Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#1035 Lotus Evora GTE (prototype)
Aristotelis έγραψε:Οπως και να το δει κανεις το θεμα, η GTE ειναι εντυπωσιακη. Προσωπικα η Evora μου αρεσει σαν σχημα αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο... η GTE ομως και να μην σου αρεσει δεν μπορει να μην εντυπωσιαστεις ετσι οπως καθεται χαμηλη, φαρδια... ετοιμη. Εχει χασει σιγουρα κατι σε κομψοτητα αλλα σιγουρα εχει κερδισει πολυ σε εντυπωσιασμο.
Μα καλα, μεχρι τωρα μας τα ειχες πρηξει με τα δυναμικα χαρακτηριστικα του καθε αυτοκινητου και τωρα μας εχεις και μας ζαλιζεις περι εξωτερικης εμφανισης, σχεδιασμου, κομψοτητας και πρασινα αλογα; Ενταξει ειναι εντυπωσιακη, το καταλαβαμε... μπραβο σας, κρατηστετο, θα μας χρειαστει αργοτερα στο τελος του ποστ.

Και το εσωτερικο της Evora μου αρεσει, αλλα στην GTE εχουν προσθεσει ενα navigator alpine που δεν δενει με το υπολοιπο και δειχνει σαν να φερνει πισω ολο το εσωτερικο στα 90s. Ψιλα γραμματα, τραβαω το paddle, βαζω 1η στο κιβωτιο και γκαζακι να φυγ... "γκουπ γκουπ γκραγκρα" κοπαναει λιγο σαν πρωταρη που οδηγει αυτοκινητο με συμπλεκτη πρωτη φορα, αλλα δεν σβηνει και ξεκιναω. Τωρα αυτο να το παρω σαν εντυπωσιακο δειγμα αγωνιστικου κιβωτιου που κλοτσαει ή απλα δεν δουλευει καλα; Βγαινοντας απο τα πιτς, 2500 στροφες και αλλαγη σε δευτερ..ΓΚΟΥΠ ... ααα αυτο εδω κλοτσαει, αν ειχα διπλα μου ξανθια θα ελεγε οτι ειναι εντυπωσιακο αγωνιστικο...
Στον warm up γυρο που ακολουθει δοκιμαζω τα παντα για να κανω το κιβωτιο να αλλαξει με ομαλο τροπο, αλλα χωρις επιτυχια. Κολτσαει παντα και ουτε βλεπω να με εντυπωσιαζει η ταχυτητα του. Δεν ειναι τρομερα αργο αλλα νομιζω ειναι λιγο πιο αργο απο ενα SMG II (BMW M3 e46) και εν ετη 2012 περιμενα κατι σαφως καλυτερο.

Αρχιζω να πιεζω λιγο παραπανω και μπορω να πω τα 400+ αλογα φενονται. Ο test driver μου εξηγει οτι ο κινητηρας ειναι ακομη υπο εξελιξη και πιθανων η εκδοση που οδηγαω να μην εχει full ιπποδυναμη 440+ αλογων, αλλα η ιπποδυναμη δεν ειναι αυτο που λειπει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο. Δεν θα το ελεγα και πυραυλο αλλα σιγουρα ειναι αισθητα και ευχαριστα γρηγοροτερο απο την απλη Evora.

Ειναι επισης και πολυ πιο σταθερο κατα τη διαρκεια εντονου φρεναρισματος. Οχι οτι η Evora ειχε προβλημα, καθε αλλο, αλλα η GTE ειναι εντυπωσιακα σταθερη, το πισω τεραστιο φτερο λειτουργει και δεν ειναι μονο για εντυπωσιασμο τελικα. Το κιβωτιο στα κατευασματα ειναι οκ, δεν ξετρελενει αλλα ουτε και σε παιδευει.

Η αναρτηση αν και λιγο πιο σκληρη, παραμενει πολυ ανετη και συνεχιζει να ελεγχει αψογα τις κινησεις του αμαξωματος. Το τιμονι ομως εχει κατι που δεν με πηθει...
Ρωταω τον συνοδηγο μου πως καταφεραν να φαρδυνουν τα μετατροχια, αν τα μπρατσα των αναρτησεων εχουν αλλαξει ή οχι.
- “Tell my why you ask this, then I’ll tell you.”
Εξηγω οτι το τιμονι της Evora ηταν υποδειγματικο, τελειο απο καθε αποψη, ενω αυτο εδω μου φενεται σαν να ειναι απειροελαχιστα πιο ασαφες γυρω απο την θεση της ευθειας. Αν το δοκιμαζα μονο του δεν θα μου εκανε εντυπωση, αλλα εχοντας οδηγησει την Evora μια ωρα πριν, η διαφορα φενεται. Θα περιμενα αυτο εδω να ειναι ακομη πιο προσεγμενο, ειδικα αφου μου ειχε πει οτι μειωθηκαν οι κυκλοι στροφης του τιμονιου σε μολις 2 στροφες απο τερμα σε τερμα...
Συνεχιζοντας την φλυαρια μου, κανω και επιδειξη γνωσεων και καλα, και συμπληρωνω οτι μου φενεται σαν να εχει μεγαλωσει το μετατροχιο μονο με πιο φαρδιες ζαντες... καπου εκει σταματαω γιατι συνειδητοποιω οτι εχω αρχιζει να λεω μπαρουφες, μπροστα σε εναν test driver της Lotus, μεσα σε ενα προτοτυπο Lotus, στο test track της Lotus...
- “You know, the Stig and the guys from Top Gear think the steering is much more direct and precise...”
Οριστε, την ειπα την βλακεια μου, μου τα χωσε, παρτα...
- “But they drinked the marketing cool aid... Yes you can say the steering is not that precise and the 2 turns lock to lock are only because we had to limit the full lock, otherwise the tyres would hit the inner wheelarches.”

Τωρα πες μου εσυ φιλε συμφωρουμιτη, πως θα αισθανοσουν μετα απο τετοιο σκοραρισμα? Οχι τιποτα αλλο, αλλα αποδειξαμε κιολας οτι το αξιζουμε το ψωμι μας οταν φτιαχνουμε την φυσικη στα αυτοκινητα γιατι αν μη τι αλλο, εχουμε αρχισει να καταλαβαινουμε λεπτομερειες... αν μη τι αλλο, υπαρχει η πιθανοτητα να βγει καλο τελικα το Assetto Corsa! (πλαγια διαφημιση χωρις ιχνος ντροπης...). Ομως, να ειμαι ειλικρινης, κατα ενα τροπο εκλεψα. Πριν ανεβουμε Αγγλια, περνουσα την γεωμετρια της αναρτησης της P4/5 Competizione με δεδομενα κατευθειαν απο τον μηχανολογο υπευθηνο της αναρτησης, με τον οποιο κιολας γιναμε φιλοι στον αγωνα των 24 ωρων στο ρινγκ. Μου δωσανε λοιπον τα δεδομενα και για την κλασσικη αναρτηση του 2011 (F430 GT3) και της βελτιωμενης απο αυτον αναρτηση του 2012. Το ζητουμενο ηταν να εξαλιφθει καποια ασαφεια της αυθεντικης αναρτησης γυρω απο την ευθεια. Περιεργος πως το καταφερε αυτο, ειχα ριξει πολυ μελετη στο τι ειχε κανει και με την βοηθεια του ειχα παρατηρησει οτι το κυριο συστατικο ηταν να αυξησει τον king pin inclination για να μειωσει το scrub radius. Πειραματιζομενος στον εξομοιωτη ειχα δει οτι το Force Feedback αλλαζε και ταυτοχρονα και η σαφηνεια του τιμονιου.
Απο την αλλη, τοσα χρονια πηδαω απο εξομοιωτες σε πραγματικα αυτοκινητα και τουμπαλιν, ο εγκεφαλος μου πλεον εχει προγραμματιστει ετσι ωστε να συνδιαζει τα δυο, αν και διαφορετικα και να βρισκει ομοιοτητες. Οπωτε οταν ενοιωσα το συγκεκριμενο τιμονι το πρωτο που σκεφτηκα ηταν αυτο... μου εκατσε που λενε το τελειο σεναριο.

Δωσε θαρρος στον χωριατη λοιπον, και ζηταω κι εγω να μου βγαλει τα stability controls και να με αφησει ελευθερο. Κανενα προβλημα, ενα κουμπι εδω, ενα εκει και ολο δικο μου. Υπο πιεση λοιπον η GTE συνεχιζει να ειναι πολιτισμενη αλλα οι ταχυτητες που μαζευει σε μικρες και μεγαλες ευθειες αρχιζουν να ειναι παρομοιες με της Exige V6, οπωτε η σαφως πιο μαλακη αναρτηση και τα δρομισια και οχι σεμισλικ ελαστικα, αρχιζουν να δινουν στην GTE εναν πιο βαρυ και δυσκινητο χαρακτηρα. Λογικο βεβαια, αλλα οταν βλεπεις το αυτοκινητο απο εξω σε προδιαθετει για το κατι παραπανω, το οποιο τελικα δεν ερχεται...

Παραμενει ομως ευκολη και παντα ζυγισμενη, οπωτε και κλασσικα ζηταω απο τον δοκιμαστη την αδεια να την ντριφταρω, και μου δινει μια απαντηση που ομολογουμενως δεν περιμενα...
- “Yes, but first let me tell you two things...

first of all, we only have 5 such prototypes here today

secondly, the stig spun with it... twice.

Simply because there is not enough lock, it is very very probable that we are going to spin too, so if you do, please try to let it spin 180° and stay on the asphalt if you can. It’s better if we not go over the grass and dirt if possible”

...
Χιλιαδες σκεψεις περνανε απο το μυαλο μου αλλα καταληγω παντα στην ιδια “Σου ειπε ναι, αλλα εννοουσε ΟΧΙ”. Τι να κανω, τι να κανω, ειχα να φερω τον εαυτο μου σε τετοιο διλημμα απο οταν γεννηθηκε ο γιος μου και η νοσοκομα με ρωτησε αν αισθανομαι καλα και γιατι λιποθυμισα...
Καμια φορα ομως η καλυτερη λυση για να μαθεις να κολυμπας ειναι να πεσεις στα βαθια και να αρχισεις να κουνας χερια ποδια...
...
να κουνας χερια ποδια...
...
κουνα χερια ποδια...
...
καπως ετσι βρισκομαι στο φρεναρισμα της νοτιας φουρκετας και ολα τα αλλα ερχονται φυσιολογικα οπως αναπνεεις ενα πραγμα.
Γυρισμα στα φρενα, 1 γυρος ακριβως στο τιμονι, η GTE σε γωνια περιπου 25 μοιρων και επιδεξιος χειρισμος του δεξιου ποδιου επιτρεπουν στην GTE να διασχισει ολη την στροφη και πιστευω ακομη καμια 10αρια μετρα ευθειας τελειως μα τελειως με το πλαι. Πολυ ευκολο αυτοκινητο στο ντριφτ, με την εξτρα δυναμη του κινητηρα να βοηθαει τα μεγιστα στο να κρατησεις και να ελεγξεις το ντριφτ. Η ιδια εξτρα δυναμη εξαλιφει και το μοναδικο μειον που βρηκα στην Evora δηλαδη την απειροελαχιστα αποτομη συμπεριφορα στο ισιωμα. Δινεις στο τελος παραπανω γκαζι και η δυναμη ειναι τετοια που συνεχιζει να κραταει το πισω μερος σε γωνια και απλα πρεπει να επιλεξεις ποση γωνια θελεις με το δεξι πενταλ... ενα απο τα πραγματα που κανουν τη ζωη ενδιαφερουσα στο συμπαν.
Βεβαια, για να μην το παιζω και μαγκας, ειχα σιγουρα και την τυχη με το μερος μου, διοτι αν ειχα υπερβαλει εστω λιγο παραπανω στο αρχικο γυρισμα, τοτε πραγματι το μειωμενο lock του τιμονιου θα με ειχε φερει σβουρα, αλλα αν εχεις πετυχει την γωνια απο την αρχη, τοτε ειναι ακομη πιο ευκολη απο την απλη Evora.

Γυρναω με φοβο και ντροπη να δω την εκφραση του συνοδηγου μου, αλλα με αψογο εγγλεζικο στυλ με κοιταει και μου απανταει “Mighty impressive.”

Ενταξει τα πιασαμε τα λεφτα μας σκεφτομαι, το τραβηξαμε οσο πηγαινε, καβαλησαμε το καλαμι, πηδηξαμε απο πανω και πηραμε καβαλα και τον στυλο της ΔΕΗ... εε φτανει πια.

Γυρος cool down και παρκαρισμα της GTE διπλα στις αλλες δυο. Μετα απο τρεις ωρες οδηγησης, συνεχισαμε με μπολικο μπλα μπλα το οποιο ομως πιστευω λιγο σας ενδιαφερει.

Η τελικη μου αποψη για την GTE; Ντρεπομαι που θα το πω, αλλα ισως ειναι ενα εγγλεζικο hot rod. Δειχνει μερικα στοιχεια που αποδεικνύουν το δυναμικο της νεας πλατφορμας Evora, αλλα εχει και πολλα αλλα στοιχεια που ειναι εκει απλα για λογους εντυπωσιασμου. Και να λοιπον ο λογος που αρχισα ετσι το ποστ μου. Ενα μεγαλο μερος του αυτοκινητου φτιαχτηκε για λογους εντυπωσιασμου, το αμαξι ειναι σχεδον poser. Δεν θα ικανοποιησει τον ενθουσιωδη και hardcore οδηγο, γιατι εχει στοιχεια που απλα δεν επρεπε να ειναι εκει. Αναρτηση πιο μαλακη απο οσο θα περιμενες, κιβωτιο ημιαυτοματο που απλα δεν ειναι ικανοποιητικο, πολυ λιγο lock στο στριψιμο χωρις να εχει γινει πιο γρηγορο το τιμονι...
Απο την αλλη βεβαια, τα αεροδυναμικα προσθετικα κανουν δουλεια σοβαρη και την νιωθεις κιολας, ζυγιζει λιγο λιγοτερο, το αυτοκινητο παραμενει υπεροχα ζυγισμενο με πολυ γκριπ, ειναι ευχαριστο και διασκεδαστικο στις στροφες, ο κινητηρας ειναι εξαισιος...

Ποιο θα επερνα? Για μενα το ιδανικο ειναι μια Evora S με τον κινητηρα της GTE, μια λιγο πιο σκληρη αναρτηση και χειροκινητο κιβωτιο και ενα σοβαρο διαφορικο... αν γινεται βελτιωμενο γιατι δεν σωζεται κι αυτο ιδιαιτερα. Αλλα και μια απλη Evora S με υπερκαλυπτει. Μου αρεσε.
Καλα και το υπεροπλο Exige V6; Να πω την αμαρτια μου κι ας με κακοχαρακτηρισετε, υπεροπλο ειναι σιγουρα, αυθεντικο, καθαροαιμο αλλα δεν μου εδωσε αυτη την εικονα ολοκληρωμενου μοντερνου αυτοκινητου οπως μου την εδωσε η Evora S. Σιγουρα ομως θα βελτιωθει κιαλλο, αλλα εχω την εντυπωση, οτι κραταει πανω του καποια χαρακτηριστικα σημα κατατεθεν της πλατφορμας elise/exige και εχει αρχισει να δειχνει τα χρονακια του. Χαζομαρες λεω, αλλα πρεπει να βρεις τι κανει καθε αυτοκινητο να διαφερει αν θελεις μετα να τα αποδωσεις σε ενα προγραμμα πισω απο ενα μονιτορ.

Η Evora S για μενα δειχνει το δυναμικο της Lotus και ειναι πολυ μεγαλο δυναμικο. Μακαρι η εταιρεια να ορθωποδισει και να βρει επενδυτες να την βοηθησουν να ξεδιπλωσει το δυναμικο της, γιατι οι ανθρωποι που δουλευουν εκει μεσα εχουν πολυ παθος κι ακομη περισσοτερες γνωσεις και δυνατοτητες.

Ελπιζω να καταφερω να περασω στο Assetto Corsa ολα οσα αισθανθηκα σε αυτες τις δοκιμες, γιατι πραγματικα αξιζει να οδηγησετε αυτα τα αυτοκινητα εστω και πισω απο μια οθονη.
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#1044 Lotus Evora S
Aristotelis έγραψε:Όπως σίγουρα κάποιοι απο εσάς γνωρίζουν, ενώ πολλοί άλλοι δεν γνωρίζουν, αποφάσισα να κάνω το hobby μου δουλειά, και έτσι απο την προηγούμενη χρονιά εργαζομαι και συνεργάζομαι με την Kunos Simulazioni ( http://www.kunos-simulazioni.com ) μια μικρή software house που έχει σαν αποκλειστικό προϊόν την δημιουργία εξομοιωτων οδήγησης (επαγγελματικών και videogames). Ο ρόλος μου είναι η δημιουργία των user interfaces των εξομοιωτων, το web presence της εταιρείας και των προϊόντων, δηλαδή websites&social networks και βέβαια η κυρίως δουλειά μου είναι η φυσική των οχημάτων. Δεν θα σας κούρασω με το τι ακριβώς κάνω μιας και είναι σίγουρα υλικό για άλλο thread αλλά ένα απο τα καλά του επαγγέλματος είναι ότι έχω την δυνατότητα να οδηγώ κάποια απο τα αυτοκίνητα που έχουμε αγοράσει τα δικαιώματα για το νέο μας παιχνίδι Assetto Corsa. ( http://www.assettocorsa.net ) .

Έτσι λοιπόν δυο βδομαδες πριν βρέθηκαμε στα κεντρικά της Lotus cars, καλεσμένοι της υπευθύνου μάρκετινγκ και licensing για μια ξενάγηση στην γραμμή παραγωγής, μια παρουσίαση του τμήματος design και μια "γνωριμία" μιας Evora S. Το προγράμμα μιας ετσι κι αλλιως καταπληκτικης μέρας, μετατράπηκε σε μια απο τις πιο επικες στιγμές της αυτοκινητιστικης μου ζωής.

Η επίσκεψη στην γραμμή παραγωγής και στο τμήμα design ήταν υπέροχες για διάφορους αντικειμενικούς αλλα και προσωπικούς λόγους, όμως θα αφήσω την περιγραφή τους για άλλο θέμα. Πάμε λοιπόν στο ψαχνό και έξω απο την lotus test track με περίμενει μια άστραφτερη Evora S. O test driver της Lotus με ξεναγεί στην πιστα με μια σβελτη βόλτα. Μια σχετικά μικρή αλλα έξυπνα σχεδιασμένη πίστα, πολυ μακροστενη με δυο φουρκετες σε κάθε πόλο και με ένα τμήμα ιδιαίτερα γρηγορων συνεχών esses που θα έβαζε σε κρίση οποιοδήποτε κέντρομηχανο όχημα. Χμμμ αναρωτιέμαι γιατί την σχεδιασανε έτσι... :whistlink:
Άλλο σημαντικό σημείο είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν μεγάλοι χώροι διαφυγής, αντιθέτως σε μερικά σημεία το guard rail είναι τοποθετημένο πάνω στην άσφαλτο. Με λίγα λόγια, κανε μια χαζόμαρα και χάνεις περηφάνεια, υπόληψη, δουλειά, σπίτι, γυναίκα, παιδί και κωλο... Αν έχεις βέβαια σώσει τον τελευταίο μετά την στουκα. :help:

Πάμε λοιπόν με την Evora S και όλα τα aids on. Μαλακό αυτοκίνητο, αλλα με πολυ καλα διαλέγμενα αμορτισέρ και απο ότι δείχνει πολυ "εύκολο" κρατημα. Όσο μαθαίνω πίστα και αυτοκίνητο συνεχίζεται το μπλα μπλα με τον test driver και ταυτόχρονα παρατηρώ ότι ο κινητήρας είναι αξιόλογος αλλα έχει δυο προβλήματα. Πρώτον δεν έχει αρκετές στροφές, τραβάει δηλαδή συνέχεια μέχρι τον κοφτη αλλα όταν φτάνεις πλέον εκεί, σου δίνει την αίσθηση ότι θα ήταν ωραία να είχε άλλες χίλιες στροφές. Είναι δηλαδή σαν να τελειώνουν όλα πιο νωρίς απο όσο θα έπρεπε. δεύτερον απο το εσωτερικό ο ήχος είναι λίγο αδιάφορος και ελαφρα απογοητευτικος. Μάλλον ήμουν πολυ φορτισμενος συναισθηματικά απο την γραμμή παραγωγής και το design tour και περίμενα κάτι παραπάνω απο όσα ο κινητηρας είχε να προσφέρει.
Το τιμόνι είναι καλο και πολυ γραμμικο. Σε καμία περίπτωση δεν έχει την υπερβολική αμεσότητα και γρηγοραδα μιας 458, αλλα έχει μια ποιότητα στο πως σου περνάει πληροφορίες και στο πως κατευθηνει το αυτοκίνητο εκεί που θες. Δεν σε καταπλησει, δεν σε ενθουσιάζει, αλλα "εξαφανιζεται" απο τα πράγματα που σε απασχολούν κάνοντας σε να συγκεντρώνεται στα υπόλοιπα θέματα της σπορ οδήγησης. Αυτό εγώ το θεωρώ ποιοτικό και δύσκολο να σχεδιαστεί, φένεται η παράδοση της Lotus σε αυτόν τον τομέα. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για τον επιλογέα του κιβωτιου. Σκληρός προς σπογγωδης και με ασάφεια ως προς ποιον διαμηκη αγώνα δουλεύει, γενικά έχεις πάντα μια αμφιβολία για τον αν το χέρι σου βρίσκεται στον άξονα 1ης 2ας ή 3ης 4ης ή 5ης 6ης. Ευτυχώς ο συμπλεκτης είναι προοδευτικός αν και έπιανε ψηλά στο αυτοκίνητο της δοκιμής μου. Τα φρένα είναι έξοχα. Τέλεια αίσθηση και διαδρομή στο πενταλ, ανθεκτικα και σταματούν το αυτοκίνητο σε πολυ μικρό διάστημα. Μου άρεσε ιδιαίτερα η προοδευτικοτητα τους στην είσοδο της στροφής.
Ενώ σας περιγράφω όλα αυτά έχω κάνει τουλάχιστον 5-6 γύρους στην πίστα και έχω αρχίσει να την μαθαίνω. Οι γραμμές μου είναι πλέον καλές πράγμα που παρατηρεί και ο test driver και μου προτείνει να πιεσω παραπάνω. Βαρατε με κι ας κλαίω κι αρχίζω να πυροβολω, όχι παντού όμως. Σε ορισμένα σημεία που το guard rail παραμονεύει, δίνω την δυνατότητα στο test driver να ξανά πιάσει κουβέντα. Το stability control επεμβαίνει στα γρήγορα esses. Ρωτάω αν όντως το αμάξι είναι νευρικό σε αυτά τα σημεία διότι κατα την γνώμη μου μου φένεται πολυ ομοιογενές και ήρεμο, και απορώ γιατί επεμβαίνει τόσο νωρίς. Μου εξηγεί ότι όντως δεν υπάρχει θέμα και με ρωτάει αυτό που περιμένω απο την αρχή της βόλτας.
-"should I switch it off?"
-"Άντε χριστιανε μου τι το ρωτάς!?!"
-"I beg your pardon?"
-"Yes please that would be great."
Πσσσσσσς πως το δουλεύω το αγγλικό.

Όλα off λοιπόν και επιτέλους το αμάξι αρχίζει να κουνιέται. Ήρεμα, προοδευτικά με στυλ και χάρη...
Δεν χρειάζονται πολλοί γύροι για να συνηδητοποιησω ότι ο,τι έχει γραφτεί για την Evora είναι λίγο. Το αμάξι δεν ενθουσιάζει τον άσχετο ή τον "hardcore" διότι απλά είναι σε άλλο πολυ υψηλότερο επίπεδο. Με διαφορά το πιο προβλέψιμο, ζυγισμενο, ακριβές, αλλα και ταυτόχρονα άνετο και εύκολο κεντρομηχανο αυτοκίνητο που έχω δοκιμάσει ποτέ. Έχει ένα κρατημα και μια συμπεριφορά ποιοτική, δεν σε ξαφνιάζει ποτέ αλλα αν ξέρεις κάνει ακριβώς αυτό που σκέφτεσαι. Στα γρήγορα esses δεν είναι "αθώο" αλλα ακόμη κι εκεί έχεις χρόνο να αντιδράσεις πολυ πριν συμβεί οτιδήποτε που μπορεί να σε εκθέσει.
Μετά απο καμία δεκαριά γύρους λέω στον συνεπιβατη μου ότι είναι εκπληκτικά εύκολο αυτοκίνητο και παίρνω θάρρος να κάνω την αυθαδικη ερώτηση... "I wonder if I can try and drift it at the south hairpin where there is plenty of space..."
-"Yes I think you could try that"
Συγκρατω τον ενθουσιασμό μου και δεν ουρλιαζω απο χαρα. Φτάνω στην φουρκετα λίγο πιο γρήγορα απο όσο πρέπει και με την βοήθεια των εκπληκτικων φρενων γυρναω το βαρύ πίσω μέρος στην είσοδο της στροφής. Αφήνω ελαφρά το τιμόνι και το ξαναπιάνω όταν πλέον το αυτοκίνητο έχει φτάσει σε καμία 25-30αρια μοίρες κλίση, πόδι στο πάτωμα και ένα μεγαλοπρεπές drift εύκολα ελεγχόμενο μέχρι την έξοδο. Δεν είναι τέλειο όμως γιατί στην φάση του "ισιωματος" έχω ένα μικρό τράνταγμα και η τροχιά δεν είναι στην εφαπτομενη αλλα λίγο προς το εξωτερικό. Αυτο είναι ίσως και το μόνο στοιχείο που σου δίνει υποψία ότι οι τεχνικοί της lotus δεν έχουν την δυνατότητα να ξεπεράσουν τους νομούς της φυσικής και να κάνουν ένα κεντρομηχανο να ντριφταρει σαν μπροστομηχανο...

"excellent" αναφωνεί ο συνεπιβάτης, "we just tend to tell people to not let the steering wheel go, but it is evident that you know what you're doing".
Τον ευχαριστώ και του εξηγώ τις εντυπώσεις μου και την κριτική μου για το τελικό μέρος του ντριφτ. Μου προτείνει να ξαναδοκιμασω. Τι το θέλε? Μετά απο άλλες 3 φορές η κατάσταση βελτιώνεται αλλα η αίσθηση ότι δεν μπορώ να κάνω επακριβώς αυτο που θέλω στο τέλος του ντριφτ, παραμένει. Νομίζω ότι ο φταίχτης είναι το ηλεκτρονικό διαφορικο. Όπως σίγουρα γνωρίζετε αυτά τα διαφορικα είναι τελείως ανοιχτά και όταν καταλαβαίνουν ότι ένας τροχός αρχίζει να ολισθαινει, τον φρενάρουν και έτσι στέλνουν κάποια ροπή στον άλλον. Καλο στην θεωρία και οικονομικό, αλλα η διαφορά είναι ότι ενώ το κανονικό διαφορικο σε σπρώχνει, το ηλεκτρονικό ουσιαστικά σε σταματάει λίγο. Οπότε έχουμε και λέμε. Πίσω βάρος, ηλεκτρονικό διαφορικο, πολυ πρόσφυση, ευέλικτο αυτοκίνητο, γράφων στα πηδάλιο όλα μαζί ένας αχταρμάς και κάπου εκει κάθε φορά στην έξοδο ξεγελιεμαι και το ισιωνω πάντα λίγο πιο γρήγορα ή λίγο πιο αργά απο όσο θα έπρεπε. Μιλάμε για πταισματα αλλα πραγματικά σε όλες τις άλλες συνθήκες το αυτοκίνητο έλαμψε, οπότε κάτι έπρεπε να βρω να πω...
-"really excellent control, couldn't have done it better myself. Would you like to try a flying lap now?"
-"..."(it's a trap!) σκέφτομαι και απαντώ..."no not really, I'm not here for this, I just needed to find out how the car reacts for our sim and I have already done more than I expected so I'm very satisfied, I think I'll call it a day..."
-"very good then, let's park it"

Κρυωνω το αυτοκίνητο και βγαίνω απο την πίστα. Ο test driver μιλάει στο walkie talkie και μετά απο λίγο έρχεται προς το μέρος μου, μου δείχνει μια Exige V6 S και μια Evora GTE, και τα δυο πρωτότυπα προ-παραγωγής.
"Those are yours for the rest of the day"

Τώρα πείτε μου εσείς πως θα αντιδρουσατε μετα απο μια no limits δοκιμή στο lotus test track με αυτο που αποδείχτηκε να είναι το αυτοκίνητο με το ποιο ποιοτικο handling που έχω ποτέ δοκιμάσει, αν σας έλεγαν αυτά τα λόγια... Επειδή ακόμη και τώρα μετά απο δυο βδομάδες συνεχίζω να συγκινουμαι, εσείς σχολιάστε την Evora S κι εγώ θα ανάκτησω δυνάμεις για τα δυο υπόλοιπα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#2681 Μόλις διάβασα μονοκοπανιά τις οδηγικές εμπειρίες του Cavallino. Τα λόγια είναι περιττά! Κοντά τρεις δεκαετίες διαβάζω ελληνικά και βρετανικά περιοδικά αυτοκινήτου (εντάξει, την πρώτη από δαύτες δεν καταλάβαινα τι διάβαζα, ελπίζω τις επόμενες να βελτιώθηκε η κατάσταση), τέτοιο πράγμα δεν έχω ξανασυναντήσει. Γλαφυρότητα κι ακρίβεια στην περιγραφή, λεπτό πανέξυπνο χιούμορ, άριστη ορθογραφία. Το κυριότερο; Πραγματική γνώμη.
Παράδοξο ότι τέτοιοι θησαυροί κρύβονται σε ένα φόρουμ και δεν κοσμούν κάποια φυλλάδα. Ή μήπως όχι;
Όπως και να έχει, ευχαριστώ πολύ!
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#2765 Παρακαλώ, όμως δεν είναι όλα δικά μου, τα μισά είναι του Aristoteli, απλά τα έκανα quote. :s_smile

Σε περιοδικό δεν πρόκειται να τα διάβαζες ποτέ, διότι θα έτρωγαν τσεκούρι από την αρχισυνταξία και θα έμεναν το πολύ 30 λέξεις απείραχτες. Πάλι καλά που έχουμε και τα φόρουμ να λες.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#2789 Τα δικά σου διάβασα, του Αριστοτέλη δεν πρόλαβα ακόμα. Ήδη μέτρησα κάμποσες χιλιάδες λέξεις, δεν αντέχω πολύ παραπάνω. Γνώμη μου είναι ότι θα χαθούν στο παρόν θέμα, θα ήταν καλό να γίνουν κάτι αυτόνομο, ίσως και sticky για να είναι ψηλά στο φόρουμ.
Όσο για τα περιοδικά, θεωρώ ότι το πρόβλημα δεν είναι η λογοκρισία. Άλλωστε, κανένα ελληνικό περιοδικό δε βασίζεται/βασιζόταν στη διαφήμιση των εξωτικών εταιρειών, οπότε θα μπορούσε να δοκιμάσει κάτι τόσο έξω από τα δόντια. Το πρόβλημα είναι αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να κατανοήσει τέτοιες αμυδρές πτυχές στη συμπεριφορά των αυτοκινήτων και αν θα μπορούσε μετά να το μεταφέρει αυτό στο γραπτό. Ίσως πλέον να υπάρχει ο Γεωργιάδης, μέχρι πρόσφατα μάλλον ουδείς.
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#2809 Ευχαριστώ και πάλι, σκέφτομαι να πάω να μετρηθώ τώρα γιατί νοιώθω ότι ψήλωσα 5 πόντους. Είναι ωραίο συναίσθημα να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που εκτιμούν τα γραπτά σου και τη οπτική σου. Αλλά αύριο το πρωί με τον καφέ σου, κάνε έναν κόπο και διάβασε και του Άρη. Τα δικά μου είναι σαν ιστοριούλες για παιδιά μπροστά στα δικά του, είναι απίστευτο το πόσο καλά μπορεί να αντιληφθεί τα πάντα σε ένα αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#2875 Τα ρηβιού του Μάνου και του Αριστοτέλη πρέπει να επικολληθούν ως υποδείγματα γραφής και περιγραφής :s_thumbsup

Πάμε τώρα σε πιο συμβατικό δυστυχώς "οδήγησα", για το αυτοκίνητο που με έχει "στοιχειώσει" από πέρισυ που το έβαλα στο χέρι..

Toyota Gt 86

Παίδες, το οδήγησα!!!

Ότι και να πω είναι λίγο... Κατ΄αρχάς εμφανισιακά, είναι πολύ ωραιότερο απο κοντά! Χαμηλό, πολύ χαμηλό για την ακρίβεια και φαρδύ, αμέσως δίνει το στίγμα του...

Μέσα κανουν εντύπωση τα εξαιρετικά καθίσματα, τα οποία χώρεσαν τον (αρκετό) όγκο μου με σχετική άνεση. Η ίδια η θέση είναι εξαιρετική και επιθετική. Τα υλικά μέσα είναι μέτρια για την τιμή του, ΄το νέο Αούρις , για παράδειγμα, δείχνει και έχει πολύ καλύτερα υλικά.Από την άλλη, μηδέν τριγμοί, και ας έχει βιασθεί από τους δημοσιογράφους και τους εκάστοτε περιστασιακούς οδηγούς. Η σχεδίαση είναι άψογη για τα γούστα μου, δεν θα ήθελα τιποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Οι πίσω θέσεις, sorry φίλε καμπά, αλλά τείνουν να είναι διακοσμητικές για ενήλικες.

Πατάς το start button,και ο κινητήρας έρχεται στη ζωή με έναν ωραίο , αλλά όχι ιδιαίτερο ήχο. Βάζεις 1η, και αμέσως καταλαβαίνεις ότι κάτι τρέχει....το κιβώτιο σε αίσθηση ξεπερνά και τα καλύτερα short shifts. Είχα παλέψει πολύ να έχω αντίστοιχη αίσθηση στο πάλαι ποτέ BMW μου, αλλά δεν τα κατάφερα..Φίλε rx8drifter, το δικό σου είχε σίγουρα βιασθεί. Το κιβώτιο είναι απλά εκπληκτικό! Ξεκινάς λοιπόν, με το μικρό τιμονάκι στα χέρια σου, και οι πληροφορίες έρχονται σωρηδόν από τους εμπρός τροχούς. Ο κινητήρας είναι γεμάτος, ακολουθείς την κίνηση άνετα, και αφού ζεσταθεί, δίνεις και μέχρι τα κόκκινα να δεις τι κάνει... Λοιπόν, είναι γεμάτος παντού, ο ήχος γίνεται καυλωτικός όσο ανεβαίνουν οι στροφές, αλλά δεν έχει πουθενά ξέσπασμα. Κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετικός για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και υπεραρκετός για το 95% των οδηγών, που καταλαβαίνουν τί έχουν Πάμε παρακάτω να βρούμε και καμμιά στροφή... Μέχρι να φτάσεις όμως, προλαβαίνεις να σημειώσεις την σκληρή κύλιση, βλέπεις ο οδοστρωτήρας V50 που οδηγώ με έχει κακομάθει. Πριν λίγους μήνες, έχοντας άλλο αυτοκίνητο στην κατοχή μου, θα το έβρισκα μέχρι και άνετο...

Και φτάνουμε στις στροφές.....δηλαδή, φτάσαμε στο πανηγύρι! Σβήνεις όλα τα vsc,trc τσουτσουσί καΙ δεν συμμαζεύεται, επιτίθεσαι....και πολύ απλά μένεις χαζός! Δεν είναι δυνατόν να είναι τόσο καλό!! Πως μπορεί να έχει τέτοια επικοινωνία με τα χέρια και το κεφάλι σου ένα κατασκέυασμα μαζικής παραγωγής? Κάνει τα πάντα , όπως θες εσύ, όπου θέλεις εσύ με μια πληροφόρηση και επικοινωνία , που εγώ τουλάχιστον δεν έχω ξανασυνατήσει στα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.. Το τιμόνι με την άνοδο των χιλιομέτρων γίνεται εξαιρετικό, το σασσί είναι ποιήμα, και τα φρένα καλά. Το αυτοκίνητο είναι oriented&dedicated to be driven hard...

Aν αξίζει? Με όλα, για αυτόν που ξέρει τι θέλει, και γράφει τα διάφορα εμπροσθοκίνητα τούρμπο, στα υποδήματά του. Δεν υπάρχει επαφή μεταξύ τους, είναι άλλοι κόσμοι, παράλληλοι..

Μπήκε σε eternal wish list, και θα μείνει εκεί μέχρι να καταφέρω να αγοράσω ένα, και να το αφήσω, γιατί όχι, στο γιο μου, όπως θα άφηνα και ένα AE86..

Μου λείπει η πίσω κίνηση.. Μου λείπει ήδη και το GT86, και ας ήταν τόσο σύντομη η επαφή μας. Αυτό το αυτοκίνητο είναι το απόλυτο αγχολυτικό έναντι της δύσκολης καθημερινότητάς μας. Όποιος το πάρει είναι αλήθεια, πολύ τυχερός!

Υ.Γ Να σημειώσω , πώς το "δικό" μου φορούσε Conti Sport Contact 5, και πως δεν έχω οδηγήσει Porsche, Lotus και ΒΜW M3 E30 & E46 για να έχω αντίστοιχα μέτρα..

Υ.Γ2 Να προσθέσω ότι το κείμενο γράφτηκε στο πόδι και αφορούσε το άλλο φόρουμ, για τούτο και οι αναφορές σε χρήστες και σημεία της εκεί συζήτησης
Επίσης, ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος για εμένα , για διάφορους λόγους, και το αυτοκίνητο αυτό μού φάνηκε σαν το απόλυτο αγχολυτικό...
Άβαταρ μέλους
By ΖανΓρ.
#2991 Οι περιγραφες οδηγικών εμπειριών του cavallino και του Aristotelis ήταν συγκλονιστικές. Άρχισα να ονειρεύομαι..
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#3103
ΖανΓρ. έγραψε:Οι περιγραφες οδηγικών εμπειριών του cavallino και του Aristotelis ήταν συγκλονιστικές. Άρχισα να ονειρεύομαι..


Επιπέδου Σετραϊτ. Προσκυνώ!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#3267
Dimsabas έγραψε:Και παραπάνω. Μη σου πω και ΣΧ... :s_biggrin


Δε μας ΣΧέζεις
cavallino mode: ON :s_crazy :s_crazy :s_crazy :s_tongue :s_tongue :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#3300
Dimsabas έγραψε:Και παραπάνω. Μη σου πω και ΣΧ... :s_biggrin


:s_rofl
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#4258 Μάνο διάβασα τη βόλτα με την Porsche του Νίκου, τα δικά σου και του Άρη, όλα δηλαδή τα κείμενα τα έβαλα σε ένα φάκελλο για διάβασμα σε πιό ήσυχες στιγμές.
( θυμάσαι ένα καφέ που είχαμε πιεί με τα παιδιά του Renault club στο Γαλάτσι και ήταν και ο Άρης μαζί, και τα λέγαμε για το 21 Turbo που είχε ? )

Το γράψιμο σας μεστό με ακρίβειες που σε ταξιδεύουν, συνέχισε και με άλλα κάθε φορά που σου πέφτει κάτι αξιόλογο στα χέρια.
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#4461
21 quadra έγραψε:( θυμάσαι ένα καφέ που είχαμε πιεί με τα παιδιά του Renault club στο Γαλάτσι και ήταν και ο Άρης μαζί, και τα λέγαμε για το 21 Turbo που είχε ? )

Φυσικά, είχαμε βρεθεί πριν ενάμιση μήνα που είχε έρθει Ελλάδα για διακοπές και το συζητούσαμε κιόλας! :s_cool
Άβαταρ μέλους
By krom
#4498 από 4τφ

Το περασμένο καλοκαίρι, επισκεπτόμενος τα πάτρια εδάφη στα βόρεια Καρπάθια, είχα την ευκαιρία να οδηγήσω ενα σωρό σκραπ soviet edition. :yahoo:

Ένα απ'αυτά, ήταν το φοβερό και τρομερό ZAZ 968M του παππού.



Ιδού λοιπόν το σοβιετικό θαύμα της αυτοκίνησης.
Ακριβώς σαν αυτό.
Image






Μπορώ να πω, οτι με δάκρυα γράφω αυτή τη στιγμή τις γραμμές ετούτες, γεμάτος συγκίνηση από την εμπειρία που μου προσέφερε το δημιούργημα. Ένα αυτοκίνητο, το οποιο επιβάλλεται να εχει οδηγήσει ο κάθε Π.Ο., καθ`οτι ως γνωστό, αποτελεί τη valhalla της αυτοκίνησης, το αυτοκίνητο του λαού, το R-7 semyorka με ρόδες, την επιτομή του Σοβιετικού στυλ και ντιζαιν.

Το zaz 968, ή zaporozhets, ή χαιδευτικά zapor(μτφ. δυσκοιλιότητα-κόψιμο, στο πιο χυδαίο) , είναι λοιπόν ο απόγονος του zaz 966, που ειναι απογονος του zaz 965, το οποίο ήταν αντιγραφή του fiat 600, στη προσπάθεια του σοβιετικού κράτους να κατασκευάσει ένα αμαξάκι, το οποιό θα κοστιζε λιγοτερο απο 1000 μπουκάλια βότκα -ώστε να το αγοράσει και ο τελευταίος μεθυσμένος της kamchatka και να κινείται σε δρόμους, που ακόμα και το niva του HF θα κόλωνε.

Ο πύραυλος αγοράστηκε προς 400$ -από εναν πρώην κατάδικο τίγκα στα tatoo με άγκυρες, για τον παππού, ωστε να πηγαίνει για ψάρεμα σαν ανθρωπος.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε αφήνουν έτσι ---> :s_shout
Κινητήρας 1200cc, V-4 αερόψυκτος, κρεμασμένος πίσω από το πίσω άξονα, που απόδιδει 41 πυρηνικά κοζάκικα άλογα.
Κίνηση στους πισω τροχούς , 4ταχυτο manual κιβώτιο, εξελιγμένα ταμπούρα σε ολους τους τροχούς και δυό πόρτες.

Εξωτερική εμφάνιση:
Παρατήροντας τα στογγυλά φανάρια μπροστά, τα πισω παραλληλόγραμα κατα πλάτος, τις δύο εξατμίσεις, τη πλαινή γριλια, την εισαγωγή αέρα στο κάλυμμα του κινητήρα πίσω και σε συνδύασμο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, άνετα θα το χαρακτήριζα -ειμαι σίγουρος ότι θα συμφωνεί και ο IKE, μια detuned porsche 930 που την εχουν βαρέσει με βαριοπούλες οι σύντροφοι στο zaporizhiya υπό την εποπτία του πιπινος1976.

Εσωτερικό:
Με μια λέξη -εξτριμ
Κάθεσαι πάνω σε κάτι που θυμίζει τσουβάλι με ζαχαρότευτλα....πολτοποιημένα. Κρατάς κάτι μεταξύ ταψιού μπουγάτσας και πηδαλιου του Santa María με το τζόγο, που μέτρησα πρόχειρα, να φτανει τις 22,4 μοιρες.
Οι χώροι ειναι εντυπωσιακοι. Μη σας ξεγελά το μικρό μέγεθος, μια φορά πηγαίνοντας στο νεκροταφείο, χωρέσαμε μεσα 4 μαντραχαλέοι, όλοι πανω απο 1.80 και μια χοντρή γιαγιά. Επίσης το πορτμπαγκαζ ειναι αχανές, χωρανε ανετα δύο 25ακιλα σακια σιτάρι, με χώρο να βάλεις και τις σακούλες με πατάτες που βούτηξες απο το κολχοζ του χωριού.

Τα πλαστικά του, πρεπει να προέρχονται από τα οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν στο chοrnobil', τέτοια σκληράδα ούτε τα κανονια στο Ναυπλιο δεν εχουν. Μπορεις να τα σκάβεις επι ωρα με κατσαβίδι, χωρις να υπαρξει καποια εμφανή γρατζουνιά.
Tα όργανα πλοήγησης αποτελούνται από τα βασικά των βασικών, με το υπεραισιόδοξο ταχύμετρο να δεσπόζει στο κέντρο του οπτικού σου πεδιου.(Μα ποιος θεούλης, εβαλε ταχύμετρο που δείχνει μέχρι 160, με αποτελεσμα χιλιαδες νεκρους στην προσπάθειά τους να το τερματίσουν)

Και η ώρα να το κουμανταρουμε εφτασε. Θα το οδηγούσα στη γνωστή απαιτητική διαδρομή χωριό-λαική γειτονικής πόλης για να αγοράσω παντζαρια για το borshch καθώς και κατι αλλες μ@λ@κιες.

Εβγαλα τη σαπια και χεσμενη απο το κοκκορα και το χαρεμι του, κουκουλα και κοντοσταθηκα να θαυμασω τις γωνιες του εργαλειου.Με τη πρωτη μιζια δεν πηρε, ουτε με τη δευτερη, ουτε με τριτη. Απεγνωσμενος, εχοντας εναποθεσει τις ελπιδες μου στο μεταλλικο σφυροδρεπανο -που χρησιμευε να δενουν την κατσικα στο σταβλο, εκανα μια 4η μιζια και ως εκ θαυματος, το τερας βρυχηθηκε με ενα συννεφο καπνου να σκεπαζει το μισο χωριο.
Βγαινοντας εξω, αναφωνησα --ΝΑΙΙΙ ΡΕΕ Π*ΥΣΤΗ ΔΙΑΑΑ :yahoo: κανοντας την οικοσιτη γουρουνα του γειτονα, των μερικων εκατονταδων κιλων και πολλων βυζιων -που μεχρι τωρα ειχε αραξει διπλα στο φραχτη, κατω απο τη κερασια, μουσουλωντας τη τριανταφυλλια, να τρομαξει και να αρχισει να τρεχει αλλοπροσαλη ουρλιαζοντας και γεμιζοντας σκ@τα τον κήπο του.
Σταθηκα να θαυμασω(οχι το γουρουνι ρε) τον ηχο του flatcranck v-4 διαμαντιου και συμπερανα οτι ειναι οτι πιο πρρ πρρ πρρ πρρ εχω ακουσει. Μιλαμε για ΤΟΝ ηχο, ποιες tubi, ποιος akrapovich και μ@λ@κιες. Αυτος ειναι ηχος ρε. Αν τα αμαξια κλάνανε, το zapor θα ηταν βασιλιας.-
Βγαινοντας στο δρομο, δυσκολευεται να ανεβει το 30 εκατοστων λοφακο πανω απο το σωληνα που καλυπτει το βουρκο πλαι στο δρομο, αλλα με λιγο παραπανω γκαζακι(τι λιγακι, κοντεψε να πεταχτει στο γρασιδι απο κατω το πενταλ) και σπιναροντας, ναι σπιναροντας :s_sarcastic , το ηρωικο ζααζ βγαινει στο κωλοχωματοδρομο, κανοντας σαν maxim του 1910 και αφηνοντας πισω του συννεφα, ικανα να καλυψουν μοιρα T-72.

Το ride quality, νταξ, παλευεται. Με ground clearance 190mm περναει ανετα πανω απο τις αααπειρες λακουβες του χωματοδρομου διπλα απο το σπιτι καθως και απο τα ορυγματα στα πλαγια του -προσφατα επισκευασμενου, αλλα ηδη λιωμενου, δρομου που οδηγει στη πολη. Εντελως ουδετερη συμπεριφορα, που δεν σε προιδεαζει για τιποτα απολυτως, παρ'αυτα νιωθεις φοβερα, που οδηγεις κατι τοσο μοναδικο σε τουτη τη ξεχασμενη γωνια του πλανητη.

Εκει που κρουζαρα με μηδεν χιλιομετρα την ωρα, γιατι το ταχυμετρο 4 στις 5 φορες δεν δουλευει και χαζευοντας μια αγελαδα που αφοδευε στην ακρη του δρομου, δεν προσεξα την διαβαση πεζων και ετσι ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω την αποτελεσματικοτητα των φρενων. :s_thumbsup
Ανετα θα τα χαρακτηριζα αγκυρες...............................σπασμενες ... :s_cry Πατας τωρα, σταματας αυριο.
Με αισθηση σαπιου σοβιετικου σφουγγαριου που κειτονταν επι 20 χρονια μεσα στο αντιδραστηρα του chornobil' παρεα με τους ραδιενεργους μύκητές του και σε συνδυασμο με το τζογαδορικο τιμονι που σε κανει να νιωθεις driftmaster. Βγαζοντας ηχους -που μονο σε λοκομοτιβες σερνουσες 4000 τονους χημικα αποβλητα κατεβαινοντας τα Ουραλια, εχεις ακουσει, ο αχταρμας σταματαει μερικα εκατοστα πριν τη διαβαση, χαλοντας το βημα στα ατελειωτα ποδια νεαρας κορασιδος με κοτσιδακια και σουπερμινι.
Και μην ακουτε τον skye, δεν μπορει να πει και κατι αλλο.....παντοφλα
Περισσοτερα στο θεμα των κοινωνικων συμπεριφορων


Αν δεν βαριεμαι, ισως γραψω και για αλλα θαυματα που ειχα την τυχη/ατυχια να οδηγησω, κατι Moskvich, ενα αμφιβιο, ενα UAZ 469 "bobik", ενα ασθενοφορο με το οποιο μετεφερα τσιμεντολιθους, καθως κατι αλλα σαραβαλα.

Το παραπανω ποστ ειναι IKE και ρομποτογουρουνο.νετ approved

Ευχαριστώ.