Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#715534 Κάντε την σύγκριση του τελευταίου Grand Vitara (αυτό με την μόνιμη τετρακίνηση) ή του προτελευταίου FL (αυτό με την κατ'επιλογήν) με το καινούριο και να το κουβεντιάσουμε. Δείτε τι έδινε ο ανταγωνισμός τότε και τι σήμερα, και πώς στέκεται το σημερινό Vitara...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#715541
Asimov έγραψε:Το s Cross είναι πολύ καλύτερης ποιότητας από το vitara
Και πολύ πιο ασκημο.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#715542 Χάλια είναι και τα δύο, αλλά να το δεχτώ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#715545
edmond έγραψε:Όταν λες μόνιμη;

Μιλώ γι'αυτό το μοντέλο:
Εικόνα
Ήταν μόνιμα τετρακίνητο, όχι κατ' επιλογήν.
Το τελευταίο κατ' επιλογήν, ήταν αυτό:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#715546
Asimov έγραψε:Χάλια είναι και τα δύο, αλλά να το δεχτώ.

Την προηγούμενη φορά που έκανα τέτοια σχόλια πάντως, ήρθε κάποιος και με μάλωσε. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#715548 Πριν κάνα δίμηνο, ήμουν στο να δίλλημα καινούριο Vitara ή Duster υγραέριο. Τα οδήγησα κιόλας, το Vitara είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, με εξοπλισμό από τη βασική έκδοση στον Ρουμάνο δεν μπαίνει ούτε ως έξτρα (full led, ACC).
Συμφωνώ ότι αν ήθελα αμάξι για εργοτάξιο, θα προτιμούσα τον Ρουμάνο, πολύ άνετη ανάρτηση στα κατσάβραχα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#715550 Στον εξοπλισμό δεν υπάρχει καν σύγκριση. Σε βαφή και πλαστικά, και εκεί. Στα υπόλοιπα είναι καλύτερο το Duster κατ'εμέ. Αν θέλεις χαμάλη και εργαλείο, πας στο Duster με κλειστά μάτια. Και είμαι βέβαιος πως θα είναι και αξιόπιστο (έχει και λιγότερα υποψήφια να χαλάσουν).
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#715565
Anonymous Founder έγραψε:
edmond έγραψε:Όταν λες μόνιμη;

Μιλώ γι'αυτό το μοντέλο:
Εικόνα
Ήταν μόνιμα τετρακίνητο, όχι κατ' επιλογήν.
Το τελευταίο κατ' επιλογήν, ήταν αυτό:
Εικόνα

Δεν κατάλαβα σε ποιο σου φαινόταν ότι ακουγόταν η άσφαλτος σε αυτά που δείχνεις ή σε αυτό που πουλιέται τώρα;;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#715571 Σε αυτό που πουλιέται τώρα, είχα μπει στο 1.6 ατμόσφαιρα σε βόλτα στο Πήλιο. Μιλώ για το παρακάτω:
Εικόνα
https://www.gocar.gr/test-drives/test/2 ... 20_PS.html
Σε μια απλή έκδοση όχι την ίδια που έχει το περιοδικό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#715573
JimClark έγραψε:To fiat panda κάνει πανηγύρι εκεί σε πληροφορω αρκεί να έχει λάστιχα σωστά. Αναφέρομαι για το σημείο της φώτο.


Δεν ήταν τόσο η κροκάλα, αλλά η κλίση που είναι μεγάλη και που μάλλον δεν απεικονίζεται σωστά από τη γωνία της φωτογραφίας, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να βρω καλύτερη γωνία εκείνη τη στιγμή... Σημειώνω πως είναι δύσκολη και η κάθοδος (κυρίως) και με τα πόδια στο συγκεκριμένο σημείο! :lol: Το αρκουδάκι λίγο πριν το τέλος απλά έμενε. :lol: Και αν συνέχιζες απλά υπερθέρμαινε τον συνεκτικό συμπλέκτη και έβγαινε off η 4κίνηση. :lol: Και το δοκίμασε (δις) και άνθρωπος με χρόνια εμπειρίας στα εργοτάξια και τα λατομεία. Όχι ότι το Panda δεν είναι εξαιρετικό (κατσικάκι), αλλά δεν έχει τη ροπή, την πολύ κοντή 1η (που μετράει πολύ σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση) και την απόσταση από το έδαφος του Duster, που εν τέλει θα κάνει τη διαφορά.

Εξάλλου, ο τελευταίος οδηγός του Duster είχε ένα Panda και μόλις "ελευθερώθηκε" ο Ρουμάνος κίνησε γη και ουρανό για να του το αλλάξουν, γιατί το Duster ήταν καλύτερο εκτός δρόμου από το Fiat και σε 1-2 σημεία που το Panda κολώνει ή βρίσκει, το Dacia περνάει άνετα. Και ξαναλέω μιλάω για ανθρώπους που έχουν φάει πολλά χρόνια σε λατομεία, όχι εμένα που είμαι ψάρακας! :lol:

Αν κάτσει και έρθεις προς τα μέρη τα εδώ, σφύρα πάντως! :inlove:



Πάντως, το ξεσκονόπανο είναι πραγματικό εργαλείο και δεν είναι τυχαίο το ότι είναι μεγάλο hit σε εταιρείες με λατομεία, εργοτάξια, κτλ, μιας και δεν υπάρχουν πλέον άλλα SUV με σοβαρές ικανότητες εκτός δρόμου. Αν δε συνδυάσει κανείς και το ότι είναι αξιόπιστο και ανθεκτικό στην κακομεταχείριση και γενικά οικονομικό σε αγορά και συντήρηση, το πακέτο είναι πολύ δυνατό για τέτοια χρήση. Προσωπικά, επιμένω, θα το σκεφτόμουν σοβαρά και για οικογενειακό, δεν είναι καθόλου κακή περίπτωση, για όποιον ψάχνει κάτι απλό.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#715596 Μάλιστα. Πάντως και εγώ τώρα που είμαι 5cm πάνω με την μικρή παραχώρηση στην άνεση, νομίζω ότι έκανε τρελή διαφορά. Άλλωστε οι 16 μαμά πόντοι είναι κάπως λίγοι.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#715630 Τελικά (από εδώ --> viewtopic.php?p=714343#p714343), το μόνο διαθέσιμο αυτοκίνητο, επειδή οι προηγούμενοι δεν επέστρεψαν στην ώρα τους τα αυτοκίνητα, ήταν ένα τέτοιο --> https://www.gocar.gr/cars/LEXUS/IS300h/F_Sport/

Δυστυχώς δεν είχα χρόνο να το ψάξω πολύ, απλά ρύθμισα κάθισμα, καθρέφτες, navi, μηδένισα κατανάλωση, φουλάρισα βενζίνη, γιατί ήταν κάτω από τη μέση, κι έφυγα.
Μέχρι να πιάσω Αττική Οδό, μέχρι να ζεσταθεί μάλλον και το αυτοκίνητο, είδα την κατανάλωση στο 12. Σκέφτηκα "καλή επιλογή", θα βάλω ξανά βενζίνη στο γυρισμό. Πιάνοντας Αττική Οδό, άρχισε να πέφτει. Δεν ασχολήθηκα ξανά μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας όπου βλέπω.... 5,4. Μην τα πολυλογώ, με ταχύτητα 130-140, έφτασα Αμαλιάδα με 5,7. Απίστευτη κατανάλωση. Με το rx400h θα είχα σίγουρα μεταξύ 9,5-10 lt/100. Range, ξεκίνησε με 880 km και μετά από 600km έδειχνε 330. Η ένδειξη, λίγο κάτω από τη μέση... Κυριολεκτικά άφωνος.

Στον ανοικτό δρόμο πολύ σταθερό, το τιμόνι ιδιαίτερα ακριβές και με ωραία αίσθηση, η ανάρτηση απορροφούσε παραπάνω από ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες και ήταν πολύ άνετη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Κατανάλωση (κυρίως) και απόσβεση ανάρτησης μου έκαναν ιδιαίτερα καλή εντύπωση.

Από επιδόσεις δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, όχι ότι ήταν κακό. Μου φάνηκε λίγο πιο αργό από το RX.


< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#715637 Και μερικές φωτογραφίες.
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα