το κλασσικό πισωκίνητο σχεδιαστικό μοτίβο με το μακρύ καπό και τον ¨κοντό¨ κώλο και η καινούρια μοιάζει λίγο δυσανάλογη με αυτά τα Standards. Το θεωρώ ένα αξιοπρεπές εμφανισιακά όχημα σε οποιαδήποτε πλην της βασικής έκδοσης, αλλά ως εκεί. Για μένα εδώ ο πόντος πάει στην F21, αλλά προφανώς η σύγχρονη με τα Led κλπ έχει σίγουρα μεγαλύτερο wow factor στο μάτι ενός μέσου non-petrolhead ανθρώπου .

Τώρα στο οδηγικό κομμάτι. Καταρχάς όπως έχω γράψει και εδώ μέσα, δε θεωρώ την F20 -τουλάχιστον τη δική μου χωρίς M-Pack- ένα ιδιαίτερα σπορ αυτοκίνητο και ειδικά το τιμόνι της είναι σαφώς κατώτερο από την E90 μας π.χ. που θεωρώ σαφώς πιο ικανό αυτοκίνητο σε στροφιλίκι (άν είχε την ανάλογη δύναμη). Ως εκ τούτου θεωρώ ότι δεν είμαι biased ως προς το sportiness της παλιάς. Αφήνουμε απ’ έξω την εθνική οδό, εκεί η F40 είναι πιο ήσυχη και άνετη και από 3αρα F30, με τη δική μου δεν υπάρχει καν σύγκριση. Επίσης μετά τα 150 σε ανοιχτές στροφές είναι επίσης πολύ πιο σταθερό και σίγουρο το πάτημα της νέας.
Πάμε τώρα στο στροφιλίκι, σου δίνει τη σιγουριά με ένα πιο αποστειρωμένο στυλ να περάσεις από παντού “τάπα”, με αποτέλεσμα να μη θεωρώ απίθανο σε ίδιες στροφές να “μπαίνει” με περισσότερα χιλιόμετρα. Προφανώς η ανάρτηση έχει καλύτερη απόσβεση στις ανωμαλίες χωρίς να δίνει λιγότερο σπορ εντυπώσεις. Που χάνει? Δεν ξέρω αν είναι η προκατάληψη ότι οδηγούσα μπροστοκίνητο ή το ίδιο το στήσιμο του αυτοκινήτου, αλλά αντιλήφθηκα μία πλήρως ουδέτερη αίσθηση στο στρίψιμο, δεν θεωρώ δηλαδή πως ένα golf θα ήταν κατώτερο σε αίσθηση στην ίδια διαδρομή. Φυσικά επιφυλάσσομαι γιατί κάθε αυτοκίνητο έχει τον τρόπο του, πιθανώς με 2-3 tweaks στον τρόπο οδήγησης να είναι μία χαρά sport και η F40. Η F20 απ’ την άλλη, στην ίδια διαδρομή με σωστές πιέσεις στα λάστιχα και λίγη φόρτιση του μπροστινού τσίμπημα στο φρενάρισμα, δίνει ένα λίγο πιο “ανάλαφρο” με την καλή έννοια feeling, υποστρέφει πιο δύσκολα και τη νιώθεις πιο βιδωμένη όταν “πατάει” στον πίσω άξονα στην έξοδο, γενικά δείχνει λίγο περισσότερο στο στοιχείο της απ΄ ότι η F40. Επίσης προφανώς στην πόλη και στη σαπουνοάσφαλτο η F20 δίνει εύκολη διασκέδαση και έχει κατά τη γνώμη μου εφόσον τη μάθεις το τέλειο ζύγισμα για να την ελέγχεις με το γκάζι, ειδικά στο DSC OFF που προσομοιάζει μπλοκέ διαφορικό με χρήση των πίσω φρένων (κάτι σαν e-diff), είναι απολαυστικό για αλητείες ακόμα και στη βασική έκδοση που έχω εγώ με τα 136 άλογα.

Overall, μία F20 με πρόγραμμα θα την προτιμούσα κάθε Κυριακή του μήνα για βόλτα σε ορεινή διαδρομή μόνος ή αργά το βράδυ για βλακείες μέσα στην πόλη. Αλλά στο 99% των συνθηκών ο καινούριος άσος είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στα πάντα και φυσικά αν είχα τα λεφτά σε σχέση με ο,τι προσφέρει ο ανταγωνισμός αυτή τη στιγμή δε θα μου περνούσε απαρατήρητη. Το ότι οι άσσοι διαχρονικά ειδικά στην Ελλάδα ήταν για κάποιους ελάχιστους (όπως και εγώ), μία εύκολη μη εξακύλινδρη λύση για να “χαρείς” πίσω κίνηση, δε σημαίνει πως ήταν ποτέ το βασικό selling point της, άρα η μετάβαση σε ένα όχημα σαν την F40 ήταν μονόδρομος για την εταιρεία.


Ontopic:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#737866 Όλα παίζουν ρόλο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η πίσω κίνηση το κάνει πιο διασκεδαστικό αλλά αυτό δεν είναι απολυτο. Πισωκίνητο το ΜΧ5, πισωκίνητη και η SLK, η μέρα με τη νύχτα είναι η συμπεριφορά τους.
Εξαρτάται για τι συζητάμε γιατί εγώ μπερδεύτηκα.

< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#737867 Όλα παίζουν ρόλο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η πίσω κίνηση το κάνει πιο διασκεδαστικό αλλά αυτό δεν είναι απολυτο. Πισωκίνητο το ΜΧ5, πισωκίνητη και η SLK, η μέρα με τη νύχτα είναι η συμπεριφορά τους.
Εξαρτάται για τι συζητάμε γιατί εγώ μπερδεύτηκα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#737978
EDDIE_147 έγραψε:@Busso
110-120 (που ήταν η πλειοψηφία πωλήσεων σειράς 1) σε ένα αμάξωμα 1.400 κιλά είναι λίγα.


Καταρχάς εγώ δεν κατάλαβα από πότε μας ξίνισε η πισωκίνηση.
Έπειτα, αυτά ήταν γνωστά εδώ και δεκαετίες, για τις BMW τουλάχιστον, και μάλιστα προτού τη σειρά 1. Υπήρχαν και οι Compact3.
Για χρόνια λέγαμε να είχαν χαμηλού κυβισμού turbo κινητήρες οι BMW.
Με τον 1.6 είχαν 240Nm. Είναι λίγα;

Χώρους η νέα 1, δεν έχει. Προσωπικά απογοητεύτηκα σε αυτόν τον τομέα με αυτά που άκουγα, διότι σε αυτή τη λούμπα έπεσε η ίδια η BMW που το διαφήμιζε (εμμέσως) εξαιτίας της metaverse ( :shifty: ) εποχής της.
EDDIE_147 έγραψε:Κάτοχος ΜΧ5 - Κάτοχος σειρά 1 --> ίδιες απαιτήσεις σε θέμα χώρων. :s_thumbsup

Τσπα αν τύχει ποτέ οδήγησε το νέο και μετά βγάζεις συμπεράσματα.

eddieτ:
https://zeperfs.com/en/duel3568-1478.htm

:lol: :lol: :lol: :lol:


Οδήγησες; γιατί δεν γράφεις μερικές εντυπώσεις;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#737982 Ποιος έγραψε ότι ξινισε η πίσω κίνηση;
Σε ποιον απαντάς;

Οδήγησες; γιατί δεν γράφεις μερικές εντυπώσεις;


Που κολλάει αυτο με το λινκ που έβαλα;
Σίγουρα απαντάς σε μένα ή έφυγε τυχαία το quote γιατί βλέπω ένα 0/2. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#737983
EDDIE_147 έγραψε:Ποιος έγραψε ότι ξινισε η πίσω κίνηση;
Σε ποιον απαντάς;

Οδήγησες; γιατί δεν γράφεις μερικές εντυπώσεις;


Που κολλάει αυτο με το λινκ που έβαλα;
Σίγουρα απαντάς σε μένα ή έφυγε τυχαία το quote γιατί βλέπω ένα 0/2. :lol:



Στο 2ο quote εννοείς το νέο MX5; γιατί εγώ κατάλαβα ότι αναφερόσουν στη νέα fwd BMW 1.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#737987
socratesn έγραψε:
Να συνεισφέρω κ εγώ με τις εντυπώσεις μου ….
Ontopic:
Εικόνα


Εξαιρετικό ποστ :s_howdy

Με αφορμή την υπέροχη φωτό, κάτι με λιγότερα φύλλα και περισσότερους χώρους..
Εικόνα

Όχι μόνο λεντακια, μαλακά πλαστικουλια και οθονουλες :iconcool:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#737988 Το λινκ έχει 1η σειρά 1 με μχ5 μκ3.
Πιο πολύ για τη διαφορά στο βάρος την έβαλα --> τύπου καμία σχέση.

Γενικά το σχόλιο είναι ότι η απώλεια της πίσω κίνησης είναι ψιλοασημαντη για το συγκεκριμένο αμάξι/κοινό.

Φανταζομαι ότι η πισωκίνητη 130 (ατμόσφαιρα) θα είναι πιο ενδιαφέρουσα από την τωρινή 128 αλλά μιλάμε για πολύ ειδική περίπτωση της περίπτωσης.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#739096
Scotch έγραψε:@ Zeus: Ποια βασούλα έχεις για τα ποδήλατα;

Thule 926002 bicycles VeloCompact 926, 3 bikes, 13 PIN
+
Thule VeloCompact 926 Expansion Set

Πολυ βολικη...

Καλοταξιδος κιολας, να το ευχαριστηθειτε! :s_thumbsup