< >
και ήρθε ο Γερμανός
- όταν πρώτοοδήγησα το 3008 μου φάνηκε αρκετά αργό , και είναι ....
+ Αισθητικά ανώτερο απο τον Γερμανο.
Αλλα ο Γερμανος εχει ,
+150 Αλογα
+ 4μοτιον
+-Dsg
Καλορίζικος. Βάλε και άλλες φωτό. Πες λεπτομέρειες.
Αύριο θα ανεβάσω και άλλες σήμερα το παρέλαβα φρέσκο φρέσκο.... (με χάλασε ότι είναι μικρότερο απο το 3008, άλλα σε Tiguan με 115hp δεν πήγαινα με τίποτα...)
Giuseppe Busso έγραψε:No comments....που τσιτα τα εργαλεία...
Πολυ ομορφη φωτογραφια...
< >
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Υποτίθεται πετυχαίνει ανάκτηση ενέργειας;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Θυμάμαι που τους είχα ρωτήσει τότε (προ επταετίας...) στην αντιπροσωπεία και με κοιτούσαν σαν χιουμορίστα εξωγήινο ...
Επίσης, λες να παίζει κάποιον (οποιονδήποτε) ρόλο αν βάλεις άλλη μπαταρία αντικατάστασης, που να έχει λιγότερα αμπέρ και να μην "υποστηρίζει" το start-stop ;
H καινούρια μπαταρία πρέπει να δηλωθεί, αλλιώς θα φορτίζεται με τα παλιά δεδομένα (άλλη αντοχή σε φόρτιση έχει μια καινούρια σε σχέση με την παλιά). Αν δεν έγινε με το διαγνωστικό, υπάρχει κολπάκι: https://www.youtube.com/watch?v=4-Uaf8lNcNo αλλιώς με το Forscan. Θεωρώ δεδομένο πως στην αλλαγή μένει κανείς στα ίδια πάνω κάτω Ah, αλλιώς σίγουρα δεν θα δουλεύει σωστά το s/s...
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.