Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dstou
#489474 Διάβασα τελικά το ορίτζιναλ άρθρο. Προσωπικά το βλέπω σαν πολύ τραβηγμένο σενάριο. Αφενός λόγω της μνημειώδους καθυστέρησης που διαχρονικά έχει το μαγαζί στην υλοποίηση των όποιων πλάνων του, αφεδύο διότι δε λέει με τι θα τα αντικαταστήσει. Η έκπληξη είναι δε ότι αναφέρεται στην Ευρώπη.
Λέει ότι θα τα κόψει από τα επιβατηγά, ενώ θα τα κρατήσει στα φορτηγά και στα σουβς. 40,6% ήταν το ποσοστό των πετρελαίων στη γκάμα της το 2017, πρακτικά σταθερό εν μέσω σκανδαλολογίας.
Πάμε τώρα στο παρασύνθημα που δεν μας λέει: Με τι θα γεμίσει αυτό το κενό του 40,6%? Με τα ανύπαρκτα βενζινουβρίδια ή ηλεκτρικά της? Η με τα υγραέρια και φ.α. τα οποία έχουν μονοψήφιο νούμερο στην ευρώπη?

Μπαρμπούτσαλα έχει αυτή τη στιγμή το μαγαζί σαν αντίβαρο στο πετρέλαιο, και δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχει τα μέσα, το χρόνο και την οργάνωση να υλοποιήσουν μία τόσο μεγάλη δομική αλλαγή μέσα σε μόλις 4 χρονάκια και, εξόχως, το κοινό της να ακολουθήσει σαν να μην συνέβη τίποτα.
Για το τελευταίο : Να λέει δηλαδής το πόπολο από το 2022 και μετά 'παίρνω Φίατ ρε σε ηλεκτρικό και υβρίδιο και δε φοβάμαι. Γιατί και εμπειρία και αξιοπιστία και χαμηλή τιμή έχει.' :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#489490
dstou έγραψε:Διάβασα τελικά το ορίτζιναλ άρθρο. Προσωπικά το βλέπω σαν πολύ τραβηγμένο σενάριο. Αφενός λόγω της μνημειώδους καθυστέρησης που διαχρονικά έχει το μαγαζί στην υλοποίηση των όποιων πλάνων του, αφεδύο διότι δε λέει με τι θα τα αντικαταστήσει. Η έκπληξη είναι δε ότι αναφέρεται στην Ευρώπη.
Λέει ότι θα τα κόψει από τα επιβατηγά, ενώ θα τα κρατήσει στα φορτηγά και στα σουβς. 40,6% ήταν το ποσοστό των πετρελαίων στη γκάμα της το 2017, πρακτικά σταθερό εν μέσω σκανδαλολογίας.
Πάμε τώρα στο παρασύνθημα που δεν μας λέει: Με τι θα γεμίσει αυτό το κενό του 40,6%? Με τα ανύπαρκτα βενζινουβρίδια ή ηλεκτρικά της? Η με τα υγραέρια και φ.α. τα οποία έχουν μονοψήφιο νούμερο στην ευρώπη?

Μπαρμπούτσαλα έχει αυτή τη στιγμή το μαγαζί σαν αντίβαρο στο πετρέλαιο, και δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχει τα μέσα, το χρόνο και την οργάνωση να υλοποιήσουν μία τόσο μεγάλη δομική αλλαγή μέσα σε μόλις 4 χρονάκια και, εξόχως, το κοινό της να ακολουθήσει σαν να μην συνέβη τίποτα.
Για το τελευταίο : Να λέει δηλαδής το πόπολο από το 2022 και μετά 'παίρνω Φίατ ρε σε ηλεκτρικό και υβρίδιο και δε φοβάμαι. Γιατί και εμπειρία και αξιοπιστία και χαμηλή τιμή έχει.' :iconcool:
Παίζει η κατάργηση των πετρελαίων να είναι όπως το ιπτάμενο αυτοκίνητο, 2-4 χρόνια μακριά εις το διηνεκές. (Πέρα από την πλάκα θα έρθει αυτή η ώρα, όχι όμως τόσο γρήγορα όσο παρουσιάζεται)

< >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#489564 Αν συνδυαστεί και με αλλαγές στην ευρωπαϊκή πολιτική που είναι ήδη δρομολογημένες (στρατηγική για το κλίμα 2020 και 2030 κτλ) τότε η αλλαγή δεν θα πάρει πολύ καιρό. Έτσι όπως πάει πάντως το πράγμα, το πετρέλαιο σε ΙΧ θα είναι κακή πρακτική σε μια δεκαετία στα περισσότερα κράτη μέλη της ΕΕ.
Από την άλλη αν πέσει χρήμα εξαιτίας αυτών των πιέσεων στα R&D των εταιρειών, μπορεί τα υβριδικά/ηλεκτρικά να γίνουν πολύ πιο σύντομα τόσο προσιτά που να πάψουν να αποτελούν προνόμιο για λίγους. Βέβαια εμείς στο Ελλάντα θα τα φορτίζουμε με 30% ενέργεια από την καύση λιγνίτη αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#489812 Μιας που το φθηνότερο σε αρχικό κόστος αμάξι είναι το μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο, εταιρείες σαν την Φίατ που ειδικεύονται στα μικρά/φθηνά πιθανόν να έχουν πρόβλημα, μιας που αν πέσουν με τα μούτρα στα υβρίδια ή στα ηλεκτρικά θα χάσουν σε κάποιο βαθμό το προσόν της χαμηλής τιμής.
Είναι ο βασικός λόγος που θεωρώ πολύ πρόωρες τέτοιες δεσμεύσεις και ανακοινώσεις από την εν λόγω (και όχι μόνο).
Δε μιλάμε για Πόρσε εδώ ή για Μαζεράτι. Που έχουν σαν πάρεργο τα πετρέλαια. Και φυσικά τρελά περιθώρια κέρδους, άρα μπορούν να αλλάξουν ρότα σχετικά εύκολα. Αυτοί μπορούν να το παίξουν εύκολα ηλεκτρικολιγούρηδες και να γίνουν και πιστευτοί.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#489816
dstou έγραψε:Μιας που το φθηνότερο σε αρχικό κόστος αμάξι είναι το μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο, εταιρείες σαν την Φίατ που ειδικεύονται στα μικρά/φθηνά πιθανόν να έχουν πρόβλημα, μιας που αν πέσουν με τα μούτρα στα υβρίδια ή στα ηλεκτρικά θα χάσουν σε κάποιο βαθμό το προσόν της χαμηλής τιμής.
Είναι ο βασικός λόγος που θεωρώ πολύ πρόωρες τέτοιες δεσμεύσεις και ανακοινώσεις από την εν λόγω (και όχι μόνο).
Δε μιλάμε για Πόρσε εδώ ή για Μαζεράτι. Που έχουν σαν πάρεργο τα πετρέλαια. Και φυσικά τρελά περιθώρια κέρδους, άρα μπορούν να αλλάξουν ρότα σχετικά εύκολα. Αυτοί μπορούν να το παίξουν εύκολα ηλεκτρικολιγούρηδες και να γίνουν και πιστευτοί.


σιγουρα τετοιες αποφασεις περιεχουν και σκοπιμοτητες υπερ καποιων κατασκευαστων.Πολλα τα λεφτα,και οι θεσεις εργασιας.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#489820 Κάτι δεν πάει καλά με όλη αυτή την ιστορία. Έχω την εντύπωση ότι κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι πρέπει να μεταβούμε στα επόμενα στάδια (υβρίδια, ηλεκτρικά) με σπριντ. Οι ίδιοι που έλεγαν μέχρι πριν λίγο καιρό ότι δεν συντρέχουν ακόμη οι προυποθέσεις.
Και η Φίατ μπροστάρης στον αγώνα, τι άλλο θα ακούσουμε δηλαδής. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#489824 Τους ακριβεις πολιτιους συσχετισμους δεν τους ξερω αλλα διστου με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω σου (4 πολεις στη γερμανια απαγορευουν τα διζελ) θα ετοιμαζα το καπελο μου για φαγωμα.

Θα το ξαναγράψω, οι εξελιξεις θα ειναι ταχυτατες και μπορει να τις ζησετε και στην Ελλαδα πολυ πιο συντομα απ οσο φανταζεστε
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#489944
GTS έγραψε:Tα υβριδια και τα ηλεκτρικα δεν αποδιδουν στα κρυα κλιματα. Για καλιφορνια καλα ειναι.


Γιατί;;;