Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
132.000 χλμ. και 12 ετων αυτοκινητο. Βασικα ΧΑΡΧΑΛΟ αλλα φταιει κι ο οδηγος που δεν το προσεχει καθολου. Ας ξεκινησουμε με τα προβληματα.
-Το ταβανι πισω ειχε κρεμασει.
-Το τιμονι επρεπε να στριβω δεξια για να πηγαινει ευθεια.
- Η πισω δεξια ασφαλεια δεν εκλεινε με κεντρικο κλειδωμα.
-Το κορυφαιο. Η ΧΕΙΡΟΛΑΒΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΡΑΒΑΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ, ΕΛΕΙΠΕ! ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ!!
-Οι υαλοκαθαριστηρες τριζαν.
-Τα φρενα οταν επιαναν ετριζαν. Ωστοσο απο αποδοση ειναι μια χαρα.
Οδηγικα μου φανηκε σχετικα καλο αν εξαιρεσω το προβλημα στο τιμονι. Ευελικτο και σχετικα σπιρτοζο. Υποψιαζομαι το κιβωτιο ειναι αρκετα κοντο. Νομιζω 1,4 ηταν. Αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.
Κατα τα αλλα.... Κατευθειαν για αποσυρση...
mirage έγραψε:Σκεψου δλδ οταν ηταν του κουτιου. State of the art της κατηγοριας σε ολα τα επιπεδα. Και σκεψου λεει να ηταν και με τον 1.8 ντουρμπο.
το 2000 ο κολλητος μου ειχε αυτο με τον 1,8 τουρμπο οταν ειχα το 306 race
μιλαμε οτι δεν υπηρχε συγκριση πουθενα.Πολυ υποδεεστερο αυτοκινητο σε ολα.Ακομα και σε τριγμους,σε αξιοπιστια κλπ.
το χειροτερο του ηταν πως συμπεριφεροταν οδηγικα.Κριμα το gti που φοραγε.
Πωληθηκε στα 2 χρονια αφου τον αφησε στο δρομο 3 φορες απο πολλαπλασιαστες.
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
Το ζούμε κάθε μερα τα τελευταία 14 χρονια. Τι να λέμε.
Ψιλοαπογοήτευση...
Μέτριο κιβώτιο, έβγαζε μούρες στις παρατεταμένες (με 150-160 βέβαια), έγερνε, πολύ ψηλή θέση οδήγησης και κινητήρας βάστα-τούρκο-να-γεμίσω (μάλλον ανεπαρκής για το βάρος του αυτοκινήτου) τις περίφημες ροπές του diesel δεν τις κατάλαβα. Μάζευε πάντως χιλιόμετρα.
Ικανοποιητικό το τιμόνι, καλή ηχομόνωση και πολύ ευθύβολο σε υψηλές ταχύτητες. Ξεκούραστο αυτοκίνητο για ταξίδια χωρίς όμως πολλές απαιτήσεις.
nass έγραψε:Οδήγησα χτες Καλαμάτα-Αθήνα (άρα πρακτικά όλο αυτοκινητόδρομο) ένα Audi Q3 TDI quattro (140 άλογα).
Ψιλοαπογοήτευση...
Μέτριο κιβώτιο, έβγαζε μούρες στις παρατεταμένες (με 150-160 βέβαια), έγερνε, πολύ ψηλή θέση οδήγησης και κινητήρας βάστα-τούρκο-να-γεμίσω (μάλλον ανεπαρκής για το βάρος του αυτοκινήτου) τις περίφημες ροπές του diesel δεν τις κατάλαβα. Μάζευε πάντως χιλιόμετρα.
Ικανοποιητικό το τιμόνι, καλή ηχομόνωση και πολύ ευθύβολο σε υψηλές ταχύτητες. Ξεκούραστο αυτοκίνητο για ταξίδια χωρίς όμως πολλές απαιτήσεις.
Ηταν 2000cc ;;;
Ολόιδιο με:
Τυχόν συνειρμοί με οικιακές συσκευές με ρόδες είναι κακόπιστοι
180.000χλμ ερχόμενο όμως από Γερμανία, σαν κατασκευή μπορώ να πω ότι μου άρεσε, η ποιότητα του εσωτερικού είναι πολύ καλή. Το μόνο που με ξίνισε λίγο είναι τα πλαστικά της κεντρικής κονσόλας και τα κουμπιά του ηχοσυστήματος, θα μπορούσαν να ταν και καλύτερα,είναι όμως στο όριο του ικανοποιητικού.
Τριγμοί δεν υπήρχαν, δεν ξέρω βέβαια αν παίζει ρόλο το ότι ήταν 3πορτο, διθέσιο και το φράγμα της καμπίνας με την ''καρότσα'' έχει δέσιμο στο σασί. Το μοτέρ ωραίο και ροπάτο, βέβαια δεν έχω ξαναοδηγήσει diesel οπότε δε μπορώ να το συγκρίνω, ήταν πάντως αρκετά αθόρυβο στο εσωτερικό.
Το κιβώτιό του επίσης καλό και ακριβές. Οδηγικά δε το πίεσα για να έχω μια γνώμη, αλλά φαίνεται να πηγαίνει πολύ καλά όπως το είδα σα συνοδηγός.Συνολικά θετικότατη εντύπωση πάντως
Renault Clio 1,4.
Εχει 74.000 χλμ. και ειναι πολυ καλοεξοπλισμενο. Εντυπωση μου εκανε που δεν εχει καρτα για εκκινηση.
Μεσα ειχε ενα χαρακτηριστικα μικρης διαμετρου τιμονι αλλα και μικρους μοχλους για υαλοκαθαριστηρες, φλας, φωτα κλπ. Ωστοσο ολα ειναι στη συνηθισμενη θεση τους οποτε μικρο το κακο. Πολυ ωραια καθισματα! Bucket και ανετα!! Απο ποιοτητα, ηταν βραδυ και δεν μπορουσα να το εξερευνησω καλα αλλα τα πλαστικα θαρρω πως ηταν στο μεσο ορο..
Βαζω μπροστα και διαπιστωνω οτι εχει και καλη ηχομονωση! Ο 1.400αρης κινητηρας ακουγεται λιγο! Ενημερωτικα το οδηγησα εντος πολεως οποτε δεν μπορεσα να αναπτυξω αρκετη ταχυτητα. Ωστοσο διαπιστωσα οτι ο κινητηρας ειναι σχετικα νωθρος στις χαμηλες... Θελει λιγο ανεβασμα στις στροφες για να πας γρηγορα...
Ανετο παρα τις μεγαλης διαμετρου ζαντες. Το τιμονι λιγο σκληρο μου φανηκε για εντος πολης αλλα οκ. Ισως και λογω των μεγαλων ζαντων. Θα μπορουσε να ηταν λιγο πιο ευελικτο. Κιβωτιο σαφες. Επισης πισω η ορατοτητα, οταν παρκαρα, ηταν αρκετα καλη! Well done!!
All in all ωραιο αυτοκινητο! Με τον Tce ή με τον 1,6 θα εκανε παπαδες!!