Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By elvet
#385237
GTS έγραψε:
elvet έγραψε:
GTS έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Εμένα πάντως μετά την 147, όλα αυτά τα αυτοκίνητα βαρετά μου φαίνονται. :)


Πρεπει να περασεις στην πισωκινηση. Επηδει ειχα Jetta VR6 και 147 1.6 τον ιδιο καιρο σιγουρα το 147 ηταν ποιο σπορτιφ (εκπληξη ότι βασιζεται στο Τιπο που βγηκε το 1988). Αν οδηγήσεις ένα Πορσε βεβαια θα τα ξεχασεις όλα τα αλλα (βρίσκεις και Μποξστερ με λιγα χρηματα).

Πώς γίνεται να βασίζεται στο tipo όταν έχει διαφορετικό πάτωμα και αναρτήσεις; η 155 ναι, αλλά όχι η 147


Γιατι δεν εχει διαφορετικο πατωμα. Το ιδιο ειναι. Εχει αναλυθει εκτενως στην δημοσιογραφεια της εποχης. Βεβαια απο το 1988 εχει υποστει αρκετη επεξεργασια το πατωμα, επισης οι το αμαξωμα εχει συγκοληθει με τεχνικες 80ς αυτο ειναι προφανες.

Αρα και η 156 έχει πάτωμα tipo, αφού 156-147 έχουν κοινό πάτωμα, ή πάλι κάνω λάθος; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#385276 The 156 uses a platform derived from the Alfa Romeo 155, which in turn was derived from the Fiat Group's "Tipo" platform. However it is sufficiently different from the original "Tipo" one to be seen as a new platform.[26][27] The 156 is a highly developed front-wheel drive car; (the Cross/Sportwagon Q4 offered four-wheel drive in left-hand drive markets) with a double high wishbone front suspension and Camuffo type rear suspension,[2] which consists of a telescopic vertical strut with coaxial spring and two transverse links of different lengths and a longitudinal strut. This structure means that the rear wheels have a tiny passive steering ability.[13] Weight saving material (aluminium) has been used in several parts both front and rear suspension.

For the 156 GTA, weight saving materials were also used in many other parts like magnesium framed front seats and dashboard frame. The 156 GTA only shared common parts with other 156 variants with respect to the facelift interior, doors, bonnet and bootlid.[28]


https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
Άβαταρ μέλους
By GTS
#385310 Και η Mercedes εχει το ιδιο πατωμα απο το 1970...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#385311
elvet έγραψε:Αρα και η 156 έχει πάτωμα tipo, αφού 156-147 έχουν κοινό πάτωμα, ή πάλι κάνω λάθος; :hmmm:


Ναι, έτσι είναι.

Θυμάμαι το πρώτο τεστ της 156 που είχα διαβάσει που έλεγε πως η θέση οδήγησης ήταν ίδια με του τίπο... :lol:

Δεν νομίζω να ενοχλήθηκε κανείς βέβαια... :hmmm: :twisted:


Giuseppe Busso έγραψε:Καλά και η BMW έχει την πλατφόρμα της Ε30 ακόμα. Εκεί μώκο;


Ας ήταν όλα τ' αυτοκίνητα όπως οι 147-156 και ας είχαν πλατφόρμα από το 1786! :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#385362
markvag έγραψε:
elvet έγραψε:Αρα και η 156 έχει πάτωμα tipo, αφού 156-147 έχουν κοινό πάτωμα, ή πάλι κάνω λάθος; :hmmm:


Ναι, έτσι είναι.

Θυμάμαι το πρώτο τεστ της 156 που είχα διαβάσει που έλεγε πως η θέση οδήγησης ήταν ίδια με του τίπο...

Δεν νομίζω να ενοχλήθηκε κανείς βέβαια... :hmmm: :twisted:


Giuseppe Busso έγραψε:Καλά και η BMW έχει την πλατφόρμα της Ε30 ακόμα. Εκεί μώκο;


Ας ήταν όλα τ' αυτοκίνητα όπως οι 147-156 και ας είχαν πλατφόρμα από το 1786! :iconcool:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#385397 Μην κολλάμε σε λεπτομέρειες παρακαλώ! :rtfm: :protest: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#386749
Anonymous Founder έγραψε:Δεν είμαι σίγουρος... Νομίζω έχει 140 άλογα, και από ροπή δεν έχω ιδέα. Θα το ψάξω κάποια στιγμή και θα το πω. Ίσως ο συνονόματος . Κίκιζας μπορεί να βοηθήσει.


Οπως σωστα ανεφερε και ο Asimov, εχει 150ps. προκειται για την νεα γενια κινητηρων 1.4, με τον κωδικο ΕΑ211
και στην συγκεκριμενη εκδοση που αρχικα απεδιδε 140ps (απο τελη του 2012 εως και τελη 2014 αν θυμαμαι καλα...) φεροντας παραλληλα την τεχνολογια απενεργοποιησης κυλινδρων.

Πλεον η αποδοση ειναι στα 150ps με την ροπη να εχει μεινει αμεταβλητη, συγκεκριμενα στα 250ΝΜ, ηδη απο την πρωτη εμφανιση του κινητηρα ΕΑ211.

Συνονοματε, ευχομαι καλοταξιδο, με ασφαλη και ευχαριστα χλμ! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#386763
GTS έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Εμένα πάντως μετά την 147, όλα αυτά τα αυτοκίνητα βαρετά μου φαίνονται. :)


Πρεπει να περασεις στην πισωκινηση. Επηδει ειχα Jetta VR6 και 147 1.6 τον ιδιο καιρο σιγουρα το 147 ηταν ποιο σπορτιφ (εκπληξη ότι βασιζεται στο Τιπο που βγηκε το 1988). Αν οδηγήσεις ένα Πορσε βεβαια θα τα ξεχασεις όλα τα αλλα (βρίσκεις και Μποξστερ με λιγα χρηματα).


+ ΑΠΕΙΡΟ
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#387403 My ride για το ΠΣΚ.

Εικόνα

CX5, 2.2 με 150 ατίθασα ταϊσμένα με πετρέλαιο, προσθιοκίνητο, 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Επίπεδο εξοπλισμού top notch ή το μεσαίο (θα δω αύριο στο ταξίδι τι ψιψιψίνια έχει). Εντυπώσεις από βδομάδα.

ΥΓ: new car smell... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#390614 Renault Clio 2017
Έκδοση Dynamique Nav, 1,2λτ 75άτια
Εικόνα
Νοικιάστηκε με 17 μίλια στο οδόμετρο, δηλαδή καινούργιο, μάλλον είμαι ο πρώτος οδηγός του. Κάτι οδηγίες που διάβασα για στρώσιμο με μέχρι 3-3500 στροφές για τα πρώτα 1000χλμ αγνοήθηκαν πλήρως. Καλό ζέσταμα μεν αλλά ως εκεί, και λόγω υπερβολικής κίνησης κάτι ιδέες για ιταλικό στρώσιμο δεν ευδοκίμησαν.

Απέξω: στα μάτια μου είναι πολύ όμορφο αν και λίγο φλύαρο σχεδιαστικά. Και το χρώμα του κάτι σαν κόκκινο μεταλλικό είναι το πιο ωραίο κόκκινο που έχω ποτέ δει και το μόνο κόκκινο που θα μπορούσα ποτέ να αγόραζα.
Από μέσα: μια χαρά σε εμφάνιση. Η οθόνη του είναι λίγο πεταχτή αλλά συνέχεια της κεντρικής κολώνας όχι σαν το χάλι της Mercedes. Τα υλικά ευχάριστα στην αφή ακόμα και τα φτηνά πλαστικά της κεντρικής κονσόλας. Του ταμπλώ είναι και μαλακά. Όχι τόσο καλό το τιμόνι από πλαστικό δέρμα ραμμένο. Γενικά όλα τα πλαστικά είναι γκρί που το κάνει στα μάτια μου να δείχνει πιο φτηνό από το μαύρο.

Θέση: συμπαθητικό κάθισμα με καλές ρυθμίσεις, άνετο και χωρίς προτεραιότητα στην πλευρική στήριξη αλλά όχι σωστή υποστήριξη στη μέση. Το τιμόνι ρυθμιζόμενο πλήρως και ναι, πρωτότυπο για Ρενώ, είναι σχεδόν κάθετο. Παρά τις ρυθμίσεις κάπως δεν μου καθόταν καλά.
Εργονομία: Γιατί ο περιοριστής ταχύτητας/αυτόματος πιλότος να είναι σε κουμπί δίπλα στο χειρόφρενο. Και τα κουμπιά στο τιμόνι καλύπτουν μόνο αυτά (σύν ομιλία). Το χειριστήριο για το ηχοσύστημα είναι επιπλέον λεβιές ατυχούς τετραγωνισμένης εμφάνισης (σαν φουτουριστικό ματζαφλάρι από Thunderbirds του 60) και αίσθησης στο χέρι και χειρισμού. Ευτυχώς(;) κρύβεται από το τιμόνι και μπορεί και να μην το πάρεις χαμπάρι.

Χώροι: εμπρός μια χαρά και καλό πλάτος για τα πόδια, πίσω επίσης, χώρος αποσκευών το ίδιο. Από θήκες έτσι κι έτσι, στις πόρτες μικρές στη μέση ρηχές... μπορούσαν καλύτερα. Ντουλαπάκι και μικρό και άβολο και πλαστικουριό. Ατυχές το ότι ο ουρανός προς τα εμπρός χαμηλώνει για να δημιουργήσει εσοχές για τα αλεξήλια. Δε χρειαζόταν και δημιουργεί σκαλοπάτι προεξοχή που μπορεί να χτυπήσει κάποιος το μέτωπό του.
Ορατότητα: ό,τι ισχύει για όλα της κατηγορίας, μικρό πίσω παράθυρο, μεγάλες τυφλές γωνίες, σπαστικό A-pillar που είναι πολύ εμπρός και δε βλέπεις όταν στρίβεις. Δυστυχώς σε κόβει ακόμα και με πολύ αμβλείες στροφές. Σου προσφέρει όμως καλύτερη αεροδυναμική και τεράστια επιφάνεια ταμπλώ εντελώς ανεκμετάλλευτη.

Εξοπλισμός-ευκολίες
Κάρτα αντί κλειδιού αλλά δεν είμαι σίγουρος αν έχει keyless enty, μάλλον όχι. Μερικές φορές κλείδωσε μόνο του όταν έφυγα όχι πάντα και μια φορά ξεκλείδωσε μόνο του. Μπορείς όμως να βάζεις μπρος με την κάρτα στην τσέπη που είναι καλό. Με παρατεταμένο πάτημα του κουμπιού κλειδώματος στο ταμπλώ το έκανα να κλειδώνει εν κινήσει μόλις ξεκινήσεις.
Ωραίες 16άρες ζάντες με κάπως μπόλικα 195/55-16 Michelin, μοντέλο δεν πρόσεξα.
Κλιματιστικό απλό αλλά πλήρες και εύχρηστο, ηλεκτρικά παράθυρα μόνο εμπρός και μόνο του οδηγού με αυτόματη λειτουργία. Καθρέφτες μεγάλοι, ηλεκτρικοί αλλά όχι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι.
Φώτα ημέρας, αυτόματα φώτα, ομίχλης εμπρός πίσω, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες (οι οποίοι θέλουν επανεκκίνηση κάθε φορά).
Ηχοσύστημα με οθόνη αφής 7 ιντσών με ραδιόφωνο, DAB, πλοήγηση με χάρτη κλπ, σύνδεση bluetooth με το κινητό κλπ. Του έβγαλα και τη ζελατίνα που την είχαν ξεχάσει. Τα εμπρός ηχεία Bose με bass reflex τρύπα παρακαλώ αλλά δεν ένιωσα να προσφέρει κάτι.
Μέτρια η εφαρμογή πλοηγού και ο χειρισμός της και η πληροφόρηση. Μέτρια και η εφαρμογή ραδιοφώνου και κανονικού και ψηφιακού. Και το πιο καλό στο τέλος. Έχω κλείσει το ηχοσύστημα από το κουμπί του γιατί θέλω ησυχία. Φτάνω κάπου, παρκάρω, πατάω το κουμπί να σβήσει ο κινητήρας, σβήνει και ταυτόχρονα ανάβει το ραδιόφωνο (με σβηστό το ηχοσύστημα). Πρέπει να ξανανάψω το ηχοσύστημα και να το ξανασβήσω για να βγάλει το σκασμό. Γενικά το όλο σύστημα θέλει επανασχεδίαση τόσο σε υλικό (τηλεχειριστήριο) όσο και λογισμικό.
Όχι κουμπί ECO που επιβεβαιώνει το ότι ήταν το ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο με τα 75 άλογα. Έχει όμως στο ηχοσύστημα εφαρμογή Eco που σου λέει 4 οδηγίες για μειωμένη κατανάλωση και σου μετράει και σκορ (επιτάχυνση, αλλαγές ταχυτήτων, πρόβλεψη κλπ) επί %, έπιασα 70%.
Όχι κουμπί ούτε μενού απενεργοποίησης τυχόν ESP που δεν ξέρω καν αν έχει.
Ρεζέρβα γιοκ και βασικά μόνο ένας βιδωτός γάντζος εκεί που περίμενα κιτ επισκευής.

Ανάρτηση: Σφιχτή αλλά δεν χτυπάει, μέτρια άνεση και κλίσεις. Θα την χαρακτήριζα αδιάφορη άρα καλή για την κατηγορία αλλά υπάρχουν καλύτερες.

Κινητήρας τραχύς, ροπάτος, χωρίς δύναμη ψηλά αλλά είναι και ολοκαίνουργιος οπότε θα είμαι επιεικής.
Κιβώτιο με 5 ταχύτητες, δεν είναι κακό, οι ταχύτητες αλλάζουν, αλλά είναι το χειρότερο κιβώτιο που έχω οδηγήσει εδώ και χρόνια. Βασικά θυμίζει κιβώτιο 20ετίας.
Κατανάλωση Έκανα 265 χλμ σε 2,5 μέρες, πόλη, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακούς. Δύσκολο να αξιολογηθεί όταν η μέση ταχύτητά μου στο μεγαλύτερο τμήμα ήταν 16χλμ/ώρα... Πολύ άσχημη κίνηση, σταμάτα ξεκίνα ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο. Τελικά με λίγο πιο ελεύθερους δρόμους σε εκδρομή εκτός των τοιχών ανέβηκα σε συνολική μωτ 23,2 που παραμένει πολύ χαμηλή και συνολική κατανάλωση όπως μέτρησε το αυτοκίνητο 8.7λτ/100χλμ.

Οδήγηση-τιμόνι-χειριστήρια
Πεντάλια σε καλή θέση και καλή αίσθηση και ρυθμισιμότητα. Το φως των φρένων άναβε πολύ αργά, πρώτα ένιωθα τα τακάκια να χαιδεύουν τους δίσκους και μετά άναβαν. Ευτυχώς δεν ήταν on-off αλλά ούτε και σπουδαία. Αποτελεσματικότητα οκ.
Τιμόνι πολύ ελαφρύ και αρκετά αναίσθητο αλλά όχι τελείως. Μάλλον "κόβει" καλά και κρατιέται απλά καλά στα χέρια.
Φώτα μάλλον ανεπαρκή, πολύ μειωμένη φωτεινότητα σε σχέση με οτοδήποτε άλλο γύρω μου. Ακόμα κι αν τα κατέβαζα χαμηλά το μέρος που φωτίζανε, καλά δεν το φωτίζανε. Υαλοκαθαριστήρες μια χαρά και σε ευκολία χρήσης και αποτελεσματικότητας.
Ο χαρακτήρας του κινητήρα ευνοεί την ράθυμη οδήγηση. Όμως το αυτοκίνητο μπορεί, διαθέτει οδική συμπεριφορά που εμπνέει εμπιστοσύνη και διάθεση για παιχνίδια. Περισσότερο δεν μπόρεσα να εμβαθύνω, μοιάζει όμως ελαφρύ (όντως είναι), με λίγο πιο νευρικό κινητήρα πρέπει να είναι ευχάριστα ζωηρό.
Ο κινητήρας κάπως τραχύς, ήσυχος χαμηλά και θορυβώδης ψηλά χωρίς ίχνος ενθουσιασμού.
Η γενική ηχομόνωση μέτρια, κατώτερη των προσδοκιών και των αντιπάλων.

Συν και πλήν και συμπέρασμα.
+ εμφάνιση, χώροι, εξοπλισμός (δεν ξέρω τιμή ή ανταγωνισμό), ευχάριστο αυτοκίνητο
- εσωτερικά πλαστικά (λάθος το γκρί χρώμα), κινητήρας (επαρκής για πόλη), κιβώτιο (θα ήθελα να δοκιμάσω το 6τάχυτο)

Όμορφο και συμπαθητικό αλλά γιατί να το προτιμήσω από τους αντιπάλους του, δεν με έπεισε και υστερεί σε τομείς. Βέβαια θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλο κινητήρα αλλά όταν έχω καλή έκδοση με τέτοια πλαστικά... Γενικά μου έδωσε την εντύπωση ότι υστερεί σε εξέλιξη και ότι πέραν του αισθητικού έχει μείνει πίσω κάμποσα χρόνια σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Βασικά στην κατηγορία θα προτιμούσα Ford Fiesta ή Peugeot 208 που τα έχω οδηγήσει και θα δοκίμαζα και το Ibiza που δεν έχω οδηγήσει. Αυτό το κόκκινο όμως... :inlove: