Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#489952 Γιατί είπε να γράψει μια πίπα, τί θες τώρα :lol:

Eν τω μεταξύ, η απόφαση προφανώς δεν θα επηρεάσει μόνο αυτές τις πόλεις, αν και υπάρχει αρκετή αντίδραση απ την κυβέρνηση

Seeking to avert bans, German car makers have pledged software improvements for millions of diesel cars and offered trade-in incentives for older models.

The German government meanwhile has floated alternatives, such as making public transport free in cities suffering from poor air quality.

Paris, Madrid, Mexico City and Athens have all pledged to ban diesel vehicles from city centres by 2025, while the mayor of Copenhagen wants to ban new diesel cars from entering the city as soon as next year.

Carmakers including VW-owned Porsche and Toyota have also signalled they will move away from diesel technology.

Analysts at Evercore ISI said the latest German ruling had "set a strong precedent for similar action across Europe".

"Note, the judge previously commented that the EU has clear rules on emissions and cities have a 'duty' to meet pollution targets."


επίσης πολύ ενδιαφέρον ειναι το παρακάτω

https://www.theguardian.com/world/2018/ ... -pollution

ΦΡΙ ΠΑΜΠΛΙΚ ΤΡΑΝΣΠΟΡΤ.

:omg:
Βαριέμαι να ψάχνω επικές συζητήσεις στο παλιό φόρουμ για δωρεάν συγκοινωνίες :lol:

εντυ μάζεψε τους γκομουνιστές :s_cry
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#489958 Πιστεύεις ότι μια τέτοια απόφαση θα παρθεί για λόγους φιλευσπλαχνίας, καλή ψυχούλα και αριστεροσύνη;

Την ίδια ώρα σε μια άλλη γωνιά του πλανήτη...

https://www.theverge.com/2018/2/26/1705 ... ction-2022

Fiat Chrysler is reportedly ditching diesel cars by 2022


Αγνοώντας το τι γράφεται τώρα για ηλεκτρικά/υβριδικά (σε ένα πόνημα των 4Τ πήρε το μάτι μου τη φράση 'υβριδική εμμονή' :lol: ), πιστεύω ότι πολύ σύντομα (μόλις τα Γερμανά έχουν ολοκληρωμένη προϊοντική προσφορά) θα αρχίσουν όλοι να κελαηδάνε υπέρ ηλεκτροκίνησης.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#489962
...μόλις τα Γερμανά έχουν ολοκληρωμένη προϊοντική προσφορά...


Eδώ είναι το ψητό. Οι Γερμανοί , και όχι μόνο, είναι ουραγοί σε αυτές τις τεχνολογίες.Και το ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το ποιοί ηγούνται των σχετικών εξελίξεων. Η τετράδα Ιαπωνία, Κορέα, Κίνα και Ούσα, με ολίγη από Ρενώ. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι οι αουτσάιντερ ή οι ανύπαρκτοι των ευρωπαικών αγορών. :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#489963 Investors beware, EVs are a slow train coming
Electric vehicles are, to paraphrase English comedian Peter Kay, the future ('Garlic bread, it's the future, I've tasted it.') And some of us are, indeed, getting a taste for EVs. But to keep that analogy going for a moment, many more people are still very much tied to the traditional bread that comes in plain white sliced or brown wholemeal form. Garlic bread occupies a niche part of the bread market. And electric vehicles account for less than 1% of the global light vehicle market. You heard that right, under 1%.

The picture is obviously going to change as more models come to market and battery performance (and charging infrastructure) improves, but it will still be a while before we're all having garlic bread for breakfast toast (if you see what I mean). Plug-in hybrids and 48v mild hybrids are set to be in the vanguard of electrification. Gasoline engines are becoming much more efficient. Diesels may be losing share in the European car market, but cleaner diesels utilising the latest technologies are not going to be abandoned as OEMs pursue ever tighter mandated average CO2 limits. In addition, the hit to diesel in the car market will likely run out of steam as certain types of end-user see no reason to switch to an alternative. Light vehicle business users will continue to be drawn by lower fuel consumption on long-distance mileage as well as higher torque for load pulling. And, of course, road freight transportation will rely heavily on diesel powertrains for some time to come.



Κι ένα outlook..
EV share of world car parc forecast at 15% by 2040
In its latest projections of long-term global energy trends, oil company BP forecasts that electric cars will form around 15% of the global car parc in 2040.

However, because of their higher intensity of use, BP forecasts they will account for around 30% of total passenger vehicle kilometres.

In BP's projections, overall global transport energy demand grows by only 25% despite total demand for transportation more than doubling, reflecting accelerating gains in vehicle efficiency. The transport sector continues to be dominated by oil (around 85% in 2040), despite increasing penetration of alternative fuels – particularly natural gas and electricity.

In BP's 'evolving transition scenario', the share of EVs in the global car parc reaches around 15% by 2040 – more than 300 million cars in a car parc of almost 2 billion. However, the share of passenger car kilometres powered by electricity, which also takes account of the intensity with which electric cars are used, is over 30%.

BP says the interaction of fully-autonomous cars with shared mobility has the potential to substantially boost the intensity with which electric cars are driven.

It also says a key uncertainty in the period to 2040 is the speed with which sales of electric cars increases. To gauge the significance of this uncertainty, BP also considers a scenario in which there is a worldwide ban on the sales of cars with internal combustion engines (ICE) from 2040. This scenario reduces liquid fuel demand by around 10 million barrels a day relative to the evolving transition scenario but, even so, the level of oil demand in 2040 in the 'ICE ban' scenario is higher than in 2016.

"The suggestion that rapid growth in electric cars will cause oil demand to collapse just isn't supported by the basic numbers – even with really rapid growth," says Spencer Dale, BP group chief economist. "Even in the scenario where we see an ICE ban and very high efficiency standards, oil demand is still higher in 2040 than it is today."
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#489966
EDDIE_147 έγραψε:Πιστεύεις ότι μια τέτοια απόφαση θα παρθεί για λόγους φιλευσπλαχνίας, καλή ψυχούλα και αριστεροσύνη;


Δεν είπα αυτό, απλά η κουβέντα δημόσια αγαθά που κοστίζουν έχει δύο όψεις. Η μία είναι η για το μπουτσο λογιστική προσέγγιση που βλέπει μόνο το τοπικό βέλτιστο όπως όταν ιδιωτικοποιείς συγκοινωνίες λέγοντας πως δεν είναι κερδοφόροες και η άλλη ειναι αυτή που προσπαθεί να δει ο,τιδήποτε σε ενα γενικότερο πλαίσιο.

Όπως βλέπεις λοιπόν το κόστος του να έχεις "ελλειματικά" ΜΜΕ ειναι αστείο μπροστά στο κόστος που πληρώνεις ως κράτος λόγω των περιβαλοντικών επιπτώσεων
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#489969 dstou εγώ το είπα επειδή οι άνθρωποι είναι ζαχαροπλάστες στο παραμύθι (aka brand equity).
Πχ μπορεί η Maserati να χέζει 100 κιλά βρακί για να βάλει υβριδικό ή ηλεκτρικό στη γκάμα της (ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΠΕΝΤΑΛΕ κλπ) ενώ η Porsche ήδη έχει αρχίσει να χτίζει το ποίημα:
- αγώνες
- πέντιγκρι
- supamupes

Θα ξαμολήσουν και το μπαρμπα Ρερλ να κάνει τίποτα τσάρκες με υβριδικό και μετά μένει ο πίθηκας που θα κάνει ταληράκια το γιατί το υβριδικό είναι 45,87% πιο γαμάτο από τη σκέτη μπετζίνα.

Οπότε όταν τα Γερμανά έχουν σοβαρό product offer στα υβριδικά/ηλεκτροκίνητα, ξαφνικά θα αρχίσουν όλοι οι ειδήμονες να ψέλνουν το κατά υβριδικό ευαγγέλιο.

@Δια
Τα EV έχουν δρόμο ακόμα, αλλά τα υβριδικά είναι το άμεσο μέλλον.

@drifter
μου βάζεις μια λογική 88.000 χρόνια μπροστά από το δικό μας το χάλι.
Δεν υπάρχει κανόνας (αυτό τζάμπα, αυτό ακριβό, αυτό δημόσιο, αυτό ιδιωτικό).
Υπάρχει μόνο σοβαρή προσέγγιση η οποία κάθεται και μετράει τα κουκιά και βλέπει τι τη συμφέρει.

Δυστυχώς είμαστε αιώνες πίσω από μια τέτοια λογική.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#489972
οι άνθρωποι είναι ζαχαροπλάστες στο παραμύθι


Mετά την ωδή στη ροπή (των πετρελαίων) που λουζόμαστε εδώ και χροοοοόνια, αδημονώ να ακούσω το αφήγημα των όψιμων και τελευταίων υποστηρικτών της ηλεκτροκίνησης. Είμαι σίγουρος ότι θα βρουν ένα κάρο πίπες να σερβίρουν στο πόπολο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#489976 https://www.porsche.com/specials/en/int ... rformance/

:eat: :eat: :eat: :eat: :eat: :eat: :eat:

Εικόνα


:s_roses
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#489978
EDDIE_147 έγραψε:@Δια
Τα EV έχουν δρόμο ακόμα, αλλά τα υβριδικά είναι το άμεσο μέλλον.

Οι αναλυσεις περιλαμβανουν καθε ειδους οχημα με δυνατοτητα ηλεκτροκινησης..
The number of electric cars also rises significantly, from 1.2 million in 2015 to around
100 million by 2035 (6% of the global fleet). Around a quarter of these electric
vehicles (EVs) are Plug-In Hybrids (PHEVs), which run on a mix of electric power and
oil, and three quarters are pure Battery Electric Vehicles (BEVs).


Δε μιλαμε για τα 48V...γι αυτα το outlook ειναι να διατιθονται στο 1/5 των προς πωληση οχηματων μεχρι το 2025.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#490106 Ραδιόφωνα και εφημερίδες σήμερα εχουνε πάθει υστερία σήμερα με το θεμα πετρέλαιο
Απο το πρωί στο αμάξι βαρέθηκα να ακούω πανικό
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#490146 Αναμμενόμενος ο ντιζελοπεριορισμός. Δεν το λές και απαγόρευση :shifty: .
Η ιστορία ξεκίνησε με την Στουτγκάρδη που έχει μεγάλο πρόβλημα με τον αέρα, λίγο αργότερα έσκασε η βόμβα Dieselgate by VAG Group...., εκεί ξεκίνησε το όλο στόρυ.
Αν θυμάστε σε ένα θέμα που άνοιξα καπου εδώ γύρω στο φόρουμ για τα αυτοκόλλητα που είναι "υποχρεωμένοι" οι οδηγοί να βάλουν στα οχήματα τους στην Γερμανία ή οπουδήποτε για την είσοδο στις περιβαλλοντικές ζώνες πέρασε στο κουτουρού. Εκεί μέσα λοιπόν έγραψα αυτό τα τεκταινόμενα με την Στουτγκάρδη, Μόναχο, Βερολίνο, Αμβούργο στο να αρχίσουν να περιορίζουν τα ντίζελ οχήματα.
Ο κόσμος εδώ πάνω δε το πίστευε, μόλις τους έκανες μια νύξη για τον περιορισμό που διαφενόταν όλοι σκίζανε τα ιμάτια τους ότι δε θα γίνει :inlove: λόμπυ αυτοκινητιστικού επιτρέποντως. Μην ξεχνάτε η πλειοψηφία είναι ντίζελ οπότε και ο απλός πολίτης δεν τον ήθελε, εξαιρούνται οι ανώμαλοι οι οικολόγοι.
Με τις πρώτες αντιδράσεις από τις πόλεις που προανέφερα πέρσυ, άρχισαν και οι μικρότερες να συζητούν το θέμα ταμπού της πετρελαιοαπαγόρευσης. Φυσικά μπροστάρηδες οι πόλεις που εχουν εκλεγμένους δημάρχους τους πράσινους και SPD, πόλεις με CDU δε το πολυσυζήτησαν. Στο ποιό πρόσφατο παρελθόν, βασικά πρίν λίγες μέρες στο κρατιδιο της Έσσης όπου και διαμένω άρχισαν τα ΜΜΕ να λένε όλο και ποιό πολύ για τον μολυσμενο αέρα στα νότια του κρατιδίου (Darmstadt που έχει τα πρωτεία, Wiesbaden, Frankfurt/M). Στα με΄σα του Φλεβάρη ανακοινώθηκε πιλοτικά η δωρεάν μετακίνηση των πολιτών σε 5 πόλεις της Γερμανίας, η ποιό κοντινή σε μένα είναι το Μανχάϊμ, δεν θυμάμαι τις υπολοιπες 4, βαριέμαι να ψάχνω) και ταυτόχρονα στις ειδήσεις ανακοίνωσαν πως η ΕΕ κάλεσε Γερμανία και ΗΒ στις Βρυξέλες για να τους πούν να λάβουν δραστικά μέτρα για την μόλυνση του αέρα στις πόλεις αλλιώς μεγάλα πρόστιμα.
Δεν ήθελε πολύ μπήκε νερό στο αυλάκι :lol: πόλη και κράτος πήγαν στο δικαστήριο στην Λειψία όπου το δικαστήριο αποφάσισε περιορισμό ντίζελ. Αρχής γενομένης Euro 4 μας λένε Auf Wiedersehen ή Tschüss που είναι και ποιό γλυκό :inlove: και από τον Σεπτέμβρη του 2019 τα Euro 5 εκτός και αν βγεί καινούργια νόρμα νωρίτερα ( Euro 7 ίσως, τώρα είμαστε στο Euro 6d, εκτός και αν πάρουν όλο το αλφάβητο για τις υποκατηγορίες ).
Η πόλη που αρχίζει άμεσα είναι από 1 Απριλίου 2018 το Αμβούργο. Στην διακριτική ευχέρια των δημάρχων είναι η επιβολή του περιορισμού των ντίζελ.
Τιπ για το Ντάρμσταντ. Στο κέντρο έχουν σε 3 σημεία 3 σταθμούς μέτρησης ποιότητα αέρα :shifty: , σήμερα ανακοίνωσε η πόλη πως ο περιορισμός θα γίνει μόνο σε αυτούς τους 3 δρόμους στο κέντρο :shifty: (να δούμε για πόσο θα χρυσώνουν το χάπι απομένει :innocent: ).
Στα ηλεκτρικά οχήματα προς το παρόν οι πόλεις δίνουν ελεύθερη μετακίνηση στις λεωφορειολωρίδες, δωρεάν πάρκινγκ * όπου έχει παρκόμετρο, χώρια την επιδότηση των 4000€ από την Ομοσπονδιακή κυβέρνηση και την επιδότηση από την εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανία**.
** Λίγους μήνες πριν μόλις άρχισαν οι πολίτες να αντιδρούν για τους περιορισμούς όλοι πίεσαν την κυβέρνηση ώστε να σηκώσει το βάρος των μετατροπών στα ΙΧ. Η κυβέρνηση (ως ώφειλε κατά την γνώμη μου) αρνήθηκε και έριξε το βάρος στους κατασκευαστές. Εκεί αποφασίστηκε οι κατασκευαστές να δώσουν ένα μπόνους στην αγορά, κάτι σαν την ελληνική απόσυρση. Η μόνη υποχρέωση σε όποιον ήθελε καινούργιο ΙΧ ή ελαφρώς μτχ, να έχει το αμάξι προς ανταλλαγή κατ'ελάχιστων 6 μήνες και ανάλογα το μοντέλο θα έιχε επιδότηση έως 10.000€, χώρια την επιδότηση από το κράτος αν ήταν υβριδικό ή καθαρά ηλεκτρικό.
Τώρα εν αναμονή των νέων εξελίξεων εδώ στο Ντόϊτσλαντ, γιατί το κράτος είναι ενάντια στην απόφαση του δικαστηρίου, πολλές πόλεις θέλουν να διώξουν τα ντίζελ και στην μέση ο πολίτης.
Επίσης σταδιακά θα αρχίσει να επεκτείνετε και σε άλλες πόλεις τα δωρεάν ΜΜΜ. Να δούμε βέβεια ποιός θα πληρώσει την νύφη :s_mad :s_mad
ΥΓ: Συγγνώμη αν κούρασα με το σεντόνι ή αν τα έγραψα κάπως μπερδεμένα.
ΥΓ2-Εντιτ: Τα τελευταία δυο χρόνια στην Στουτγκάρδη όποτε είχαν θέμα με την ποιότητα του αέρα τα ΜΜΜ ήταν εντελώς δωρεάν για να προτρέψουν τον κόσμο να τα χρησιμοποιήσει.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#490154 Θυμάμαι επί ακατανόμαστου που έβαζα λινκς στο νήμα ΄Πετρέλαιο, τι θα γίνει επιτέλους' με τους ρύπους του πετρελαίου και ήταν όλα από αμερικάνικα σιτε, δεν υπήρχε ευρωπαικό τότες, ήταν φανερό ότι το θέμα ήταν ταμπόν στα μέρη μας και προφανώς έπεφτε κάλυψη-απόκρυψη-παραλλαγή. Τα πράματα αλλάζουν τώρα. :iconcool:
Η κίνηση που έκαναν οι αμερικάνοι με το ξεσκέπασμα των βαγκέουλων ήταν ματ κυριολεκτικά και μόνο αυτοί θα μπορούσαν να το κάνουν. Και να μην γινόταν αυτό, νομοτελειακά θα είχαμε στροφή από τα πετρέλαια. Αλλά πιο ομαλή και λίγο (3-5 χρονάκια?) αργότερα. Παρεμπιμπτό βγήκε σωστή η ελ πλευρά που μόνο αυτή μιλούσε για επικίνδυνους για την υγεία ρύπους, άσχετα αν το έκανε για άλλους λόγους.
Η Γερμανία τώρα που παράγει και αυτή σιγά σιγά ηλεκτρικά, δίνει μπόνους για την αγορά τους, πιο πριν πούλο. Για να βλέπουμε ποιό είναι το παίγνιο και πως παίζεται. :iconcool:
Ψάχνω να βρω στο αρχείο μου την προφητική συνέντευξη κάποιου Λεξουδιάρη μάνατζερ που έλεγε πριν από 10 χρόνια σε ελ περιοδικό ανάμεσα σε άλλα πάνω κάτω ότι : 'όταν πάμε στο euro6, τα υβρίδιά μας θα έχουν το ίδιο κόστος με ένα πετρέλαιο.' <- 10-15 χρόνια μπροστά ήταν, όλοι οι άλλοι τότες μίλαγαν μόνο για κόμον ρέιλ στο πετρέλαιο και για ντούρμπο σε βενζίνες.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#490168
dstou έγραψε:Θυμάμαι επί ακατανόμαστου που έβαζα λινκς στο νήμα ΄Πετρέλαιο, τι θα γίνει επιτέλους' με τους ρύπους του πετρελαίου και ήταν όλα από αμερικάνικα σιτε, δεν υπήρχε ευρωπαικό τότες, ήταν φανερό ότι το θέμα ήταν ταμπόν στα μέρη μας και προφανώς έπεφτε κάλυψη-απόκρυψη-παραλλαγή. Τα πράματα αλλάζουν τώρα. :iconcool:
Η κίνηση που έκαναν οι αμερικάνοι με το ξεσκέπασμα των βαγκέουλων ήταν ματ κυριολεκτικά και μόνο αυτοί θα μπορούσαν να το κάνουν. Και να μην γινόταν αυτό, νομοτελειακά θα είχαμε στροφή από τα πετρέλαια. Αλλά πιο ομαλή και λίγο (3-5 χρονάκια?) αργότερα. Παρεμπιμπτό βγήκε σωστή η ελ πλευρά που μόνο αυτή μιλούσε για επικίνδυνους για την υγεία ρύπους, άσχετα αν το έκανε για άλλους λόγους.
Η Γερμανία τώρα που παράγει και αυτή σιγά σιγά ηλεκτρικά, δίνει μπόνους για την αγορά τους, πιο πριν πούλο. Για να βλέπουμε ποιό είναι το παίγνιο και πως παίζεται. :iconcool:
Ψάχνω να βρω στο αρχείο μου την προφητική συνέντευξη κάποιου Λεξουδιάρη μάνατζερ που έλεγε πριν από 10 χρόνια σε ελ περιοδικό ανάμεσα σε άλλα πάνω κάτω ότι : 'όταν πάμε στο euro6, τα υβρίδιά μας θα έχουν το ίδιο κόστος με ένα πετρέλαιο.' <- 10-15 χρόνια μπροστά ήταν, όλοι οι άλλοι τότες μίλαγαν μόνο για κόμον ρέιλ στο πετρέλαιο και για ντούρμπο σε βενζίνες.

Ακριβώς αυτό είναι το ζουμί :iconcool:
Βλέπεις την VW να έχει όλη την γκάμα εξ'ηλεκτρισμένη, Μέρκ έχει την θυγατρική EQ, ΒΜW την i. Καλά μλκες δεν είναι να μην στηρίξουν την βιομηχανία τους και καλά κάνουν.
Η απορία μου είναι, που θα βρούν τόσο πέτρωμα για τις μπαταρίες? :shifty: :shifty: :shifty:
Όλως τυχαίως και στον οργανισμό που είμαι εδώ και 2 χρόνια ξεκίνησε έρευνα για τις μπαταρίες, αύξηση αυτονομίας και δεν ξέρω τι άλλο κοιτάνε (όχι οτι με απασχολεί κιόλας :lol: , μόνο οι κοπέλες που είναι στο τμήμα, βασικά οι φοιτήτριες :shifty: :shifty: )
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#490171 Για εμάς που οδηγάμε 50000+ χλμ / χρόνο, υπάρχει κάτι άξιο αναφοράς να συζητάμε ως μειονέκτημα;

Έχω γράψει περι των 600.000 χλμ με βενζίνη, πρώτη φορά το γυρίζω σε πετρέλαιο.