Asimov έγραψε:Το s Cross είναι πολύ καλύτερης ποιότητας από το vitaraΚαι πολύ πιο ασκημο.
< Note 8 >
edmond έγραψε:Όταν λες μόνιμη;
Μιλώ γι'αυτό το μοντέλο:
Ήταν μόνιμα τετρακίνητο, όχι κατ' επιλογήν.
Το τελευταίο κατ' επιλογήν, ήταν αυτό:
Asimov έγραψε:Χάλια είναι και τα δύο, αλλά να το δεχτώ.
Την προηγούμενη φορά που έκανα τέτοια σχόλια πάντως, ήρθε κάποιος και με μάλωσε.
Συμφωνώ ότι αν ήθελα αμάξι για εργοτάξιο, θα προτιμούσα τον Ρουμάνο, πολύ άνετη ανάρτηση στα κατσάβραχα.
Anonymous Founder έγραψε:edmond έγραψε:Όταν λες μόνιμη;
Μιλώ γι'αυτό το μοντέλο:
Ήταν μόνιμα τετρακίνητο, όχι κατ' επιλογήν.
Το τελευταίο κατ' επιλογήν, ήταν αυτό:
Δεν κατάλαβα σε ποιο σου φαινόταν ότι ακουγόταν η άσφαλτος σε αυτά που δείχνεις ή σε αυτό που πουλιέται τώρα;;
https://www.gocar.gr/test-drives/test/2 ... 20_PS.html
Σε μια απλή έκδοση όχι την ίδια που έχει το περιοδικό.
JimClark έγραψε:To fiat panda κάνει πανηγύρι εκεί σε πληροφορω αρκεί να έχει λάστιχα σωστά. Αναφέρομαι για το σημείο της φώτο.
Δεν ήταν τόσο η κροκάλα, αλλά η κλίση που είναι μεγάλη και που μάλλον δεν απεικονίζεται σωστά από τη γωνία της φωτογραφίας, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να βρω καλύτερη γωνία εκείνη τη στιγμή... Σημειώνω πως είναι δύσκολη και η κάθοδος (κυρίως) και με τα πόδια στο συγκεκριμένο σημείο! Το αρκουδάκι λίγο πριν το τέλος απλά έμενε. Και αν συνέχιζες απλά υπερθέρμαινε τον συνεκτικό συμπλέκτη και έβγαινε off η 4κίνηση. Και το δοκίμασε (δις) και άνθρωπος με χρόνια εμπειρίας στα εργοτάξια και τα λατομεία. Όχι ότι το Panda δεν είναι εξαιρετικό (κατσικάκι), αλλά δεν έχει τη ροπή, την πολύ κοντή 1η (που μετράει πολύ σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση) και την απόσταση από το έδαφος του Duster, που εν τέλει θα κάνει τη διαφορά.
Εξάλλου, ο τελευταίος οδηγός του Duster είχε ένα Panda και μόλις "ελευθερώθηκε" ο Ρουμάνος κίνησε γη και ουρανό για να του το αλλάξουν, γιατί το Duster ήταν καλύτερο εκτός δρόμου από το Fiat και σε 1-2 σημεία που το Panda κολώνει ή βρίσκει, το Dacia περνάει άνετα. Και ξαναλέω μιλάω για ανθρώπους που έχουν φάει πολλά χρόνια σε λατομεία, όχι εμένα που είμαι ψάρακας!
Αν κάτσει και έρθεις προς τα μέρη τα εδώ, σφύρα πάντως!
Πάντως, το ξεσκονόπανο είναι πραγματικό εργαλείο και δεν είναι τυχαίο το ότι είναι μεγάλο hit σε εταιρείες με λατομεία, εργοτάξια, κτλ, μιας και δεν υπάρχουν πλέον άλλα SUV με σοβαρές ικανότητες εκτός δρόμου. Αν δε συνδυάσει κανείς και το ότι είναι αξιόπιστο και ανθεκτικό στην κακομεταχείριση και γενικά οικονομικό σε αγορά και συντήρηση, το πακέτο είναι πολύ δυνατό για τέτοια χρήση. Προσωπικά, επιμένω, θα το σκεφτόμουν σοβαρά και για οικογενειακό, δεν είναι καθόλου κακή περίπτωση, για όποιον ψάχνει κάτι απλό.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Δυστυχώς δεν είχα χρόνο να το ψάξω πολύ, απλά ρύθμισα κάθισμα, καθρέφτες, navi, μηδένισα κατανάλωση, φουλάρισα βενζίνη, γιατί ήταν κάτω από τη μέση, κι έφυγα.
Μέχρι να πιάσω Αττική Οδό, μέχρι να ζεσταθεί μάλλον και το αυτοκίνητο, είδα την κατανάλωση στο 12. Σκέφτηκα "καλή επιλογή", θα βάλω ξανά βενζίνη στο γυρισμό. Πιάνοντας Αττική Οδό, άρχισε να πέφτει. Δεν ασχολήθηκα ξανά μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας όπου βλέπω.... 5,4. Μην τα πολυλογώ, με ταχύτητα 130-140, έφτασα Αμαλιάδα με 5,7. Απίστευτη κατανάλωση. Με το rx400h θα είχα σίγουρα μεταξύ 9,5-10 lt/100. Range, ξεκίνησε με 880 km και μετά από 600km έδειχνε 330. Η ένδειξη, λίγο κάτω από τη μέση... Κυριολεκτικά άφωνος.
Στον ανοικτό δρόμο πολύ σταθερό, το τιμόνι ιδιαίτερα ακριβές και με ωραία αίσθηση, η ανάρτηση απορροφούσε παραπάνω από ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες και ήταν πολύ άνετη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Κατανάλωση (κυρίως) και απόσβεση ανάρτησης μου έκαναν ιδιαίτερα καλή εντύπωση.
Από επιδόσεις δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, όχι ότι ήταν κακό. Μου φάνηκε λίγο πιο αργό από το RX.
< >