- 26 Ιούλ 2019, 08:16
#597097
Καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να τους κόψεις όλους, όμως πιστεύω ότι το μέτρο το βγάλανε ακριβώς γι'αυτους. Για το 5-10-20% που πραγματικά είναι επικίνδυνοι και μέχρι τώρα οδηγούσαν.
Εγώ βέβαια την πάτησα γιατί εκεί που προσπαθούσα να πεισω τη μάνα μου να σταματήσει να οδηγάει γιατί είχανε συμβεί κάνα δυο συμβάντα, μου το είχανε σφυρίξει και κάνα δυο γνωστοί που την είχανε πετύχει στο δρομο ότι πρέπει να σταματήσει, πήγε έδωσε εξετάσεις, πέρασε για πλάκα και τώρα σε κάθε τέτοια νύξη μου τρίβει το δίπλωμα στη μαπα.
Και αυτό που φοβάμαι είναι οι καθημερινές μέσα στην πόλη μετακινήσεις. Σούπερ μάρκετ, σινεμά, επισκέψεις. Εκεί είναι χαλαρή, νομίζει ότι έχει τον έλεγχο, νοιώθει σιγουριά. Άμα ξέρω γω πάει ταξίδι στο χωριό έχω μικρότερη ανησυχία. Γιατί ξέρω ότι είναι πιο αγχωμένη, συγκεντρωμενη και αφοσιωμένη.
Και πιστεψτε με είναι πολύ δύσκολο να πείσεις έναν άνθρωπο να σταματήσει να οδηγάει ειδικά άμα ζεις σχετικά μακριά.
Γενικώς έχω την αίσθηση ότι το πρόβλημα των περισσότερων ηλικιωμένων είναι η έλλειψη συγκέντρωσης σε κάποιες στιγμές, διάφορα ψιλό μπλακ άουτ μικρής διαρκειας που πιθανόν να συμβαίνουν στο μυαλό τους, σκέψεις που περνάνε και τα οποία δεν φαίνονται κατά τη διάρκεια της δοκιμασιας ούτε μπορεί να τα διαγνώσει ένας γιατρός με μια τυπική εξέταση.
Τελωσπαντων ακόμα και αυτούς τους λίγους να κοβανε που κάνουνε μπαμ από χιλιόμετρα πιστεύω είναι μεγάλο πράγμα αφού οδηγανε ανάμεσα μας, περνάνε δίπλα από τα παιδιά μας.
Από την άλλη υπάρχουνε ηλικιωμένοι που οδηγανε τέλεια, δεν έχουνε επηρεαστεί σχεδόν καθόλου από την ηλικία τους και είναι πιο ακίνδυνο και από τους νεότερους.
Ζούμε εξεγερμένοι, ΟΧΙ σα ρουφιάνοι και προσκυνημένοι...
R21