Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#737489 Φρεγατί θα ελεγα το nardo grey. Αυτο δε μου φαινεται σκετο γκρι, σαν να χει και μια υποψια μπλε μεσα. Ξεχωριστο σε καθε περιπτωση
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#737496
Asimov έγραψε:Πολύ ωραίο. Πολύ ωραιότερο από το προηγούμενο και με καλύτερους χώρους επιτέλους.
Επίσης παίζουν κάποια έτοιμα πακέτα σε καλή τιμή για την εποχή και με σχετικά σύντομη παράδοση, διαβάζω (τρίμηνο)

Ας πούμε πως οι απόψεις διίστανται στο θέμα. Οι χώροι, δεν είναι τόσο καλύτεροι επίσης.
Όχι πως νοιάζεται και κανείς βέβαια. Η πελατεία της BMW έχει αλλάξει πολύ πλέον.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#737526 Η πελατεία της BMW άλλαξε εδώ και 20 χρόνια που έβγαλε σειρές 1-2 κλπ τα οποία απευθύνονταν κυρίως σε όσους και όσες ζητούσαν μικρά αυτοκίνητα πόλης-οικογένειας με prestige και ζμπορ καταβολές.

E46 πχ καινούρια αγόραζε κάποιος που έψαχνε κάτι πιο σπορ από Audi-MB, μετά με τις νέες σειρές απευθύνθηκε στην μέση νοικοκυρά με λεφτά, στον κάτω των 30ντα-early 30ies με καλή δουλειά που δεν του έφταναν για 3ρα ή ήθελε κάτι μικρό κοκ.

Από εκεί και πέρα οι petrolheads αγόραζαν ανέκαθεν τα απαγορευμένα για εμάς 6κυλινδρα+ της BMW και σε αυτά είναι ακόμα σχετικά μπροστά από τον ανταγωνισμό κι ας έκοψε και κανέναν παραπάνω κύλινδρο.
Μιλάω για τα μοντέλα x30 και πάνω.

Δεν φταιει η BMW που εμείς δεν μπορούμε να πάρουμε M140i ή M340i, δεν την ενδιαφέρει κιόλας, η soccer mom θα πάρει την 116-118-120 ή την active tourer ούτως ή άλλως.

< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#737531 O ποιο ωραίος άσσος για εμένα. Και το τσιμεντί του πάει πάρα πολύ όπως επίσης και ένα μπλέ ούτε ανοιχτό ούτε σκούρο που έχουν.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#737628 Να είστε καλά όλοι. Ευχαριστώ για τις ευχές!

GTS έγραψε:Πολυ ωραιο! Μ sport ειναι; Πρωτες εντυπωσεις;

Όχι δεν είναι Μ-Sport. Το τιμόνι το δίνουν free of charge απλως...

Anonymous Founder έγραψε:Καλοτάξιδο! Specs και κόστος αν θέλεις, μας λες. Το χρώμα σπέρνει.

Το χρώμα είναι το storm bay. Ηταν individual αλλα και αυτο τωρα στην εκδοση advance sport τουλαχιστον το δινει με χρεωση μεταλλικου.

Chris έγραψε:Μεγεια. Για τη δευτερη φωτο, φωναξες το αμαξι του street view να σε τραβηξει? :lol:

Ειμεθα ψηλοί κύριος! :rtfm:

:lol:

Scotch έγραψε:Καλοτάξιδο Δία! Ομορφούλι.

Όπως καθετί είναι debatable...το πισω το βρισκω απιθανο, το καλυτερο στην κατηγορια by far..η μουρη θελει συνηθεια, αναλογα τη γωνια το λες και ομορφο. Το προφιλ..μιεχ.. :lipsealed:

Asimov έγραψε:Πολύ ωραίο. Πολύ ωραιότερο από το προηγούμενο και με καλύτερους χώρους επιτέλους.
Επίσης παίζουν κάποια έτοιμα πακέτα σε καλή τιμή για την εποχή και με σχετικά σύντομη παράδοση, διαβάζω (τρίμηνο)

Επειδή έχουν οι ντίλερς δικά τους σλοτ, παίζει να σου δώσουν ένα από αυτά, ή να τροποποιήσουν κάποιο. Μέσα Αυγούστου κλείσαμε ένα που ερχόταν τέλη Σεπτεμβρίου, αλλά αρχές Σεπτεμβρίου άλλαξα την παραγγελία βάζοντας κάποια πράγματα (πανοραμική, safety suite κτλ), βρεθηκε σλοτ του εμπορου, αλλα τελικα και παλι υπηρξε καθυστερηση..Μονο θυμα ευτυχως της κρισης το οτι δεν εχει το wireless charger λογω ελλειψης..

Anonymous Founder έγραψε:
Asimov έγραψε:Πολύ ωραίο. Πολύ ωραιότερο από το προηγούμενο και με καλύτερους χώρους επιτέλους.
Επίσης παίζουν κάποια έτοιμα πακέτα σε καλή τιμή για την εποχή και με σχετικά σύντομη παράδοση, διαβάζω (τρίμηνο)

Ας πούμε πως οι απόψεις διίστανται στο θέμα. Οι χώροι, δεν είναι τόσο καλύτεροι επίσης.
Όχι πως νοιάζεται και κανείς βέβαια. Η πελατεία της BMW έχει αλλάξει πολύ πλέον.

Είναι μεγάλη κουβέντα...χώροι είναι σημαντικά καλύτεροι από τις προηγούμενες γενιές, on par με τον ανταγωνισμο, και ειδικα ο χωρος αποσκευων. Σε ολα ειναι πολυ καλυτερο απο της προηγουμενες γενιες οταν μιλαμε για τα βασικα μοντελα....τα 130-35-Μ κτλ ειναι αλλη ιστορια..
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#737719 Καλοτάξιδο.
Να πω την αλήθεια πάντως τις πρώτες φορές που την είχα δει στο δρόμο νόμιζα ότι ήταν καινούρια σειρά 2.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#737729 Έχει γίνει πολλές φορές η κουβέντα. Εγώ θα πω πως πιο πολύ είναι ένα πιο ενδιαφέρον Golf, και χωρίς αυτό να είναι κακό. Σε σύγκριση με την 116 πρώτης γενιάς είναι καλύτερο αυτοκίνητο λόγω εξοπλισμού και καλύτερου μοτέρ.
Από εκεί και πάνω, εγώ θα συνεχίσω να διαφωνώ πως είναι καλύτερο στο δρόμο. Και όλες οι κριτικές που διαβάζω σε ξένα περιοδικά, αυτό ακριβώς λένε, πως επί της ουσίας κέρδισε σε χώρους και εξοπλισμό και έχασε στα υπόλοιπα.
Λογικό βέβαια, γιατί αυτό ζητάει ο κόσμος.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#737734 Σε ποιά έχασε;
Πως γίνεται να χάνεις όταν ο ίδιος ο πελάτης σου ζητάει το συγκεκριμένο τροπέτο;--> όλα εμπρός.
Συγκριτικά θα μου πεις, σε σχέση με πχ 20 χρόνια πρίν. Τώρα όμως είμαστε 20 χρόνια μετά.
Μήπως πρέπει να περάσουμε στο επόμενο στάδιο, μετά από αυτόν του...ρομαντισμού απέναντι στα -μικρά τουλάχιστον- πισωκίνητα;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#737735 Αν έχω καταλάβει καλά, πίσω κίνηση και πρακτικότητα δεν γινόταν να συνδυαστούν σε αυτό το μέγεθος, οπότε η εταιρεία έκανε τη λογική επιλογή
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#737736 Από την πρώτη γενιά που δεν χωρουσε άνθρωπος πισω απο ψηλό οδηγό, περασαμε στην δεύτερη που χωρουσε αλλά όχι ψηλός και όχι άνετα για να ερθει η τρίτη που έγινε ένα κανονικό μικρομεσαίο χατς. Δεν είναι το πλεον ευρύχωρο αλλά δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα η ευρυχωρια του.
Στην διαδρομή έχασε την πίσω κίνηση κάτι που στεναχώρησε λιγότερους από όσους χάρηκαν για τους χώρους.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#737740 Πάντως και η προηγούμενη, πισωκίνητη 1, δεν ήταν τίποτα εξαιρετικό στον δρόμο, στις βασικές εκδόσεις 136-170 ίππων. Η Giulietta και το Focus 3, για παράδειγμα, ήταν σαφώς πιο ενδιαφέροντα στις αντίστοιχες ιπποδυνάμεις, και ας ήταν προσθιοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#737741 Ε, δεν βλέπω να διαφωνούμε (με τους περισσότερους τουλάχιστον...). Αν δεν είσαι 1.90, μια χαρά κάθεσαι ακόμη και στην πρώτη γενιά, just saying.
Μην παρεξηγηθώ, η BMW καλά έκανε, αφού φαίνεται πως οι πολλοί επικροτούν.
Με την ίδια λογική πάντως, δεν βλέπω λόγο να μην γυρίσει και την 3αρα σε όλα εμπρός στην επόμενη γενιά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#737743 HF για αρχή οδήγησε κάτι πριν το θάψεις προκαταβολικά (γενικά αυτό- κι εγώ έλεγα ένα κάρο μαλακιες για suvλάκια πριν οδηγήσω καινούρια).
Με 15 χρόνια διαφορά ειναι αστείο να λέμε ότι οδηγικα ειναι χειρότερο από την πρώτη γενιά.
Για την πίσω κίνηση (που νομίζω εκεί βασιζεις την ετυμηγορία), στα λίγα άλογα δεν κάνει φοβερή διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#737744 Ακόμα και στα λίγα άλογα κάνει μια διαφορά η πίσω κίνηση, αλλά δεν σημαίνει αυτό ότι είναι εξ' ορισμού καλύτερο από ένα καλοστημένο προσθιοκίνητο. Δίνει καλύτερο ζύγισμα με το γκάζι (σε χαμηλές ταχύτητες τουλάχιστον όταν δεν έχεις δύναμη - η δικιά μου με 272 άλογα είχε διαφορά και σε υψηλότερες ταχύτητες) και δεν έχεις αντιδράσεις στο τιμόνι. Τι να το κάνεις όμως αυτό όταν η προηγούμενη Σειρά 1 ήταν βάρκα-γυαλός σε γρήγορες καμπές και με μέτριο τιμόνι, ενώ στην ίδια στροφή η Gilietta ήταν βράχος και με πολύ πιο κοφτερή συμπεριφορά; Με άλλα λόγια, τσάμπα η πίσω κίνηση της BMW...
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 21 Νοέμ 2021, 21:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά