Sent >
Λέει ότι θα τα κόψει από τα επιβατηγά, ενώ θα τα κρατήσει στα φορτηγά και στα σουβς. 40,6% ήταν το ποσοστό των πετρελαίων στη γκάμα της το 2017, πρακτικά σταθερό εν μέσω σκανδαλολογίας.
Πάμε τώρα στο παρασύνθημα που δεν μας λέει: Με τι θα γεμίσει αυτό το κενό του 40,6%? Με τα ανύπαρκτα βενζινουβρίδια ή ηλεκτρικά της? Η με τα υγραέρια και φ.α. τα οποία έχουν μονοψήφιο νούμερο στην ευρώπη?
Μπαρμπούτσαλα έχει αυτή τη στιγμή το μαγαζί σαν αντίβαρο στο πετρέλαιο, και δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχει τα μέσα, το χρόνο και την οργάνωση να υλοποιήσουν μία τόσο μεγάλη δομική αλλαγή μέσα σε μόλις 4 χρονάκια και, εξόχως, το κοινό της να ακολουθήσει σαν να μην συνέβη τίποτα.
Για το τελευταίο : Να λέει δηλαδής το πόπολο από το 2022 και μετά 'παίρνω Φίατ ρε σε ηλεκτρικό και υβρίδιο και δε φοβάμαι. Γιατί και εμπειρία και αξιοπιστία και χαμηλή τιμή έχει.'
dstou έγραψε:Διάβασα τελικά το ορίτζιναλ άρθρο. Προσωπικά το βλέπω σαν πολύ τραβηγμένο σενάριο. Αφενός λόγω της μνημειώδους καθυστέρησης που διαχρονικά έχει το μαγαζί στην υλοποίηση των όποιων πλάνων του, αφεδύο διότι δε λέει με τι θα τα αντικαταστήσει. Η έκπληξη είναι δε ότι αναφέρεται στην Ευρώπη.Παίζει η κατάργηση των πετρελαίων να είναι όπως το ιπτάμενο αυτοκίνητο, 2-4 χρόνια μακριά εις το διηνεκές. (Πέρα από την πλάκα θα έρθει αυτή η ώρα, όχι όμως τόσο γρήγορα όσο παρουσιάζεται)
Λέει ότι θα τα κόψει από τα επιβατηγά, ενώ θα τα κρατήσει στα φορτηγά και στα σουβς. 40,6% ήταν το ποσοστό των πετρελαίων στη γκάμα της το 2017, πρακτικά σταθερό εν μέσω σκανδαλολογίας.
Πάμε τώρα στο παρασύνθημα που δεν μας λέει: Με τι θα γεμίσει αυτό το κενό του 40,6%? Με τα ανύπαρκτα βενζινουβρίδια ή ηλεκτρικά της? Η με τα υγραέρια και φ.α. τα οποία έχουν μονοψήφιο νούμερο στην ευρώπη?
Μπαρμπούτσαλα έχει αυτή τη στιγμή το μαγαζί σαν αντίβαρο στο πετρέλαιο, και δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχει τα μέσα, το χρόνο και την οργάνωση να υλοποιήσουν μία τόσο μεγάλη δομική αλλαγή μέσα σε μόλις 4 χρονάκια και, εξόχως, το κοινό της να ακολουθήσει σαν να μην συνέβη τίποτα.
Για το τελευταίο : Να λέει δηλαδής το πόπολο από το 2022 και μετά 'παίρνω Φίατ ρε σε ηλεκτρικό και υβρίδιο και δε φοβάμαι. Γιατί και εμπειρία και αξιοπιστία και χαμηλή τιμή έχει.'
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Από την άλλη αν πέσει χρήμα εξαιτίας αυτών των πιέσεων στα R&D των εταιρειών, μπορεί τα υβριδικά/ηλεκτρικά να γίνουν πολύ πιο σύντομα τόσο προσιτά που να πάψουν να αποτελούν προνόμιο για λίγους. Βέβαια εμείς στο Ελλάντα θα τα φορτίζουμε με 30% ενέργεια από την καύση λιγνίτη αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...
Είναι ο βασικός λόγος που θεωρώ πολύ πρόωρες τέτοιες δεσμεύσεις και ανακοινώσεις από την εν λόγω (και όχι μόνο).
Δε μιλάμε για Πόρσε εδώ ή για Μαζεράτι. Που έχουν σαν πάρεργο τα πετρέλαια. Και φυσικά τρελά περιθώρια κέρδους, άρα μπορούν να αλλάξουν ρότα σχετικά εύκολα. Αυτοί μπορούν να το παίξουν εύκολα ηλεκτρικολιγούρηδες και να γίνουν και πιστευτοί.
dstou έγραψε:Μιας που το φθηνότερο σε αρχικό κόστος αμάξι είναι το μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο, εταιρείες σαν την Φίατ που ειδικεύονται στα μικρά/φθηνά πιθανόν να έχουν πρόβλημα, μιας που αν πέσουν με τα μούτρα στα υβρίδια ή στα ηλεκτρικά θα χάσουν σε κάποιο βαθμό το προσόν της χαμηλής τιμής.
Είναι ο βασικός λόγος που θεωρώ πολύ πρόωρες τέτοιες δεσμεύσεις και ανακοινώσεις από την εν λόγω (και όχι μόνο).
Δε μιλάμε για Πόρσε εδώ ή για Μαζεράτι. Που έχουν σαν πάρεργο τα πετρέλαια. Και φυσικά τρελά περιθώρια κέρδους, άρα μπορούν να αλλάξουν ρότα σχετικά εύκολα. Αυτοί μπορούν να το παίξουν εύκολα ηλεκτρικολιγούρηδες και να γίνουν και πιστευτοί.
σιγουρα τετοιες αποφασεις περιεχουν και σκοπιμοτητες υπερ καποιων κατασκευαστων.Πολλα τα λεφτα,και οι θεσεις εργασιας.
Και η Φίατ μπροστάρης στον αγώνα, τι άλλο θα ακούσουμε δηλαδής.
Θα το ξαναγράψω, οι εξελιξεις θα ειναι ταχυτατες και μπορει να τις ζησετε και στην Ελλαδα πολυ πιο συντομα απ οσο φανταζεστε
GTS έγραψε:Tα υβριδια και τα ηλεκτρικα δεν αποδιδουν στα κρυα κλιματα. Για καλιφορνια καλα ειναι.
Γιατί;;;