Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#715639
JimClark έγραψε:Μάλιστα. Πάντως και εγώ τώρα που είμαι 5cm πάνω με την μικρή παραχώρηση στην άνεση, νομίζω ότι έκανε τρελή διαφορά. Άλλωστε οι 16 μαμά πόντοι είναι κάπως λίγοι.


Στάνταρ το ψήλωμα έκανε μεγάλη διαφορά στο offroading!
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#715646 RX400h:
Top Speed 200 km/h
Acceleration, 0-100 km/h 7.6 sec

IS300h F sport
Επιτάχυνση 0-100 km/h 8,4 sec
Τελική ταχύτητα 200 km/h

Δεν είναι μικρή η διαφορά των 0,8 sec για να περάσει απαρατήρητη από τον Π.Ο. :shifty:

Πέρα από την πλάκα, σαν αίσθηση ήταν το ίδιο ή λίιιγο πιο αργό.

Σήμερα που μπήκα πάντως στο RX, μου φάνηκε ότι οδηγούσα από τον 1ο όροφο. Αντιθέτως όταν μπήκα στο is300h, δεν μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση η διαφορά του ύψους. Συνειρμούς για το model 3 κάνω :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Govus
#715688 Επιστροφή στο παρελθόν, οδηγώντας ένα ...200SX (S13) του '93 (από τα τελευταία) με >350.000 χλμ. σε εντελώς εργοστασιακή κατάσταση :thumbsup: !!
Δεν έχω να πω και πολλά, αφού το οδήγησα κυρίως στην εθνική και λίγο σε άγνωστες επαρχιακές διαδρομές (από και προς πέριξ της Καβάλας-Παγγαίο, Ελευθερούπολη μέχρι παραλιακά) .
Ακριβά ήταν τω καιρώ εκείνω τα ρημάδια, αλλά τεχνολογικά πολύ μπροστά... Μην αναφερθώ δε στην αξιοπιστία :iconcool: . Μόνο αυτήν την 35άρα (και κάτι) 5η να μην είχε και θα ήταν (στα νιάτα του) το τέλειο όχημα για ταξίδι.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#715692 :inlove:
Για να έχει και τόσα χιλιόμετρα, πάει να πει πως ο ιδιοκτήτης του το έχει χαρεί και δεν το έχει λυπηθεί επίσης.
Τι αμαξάρες έχουν φτιάξει οι ιάπωνες κατά καιρούς πάντως...
Αν είχαν λίγο καλύτερη προώθηση και διαφήμιση, θα είχαν πουλήσει πολύ παραπάνω και πολύς περισσότερος κόσμος θα τα εκτιμούσε.
Θυμάμαι ένα κόκκινο που είχαν δοκιμάσει οι 4 Τροχοί όταν είχε βγει, πόσο φοβερό έδειχνε στα μάτια μου! Και δεν συμφωνώ πως ήταν τόσο ακριβά, απλώς αυτοί που είχαν τα λεφτά ν'αγοράσουν, δεν τ'αγόραζαν λόγω σήματος και έπαιρναν καμιά 320 ξέρω γω...
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#715694 Ω να σου γ@μησω και σε καλή κατάσταση!

Sent from hell >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#715696 stock με 350κ χλμ.Απιστευτο!
Άβαταρ μέλους
By g8777
#715725 Οδηγώντας το Focus RS με τον Κώστα Καββαθά: η ψυχοθεραπεία του Π.Ο.


Λοιπόν, ήμουν κάποτε στην παρουσίαση της Lancia Kappa, στο εξωτερικό”, μου λέει καθώς περνάμε απ΄το γαλήνιο μπλε του Σαρωνικού. ”Εκεί ήταν και ο Ιταλός Υπεύθυνος Επικοινωνίας του gruppο, με τον οποίο, μάλιστα, είχαμε πολύ καλή σχέση. Ο Giraudi”.

Και συνεχίζει. ”Παίρνω τη Kappa για να την οδηγήσω για πρώτη φορά και μετά από λίγα λεπτά ο Giraudi με βλέπει να επιστρέφω. ”Τι έγινε;”, με ρωτά, ”συνέβη κάτι;”.

”Τι είναι αυτό;” του λέω. ”What the fuck is this? Η Kappa ήταν τέσσερις ρόδες με ένα αμάξωμα από πάνω. Μέχρι εκεί”. Και ο Giraudi μένει ”άγαλμα”.


ΣΥΝ ΆΠΕΙΡΟ. :yahoo:

Η κεντρική ιδέα του Καββαθά ήταν ο Π.Ο. Και η αντιδιαστολή με τον Άσχετο Χειριστή. Αυτός έβαλε την υποψία πίσω απ΄την απόλυτη βεβαιότητα του κάθε οδηγικά ηλιθίου πως ίσως, μπορεί, να μην είναι τόσο καλός όσο αφελώς πιστεύει. Κι αυτό, ξέρετε, σώζει με έναν τρόπο άμεσο, απτό, εδώ και τώρα.

Ο Π.Ο. είναι αυτός που ξέρει τις δυνατότητές του, το όριο του αυτοκινήτου, που εκτιμά σωστά τις δεδομένες συνθήκες, ζει, οδηγεί, απολαμβάνει, συμμετέχει, κινείται με ασφάλεια. Απ’ αυτόν το μάθαμε.


:metalo: :metalo: :metalo:

ΑΚΡΙΒΏΣ.

Όλο το αυτοκίνητο είναι θεϊκό”, συνεχίζει,” να έλειπε μόνο αυτή η μεγάλη αεροτομή πίσω που μου θυμίζει, το Type R που είναι 100% για κάγκουρες. Γιατί η αισθητική δεν μπορεί να είναι καλύτερη, πιο ήρεμη; Το Honda ”τρομάζει” χωρίς λόγο.”


ΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠ

:iconcool:


Εικόνα

:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#715739 Κάτι χρόνια πίσω βέβαια...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#715743 Το Ιντεγκραλε του Καββαθα ηταν μπλε οχι σκουρο πρασινο. Τον ειχα δει μια φορα με αυτο ειχε ερθει στο ΕΜΠ για μια ομιλια.

Δεν ξερω γιατι εγραψε στο αρθρο πρασινο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#715804 Πράσινη την θυμάμαι κι εγώ του ΚΚ, για την ακρίβεια κυπαρισσί. Ίσως είχε πάει με άλλη στο ΕΜΠ...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#715840
markvag έγραψε: Το τιμόνι έχει περίεργη αίσθηση, μια βαραίνει, μια ελαφραίνει, έχω την εντύπωση πως οφείλεται στα χωμάτινα λάστιχα, αλλά παίζει να την έχει ακούσει και η κρεμαγιέρα.


Και τελικά έχουμε νικητή. Σήμερα δεν είχε υποβοήθηση. :lol: Στην οδήγηση κανένα πρόβλημα, στους επιτόπου ελιγμούς πάλι... :lipsealed: Κάνεις μπράτσο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#716139 2Νομιζω πρέπει να θεωρήσουμε το Duster άξιο συνεχιστή του Niva (το οποίο παραμένει ανώτερο σε "εκτός δρόμου τεχνολογία") αλλά πιο εκσυγχρονισμένο και πιο αξιόπιστο. Του οποίου επίσης ο προσανατολισμός του ήταν διαφoρετικός από του Vitara.
Το Πάντα καλό χρυσό αλλά σε παρατεταμένες καταστάσεις οι συμπλέκτες δεν αρκούν και οι ροπές ενός μεγαλύτερου κινητήρα χρειάζονται.

Απο SUV σε σεντάν σε ταξίδι (είτε hybrid είτε όχι) είναι αναμενόμενη η διαφορά σε κατανάλωση. Η αεροδυναμική περιπτέρου σε ταξίδι κοστίζει.
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#717593
g8777 έγραψε:Οδηγώντας το Focus RS με τον Κώστα Καββαθά: η ψυχοθεραπεία του Π.Ο.


Λοιπόν, ήμουν κάποτε στην παρουσίαση της Lancia Kappa, στο εξωτερικό”, μου λέει καθώς περνάμε απ΄το γαλήνιο μπλε του Σαρωνικού. ”Εκεί ήταν και ο Ιταλός Υπεύθυνος Επικοινωνίας του gruppο, με τον οποίο, μάλιστα, είχαμε πολύ καλή σχέση. Ο Giraudi”.

Και συνεχίζει. ”Παίρνω τη Kappa για να την οδηγήσω για πρώτη φορά και μετά από λίγα λεπτά ο Giraudi με βλέπει να επιστρέφω. ”Τι έγινε;”, με ρωτά, ”συνέβη κάτι;”.

”Τι είναι αυτό;” του λέω. ”What the fuck is this? Η Kappa ήταν τέσσερις ρόδες με ένα αμάξωμα από πάνω. Μέχρι εκεί”. Και ο Giraudi μένει ”άγαλμα”.


ΣΥΝ ΆΠΕΙΡΟ. :yahoo:

Η κεντρική ιδέα του Καββαθά ήταν ο Π.Ο. Και η αντιδιαστολή με τον Άσχετο Χειριστή. Αυτός έβαλε την υποψία πίσω απ΄την απόλυτη βεβαιότητα του κάθε οδηγικά ηλιθίου πως ίσως, μπορεί, να μην είναι τόσο καλός όσο αφελώς πιστεύει. Κι αυτό, ξέρετε, σώζει με έναν τρόπο άμεσο, απτό, εδώ και τώρα.

Ο Π.Ο. είναι αυτός που ξέρει τις δυνατότητές του, το όριο του αυτοκινήτου, που εκτιμά σωστά τις δεδομένες συνθήκες, ζει, οδηγεί, απολαμβάνει, συμμετέχει, κινείται με ασφάλεια. Απ’ αυτόν το μάθαμε.


:metalo: :metalo: :metalo:

ΑΚΡΙΒΏΣ.

Όλο το αυτοκίνητο είναι θεϊκό”, συνεχίζει,” να έλειπε μόνο αυτή η μεγάλη αεροτομή πίσω που μου θυμίζει, το Type R που είναι 100% για κάγκουρες. Γιατί η αισθητική δεν μπορεί να είναι καλύτερη, πιο ήρεμη; Το Honda ”τρομάζει” χωρίς λόγο.”





Καλα κρατατε και μικρο καλαθι γενικα.....
Επισης αυτος ο ΠΟ και ο ορισμος του σηκωνει πολυ κουβεντα....
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#717604 τo Honda ειναι για καγκουρες.Μαιστα...