Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809602 Κάτι άλλο που έβαλα μέσα στον πίνακα πλέον ( ο οποίος είναι βιομηχανικού τύπου τώρα ) είναι ένα σύστημα σαν το παρακάτω αν θυμάμαι καλά .

https://www.e-shark.gr/pyrosvestiras-gi ... -fidias-1m

Εννοείτε για ρελε διαφυγής κλπ που υπήρχαν κ πριν .

Μας συνέστησε επίσης η πυροσβεστική , να κάνουμε έλεγχο στον πίνακα μας κάθε δυο χρόνια , μην τυχόν κάτι έχει ξεβιδωθεί κ δεν κάνει καλή επαφή .


< >
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809603 Η επιλογή μετά την 911 ήταν δύσκολη όντως . Να αντικαθιστάς ένα μύθο της αυτοκίνησης , ένα παιδικό όνειρο , ένα status symbol για κάποιους κ εννοώ ότι η 911 είναι διαχρονική , όσο παλιά κ να είναι κάποιοι το μετράνε ότι έχεις 911 κ ας είναι φτηνότερη από πολλά νέα μοντέλα , οικογενειακά κ μη .

Η επιλογή μετά την 911 ήταν δύσκολη κ λόγω οικογένειας . Έστω κ στριμωγμένα μιας κ τα παιδιά μεγαλώνουν μπορούσαμε να πάμε καπου οι 4.

Πλέον ο μεγάλος βάζει μπροστά το αυτοκίνητο κ πατάει κ καμία ξερογκαζια κ αισθάνεται ότι κάτι απολαμβάνει χαχαχα

Κ στην μικρή άρεσε !

Πρέπει να βρω κάτι σαν booster , για να μπορούν να καθίσουν λίγο πιο ψηλά .
Είμαστε 11 κ 9 ετών . Υπάρχει κάτι από εταιρίες όπως η recaro ;


< >
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809604 Με την Alpine ( αν κ συχνά αναφέρομαι σαν το Alpine , κ έχουμε θέμα συζήτησης στην οικογένεια :) ) , απολαμβάνεις κ σχόλια θαυμασμού , βγάζει πολύς κόσμος φωτογραφίες , σου πιάνει κουβέντα , αλλά οι πολλοί είναι άνθρωποι που εκτιμούν , είναι ευγενικοί , το χαίρονται .

Ένας οδηγός ktm, με στολή , λασπωμένος , σταμάτησε στο φανάρι κ χαμογελώντας είπε ένα μπράβο , alpine , καινούργια , με ελληνικές πινακίδες , μπράβο ρε φίλε , περαστικοί στο δρόμο που λόγω ηλικίας γνωρίζουν το αρχικό μοντέλο , πιτσιρικάδες που βλέπουν κάτι διαφορετικό μάλλον κλπ κλπ . Αρκετές χαιρετούρες στο δρόμο κ thumps up .

Δεν είναι το φανταχτερό μοντέλο , ή αυτό που θα μπει πρώτο στα μπουζούκια , αλλά είναι όμορφο συναίσθημα , τα σχόλια από ανθρώπους που αγαπούν την οδήγηση .


< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#809622 Με γεια και καλές διαδρομές , είναι πολύ ιδιαίτερο και όμορφο .
Κάτι που δε γίνεται αντιληπτό εύκολα από τις φωτογραφίες παρα μόνο αμα το δεις από κοντά είναι το ποσό μικρό είναι αυτό το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#809625 Μπράβο vagmag!
Ειλικρινά μπράβο,και για αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο
Και για την περιγραφή

Να το χαρείτε οικογενειακώς πολλά-πολλά χρόνια , μιας και είναι σίγουρο future classic .
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809639
KiloMeater έγραψε:Με γεια και καλές διαδρομές , είναι πολύ ιδιαίτερο και όμορφο .
Κάτι που δε γίνεται αντιληπτό εύκολα από τις φωτογραφίες παρα μόνο αμα το δεις από κοντά είναι το ποσό μικρό είναι αυτό το αμάξι.


Σε ευχαριστώ πολύ .
Είναι όντως μικρό . Κ σκέφτεσαι , μα τόσα χρήματα για μέγεθος mx5 ??? Δεν μπορεί θα είναι καλό χαχαχα

Μέσα είναι αρκετά ευρύχωρο , τόσο για σχετικά ψηλούς , όσο κ για σχετικά γεμάτους ( όποτε χωράμε )
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809640
tsilis έγραψε:Μπράβο vagmag!
Ειλικρινά μπράβο,και για αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο
Και για την περιγραφή

Να το χαρείτε οικογενειακώς πολλά-πολλά χρόνια , μιας και είναι σίγουρο future classic .


Thank you
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809675
Anonymous Founder έγραψε:Τα έγραψες μια χαρά, ευχαριστούμε πολύ! :metalo:
Τώρα πες μας γιατί αγόρασες και... 2ο i3! :lol:
Σου άρεσε τόσο πολύ το πρώτο;
Από προβλήματα; Το λέω γιατί είναι από τα αυτοκίνητα που θα σκεφτόμουν ν'αγοράσω, αν δεν χαλάει όπως το συνηθίζουν οι κλασικές θερμικές BMW βέβαια..


Είχαμε για 4 χρόνια περίπου το i3 94, και κάναμε 80.000 χλμ αν θυμάμαι καλά .
Δεν αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα όπως συμβαίνει σε θερμικά μοντέλα , δεν κάναμε κάποιο service ιδιαίτερο . Όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής είχαμε αλλάξει υγρά φρενών , κάποιο φίλτρο καμπίνας , έχριζαν αλλαγής τα αμορτισέρ κ είχε αρχίσει να κάνει κάποιο θόρυβο το πορτακι φόρτισης ( το οποίο ήταν ακριβό ).
Γενικά αν εξαιρέσουμε τα λαστιχα που είναι περίεργη διάσταση , φορέσαμε κ χειμερινά κ μας έβγαλε ασπροπρόσωπους με αρκετό χιόνι νομίζω όλα κύλισαν πολύ ομαλά .
Η απόφαση για αλλαγή πάρθηκε με το σκεπτικό ότι το επόμενο διάστημα θα έχανε πολύ αξία ( πέσαμε λίγο έξω στον υπολογισμό , μιας κ όλα ανέβηκαν ). Πουλήθηκε πολύ γρήγορα .

Μείναμε χωρίς αυτοκίνητο για κανένα μήνα .

Οι επιλογές περιλάμβαναν το 208 το οποίο κάναμε κ test drive , το Honda e, τo model 3, το id3, το cupra κλπ .
Εν ολίγης , το Honda e είχε μικρή αυτονομία κ δεν άρεσε στη γυναίκα μου αν κ εμενα μου άρεσε πολύ , το model 3 αποτελούσε δικό μου πόθο κ λοξοκοιτουσα προς την έκδοση performance, αν κ η λογική επιλογή θα ήταν το rwd… ακριβούτσικο , μεγάλο για αυτό που το θέλαμε , τα άλογα πολλά για καθημερινή οικογενειακή μετακίνηση σε δρόμο βουνίσιο με στροφές , δεν το αποφασίσαμε πότε .
Το id3 ήταν παρόμοιο concept σαν το i3, με καλύτερους χώρους , πιο αυτοκίνητο , δύσχρηστο menu infotainment κ έδειχνε το βάρος του . Το cupra πιο όμορφο , φανταχτερό , δεν το οδήγησα αλλά θεωρούσα ουι θα είναι σαν το id3, πιο όμορφα καθίσματα , ήθελα την γρήγορη έκδοση, η οποία όμως είχε πολύ πολύ αργή παράδοση .
Το 208 ήταν η πιο λογική επιλογή , όμορφο , καινούργιο , δεν ήταν πολύ ακριβό , έγινε το απαραίτητο test drive κ απορρίφθηκε . Είχε μεγάλο χρόνο αναμονής για να έχει τον εξοπλισμό που θέλαμε , ήταν σαφώς πιο αργό από το i3, ενώ στη μετακίνηση μέσα στην πόλη όλα ήταν πολύ καλά , σε δρόμο με στροφές έδειχνε το βάρος του πολύ . Το αποκορύφωμα ήταν όταν κόλλησε η οθόνη κ δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε σταθμό , θερμοκρασία κλπ κλπ . Λυπήθηκα τον πωλητή . Θυμήθηκα κ σχολίασα για τα γαλλικά στην επιστροφή για το σπιτι .
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809678 Δια της ατόπου λοιπόν , φτάσαμε να ξανά κοιτάξουμε το i3 .
Όμως αυτό που ήθελα ήταν η έκδοση s , η ηλιοροφή , κ η μεγαλύτερη μπαταρία … 120 λέγεται .

Δεν ήθελα να πάρω ακριβώς το ίδιο με πριν . Η έκδοση s , μου γυάλισε στο μάτι από την πρώτη στιγμή .

Βρήκαμε αυτοκίνητο στη Γερμανία , κ ένας φιλος , ο Λεωνιδας αποφάσισε να το φέρει οδικώς . Χαρά στο κουράγιο του . Αυτός πρέπει να γράψει εντυπώσεις κ να τον παρουσιάσει ο dimsabas!

Σε σύγκριση με το προηγούμενο , είναι φαρδύ , έχει μεγαλύτερο μετατρόχια μάλλον , έχει μεγαλύτερες ζάντες . Είναι πιο επιθετικό λίγο στην εμφάνιση .
Η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή , χωρίς όμως να κοπανάει !
Έχει αλλάξει το άγαρμπο κάπως πάτημα του προηγούμενου απλού μοντέλου ! Στρίβει πολύ καλύτερα ! Πατάει πολύ καλύτερα !
Έχει sport επιλογή , στην οποία η απόκριση είναι πολύ άμεση !
Γρήγορο τιμόνι , καλού προσθιοκινητου ! Κόβει λίγο λιγότερο από ότι το απλό !

Θεωρητικά έχει λίγο μικρότερη αυτονομία από το αντίστοιχο απλό 120αρι αλλά εμείς δεν έχουμε επηρεαστεί σε κατι !

Έχουμε κάνει 20.000 χλμ από πέρυσι που το πήραμε !
Το μοναδικό έξοδο είναι πάλι τα λαστιχα ! Κ το ρεύμα :iconcool:

Η λίγο μεγαλύτερη μπαταρία , δίνει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στη μετακίνηση !

Μας αρέσει ιδιαίτερα σαν αυτοκίνητο :)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#809679 To S γιατί συγκεκριμένα; Imho έχασε την ρυθμισιμοτητα που είχε το απλό με το οποίο μπορούσες -αναλογικά- να παίξεις αρκετά.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#809683 vagmag για πες και λιγα πραγματα οποτε βρεις χρονο για το θεμα εισαγωγη.Πως τα εψαξες,πως τα τσεκαρισες,συννενοηση με τον αντιπροσωπο/μαντρα κλπ.
Τα εκανες μονος σου,ειχες ατομο Γερμανια?
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809703
drdino έγραψε:To S γιατί συγκεκριμένα; Imho έχασε την ρυθμισιμοτητα που είχε το απλό με το οποίο μπορούσες -αναλογικά- να παίξεις αρκετά.


Το είδα σαν αναβάθμιση , ότι παίρνω την έκδοση gti : :lipsealed:
Πάντως κ αυτό γυρνάει :innocent:

Το συγκεκριμένο , έχει κ ξύλο στο ταμπλό , που δίνει μια άλλη νότα στο well living .

ΥΓ: δεκτό το κράξιμο … από τη μια μου θες πιο σπορ συμπεριφορά , από την άλλη παίρνεις ηλεκτρικό κ σχολιάσεις για ξύλο στο ταμπλό . :lol:
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809704
dimviii έγραψε:vagmag για πες και λιγα πραγματα οποτε βρεις χρονο για το θεμα εισαγωγη.Πως τα εψαξες,πως τα τσεκαρισες,συννενοηση με τον αντιπροσωπο/μαντρα κλπ.
Τα εκανες μονος σου,ειχες ατομο Γερμανια?


Έχω ένα φίλο , που ασχολείται . Το βρήκαμε από αγγελία , σε αντιπροσωπεία αν θυμάμαι καλά , πήραμε κ εγγύηση κ ταξίδεψε , το έλεγξε κ το έφερε .
Γενικά καλά είναι να έχεις άνθρωπο που εμπιστεύεσαι όταν κάνεις τέτοια διαδικασία .
Βέβαια το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο , θα ήταν προτιμότερο να έρθει με κάποια μεταφορική , μιας κ δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλη αυτονομία , αλλά ο φιλος επέλεξε να ζήσει την εμπειρία :)
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#809841 Δεν ανέφερα ότι είναι 1800 κυβικα κ 252 άλογα .

Θυμάμαι 15 χρόνια πριν περίπου , στην πίστα των Σερρών , περνάει μπαμπας με παιδάκι κ χαζεύουν την Elise .
Κάποια στιγμή ρωτάει το παιδάκι ! Πόσα κυβικά είναι ; Πόσα άλογα έχει ;
Κ η απογοήτευση ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του , όταν απάντησα 1800 κυβικά και 160 άλογα .
Τον ξενέρωσα ….
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#810969 Ford Puma δεν ξέρω έκδοση, κινητήρα, άλογα κλπ.
Νοικιάρικο για λίγες ώρες για δουλειές,
Όμορφο, από μακριά η κόρη μου όταν το πρωτοείδαμε από εμπρός λέει σαν Πόρσε είναι.
Καλοί χώροι, καλή ορατότητα. Όμως δεν χωράει μπουκάλι όρθιο στις πόρτες. Καλές ρυθμίσεις θέσης οδήγησης.
Τράβαγε καλά παντού, το auto stop λειτούργησε άψογα, τα φρένα μόνο μου φάνηκαν λίγο απότομα αλλά δεν ήταν on-off, είχαν ρυθμισιμότητα, απλά πιάνουν πιο πολύ στην αρχή από όσο περίμενα.
Ναι θα μπορούσε να είναι πιο άνετο και ίσως λίγο πιο ήσυχο αλλά νομίζω ότι προσπαθώ να βρω μειονεκτήματα. Υπάρχει ένα χώρισμα χώρου αποσκευών αλλά δεν είχε κάλυμμα (στα μείον αν ισχύει).
Τελικά τα Ford μου πάνε, το έχω προσέξει ότι λειτουργούν όπως μου αρέσουν, κάνω αλλαγές ταχυτήτων χωρίς σκορτσαρίσματα, στρίβουν όμορφα. Περίπου το ίδιο και με Seat.
Όμως όσο χαριτωμένα είναι τα υπερυψωμένα σουβάκια έχουν ένα μπαλατζάρισμα που με χαλάει και καταστρέφει την αίσθηση οδήγησης.
Στην κατηγορία του όμως (μικρό σουβ βενζίνης) μου άρεσε πολύ και άνετα το αγόραζα.