Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#717607 Μιλάμε τώρα για τον ΚΚ.
Που έγραφε για την πρόκληση του κοινού αισθήματος από τα βελτιωμένα (που τα έφτιαχναν με λεφτά του μπαμπά ή παράνομα λεφτά αποκλειστικά) και την ίδια στιγμή έδινε 10αδες χιλιάδες για βόλτες με MiG29.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#718620 Λίαν συντόμως θα μεταφέρω τις εντυπώσεις ενός everyday οδηγού λείψιππου αυτοκινήτου (εμένα δηλαδή), με το γνωστό μου φωτογραφικό τρόπο κιόλας, από την εμπειρία οδήγησης ενός απίστευτου χιλιομετροφάγου σε εκτενές οδηγικό.

BMW 440gran Coupe με οδήγηση στις ομορφιές της Φωκίδας. Οδηγικές και μη. Παράλια Φωκιδας (Αλυκές - Πρόδρομος), Χώστια, ανάβαση Θίσβης, Αρβανίτσα, Αγία Άννα, Στείρι, Αράχοβα, Άμφισσα, Γραβιά, Αμφίκλεια, και Αθήνα από την Εθνική οδό. :metalo:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#718641 Μωρή παμπελοποννησιακή λέρα

Πώς και δεν είπες τίποτα Δεητζής, Δημόσιος, κτλ :lol: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#718755
JimClark έγραψε:Λίαν συντόμως θα...




:rtfm: :rtfm: :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#718787 Κάτσε ντεεε. Είπαμε. Μόνιμη κατοικία Ιωάννινα, Εργασία Αθήνα. Δώσε χρονο
:s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#718844 Είμαι σχεδόν 10 μέρες εδώ στην Αθήνα και είναι το πρώτο απόγευμα που δε βόλεψε να επισκευτώ κάποιο φίλο από τα παλιά. Τόσο περιζήτητος είμαι... :P

Το λοιπόν, την Κυριακή που πέρασε δε μπόρεσα να αρνηθώ την πρόσκληση φίλου που μου είπε "έλα ρε να σε γυρίσω στην Ελληνική Τοσκάνη". Του λέω, "Βοιωτία πέρασα μόλις χθές, αφού". Μου λέει, έλα να βολτάρουμε με το δικό μου.

Να πω την καψερή αλήθεια, το μυαλό μου γύρισε λίγα χρόνια πισω, στο προηγούμενο αμάξι του, ένα bug- eye Subaru wrx, αλλά μετά δούλεψε το μυαλό και λέω, κάτσε θα με πάει με το "'αλλο"... Όχι οτι θα έλεγα "όχι" σε ταξιδιάρικο meeting με ένα φίλο - λάτρη της οδήγησης._

BMW 440 GranCoupe του 2016

Από τις πρώτες ματιές το αμάξι κάθε άλλο παρά μαούνα δείχνει. Συμμαζεμένο σχετικά, χαμηλό αλλά και ευρύχωρο μέσα. Απλά με σχετικά χαμηλή οροφή (σκουρόχρωμη εσωτερικά) ιδίως για τους πίσω. Αν είναι πάνω από 1.80 θα πρέπει να έχουνε ένα πιο χαλαρό στυλ στο κάθισμα. Χώροι για τα πόδια επιβατών υπερ-αρκετοί. Για ένα ταπεινό ιδιοκτήτη ενός μικρού αμαξιού όπως εμένα, η διαφορά στην ποιότητα φαίνεται χαοτική. Προσεγμένα πλαστικά, δέρματα ραμμένα (2ο χέρι το αγόρασε ο φίλος και ο αρχικός ιδιοκτήτης φρόντισε να του περάσει αρκετά εξτραδάκια), προσοχή στην λεπτομέρεια.

Βάζουμε μπρος και αποφασίζουμε να οδεύσουμε προς Βοιωτία. Συνοδηγός αρχικά.

Ακόμα και στα πρώτα αστικά χιλιόμετρα το αμάξι φαίνεται απρόσμενα άνετο. Όσο προσανατολισμένο το normal setup του και να είναι οι 19άρες ζάντες με χαμηλοπρόφιλα λάστιχα προδιαθέτουν για κοπανήματα, αλλά εις μάτην. Επίσης, παντελής και η απουσία τριγμών ή οποιουδήποτε κροταλίσματος / θορύβου, παρά τα (όσα και να είναι) 71.000 χλμ στο κοντέρ.

Αττική οδός και η 440 δείχνει τον προσανατολισμό της. Είτε πηγαίνεις με 70 είτε με 140 τα επίπεδα θορύβου παραμένουν αστείως παραπλήσια. Η κύλιση στο νορμάλ πρόγραμμα ανάρτησης πολύ άνετη χωρίς πλεύσεις, με όση πληροφόρηση χρειάζεται. Σε αυτό το πρόγραμμα η επιλογή του 8τάχυτου κιβωτίου είναι η μέγιστη με το αστείο ποσό των <1500σ.α.λ. στα 100χμ/ω με μια σταθερή αξιοσημείωτη κατανάλωση των 6.5 περίπου λτ/100χλμ

Στη πληθώρα διαθέσιμων ενδείξεων, επιλέγω να κρατήσω ως θεατής την ένδειξη ιπποδύναμης / ροπής σε "live" ενημέρωση.

Βγαίνουμε από τις ευθείες και περνάμε σε στροφάτο κομμάτι. Στο απαιτητικότερο οδηγικά προς Στεφάνη κομμάτι βλέπω τη λειτουργία του Sport και Sport+. Το πρώτο επιτρέπει το στροφάρισμα σε μεγαλύτερες σ.α.λ και τις κρατάει εκεί για περισσότερο χρόνο, χωρίς να βάζει την D8 και αν μείνεις για κάποια ώρα χωρίς έξαρση γκαζιού, ανεβάζει σε ελαφρώς μεγαλύτερη σχέση. Το sport+ σε αφήνει να επιλέξεις όποια ταχύτητα θες και την κρατάει ες αεί και μάλιστα με τις αντίστοιχες ελευθερίες των ηλεκτρονικών και το πιο πληροφοριακό / στιβαρό τιμόνι.

Με συνοπτικές διαδικασίες και ξεπερνώντας το σοκ του kick down σε κάποια για τα δεδομένα μου "μα αφού δε προλαβαίν..., έλα ρε, προλάβαμε άνετα" προσπεράσματα και τα αστείρευτα αποθέματα ροπής δύναμης του turbo straight 6, πιάνουμε τα απέραντα ξανθά χωράφια που μας κλέβουν το φωτογραφικό μας δαιμόνιο (ο φίλος έχει 2ο χόμπι τη φωτογραφία σε πολύ πιο σοβαρό επίπεδο από εμένα).

Κοντά στη Δάφνη, στα σύνορα Αττικής και Βοιωτίας.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Μικρή στάση στις Ερυθρές όπου παίρνουμε κάτι να φάμε από ένα φούρνο. Ρωτάμε για καφέ, μας λέει το παληκάρι, πιο πάνω, στην πλατεία. Ανηφορίζουμε και μπαίνω στο πιο καλτ σκηνικό που έχω βρεθεί να πάρω καφέ. Προποτζίδικο, με 12 οθόνες , οι 11 σε σίγαση που παίζουν Κίνο / virtual soccer, αποτελέσματα αγώνων κτλ και η μία να παίζει την Κυριακάτικη Λειτουργία στη διαπασών. Μερικοί συμπλήρωναν δελτίο και συνέψελναν. Και εγώ εκεί μέσα στο παληκάρι δεξιά να παραγγέλνω φρέντο μέτριο. Σουρεάλ καταστάσεις.
Εικόνα

Μπαίνω μέσα στο αμάξι και συνεχίζω. Εκεί προσέχω ότι το αμάξι έχει και σύστημα μεταξύ άλλων που τανύζει τη ζώνη ασφαλείας στο επιθυμητό επίπεδο μόλις αρχίσει να κινείται. Σουρεάλ λέμε.

Στάση στα Λεύκτρα για πρωινό στη γνωστή πλατεία με το αεροπλάνο (τι μοντέλο είναι αυτό ας βοηθήσουν οι γνώστες; )
Εικόνα

Και το άλλο αεροπλάνο...
Εικόνα

Η κάποια κίνηση που υπήρχε ήταν για τις παραλίες της Αλυκής ή της Λιβαδόστρας ή λιγο πιο εκεί της παραλίας Σαράντη.
Εδώ οι Αλυκές της... Αλυκής, αριστερά δίπλα, δε φαίνεται, η παραλία.
Εικόνα

Πλάνα από τη βόλτα εκεί και ο φίλος "περηφανεύεται" ότι μου δείχνει επιτέλους ένα μέρος που δεν έχω περάσει ποτέ! :lol:


Όντως όμορφη η περιοχή
Εικόνα

Ανηφορίζουμε και εκεί επισκεπτόμαστε το τελευταίο χωριό τα Χώστια (γνωστότερα και ως Πρόδρομο).
Εικόνα

Εικόνα

Ως ένα σημείο φτάνουμε και γυρίζουμε προς τα πίσω.
Εικόνα

Εικόνα

Αξιοσημείωτη η όδευση του Μόρνου ως αρδευτικό κανάλι που κατεβαίνει χιλιόμετρα μακρυά να θρέψει τα χωράφια της ΑττικοΒοιωτίας.
Εικόνα

Και έρχεται η ώρα που όλοι περιμέναμε. Να πάρω στα χέρια μου το θηρίο. Βρίσκω σε πολύ λίγο χρόνο την ιδανική θέση οδήγησης, και θαυμάζω πόσο ωραία είναι να έχεις καθρέπτη που βλέπεις πίσω, (στο φιατ συντονίζει τρέμει, είναι μια διαρκής θολούρα... :lol: ). HUD ενδείξεις που διαβάζουν τις πινακίδες και σου λένε το όριο, το πότε μπορείς να προσπερνάς και το πόσο πηγαίνεις. Ρυθμίσιμο και αυτό.

Όχι βέβαια ότι στο κομμάτι που περίμενα να οδηγήσω θα βρίσκαμε κίνηση. Και δη να μας εμποδίσει. Ανάβαση Θίσβης. Ένα απωθημένο και ταυτόχρονα μια αγαπημένη διαδρομή. Από το τεύχος νομίζω άνοιξης 2007 του Drive που συγκρίναν 2λιτρα τούρμπα και το διάβαζα ξανά και ξανά και ξανά όταν ήμουν φαντάρος, έλεγα με την πρώτη ευκαιρία θα πάω εκεί.

Sport και sport+ , και δώσε.
Σε κανένα σημείο η 440 δε φάνηκε ικανή όχι να προβληματίσει, αλλά να δείξει "off topic" που λέμε και οι φορουμονοματαίοι. Κρύβει τον όγκο της με περισσή μαεστρία, με αποθέματα ροπής και δύναμης. Το κιβώτιο, από άλλο πλανήτη, εύκολα θα κάνει kick down από τις 5.500 σαλ στις 6700 6800 και εκεί που λες, "τι το ήθελε τώρα" κολλάς στο κάθισμα και στις όσες 300 400 στροφές του φάσματος απομένουν η δύναμη υπάρχει και δίνεται με εκπληκτικό τρόπο. Χωρίς jolt-αρίσματα, με ένα συνεχή "ραμμένο" τρόπο, αποτελεσματικότατο χωρίς εξάρσεις. Υστέρηση σε ανεβάσματα κατεβάσματα; Δεν υφίστανται...

Του λόγου μου είμαι μαθημένος σε λείψιππο αμάξι. Οπότε βάζω το Sport+ και καραγουστάρω τον τρόπο που η 2α και η 3η γεμίζουν γραμμικά χωρίς την παραμικρή απώλεια πρόσφυσης. Από τις 2500 ως τις 7000 και λίγο. Απόλαυση! 255 πίσω και 225 μπροστά αν θυμάμαι καλά και με λαστιχάρες τα pilot sport 4s να κάνουν το χιλιομετροφάγο θεριό να εκμηδενίζει στροφές, φουρκέτες σε βαθμό υπερθετικό.

Το γκαζωτό κομμάτι είναι όλο ανηφορικό, οπότε για τα φρένα δε θα πω κάτι αφού δε χρειάστηκε να δουλέψουν υπερωρίες.

Μικρή παύση και φωτογραφο-στάση στις πρώτες ανεμογεννήτριες που έχουν μαστίσει και καταστρέψει το φυσικό κάλλος του Ελικώνα.

Η Θέα από εκεί που ήρθαμε, τις Αλυκές με το πέρασμα του Μόρνου
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

BMW και 3άκτινο... Τα κρατήσαμε σε απόσταση λόγω "οικογενειακής" κόντρας... :s_whiteflag
Εικόνα

Ξαναμπαίνουμε μέσα και ορμάω ακόμα περισσότερο. Έχω τη διαδρομή άλλωστε φρέσκια από την προηγούμενη που την κατέγραψα με τον Totoro. Σε slow motion. Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη του ιδιοκτήτη, που προς τιμήν του μου έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσω έτσι, πιέζω στα όρια του λογικού. Κάποιες μικρές προ-τοποθετήσεις, μια σκέτη γλύκα παρά τους κοντά 2 τόνους φαντάζομαι, (οχι οτι το καταλαβαίνεις). Σε κάποια σημεία που η ταλαίπωρη άσφαλτος δε συνεργάζεται μια στιγμιαία μεταβολή στην κατανομή της ροπής/δύναμης σε φέρνει στον ίσιο δρόμο της "γραμμικότητας" πριν προλάβεις να σκεφτείς να προβληματιστείς.

Μερικά φρεναρίσματα με το αριστερό, κάποιες αλλαγές ταχυτήτων μέσα στη στροφή, με οποιαδήποτε συνθήκη, φουλ γκάζι, μερικό γκάζι, άφημα γκαζιου. Απολαυστικό το πόσο καλοστημένο το σύνολο.

Ως εκεί. Πιάνουμε Αγία Άννα και από εκεί Αρβανίτσα. Ο δρόμος κάπου εδώ χάνει το στροφιλικικό του ενδιαφέρον και απλά γίνεται πανέμορφος. Αισίως αυτή η πλευρά του Ελικώνα δε μαστίζεται από Ανεμογεννήτριες. Τουλάχιστον ως τώρα

Στην Αρβανίτσα, στο χώρο αναψυχής.
Εικόνα

Εικόνα

Κυριάκι, Δίστομο, Ζεμενό, Αράχοβα. Με συνοπτικές διαδικασίες επιλέγουμε μακροσκελέστερη διαδρομή μέσω Άμφισσας , Γραβιάς. Λίγο πριν το ανηφόρι του Μπράλου στρίβουμε δεξιά προς Αμφίκλεια. Σε όλο το κομμάτι της παλιάς εθνικής οδού απολαμβάνεις τη χαλαρή, αστρεσσάριστη οδήγηση. Ξέροντας ότι κάθε αμάξι που θα βρεθεί στο δρόμο σου, αν το επιθυμήσεις είναι ζήτημα ενός τσαρουχώματος... όχι να το προσπεράσεις μόνο, να το αφήσεις εκτός οπτικού πεδίου του καθρέπτη σου.

Στάση για τελευταία φωτογραφία στον έρημο σταθμό της Λιλαίας.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Μετάβαση like a boss προς τα πιο κεντρικά της Στερεάς Ελλάδας και ζητάω από τον ιδιοκτήτη μια χάρη. 50 χιλιόμετρα Εθνικής οδού.

Εικόνα

Εκεί που ταιριάζει γάντι της 440 να "ανοίγει" δρόμους τελειώνοντάς τους σε χρόνους dt, που εύκολα σε βάζουν σε ρυθμούς παράνομους. Ορχομενός, Κάστρο και βουρ προς Εθνική οδό. Ντρέπομαι να πω ότι οι Στροφές Υλικής γίνανε ευθείες, με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ, πολύ πάνω από την τελική του Totoro :s_blush , οι προπορευόμενοι στην έλευση της ασημένιας υπερταχείας ευγενικά ανοίγανε δρόμο από ίσαμε μισό χιλιόμετρο πριν. Ατσαλάκωτος, γρήγορα, ασφαλώς και χωρίς να νιώθεις τίποτα από το παρελαύνον scenery εκτός από όταν άνοιγες λίγο παράθυρο να δεις "οτι όντως έχει 36 έξω".

Αυτό το κομμάτι οδηγικά μου έκανε εντύπωση, γιατί ίσως είναι και το ταιριαστό του αυτοκινήτου. Να καταπίνει χιλιόμετρα. Μπορεί άνετα να "κοντράρει" ένα hot hatch, ίσως και ένα sport coupe (άλλωστε είναι ένα από αυτά), αλλά η καρδούλα του λέει την ανοιχτωσιά, που αισθάνεσαι ότι δε θες να τελειώσει ποτέ.

Πάνω που αποφασίζω στο Σείριο να αλλάξω θέση, καθώς με αγχώνει πάντα το μπάσιμο (πατριδογνωσιακή λέξη αφιερωμένη στο blinkys) στην Αθήνα, μου πετάει στο μενού ενδείξεων την ένδειξη "Καφεδάκι - ώρα για στάση" "Θέλετε να ψάξω για κοντινό καφέ". Αν μπορούσα να απαντήσω "πήρα τη δόση μου ευχαριστώ", θα το έκανα :s_music

Για την ιστορία γράψαμε κάπου στα 9.3 κατανάλωση με μπόλικες ταρζανιές αλλά και μπόλικα χιλιόμετρα οικονομικής - χαλαρής οδήγησης.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#718845 Noμιζω το βαρος ειναι πολυ κατω των 2 τοννων. Δεν ειναι πολυ βαρυ ισως 1600 κιλα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#718846 F-104 το αεροπλάνο BTW. Πολλα έξτρα βλέπω, adaptive cruise, κάμερες μπροστά, adaptive led, μερακλής.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#718849
drdino έγραψε:F-104 το αεροπλάνο BTW. Πολλα έξτρα βλέπω, adaptive cruise, κάμερες μπροστά, adaptive led, μερακλής.


440 ειναι, δεν το αγοραζεις γυμνο.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#718850 Εκτός απο περιγραφές σε άγνωστα για τους περισσότερους απο εμάς περιοχές τώρα και test drive,ευχαριστούμε Ξενοφών!
Το αεροπλάνο είναι F-104,στην πλατεία...οσο για το πρακτορείο οπαπ-καφέ,ξέρω πράκτορα που επειδή πελάτες του ζητούσαν καφέ οσο ητάν στο πρακτορείο του,νοίκιασε το διπλανό κατάστημα και το έκανε καφέ!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#718851
GTS έγραψε:
drdino έγραψε:F-104 το αεροπλάνο BTW. Πολλα έξτρα βλέπω, adaptive cruise, κάμερες μπροστά, adaptive led, μερακλής.


440 ειναι, δεν το αγοραζεις γυμνο.
You'd be surprised
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#718853
GTS έγραψε:Noμιζω το βαρος ειναι πολυ κατω των 2 τοννων. Δεν ειναι πολυ βαρυ ισως 1600 κιλα.


E, βαλε και 2 νοματαίους μέσα, πλησιάζει κάπως.


drdino έγραψε:F-104 το αεροπλάνο BTW. Πολλα έξτρα βλέπω, adaptive cruise, κάμερες μπροστά, adaptive led, μερακλής.


Ειπα να πω Αστρομαχητής. ;) Thanks. Ναι ο πρώτος ιδιοκτήτης ήταν μερακλής.

postruck έγραψε:οσο για το πρακτορείο οπαπ-καφέ,ξέρω πράκτορα που επειδή πελάτες του ζητούσαν καφέ οσο ητάν στο πρακτορείο του,νοίκιασε το διπλανό κατάστημα και το έκανε καφέ!


έτσι εξηγείται...!!


Anonymous Founder έγραψε:Ωραίος ρε συ, φοβερό κείμενο, ένοιωθα λες και ήμουν κι εγώ στην βόλτα!

:s_cool
Άβαταρ μέλους
By glf
#718854 Ωραίος. Πω ρε, πόσο καιρό έχω να πάω κάπου απλώς για το οδήγημα..
Οκ κάπου κάπου ξεδίνω αν και με την οικογένεια μέσα. Έχουν.. κατανόηση :)