Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#655663 Ξεκινώντας από το τέλος τα Navara είναι ο ορισμός της φράσης η φθήνια τρώει τον παρά. 9/10 προβλήματα που θα βγάλουν οφείλονται σε κακή συντήρηση ή σε αμφιβόλου ποιότητας ανταλλακτικά (βλ ημιτασιόν καδένες που γίνονται ...σώβρακο στη 2η μιζιά). Επίσης αυτό που σας ξεγελάει σε όλα σχεδόν τα "μοντέρνα" διπλοκάμπινα είναι η ροπή γιατί γρήγορα δεν είναι. Οποιοδήποτε μικρομεσαίο από τότε που τα τούρμπο έγιναν κανόνας τα αφήνει πίσω του εύκολα.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση πάντως είναι τα σχόλιά σας για τα "μικρά". Δεν μπορώ να καταλάβω τι εντυπωσιακό έχει εν έτει 2020 ένα αυτοκίνητο που : δεν χωράει τα μπαγάζια ενός ζευγαριού, έχει άθλια φώτα, άθλιο τιμόνι, πάει πιο αργά από τις νταλίκες και σε τρομάζει όταν στρίβει ο δρόμος ή όταν περάσεις τα 100 χλμ όταν τα ίδια θα έγραφε ο Μπούσσο κι αν ταξίδευε με ένα Seicento των 500 ευρώ. Καλή η δικαιολογία για το μεταξόνιο αλλά το Aygo έχει το ίδιο πρακτικά μεταξόνιο με ένα 106 που δεν είχε κανένα από αυτά τα προβλήματα οδικής συμπεριφοράς.

Αυτό που μου κάνει ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση πάντως είναι πως δώσαμε ένα σκασμό λεφτά για το "καλό" αυτοκίνητο, το φορτώσαμε ότι έξτρα υπήρχε και δεν υπήρχε για να ανακαλύψουμε ότι τελικά μια χαρά κάνει τη δουλειά και ο κουβάς που κοστίζει λιγότερο από το μοτέρ του καλού, με τα 60 άλογα, τις ρόδες ποδηλάτου και τα άθλια φρένα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#655665
blinkys έγραψε:...


Πολύ ωραία άποψη. Μπορείς να μην συμφωνώ σε όλα, αλλά είναι μια άποψη με επιχειρήματα και είναι σεβαστή.

Καταρχάς σε ένα Aygo 2020 και όπου Aygo βάλε και τα υπόλοιπα κουβαδάκια, έχεις μια πολύ καλή παθητική ασφάλεια.
Πράγμα που δεν ίσχυε στο Seicento. Για να έχεις παθητική ασφάλεια, έχεις κάποιο έξτρα βάρος.
Έπειτα, τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας, έχεις κάποια έξτρα άνεσης και ασφάλειας. Όπως κλιματισμό, ηλ.παράθυρα και ηλ.καθρέπτες, infotainment, esp, antispin, hill assist, 6 αερόσακους και άλλα τέτοια.

Και η ασφάλεια εν έτει 2020, είναι selling point.

Και κάτι ακόμη. Τότε που έβγαιναν αυτά τα κουβαδάκια, για παράδειγμα το Seicento sporting, το αγοραστικό κοινό είχε γαλουχηθεί με το είδος του σπορτίφ κουβά. Τώρα αυτό το κοινό μεγάλωσε και πήγε σε άλλα χωράφια και το νέο που γεννήθηκε και δημιουργήθηκε, έχει άλλες απαιτήσεις. Δεν είναι ότι δεν μπορούν να κατασκευάσουν, αλλά γιατί δεν το θέλουν.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#655666 Το τιμόνι και το πάτημα θα έβλεπαν σοβαρή βελτίωση με πιο substantial ελαστικά, μα βλέπω ότι σε αμφότερες τις 14" και τις 15" ζάντες παίζει 4.5" πλάτος (BTW, ακόμη και το Σεϊτσέντο φόραγε συνήθως 5.5" μέχρι και 6"), ήτοι ήδη το 165άρι φάρδος είναι οριακό. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο σου εξηγεί με κάθε τρόπο ότι το habitat του είναι η πόλη και εκεί όντως διαπρέπει. Το ότι βγάζει αξιοπρεπώς (όπου αξιοπρεπώς βλέπε με ασφάλεια και τη μέση στη θέση της και όχι με πόρτες/ανάποδα/μυτοτακούνια/ακολουθείτηνκίνηση) b-roads και ταξίδι είναι απλώς το κερασάκι στην τούρτα.

Σε απλά ελληνιόλικα, ζηλεύω.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#655667 Εγώ στο Aygo που οδήγαγα , για να χρησιμοποιήσω την αθηναική, τις νταλίκες μου τις περνούσα εύκολα.

Μήπως τα στήνετε με πολύ δυνατές νταλίκες ?
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#655670 Αν και είναι μεγάλο θέμα, θεωρώ πως ο όποιος ενθουσιασμός προκύπτει από τις χαμηλές προσδοκίες που έχουμε όλοι από αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας -υποθέτω κατάλοιπο παλιότερων δεκαετιών- και όχι τόσο από αυτές καθ' αυτές τις αρετές των συγκεκριμένων οχημάτων.

Όμως με τίποτα δεν γίνεται να παραβλέψουμε πως για τις μέσες ανάγκες του σήμερα, οι κατασκευαστές ακόμα και στις πιο χαμηλές κατηγορίες προσφέρουν ολοκληρωμένα προϊόντα:
1) Έχουν υπερπλήρη εξοπλισμό.
2) Πολλά συστήματα ασφαλείας
3) Καλύτερη από ποτέ συμπεριφορά και ασφάλεια ενεργητικά και παθητικά κυρίως τόσο για την πόλη όσο και για ένα ταξίδι αν αυτό προκύψει. Προφανώς "καλή" συμπεριφορά = να μη τρομάζει τον μέσο οδηγό, όχι να έχει κρατήματα rallye
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#655671 @Busso

Το point μου δεν είναι ότι κακώς αγόρασες το Aygo και ας έπαιρνες 20 seicento με αυτά τα λεφτά. Προφανώς και γνωρίζω όσα λες, άσχετα αν τα θεωρώ προτεραιότητες ή όχι. Για να το πάω λίγο παραπέρα λοιπόν, θεωρώ ότι έγραψες με θετική διάθεση για το Aygo (εγώ αυτό κατάλαβα) και αυτό το βρίσκω "παράλογο". Κατεβαίνοντας από το Leon, "έπρεπε" να είσαι αγανακτισμένος και να ψάχνεις τρόπο να κλειδώσεις το Aygo να μη βγαίνει από την πόλη. Δεν θεωρώ ότι σου έκανε εντύπωση το ότι ταξιδεύει το Aygo, γιατί πρακτικά ότι έχει ρόδες και κινητήρα το κάνει. Εδώ έχουν κάνει το γύρο του κόσμου με 2cv, vespa ακόμα και Husqvarna enduro που μισή ώρα πάνω του είναι σαν να δουλεύεις κομπρεσέρ 8ωρο.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#655672
blinkys έγραψε:
δεν χωράει τα μπαγάζια ενός ζευγαριού, έχει άθλια φώτα, άθλιο τιμόνι, πάει πιο αργά από τις νταλίκες και σε τρομάζει όταν στρίβει ο δρόμος ή όταν περάσεις τα 100 χλμ


Σε ένα Aygo πρώτης γενιάς που είχα για μερικές μέρες κάποτε δεν είχα τέτοια θέματα.
Η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι για τα φώτα βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#655674
blinkys έγραψε:@Busso

Το point μου δεν είναι ότι κακώς αγόρασες το Aygo και ας έπαιρνες 20 seicento με αυτά τα λεφτά. Προφανώς και γνωρίζω όσα λες, άσχετα αν τα θεωρώ προτεραιότητες ή όχι. Για να το πάω λίγο παραπέρα λοιπόν, θεωρώ ότι έγραψες με θετική διάθεση για το Aygo (εγώ αυτό κατάλαβα) και αυτό το βρίσκω "παράλογο". Κατεβαίνοντας από το Leon, "έπρεπε" να είσαι αγανακτισμένος και να ψάχνεις τρόπο να κλειδώσεις το Aygo να μη βγαίνει από την πόλη. Δεν θεωρώ ότι σου έκανε εντύπωση το ότι ταξιδεύει το Aygo, γιατί πρακτικά ότι έχει ρόδες και κινητήρα το κάνει. Εδώ έχουν κάνει το γύρο του κόσμου με 2cv, vespa ακόμα και Husqvarna enduro που μισή ώρα πάνω του είναι σαν να δουλεύεις κομπρεσέρ 8ωρο.



Αυτό θα το έκανα 15 χρόνια πριν, όντας πιο άπειρος στην κρίση μου.
Τώρα το κρίνω για αυτό που είναι και για εκεί που απευθύνεται.
Διότι με το ίδιο σκεπτικό θα σου πει κάποιος: τι μας λες για το FR ρε φίλε; ενώ θα έχει κατέβει από καμιά BMW 750.

Δεν είναι λογικό;


Και πάλι όμως καταλαβαίνω απολύτως πως σκέφτεσαι.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#655675
socratesn έγραψε:Αν και είναι μεγάλο θέμα, θεωρώ πως ο όποιος ενθουσιασμός προκύπτει από τις χαμηλές προσδοκίες που έχουμε όλοι από αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας -υποθέτω κατάλοιπο παλιότερων δεκαετιών- και όχι τόσο από αυτές καθ' αυτές τις αρετές των συγκεκριμένων οχημάτων.


Όσο χαμηλές προσδοκίες κι αν έχουμε είναι θλιβερό (για μένα τουλάχιστον) να στηριζόμαστε μόνο στον εξοπλισμό και την ασφάλεια (η οποία θεωρώ ότι είναι δεδομένη πλέον και δε θα έπρεπε να παρουσιάζεται ως πλεονέκτημα) για να δικαιολογήσουμε το γιατί είναι καλή επιλογή η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Άσε που αν βάλουμε στην εξίσωση πόσο μεγαλύτερα είναι πλέον τα αυτοκίνητα από τους προκατόχους τους, μάλλον κι εκεί θα έπρεπε να έχουμε περισσότερες απαιτήσεις. Γιατί μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης που μεγάλωσαν αλλά οι χώροι στάθμευσης δεν μεγάλωσαν αντίστοιχα. Το rallye το ανέφερα ως ένα παράδειγμα αυτοκινήτου από το παρελθόν με το ίδιο μεταξόνιο, επειδή το θυμόμουν από άλλο θέμα πρόσφατα. Μόνο και μόνο για να δείξω ότι δεν πολυστέκει σαν επιχείρημα το έχει κοντό μεταξόνιο άρα είναι λογικό να παρουσιάζει τέτοια συμπεριφορά το κάθε Aygo. Προφανώς και δεν έχω την απαίτηση το supermini να στρίβει έτσι.

georgetz έγραψε:Εγώ στο Aygo που οδήγαγα , για να χρησιμοποιήσω την αθηναική, τις νταλίκες μου τις περνούσα εύκολα.

Μήπως τα στήνετε με πολύ δυνατές νταλίκες ?


Εσείς μάλλον είστε πολύ θαρραλέος και καλός οδηγός σε αντίθεση με εμένα που είναι γνωστό ότι είμαι κουλός και φοβιτσιάρης. :)
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#655676 Το Aygo πάντως δεν είναι supermini, city car είναι. Super"mini" εδώ και κανα τέταρτο στα 4 μετράκια... :lol:
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#655681 Επειδη καποια εποχη το σκεφτομουν κι εγω, οχι Aygo αλλα 107 μαλλον, τελικα το θεμα απ' οσο καταλαβαινω ειναι το εξης:
Ειναι λιγο περιεργο, αυτο το αυτοκινητο να ειναι με γεματο με εξοπλισμο (ειτε ανεσης/ευκολιας, ειτε ασφαλειας) αλλα να υστερει στα βασικα δηλαδη στην οδικη συμπεριφορα ας πουμε, σε σχεση με ενα 106 1.4 (75hp) του 1992. Που υποτιθεται, αυτο αντικατεστησε. ΟΚ δεν βγηκε 107 Rallye αλλα ακομα και σε σχεση με το βασικο 106, ειναι πισω απ' οσο ξερω.
Εκει νομιζω κολλαει το πραγμα....
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#655684 Πιστεύω επειδή τα κουκιά είναι μετρημένα αναγκαστικά κάπου θα γίνουν παραχωρήσεις . Άλλος κατασκευαστής επικεντρώνεται στην αξιοπιστία, άλλος στην άνεση δρόμου-καμπίνας , άλλος στην οδική συμπεριφορά . Δε γίνεται να έχεις όλα τα κουτάκια τσεκαρισμένα με 10 χιλιάρικα.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#655685 Στην ιδια κουβεντα 106, aygo και Leon :help:
Στην ιδια κουβεντα κουτα aygo του '20, με sei, που ξεκινας ταξιδι και αν φτασεις το θεωρεις επιτευγμα.
Μην αναφερουμε καν, ενδεχομενο ατυχηματος. :s_whiteflag

Ο ανθρωπος ειχε 10Κ € για να παρει ενα καινουριο αυτοκινητο πολης, και εκανε πιθανοτατα την καλυτερη επιλογη.
Το οτι ειναι συμπαθητικο -σε μικρο ή μεγαλυτερο βαθμο- και σε τομεις εκτος του στοιχειου του, ειναι εξτρα και οχι απαιτηση σε αυτη την κατηγορια.

Τωρα, επιστρατευοντας τις μαντικες μου ικανοτητες, πιστευω οτι θα ηθελες καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα σε αυτη την κατηγορια και αυτο ειναι το θεμα σου.
Ολοι θα θελαμε.
Πολλα θα θελαμε γενικως..., αλλα το θεμα ειναι τι προσφερει και η αγορα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#655686 Εγώ την οδική συμπεριφορά την βρίσκω μια χαρά και δεν είναι και σοβαρό κριτήριο για την κατηγορία. Σοβαρό κριτήριο που δεν απαντάται δυστυχώς ικανοποιητικά παρά μόνον από το Twingo (αλλά και την αντίστοιχη επιβάρυνση) είναι ένα καλό αυτόματο κιβώτιο. Του Aygo είναι no-go.
Τα υπόλοιπα ούτε καν μπαίνουν στην εξίσωση νομίζω. Αν είναι ασφαλές (παθητική-ενεργητική ασφάλεια + συστήματα ασφαλείας) και έχει τις ανέσεις που αναζητά κάποιος για τις αστικές διαδρομές του (αυτόματο, infotainment) και δεν καίει και πολλή βενζίνη, είναι τέλειο. Το Aygo, σχεδόν σε όλα είναι μια χαρά, πλην αυτόματου.
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#655688
sebastian έγραψε:Τωρα, επιστρατευοντας τις μαντικες μου ικανοτητες, πιστευω οτι θα ηθελες καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα σε αυτη την κατηγορια και αυτο ειναι το θεμα σου.
Ολοι θα θελαμε.
Πολλα θα θελαμε γενικως..., αλλα το θεμα ειναι τι προσφερει και η αγορα.


Καλα, εννοειται !!! Αυτο που λες ακριβως....