Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#595943 Όλα την ίδια λειτουργία εχουν εκτος αν το αμαξι εχει hill stop ή οπως το λενε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#596829 εχω για 2 μερες ενα fiat 500 c.
το αυτοκινητο εχει 52κ χλμ και νομιζεις οτι εχει 300κ χλμ.
οτι υπαρχει μεσα στο αυτοκινητο τριζει.Δεν θυμαμαι να εχω οδηγησει τετοιο σκορποχωρι.
Ειχα οδηγησει για λιγο πιο παλια ενα 500 κλειστο,και αυτο μια απο τα ιδια.
Κριμα και ειναι κουκλι μεσα-εξω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#596830 Εμένα το ανοιχτό μου είχε κάνει αρνητική εντύπωση σε test drive με τον θόρυβο που έκανε από την οροφή. Το κλειστό ήταν μια χαρά. Αλλά δεν έχω οδηγήσει κάποιο με τόσα χιλιόμετρα. Βέβαια, 52Κ νοικιάρικο, δεν έχει περάσει και όμορφα...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#600296 Bmw 116i.

Χθες βράδυ καλεσμένος σε τραπέζι παρατήρησα ένα κλειδί καινούργιας bmw στο σπίτι. Ρωτάω τη φίλη, ποιανού είναι αυτό?
-Α της μάνας μου η 116, άμα θες κάτω είναι να το δεις.
-Βολτα πάω?
-Εννοειται κάνε ο.τι θες.

Κατεβαίνω το βρίσκω, και ξεκινάω επεξεργασία.
Αυτοκίνητο ξεκαθαρα πρώην ληζινγκ, όπως φαινόταν απ' την πινακίδα, με εξοπλισμό "τοσο-οσο". Δηλαδή αρκετός για μικρομεσαίο αλλά όχι και για να χαρακτηριστεί premium. Πχ. είχε περιοριστη ταχύτητας αλλά όχι cruise control.
Είχε μόλις 30.000 χλμ. για όχημα ταξινομημένο τέλος του 14. Θα έλεγα πως η κατάσταση του οχήματος συμφωνούσε με τα χλμ. με μονη κάκιστη εντύπωση να μου αφήνει το τρέμουλο του λεβιέ και το πόσο δύσκολα έμπαινε η οπισθεν. Ούτε στο Ford που έχει 146.000 χλμ. δεν κάνει έτσι.

Στη βόλτα μου φάνηκε κάπως γρήγορο, ωστόσο ένα προγραμματακι για να πάει η ιπποδύναμη στα 150 άλογα θα έκανε τα πράγματα ακόμα καλύτερα. Σκληρη απόσβεση ανάρτησης, δεν είναι όχημα πόλης.
Οδηγικά μου άρεσε πάρα πολύ. Τα προγράμματα οδήγησης μου φάνηκε ότι διαφοροποιούσαν μόνο την απόκριση στο γκάζι. Ισχύει κάτι διαφορετικό?

Το idrive, εύκολο.

Είναι μια καλή επιλογή για εισαγωγή στον κόσμο της bmw, ωστόσο θα θελα λίγο παραπάνω εξοπλισμό για να μην λέω ότι απλά πήρα ένα μέτριο προς καλοεξοπλισμενο όχημα με premium σήμα. Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#600329
Focusman91 έγραψε: μονη κάκιστη εντύπωση να μου αφήνει το τρέμουλο του λεβιέ και το πόσο δύσκολα έμπαινε η οπισθεν.

< Note >


Το τρέμουλο είναι στάνταρ (δεν είναι bug είναι feature που λέμε και στο χωριό μου :lol: την ίδια εντύπωση μου είχε κάνει και εμένα), η δυσκολία της όπισθεν όχι. Υπάρχει μεν μία απροθυμία ώρες ώρες και στη δικιά μου, αλλά λύνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό με αλλαγή βαλβολινών στο κιβώτιο κάθε 2-3 χρόνια (εξάλλου οι κατασκευαστές της βαλβολίνης συνιστούν αλλαγές κάθε 2 χρόνια). Εγώ στο δικό μου καμιά φορά είχα παρατηρήσει όταν το πήρα ότι σκάλωνε και η πρώτη (το ελατήριο της όπισθεν νομίζω την εμπόδιζε καπ' καπ'). Με το που άλλαξα βαλβολίνες το κιβώτιο βελτιώθηκε πάρα πολύ αισθητά. Τώρα, στην 4ετία (που δεν έχω ξαναλλάξει βαλβολίνες) βλέπω σκαλώματα πάλι...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#600333 Υποθέτω είναι έτσι λόγω μετάδοσης?

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#600334 Γενικώς στο χειροκίνητο σασμάν της BMW είναι λίγο για τον πέο... Πολύ αργό και σκαλώνει συχνά στην 1η, 2η και όπισθεν. Βέβαια, είναι και θέμα συνήθειας... Η γυναίκα μου το συνήθισε πλέον και μάλιστα έχει και το short shift ακόμη επάνω. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#600346
Focusman91 έγραψε:Υποθέτω είναι έτσι λόγω μετάδοσης?

< Note >


Ε, λογικά ναι...

Πάντως βοηθάει πολύ η συχνή αλλαγή βαλβολίνης.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#612898
markvag έγραψε:
Focusman91 έγραψε: μονη κάκιστη εντύπωση να μου αφήνει το τρέμουλο του λεβιέ και το πόσο δύσκολα έμπαινε η οπισθεν.

< Note >


Το τρέμουλο είναι στάνταρ (δεν είναι bug είναι feature που λέμε και στο χωριό μου :lol: την ίδια εντύπωση μου είχε κάνει και εμένα), η δυσκολία της όπισθεν όχι. Υπάρχει μεν μία απροθυμία ώρες ώρες και στη δικιά μου, αλλά λύνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό με αλλαγή βαλβολινών στο κιβώτιο κάθε 2-3 χρόνια (εξάλλου οι κατασκευαστές της βαλβολίνης συνιστούν αλλαγές κάθε 2 χρόνια). Εγώ στο δικό μου καμιά φορά είχα παρατηρήσει όταν το πήρα ότι σκάλωνε και η πρώτη (το ελατήριο της όπισθεν νομίζω την εμπόδιζε καπ' καπ'). Με το που άλλαξα βαλβολίνες το κιβώτιο βελτιώθηκε πάρα πολύ αισθητά. Τώρα, στην 4ετία (που δεν έχω ξαναλλάξει βαλβολίνες) βλέπω σκαλώματα πάλι...

αγόρασε πριν μερικές μέρες κ η ξαδέρφη μου μια BMW 1 και αυτό με την όπισθεν της έκανε εντύπωση. το συνήθισε βέβαια, αλλά σε σχέση με το fiesta που είχε και το πόλο 6n που της έδινα στην Ελλάδα, το BMW έχει πολύ δύσκολη όπισθεν. Εμένα δε μου φάνηκε κ τόσο, έτσι ήταν κ χειρότερα στην Ε46 που είχαμε κάποτε...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#612902 Χάλια είναι, μόνον με τα παλιά PSA θα μπορούσα να το συγκρίνω!
Το σώζει μόνον πως έχει μικρές διαδρομές.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#614034 Ford Focus Active 1.5d αυτόματο του κουτιού

Ξεκινώντας από το εσωτερικό μου άρεσαν πολύ τα κάπως μαλακά πλαστικά και γενικά η ποιότητα τους. Σίγουρα δεν είναι η κορυφαία αλλά ούτε είναι ούτε και δείχνει φθηνή. Η οθόνη τοποθετημένη σαν τάμπλετ όπως παντού ούτε κι εδώ μου άρεσε σχεδιαστικά ωστόσο κατάλαβα ότι είναι η καλύτερη δυνατή θέση για να την ελέγχεις. Γενικά η σχεδίαση είναι πολύ εργονομική, έχει και πολύ ωραίες θήκες για να αφήνεις κλειδιά, κινητά, πορτοφόλια ενώ η καμπίνα είναι πάρα πολύ άνετη για όλους, ακόμα και για τους πίσω επιβάτες. 

Η θέση οδήγησης είναι κανονική, ούτε χαμηλά ούτε ψιλά, άλλωστε αυτό ρυθμίζεται κιόλας. Επίσης έχει πολύ καλό οπτικό πεδίο παντού κάτι που το κάνει άνετο στη χρήση εντός πόλης και είναι πολύ ήσυχο. Όσον αφορά τα βοηθήματα του μου άρεσε το adaptive cruise control που για πρώτη φορά το είδα σε πράξη και ο αυτόματος πιλότος (ψιλοπεριττός είναι η αλήθεια) ο οποίος βέβαια λειτουργεί σωστά μόνο σε πεντακάθαρες γραμμές. Αυτά σε συνδυασμό με την εξαιρετική μόνωση του το κάνουν τελείως ξεκούραστο σε μεγάλο ταξίδι. 

Το αυτόματο κιβώτιο άψογο, οι αλλαγές σωστές και δε γίνονται αισθητές. Το μοτέρ αρκετά ροπάτο, όπου χρειάστηκα δύναμη την είχα ενώ έφτανε αβίαστα ταχύτητες άνω των 100χλμ με 3 άτομα μέσα.

Στα της ανάρτησης έχω να πω ότι είναι άνετη, δεν κοπανάει σε λακκούβες και δεν τρομάζει σε αναπηδήσεις. Ίσως βέβαια να είναι λίγο πλαδαρή στις κλίσεις πάντα σε σχέση με τα προηγούμενα focus. Κατά τ άλλα άριστη.

Οδηγικα σε cruising είναι ξεκούραστο, σε φάση να σε προκαλεί να πας ένα μεγάλο ταξίδι. Σβέλτα δε μπόρεσα να το δοκιμάσω ακόμη, δε θέλω να κάνω και ταρζανιές με ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο αλλά σε κάποιες κλειστές καμπές που το στριψα λίγο φαίνεται να στρίβει τα κέρατά του δίνοντας καλη αίσθηση και πληροφόριση. 

Συνολικά είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, που σίγουρα δε του λείπει και δεν έχει να ζηλέψει κάτι από ένα premium. Για την τιμή του (το συγκεκιμένο βέβαια είναι Leasing οπότε δεν ξέρω πόσο ακριβώς κόστισε) είναι πολύ καλό vfm. 



Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#614042 Πολύ ωραίο αυτοκίνητο Πάνο.
Το μόνο που με χαλάει πολύ στα καινούρια αυτοκίνητα όλων των εταιρειών είναι το άσπρο "δωρεάν" χρώμα που παίζει κυρίως στα ετοιμοπαραδοτα ...
Άβαταρ μέλους
By elteo
#614046 Εγώ το λατρεύω το λευκό. Μιλώ ως κάτοχος μαύρου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#614048
cosneo έγραψε:Πολύ ωραίο αυτοκίνητο Πάνο.
Το μόνο που με χαλάει πολύ στα καινούρια αυτοκίνητα όλων των εταιρειών είναι το άσπρο "δωρεάν" χρώμα που παίζει κυρίως στα ετοιμοπαραδοτα ...


Κι εμένα δε μου αρέσει το άσπρο, θα το προτιμούσα σε ένα γκρι-ανθρακί/σκούρο μπλε. Και μόνο ετοιμοπαράδοτο δεν ήταν, τον Ιούλιο υποτίθεται θα ερχόταν...
Παρ όλα αυτά είναι το καλύτερο χρώμα όσον αφορά τη βρομιά και τα αραχνιάσματα που δεν φαίνονται. Για επαγγελματική χρήση δηλαδή κι εγώ λευκό θα προτιμούσα. Ένα άλλο θετικό των λευκών είναι ότι βάζεις ότι χρώμα λογότυπο θες, είναι άλλος ένας λόγος που τα παίρνουν έτσι οι εταιρίες.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#614063 Αυτό είναι το λίγο πιο ψηλό;
Όπως είναι το έπαιρνα χθές, αν βγαίνει σε s/w προχθές.