Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#652324
Govus έγραψε:Δηλαδή υπάρχουν πολλοί προμηθευτές για την συγκεκριμένη 98άρα :hmmm: ;
Η V-Power γιατί έχει σταθερά 10 λεπτά παραπάνω απ' την απλή (και 1 λεπτό τις Τρίτες) :hmmm: ;


Όχι :lol:

Εννοώ πως η τιμή αγοράς του κάθε πρατηρίου διαφοροποιείται, ανάλογα με την ποσότητα που αγοράζει και την απόστασή του από το σημείο φόρτωσης (και φυσικά άλλους παράγοντες, όπως χρόνος πίστωσης, κτλ). Μπορεί να δεις πχ ένα μεγάλο πρατήριο στο διπλανό τετράγωνο από ένα μικρό, να παίρνει καύσιμο πιο φθηνά, γιατί απλά έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και αγοράζει φθηνότερα.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#652331 Προσωπικά προτιμω τα BP που βρισκονται στην Εθνικης Αντιστασεως στο Χαλανδρι ή/και το BP που βρισκεται κοντα στην Δουκ Πλακεντιας.
Βλέπω τωρα τιμές 95αρα στα 1,367-1,355 και την καινούργια 98αρα στα 1,447-1,445 αντίστοιχα

Λέω να την δοκιμάσω
Άβαταρ μέλους
By melos86
#652415
Govus έγραψε:Σε λίγα πρατήρια την βλέπω και με κόστος 7 έως ...12 λεπτά παραπάνω απ' την απλή (ό,τι λείπει απ' τον καθένα :lol: ) ...


markvag έγραψε:Εννοώ πως η τιμή αγοράς του κάθε πρατηρίου διαφοροποιείται, ανάλογα με την ποσότητα που αγοράζει και την απόστασή του από το σημείο φόρτωσης (και φυσικά άλλους παράγοντες, όπως χρόνος πίστωσης, κτλ). Μπορεί να δεις πχ ένα μεγάλο πρατήριο στο διπλανό τετράγωνο από ένα μικρό, να παίρνει καύσιμο πιο φθηνά, γιατί απλά έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και αγοράζει φθηνότερα.


Εγω νομιζω οτι ο βασικοτερος παραγοντας στον καθορισμο λιανικων τιμων στα καυσιμα, οπως και στα περισσοτερα προιοντα που διακινουνται στο ελευθερο εμποριο ειναι μια απλη μελετη κερδοφοριας και ο ανταγωνισμος στον οποιο πρεπει να ανταπεξελθεις ειτε αυτος ειναι θεμιτος ειτε αθεμιτος!

Στην πρωτη περιπτωση ενα πρατηριο πρεπει να υπολογισει τα εξοδα του, να προσθεσει το κερδος που επιθυμει να αποκομισει ο επιχειρηματιας πρατηριουχος και αυτο το συνολο να το διαιρεσει με τα λιτρα που υπολογιζει να πουλησει!
Σε οτι αφορα τον ανταγωνισμο τα πραγματα ειναι αρκετα ξεκαθαρα! Μπορει ακριβως πριν απο εσενα να εχεις ενα πρατηριο που μπορει να φερει σηματα ενος μικροτερου brand name, η να εχεις ενα πρατηριουχο που θελει να κανει μια πιο επιθετικη πολιτικη τιμων ειτε ακομα ακομα να εχεις και ενα λαμογιο που κλεβει η νοθευει η ξεπλενει οποτε οι τιμες του θα ειναι παρα πολυ χαμηλες για να μπορει να διακινει μεγαλες ποσοτητες.

Απο εκει και περα τα 7 εως 12 λεπτα που αναφερθηκαν πιο πανω ειναι μια πολυ λογικη διαφορα αναμεσα στις τιμες και δεν νομιζω οτι αξιζει αναφορας! Σε μια μεση συναλλαγη 40 ευρω ητοι 26 λιτρων η διαφορα αναμεσα στα δυο πρατηρια (ενα +7 λεπτα απο την απλη αμολυβδη και ενα +12) ειναι 1,3€! Ενα ευρω και τριαντα λεπτα στα σαραντα ευρω! Υπαρχει περιπτωση να πας απο μαναβη σε μαναβη η απο κρεοπωλη σε κρεοπωλη η απο σουπερ μαρκετ σε σουπερ μαρκετ να ξοδεψεις 40 ευρω για τις αγορες σου και να μην εχεις 1,30€ διαφορα απο καταστημα σε καταστημα??
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#652497
Dimsabas έγραψε:Υπάρχει περίπτωση να έχεις δύο πρατήρια δίπλα δίπλα και να επιλέξεις να ξοδέψεις 1,30 παραπάνω;


Αν ο φθηνότερος κλέβει σε lt στην αντλία ή το καύσιμο είναι μάπα, σε ποιον θα πας;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#652500 Εκεί περιπλέκεται το πράγμα αλλά δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο από τον φίλο από πάνω αλλά ότι είναι μια πολύ λογική διαφορά κι ότι δεν αξίζει αναφοράς. Εν τω μεταξύ, το 1,30 αντιστοιχεί σε 7 λεπτά διαφοράς, στα 12 πάει σχεδόν 2,5 ευρώ. Χάος!

melos86 έγραψε:
Απο εκει και περα τα 7 εως 12 λεπτα που αναφερθηκαν πιο πανω ειναι μια πολυ λογικη διαφορα αναμεσα στις τιμες και δεν νομιζω οτι αξιζει αναφορας! Σε μια μεση συναλλαγη 40 ευρω ητοι 26 λιτρων η διαφορα αναμεσα στα δυο πρατηρια (ενα +7 λεπτα απο την
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#652502
Dimsabas έγραψε:Εκεί περιπλέκεται το πράγμα αλλά δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο από τον φίλο από πάνω αλλά ότι είναι μια πολύ λογική διαφορά κι ότι δεν αξίζει αναφοράς. Εν τω μεταξύ, το 1,30 αντιστοιχεί σε 7 λεπτά διαφοράς, στα 12 πάει σχεδόν 2,5 ευρώ. Χάος!

melos86 έγραψε:
Απο εκει και περα τα 7 εως 12 λεπτα που αναφερθηκαν πιο πανω ειναι μια πολυ λογικη διαφορα αναμεσα στις τιμες και δεν νομιζω οτι αξιζει αναφορας! Σε μια μεση συναλλαγη 40 ευρω ητοι 26 λιτρων η διαφορα αναμεσα στα δυο πρατηρια (ενα +7 λεπτα απο την

Η 98αρα πωλειται απο 7 εως 12 λεπτα παραπανω απο την απλη αμολυβδη. Αρα η διαφορα της 98αρας ειναι γυρω στα 5 λεπτα του € ανα πρατηριο.

Αστεια διαφορα ακομα και για διπλανα πρατηρια, αν το φτηνο εχει ουρα, για παραδειγμα
Άβαταρ μέλους
By melos86
#652539
Dimsabas έγραψε:Υπάρχει περίπτωση να έχεις δύο πρατήρια δίπλα δίπλα και να επιλέξεις να ξοδέψεις 1,30 παραπάνω;

Φυσικα :iconcool:
Να προτιμας ενα σημα απο ενα αλλο..
Να προτιμας την εξυπηρετηση απο το ενα εναντι του αλλου..
Να εχει προσφορα ενα σημα σε συγκεκριμενο καυσιμο εκεινη την ημερα..
Να εχεις δει οτι το φθηνο σε κλεβει διαφορετικα..
Να εχει βυτιο και να παραλαμβανει καυσιμα το ενα και να μην θελεις να ανεφοδιαστεις αμεσως..
Να εχει ομορφοτερη κοπελα στο ταμειο το ενα απο το αλλο..
Να εχει ομορφοτερο αγορι στο ταμειο το ενα απο το αλλο.. (δεν κατακρινουμε εμεις στον κλαδο μου!)

Μπορω να γραφω μεχρι αυριο! :)
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#653009 Εγώ βάζω συνήθως 60-65 λίτρα, οπότε οι διαφορές γίνονται πολύ πιο χειροπιαστές....

Για μένα ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ προτίμησης πρατηρίου είναι να είναι σχετικά φτηνό εφόσον συμφωνήσει η αντλία με τον υπολογιστή (άρα να μην κλέβει, πολύ, στην ποσότητα) και πηγαίνει καλά το αυτοκίνητο (άρα να μην κλέβει, πολύ, στην ποιότητα).
Τα περί εξυπηρέτησης, καθαριότητας, χώρων, μίνι μάρκετ και όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν μου είναι αδιάφορα, απελπιστικά αδιάφορα.
Δεν ξέρω αν είμαι μειονότητα αλλά αν δεν είμαι καλό είναι να αναπροσαρμόσετε οι πρατηριούχοι τις προτεραιότητές σας και να μην ξοδεύεστε για άχρηστα πράματα.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#653037 Από τη στιγμή που κάνεις εκπτώσεις στην ποιότητα και την ποσότητα εις βάρος της τιμής μπορώ με σιγουριά να σου πω οτι είσαι μειωνοτητα!
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#653040 Προσωπικά, δουλεύοντας αρκετά χρόνια σε εγκατάσταση καυσίμων και βλέποντας πως λειτουργούν οι εταιρίες, οι βυτιοφορείς και οι πρατηριούχοι, προτεραιότητα μου είναι πρώτα η ποιότητα και μετά η ποσότητα. Τιμή κοιτάζω σπάνια, ειδικά τα τέρμα φθηνά τα αποφεύγω. Τώρα τα υπόλοιπα, εξυπηρέτηση, ευγένεια, πλύσιμο αυτοκινήτου, καθαρό πρατήριο, κτλ, σημαίνει επαγγελματισμό και είναι στα συν του πρατηρίου.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#653058
melos86 έγραψε:Από τη στιγμή που κάνεις εκπτώσεις στην ποιότητα και την ποσότητα εις βάρος της τιμής μπορώ με σιγουριά να σου πω οτι είσαι μειωνοτητα!


Αυτό έγραψε; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#653115 Άσχετο (ελαφρώς), αλλά βλέποντας στη δουλειά που άρχισαν να λειτουργούν κάτι νέα ιδιωτικά πρατήρια με εισροών - εκροών και μπορώ να βλέπω παραλαβές με ακρίβεια καλύτερη από 0,25% συν το τι βάζει ο καθένας με ακρίβεια δεκάτου του λίτρου (μιλάω για πετρέλαιο κίνησης), αισθάνομαι ότι έχω περάσει στον 21ο αιώνα. :inlove: :lol: Μεγάλη υπόθεση το εισροών - εκροών! :s_yes



Περιμένω τον χειμώνα με τα κρύα και τους καυστήρες να δω αν οι καταναλώσεις κάποιων μηχανημάτων "ξαφνικά" αυξηθούν... :s_cool
Άβαταρ μέλους
By melos86
#653176
Vagnar έγραψε:
melos86 έγραψε:Από τη στιγμή που κάνεις εκπτώσεις στην ποιότητα και την ποσότητα εις βάρος της τιμής μπορώ με σιγουριά να σου πω οτι είσαι μειωνοτητα!


Αυτό έγραψε; :hmmm:

Ειπε φθηνο, αρκει να μην τον κλεβει πολυ στην ποσοτητα και να μην τον κλεβει πολυ στην ποιοτητα!
Καταλαβα κατι λαθος? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#653249 Ένας από τους βασικούς παράγοντες που επιλέγω να βάζω μόνο βενζίνη από τον πιο φτηνό της περιοχής που κινούμε είναι να ''αναγκάσω'' τον ακριβό, αν του κόβει, να ρίξει τις τιμές του και να λειτουργήσει ο λεγόμενος από τους καπιταλιστές ''νόμος της αγοράς'', επίσης προσωπικά πιστεύω ότι οι γενικεύσεις του τύπου '' η φτηνή βενζίνη είναι σίγουρα νοθευμένη'' ή ''ότι στην φτηνή βενζίνη σε κλέβει ο βενζινάς'' είναι εκ του πονηρού, σκεφτήτε πόσο ποιό ακίνδυνα είναι τα πανάκριβα πρατήρια της Ε.Ο. Είμαι 57 ετών και όπως είπα βάζω μόνο σε φτηνά πρατήρια, όχι μόνο για να κερδίσω 50 λεπτά ή 1 ευρώ αλλά για να μη με πιάνουν (φανερά τουλάχιστον )τον κότσο, δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα ακόμη και σε αυτοκίνητα με προγράμματα, εκεντροφόρους κ.τ.λ. όπως 106 ραλύ, η σε ρχ8 η σε W2031.8 cc 192ps, επίσης γελάω όταν οι μηχανικοί αποδίδουν προβλήματα, όχι τοσο λόγο άγνοιας, αλλά επίτηδες, στην ποιότητα της βενζίνης ή στο περίφημο σκουπιδάκι που πέρασε όλα τα φίλτρα και έκατσε στό ''λαιμό'' της μηχανής όπου προκάλεσε απόφραξη της αεροδόχου οδού και επήλθε το μοραίο η άναψε το κίτρινο λαμπάκι που την οδήγησε στην εντατική, φυσικά και υπάρχει νοθευμένη και βρώμικη βενζίνη, αλλά αυτή μπρορείς να την αρπάξεις και στα καλύτερα και ακριβότερα πρατήρια όπως γίνεται και με τον κορωνοιό.